Hier ook!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik ook..... WTF!! Deed eerst op me werk n check, toen zag ik dat ik wel kon updaten. Gewacht TOT ik thuis was om het met WiFi te doen... en nu is er ineens geen update beschikbaar...!? Gaat het in batches ofzo?
ABN AMRO, swype beta, zal nog wel meer aan de hand zijn...quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog mensen die problemen met hun vertrouwde apps hebben?
ik heb veel minder opties klopt dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?
[ afbeelding ]
Kijk, dat zou mij ook niet storen. Even verder rondkijken dus.
http://twitter.com/#!/markmoons/status/65880211752890368quote:@markmoons
Mark Moons
People, niet iedereen krijgt vandaag de update.... En nee, ik ga niet over de volgorde. ;-) Het gefaseerd over de komende dagen
11 minutes ago
Van HTC Europe jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:32 schreef ukga het volgende:
Wie is die MArk Moons dan? medewerkerk van Htc ofzo?
100 mbquote:Op donderdag 5 mei 2011 07:39 schreef incognitoomuch het volgende:
Hoe groot is die update eigenlijk? Ik hoor mensen over 5 minuten downloaden praten?
Same here.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol ik had geen melding gekregen maar gewoon bij instellingen gekeken. Vodafone trouwens en bij mij was die binnen minuutje binnen.
Je wat?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:00 schreef static het volgende:
Mijn Quadrant waarde is wel een stuk lager nu, van +1800 naar ca. ~1300.
Ghehe, dat kan je ook gewoon uit zetten zonder appquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
Weet iemand toevallig ook of er een 1 of andere app is waarmee je de data verbinding kunt uit schakelen en je dus alleen nog maar kunt bellen en smsen en niet kunt internetten zolang die app aan staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |