Totaal offtopic, maar ik blijf gezeik hebben over m'n abonnement. Abonnement afgesloten bij Typhone.nl: 35 euro per maand, 330 T-Mobile Relax, inc. gratis internet. Na een halve maand op T-Mobile.nl gekeken, 'overige kosten' bedroegen 140 euro. Ik bellen met Typhone en zij zeiden dat ik geen gratis internet had. Toen ik uitlegde dat ik toch écht op die aanbieding had gereageerd, gaven ze me direct gelijk. Ik hoefde het internet niet te betalen en ze zouden direct bij T-Mobile de aanpassing doorvoeren. Uiteindelijk een factuur gehad van 175 euro. Weer gebeld en ze zouden deze factuur doorverrekenen naar volgende facturen. Dat zou betekenen dat ik die 175 - de normale kosten niet zou hoeven te betalen. T-Mobile gebeld, die hadden het gratis internet inderdaad doorgevoerd, schriftelijk nog bevestiging van gehad, helemaal goed, ik was benieuwd naar het vervolg en hoe dit dan zou worden rechtgezet.
Zojuist even op t-mobile.nl gekeken, 'overige kosten' 135 euro. Weer gebeld met T-Mobile, staat m'n gratis internet nóg niet aan! Ook die kerel reageerde relaxed en zei dat er niks aan de hand was. Nu heb ik wel gratis internet, zegt ie. Ik moet met m'n contract naar een T-Mobile shop, om zeker te zijn dat ik dat geld terug krijg. Het is verdomme toch belachelijk, wat een gedoe... Echt, ik heb alles zwart op wit, maar beide bedrijven reageren naar mij toe zéér goed, maar in de praktijk reageren beide bedrijven dus uitermate ruk.