Druk voor de gein eens op 'Alles wissen'.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:16 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb na de update inens htchtc links boven in het scherm. Was voorheen toch niet (2.2) ?
Hoe haal ik dat weg
[..]
Dat betekent dat er updates zijn...quote:Op zondag 8 mei 2011 15:16 schreef fotostarter het volgende:
Ik heb na de update inens htchtc links boven in het scherm. Was voorheen toch niet (2.2) ?
Hoe haal ik dat weg
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Druk voor de gein eens op 'Alles wissen'.
quote:Op zondag 8 mei 2011 15:22 schreef APK het volgende:
[..]
Dat betekent dat er updates zijn...
Downloaden dus, of niet, dan gaat het weg
Nee.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik krijg hier een melding voor software update. Doen?
waarom niet?quote:Op zondag 8 mei 2011 16:51 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik krijg hier een melding voor software update. Doen?
Gewoon ff back-uppen dan voor de zekerheid.quote:
Hoe doede ge dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon ff back-uppen dan voor de zekerheid.
Je moet je mobiel dan even openschroeven en de vitale onderdelen eruit halen. Dan weer dichtschroeven en goed bewaren.quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:24 schreef _Fonz het volgende:
[..]
W
Je moet je mobiel dan even openschroeven en de vitale onderdelen eruit halen. Dan weer dichtschroeven en goed bewaren.
quote:Op zondag 8 mei 2011 18:24 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Je moet je mobiel dan even openschroeven en de vitale onderdelen eruit halen. Dan weer dichtschroeven en goed bewaren.
Het gaat logischerwijs om de animatie wanneer je de telefoon uitzet. Aangezien het de Screen off animation heetquote:Op zondag 8 mei 2011 20:09 schreef fotostarter het volgende:
Die tv animatie zat toch al in 2.2 ?
of bedoelen ze niet die live achtergronden
dat is namelijk het enige wat ik zie in dat filmpje
Ik zeg: "DOEN"!quote:
Ik hoorde het net ook, klonk meer als wat gesis en een krakende deurquote:Op zondag 8 mei 2011 22:41 schreef Toempf het volgende:
Wtf, waar komt dat geluid van die weerwidget ineens vandaan danEr klinkt regen wanneer er regen wordt voorspeld
Ik heb gewoon alles swype eraf gegooid, daarna naar beta.swype.com gegaan en de nieuwe installer geinstalleerd.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:40 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Gewoon die installer die er al opstaat uitvoeren? Of een nieuwe installer downloaden? Als hij bij mij checkt, zegt ie alleen maar licensing complete. En dan kan ik Swype inschakelen. Maar dat probeerde ik dus ook net na de update. En dat werkte niet.
Hmm, nieuwe license opgehaald. Als dat het enige is ...
Werkt die al in het nederlands dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 08:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles swype eraf gegooid, daarna naar beta.swype.com gegaan en de nieuwe installer geinstalleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |