Ze hebben toch allemaal enorm veel succesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:38 schreef GSbrder het volgende:
Alsof users hier met porsche-sleutelbossen Bar Walden binnenkomen of de SUV voor de deur parkeren.
Wealth is of the heart and mind and not of the pocket.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze hebben toch allemaal enorm veel succes
Hou eens op met je gezuig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze hebben toch allemaal enorm veel succes
Naar alle waarschijnlijkheid niet op het terras me dunkt, of is de wedstrijd 's avonds?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
Kan er in Bar Welden trouwens wel genoten worden van Barca - ManU?
De aftrap op Wembley is om 20:45 uur.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid niet op het terras me dunkt, of is de wedstrijd 's avonds?
Avond jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid niet op het terras me dunkt, of is de wedstrijd 's avonds?
quote:
Dan zal het vast wel te zien zijn me dunkt.quote:
Mick O' Connellsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
Kan er in Bar Welden trouwens wel genoten worden van Barca - ManU?
Ok, 's middag's Welden dan wat eten en dan 's avonds voor de wedstrijd naar O' Connells, dat zie ik wel zitten. Je kan daar trouwens ook eten, pubmeals ftw!quote:
Ik ken de goeie plekjes in Utreg aardig...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, 's middag's Welden dan wat eten en dan 's avonds voor de wedstrijd naar O' Connells, dat zie ik wel zitten. Je kan daar trouwens ook eten, pubmeals ftw!
Het boeit mij ook niet hoor, maar een pub vol met engelsen tijdens een wedstrijd is altijd wel grappigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
Bleeh, voetbal.Hopelijk gaat niet iedereen kijken.
Grafbier dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niet hoor, maar een pub vol met engelsen tijdens een wedstrijd is altijd wel grappig
En Guinness
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, 's middag's Welden dan wat eten en dan 's avonds voor de wedstrijd naar O' Connells, dat zie ik wel zitten. Je kan daar trouwens ook eten, pubmeals ftw!
Ik stond bij de 'maybe's'.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
De late afmeldingen druppelen langzamerhand binnen.
Dat kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |