Ze hebben toch allemaal enorm veel succesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:38 schreef GSbrder het volgende:
Alsof users hier met porsche-sleutelbossen Bar Walden binnenkomen of de SUV voor de deur parkeren.
Wealth is of the heart and mind and not of the pocket.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze hebben toch allemaal enorm veel succes
Hou eens op met je gezuig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze hebben toch allemaal enorm veel succes
Naar alle waarschijnlijkheid niet op het terras me dunkt, of is de wedstrijd 's avonds?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
Kan er in Bar Welden trouwens wel genoten worden van Barca - ManU?
De aftrap op Wembley is om 20:45 uur.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid niet op het terras me dunkt, of is de wedstrijd 's avonds?
Avond jaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid niet op het terras me dunkt, of is de wedstrijd 's avonds?
quote:
Dan zal het vast wel te zien zijn me dunkt.quote:
Mick O' Connellsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
Kan er in Bar Welden trouwens wel genoten worden van Barca - ManU?
Ok, 's middag's Welden dan wat eten en dan 's avonds voor de wedstrijd naar O' Connells, dat zie ik wel zitten. Je kan daar trouwens ook eten, pubmeals ftw!quote:
Ik ken de goeie plekjes in Utreg aardig...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, 's middag's Welden dan wat eten en dan 's avonds voor de wedstrijd naar O' Connells, dat zie ik wel zitten. Je kan daar trouwens ook eten, pubmeals ftw!
Het boeit mij ook niet hoor, maar een pub vol met engelsen tijdens een wedstrijd is altijd wel grappigquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
Bleeh, voetbal.Hopelijk gaat niet iedereen kijken.
Grafbier dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niet hoor, maar een pub vol met engelsen tijdens een wedstrijd is altijd wel grappig
En Guinness
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, 's middag's Welden dan wat eten en dan 's avonds voor de wedstrijd naar O' Connells, dat zie ik wel zitten. Je kan daar trouwens ook eten, pubmeals ftw!
Ik stond bij de 'maybe's'.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
De late afmeldingen druppelen langzamerhand binnen.
Dat kloptquote:
Hier nog een druppel. Strandtententocht met de voetbal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
De late afmeldingen druppelen langzamerhand binnen.
Ik kom, maar enkel 's middags.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef Friek_ het volgende:
Is er al meer bekend over de komst van eventuele misschieners?
Ah, enkel in de avond, dus.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:54 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hier nog een druppel. Strandtententocht met de voetbal.
Ik moet gewoon werken, wil ook nog vakantie hebben in augustus en december, dus dat wordt sws njet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:27 schreef Friek_ het volgende:
Is er al meer bekend over de komst van eventuele misschieners?
Kom, kom, natuurlijk is dat relevant. Moet je werken? Heb je gene geld?quote:
Die komt niet.quote:
Deze uitspraak is voorgedragen voor falsificatie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit naar ene meeting gegaan ofwel... ?
Jij ook toch nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit naar ene meeting gegaan ofwel... ?
Niet naar een POL meet, wel de 5 jaar meet en heb nog legio andere FOK!kers ontmoet...quote:
En hij heeft geld, dus dat leidt mogelijk tot handel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voorschrift houdt van mannen, dus het draait nu allemaal om hem.
Ja, die homo's willen juist veel dames ontmoeten altijd toch?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voorschrift houdt van mannen, dus het draait nu allemaal om hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |