Niet alleen volgens mij. Internet staat er bol van. Verdiep je eerst eens ergens in voordat je hoog van de toren blaast... onbeschofte vlerk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
![]()
Normale toon? Dat moet je verdienen, dat gezwets van jou is werkelijk waar een fantasie verhaaltje. Jij gelooft ook nog in Sinterklaas en de Kerstman gok ik zo.
In een stad als New York, is het vrij normaal dat er wat dingen worden opgenomen. Die franse broers waren toch ook een docu aan het opnemen? (goeie docu trouwens, al is ie vast fake volgens jou).
Ja, ik ben er meerdere keren geweest. Dat er 4 of zelfs meer professionele filmploegen op het moment van de eerste impact aan het filmen zijn in de nabije omgeving van WTC 1 vind ik erg onwaarschijnlijk. Zeker op dinsdagochtend om 08:46 uur.quote:Ben je ooit in NY geweest eigenlijk? Ik geloof het wel namelijk, dacht dat je dat eens zei. Ik ook overigens, voor 9/11. Drukke stad, vol met mensen, constant in beweging, gebeurt altijd wat. Dus dat er wat camera's aanwezig zijn lijkt me niet meer dan logisch. Maar jou lijkt het heel onlogisch, het zal wel.
Dat komt omdat jij zonder meer aanneemt wat de man beweert. Je luistert niet naar wat ie zegt en je kijkt vervolgens niet of het kan kloppen. Heb jij mijn posts over zijn claims gelezen?quote:Dat van die Rolf Draak, ik heb geen 1 opmerking gezien die niet waar *zou kunnen* zijn. Ik ben er niet bij geweest, ik heb het niet beleeft als ooggetuige. Hij blijkbaar wel. Ik kan totaal niet inschatten hoe het geweest moet zijn. Hij wel.
Geloof mij maar dat dit het media fakery tijdperk is. Dit komt echt nog wel eens uit, alleen dat duurt nog wel ff aangezien de wereld tjokvol naïevelingen zit.quote:Ik snap niet dat jij niet door hebt hoe belachelijk je klinkt hoor, wat een belachelijk gedoe.
Ipv van kortzichtig te roepen we zijn beetgenomen kan je ook wat research doen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoeveel spectaculaire foto's en video's van de collapse er wel niet zijn. Alsof iedereen New York met camera's rondliep op dat moment. Sommige dare devils hebben zelfs aan de voet van de gebouwen nog "het geluk" gehad dat ze net op het knopje drukte terwijl de zooi in ging storten. Bizar hoor. Ik zou zeggen: De meest gefotografeerde en gefilmde ramp ooit.
Neem nu dit filmpje:
Professionele cameraploegen staan dus vlak na de eerste impact al klaar om de boel te filmen.
Now Mike...isn't that amazing!?
LMensen... denk nu eens goed na over deze materie. Observeer en constateer. We zijn beetgenomen!
Ah.. daar hebben we de leugenaar weer:quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef kidkash19 het volgende:
Nee joh, in het middelpunt van de wereld NYC zijn geen cameraploegen
ZO, NU HIER HET BEWIJS DAT ER NUKES WAREN EN GEEN GEZEUR DAT DE WEBSITE NIET GOED IS OF DE BRONNEN ONBETROUWBAAR!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:47 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ipv van kortzichtig te roepen we zijn beetgenomen kan je ook wat research doen...
Lokatie van het eerste filmpje is is het park naast City Hall.
The 9/11 attacks occurred on the scheduled date of the mayoral primary to select the Democratic and Republican candidates to succeed Giuliani.
http://en.wikipedia.org/w(...)11_terrorist_attacks
Heel raar ja dat er dan cameraploegen vlak naast City Hall staan op de ochtend van 11 september... Daarnaast ligt Wall street ook nog eens vlak om de hoek die ook niet veel later open zou gaan. Observeer en contateer..
Ook helemaal niet vreemd dat er zoveel beelden van de collapse zijn want iedere lokale en nationale zender stuurt camerateams naar zo'n geberutenis en die hadden een uur om ter plaatse te komen. Trouwens tijdje terug was het vreemd dat er zo weinig beelden van zijn nu is het weer vreemd dat er wel veel beelden van zijn.. zo blijf je natuurlijk bezig..
Beetje dimmen met de caps?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ZO, NU HIER HET BEWIJS DAT ER NUKES WAREN EN GEEN GEZEUR DAT DE WEBSITE NIET GOED IS OF DE BRONNEN ONBETROUWBAAR!
EN OOK GEEN GESPINDOKTER VAN JOU, WANT DAAR HEB JE EEN HANDJE AAN, STEEDS MAAR WEER BLEREN ALS EEN KLEIN KIND DAT NUKES ONZIN WAREN ZONDER HET TE ONDERBOUWEN!
EN JA, HET IS VEEL LEZEN EN JA, HET IS ERG TECHNISCHE STOF!
http://www.nucleardemolition.com/GZero_Report.pdf
IEDEREEN MOET DIT DUS EERST LEZEN VOORDAT ZE WEER COMMENTAAR EROP LEVEREN, DEZE POST IS DUS NIET VOOR LUI MENSEN.![]()
Je moet voor de grap eens googelen op William Tahil en kijken hoe serieus zijn 'studies' worden genomen. En op hoeveel plaatsen er wordt gerefereerd aan de leugens over zijn CV...quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ZO, NU HIER HET BEWIJS DAT ER NUKES WAREN EN GEEN GEZEUR DAT DE WEBSITE NIET GOED IS OF DE BRONNEN ONBETROUWBAAR!
EN OOK GEEN GESPINDOKTER VAN JOU, WANT DAAR HEB JE EEN HANDJE AAN, STEEDS MAAR WEER BLEREN ALS EEN KLEIN KIND DAT NUKES ONZIN WAREN ZONDER HET TE ONDERBOUWEN!
IEDEREEN MOET DIT DUS EERST LEZEN VOORDAT ZE WEER COMMENTAAR EROP LEVEREN, DEZE POST IS DUS NIET VOOR LUI MENSEN.![]()
haha, je hebt weer niet gelezen,he, het rapport is gebaseerd USGS!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens googelen op William Tahil en kijken hoe serieus zijn 'studies' worden genomen. En op hoeveel plaatsen er wordt gerefereerd aan de leugens over zijn CV...
http://www.nytimes.com/gw(...)ythical-s-62051.html
http://www.energieraad.nl/newsitem.asp?pageid=22339
Bijvoorbeeld. Maar er is nog meer hoor. Succes met zoeken....
Tja, wat boeit het het waren hoe dan ook terroristen of ze nou uit het oosten kwamen of dat ze opdracht van het Wittehuis/pentagon of zo iets kregenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef Xan21 het volgende:
Iets wat ik heb gezien bij alle drie de vliegtuigen dat ze alle drie precies dezelfde hoek maken als ze tegen de gebouwen aanvliegen (bij pentagon zie je duidelijk de rechtervleugel inslag voordat de gevel instort, geen beelden verder helaas nog). Flight Termination System in volle gang? 4e vliegtuig eventuele backup voor WTC mocht er iets falen?
Nee, het rapport is een vrije interpretatie van de gegevens van het USGS. Dat is iets heel anders. Het USGS onderschrijft helemaal niet wat deze meneer schrijft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, je hebt weer niet gelezen,he, het rapport is gebaseerd USGS!
Dat hoef ik niet te doen, er is geen één wetenschapper die de theorie van Tahil ondersteunt. Zelfs mede nuke-believers maken gehakt van zijn analyse. Overigens gaat Tahil ook helemaal niet uit van Nukes, zoals jij dat al maanden roept. Hij gaat uit van core meltdown en niet van nukes op elke verdieping....quote:maar zoals verwacht ga je weer op de man spelen.
En wie speelt er nu precies op de man?quote:Als er toch iemand liegt, dan sta jij op nr 1
Haha in tegenstelling tot jou, want jij bent kernsplitsingsexpert natuurlijk? Ik hoef ook niets te weerleggen, want het is me al vrij snel helder dat meneer Tahil al jaren op zoek is naar five minutes of fame. Nogmaals, zelfs jouw mede-nuke-believers vinden Tahil zijn rapport onzin.quote:Weerleggen op de inhoud kunt je niet,want je snapt er toch niks van.
Nou over bleren en klein kind gedrag gesproken zeg.. Niet onderbouwen? Wie negeert nu alweer foto's, video's en directe vragen om je theorie kloppend te maken? Al je 'bewijzen' heb ik met onderbouwing weerlegd dus deze bewering van je toont alweer aan hoe slecht je bent in het analyseren van informatie laat staat dat je ingaat op vragen en bewijzen die aantonen dat het nuke verhaal onzin is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij speelt daar helemaal niet op de man.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
haha, je hebt weer niet gelezen,he, het rapport is gebaseerd USGS!
maar zoals verwacht ga je weer op de man spelen.
Als er toch iemand liegt, dan sta jij op nr 1
Weerleggen op de inhoud kunt je niet,want je snapt er toch niks van.
Mooie link. Thanks. Ik wil niet zeggen dat alles nep is, maar ik heb 1 foto uit je link geplukt waar je even over mag nadenken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:47 schreef Scrummie het volgende:
Nog meer foto's: http://blogs.denverpost.c(...)-qaeda-attacks/4432/
Allemaal nep natuurlijk, maar daar gaat het niet om.
In de uitzending van 2 mei 2011 beweert Rolf Draak dat hij het tweede vliegtuig de South Tower in heeft zien vliegen vlak voor zijn eigen ogen. http://player.omroep.nl/?aflID=12470104&silverlight=truequote:Dat van die Rolf Draak, ik heb geen 1 opmerking gezien die niet waar *zou kunnen* zijn. Ik ben er niet bij geweest, ik heb het niet beleeft als ooggetuige.
Hij blijkbaar wel. Ik kan totaal niet inschatten hoe het geweest moet zijn. Hij wel.
Rolf Draak geeft aan het begin van het interview aan waarom hij op 9/11 in het WTC moest zijn:quote:Jeroen Pauw: Wat trof u aan toen u beneden kwam?
Rolf: "Ravage.. uh.. gillende mensen... Het hele atrium tussen de 2 torens was volledig ingestort door het vallende puin.quote:
"En ik ben toen via een weg die ik een beetje ken daar.... naar de uitgang gelopen ... de nooduitgang en toen ik de deuren open deed, toen op dat moment kwam het vliegtuig uh.. het tweede vliegtuig kwam recht boven mij in de toren vliegen.
Jeroen Pauw: Dat zag u?
Rolf Draak: Ja ja... recht boven me (kijkt omhoog en wijst naar boven).
Ik keek omhoog en zag zo dat ding naar binnen gaan.
Toen dacht ik: "Oh.. dit is oorlog".
quote:In 1970, Mr. Tozzoli was a leader in founding the World Trade Centers Association (WTCA). He was elected that year as the WTCA's first President and he has served in that office ever since. In February 1987 he retired, after 41 years, from The Port Authority of New York & New Jersey to serve as full-time President and Board Member of the WTCA. The WTCA, which is acknowledged by many people to be among the most powerful international organizations in the world, includes 330 public and private members, from 98 countries, representing every major trading area and form of government in the world and services more than 500,000 companies in the field of international commerce.
Tozzoli had een eigen kantoor op de 77e etage van de North Tower en zou ook aanwezig zijn op de meeting in Windows of the World om 10.00 op 11 September. Echter, op weg naar Manhattan loopt hij vast in het verkeerquote:In 1997, the South Korean Assembly nominated Mr. Tozzoli as a candidate for the Nobel Peace Prize. He received letters of recommendation from Mr. Mikhail Gorbachov, Archbishop Desmund M. Tutu, President F.W. De Klerk and many others. At the request of the Nobel Peace Prize Institute, he was again nominated in January, 1998, because of his work of bringing North and South Korea together in the WTCA movement, and for his many years of promoting peace through trade. In January, 1999, he was again nominated by both the South Korean and North Korea Governments and accepted as a candidate for the Nobel Peace Prize.
http://www.pbs.org/wgbh/amex/newyork/filmmore/pt.htmlquote:And I saw it smash into the south wall of Number Two, an oblique angle. And I saw this big ball of flame. And the nose came out on the north side and then the east side.
Ik vind de foto verdacht, juist vanwege die halo's. Ik heb sterk het vermoeden dat de achtergrond niet de originele achtergrond isquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:56 schreef VitaminWater het volgende:
Ik zie die "halo's " bij elk hoofd op die foto, en ook bij de auto's. Dit is dus een groot Photoshopkunstwerk dus, blijkbaar.
Verschijnen die dingen echt bij het photoshoppen van een foto? Want ik zie die dingen zo vaak bij foto's op het internet, ik snap eigenlijk niet echt waarom je die halo's zelf niet weg kunt shoppen?
Ik heb zelf nog nooit Photoshop gebruikt, dus ik ben zelf geen expert op dit gebied.
Wat je ziet is geen Halo. Wat je ziet zijn compressie-artefacten. Op het origineel van de foto (zeg maar het bestand van 5mb dat uit de camera is gerold) zul je dit inderdaad niet zien, omdat een JPEG uit de camera weliswaar een gecomprimeerd bestand is, maar niet hard genoeg gecomprimeerd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mooie link. Thanks. Ik wil niet zeggen dat alles nep is, maar ik heb 1 foto uit je link geplukt waar je even over mag nadenken.
[ [url=http://denverpost.slideshowpro.com/albums/001/496/album-224305/cache/qaeda0050.sJPG_950_2000_0_75_0_50_50.sJPG?1304559355[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif]afbeelding[/url] ]
Vooral rond de rennende brandweerman zie je halo's. Dit duidt vaak op geklooi met het verscherpen van randen en het verdoezelen van knip en plak werk. Met de nieuwere versies van Photoshop of Corel Paintshop pro wordt het steeds moeilijker om dat te spotten.
Ingezoomd zie je de halo duidelijk rond de brandweerman zijn hoofd.
[ afbeelding ]
Leuke instructies. Maar je hebt er totaal niets aan als je niet het origineel van de foto hebt. Ik heb nieuwe instructies:quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind de foto verdacht, juist vanwege die halo's. Ik heb sterk het vermoeden dat de achtergrond niet de originele achtergrond is
Zie hier bijvoorbeeld: http://www.ehow.com/how_2049756_detect-fake-photos.html
Because of the widespread use of digital technology, generating fake pictures has never been easier. Making fake photos of celebrities to impress your friends or doctoring media photos to alter public opinion is just as easy. Fakes are created either by merging two or more photos or altering an existing image. Because image manipulation happens at the pixel level, detection is not as easy as it was before the digital era. Tricky fakes can be exposed by algorithms that detect discrepancies or statistical irregularities at the bit level.
Instructions
1 Look for obvious anomalies in the photo. This can include, objects not in the correct perspective, inconsistent angles of reflection or unexpected discontinuities. Check for inconsistent shadows or features that seem slightly larger or smaller than normal. Any inconsistencies may reveal the photo to be a fake.
2 Launch Paint, the image editing tool that comes with Windows, open the image and zoom into the area you want to scrutinize to detect if the photo is a fake. See if you can find pixilation halos around the outline. If colors or lines do not line up just right, then the photo may be a fake.
3 Submit your photo to a professional image processing lab if the previous steps didn't turn up unusual artifacts but you still suspect the image might have been doctored. The lab will be able to detect if the photo is a fake.
4 Buy your own image analysis software if you have a constant supply of photos to analyze. Image analysis software can be expensive.
Is niet eens zo'n gek idee, maak gebruik van de expertises op het FokForum.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Trouwens Jokkebrok, fok heeft ook een fotografie forum. Waarom post je niet een paar van die twijfelachtige foto's daar voor feedback?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |