Ik heb al een dubbele challenge gedaan, dus 80 dagen en nachten, in het verleden. Vond het na een paar jaar wel weer eens tijd worden om het opnieuw te proberenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:41 schreef Lamabal het volgende:
Lol. Goodluck want dat zal me eeeecht niet gaan lukken
Een uitdaging voor jezelf om te zien of je het volhoudtquote:
Of dan zeg je gewoon dat je meedoet. En die gene die jou dan op dat moment neukt, krijgt 50 euro. Ga je batsen, zeg je op het moment. JUST KIDDNGquote:
Het moet natuurlijk wel een uitdaging zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:49 schreef Killaht het volgende:
Sex is een natuurlijke behoefte, net als eten, drinken, slapen etc. Dus moeilijk te onderdrukken, kijk maar naar priesters die draaien ook door, gewoon omdat het niet gezond is.
Je doet het ook lekker in de zomer als alle vrouwen strakke kleding en minder gekleed zijn en laat juni nou een maand zijn waar je testosteron spiegel heel hoog is. Maar succes.
Probeer hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:58 schreef Silv het volgende:
Dat valt volgens mij echt niet uit te houden.
Waarom ook alweer?! Waarom zou je überhaupt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Probeer hetik heb er al 3 gedaan waarvan 1x een dubbele dus het is echt te doen, zolang je maar geestelijk sterk in je schoenen staat
Dit wil ik ook wel weten eigenlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef Killaht het volgende:
[..]
Waarom ook alweer?! Waarom zou je überhaupt?
Tenzij je een maagd bent ofzo.
Het is een uitdaging, kijken of je het echt vol kan houden. En of ik een maagd ben? Bij elkaar meer dan 10 jaar relaties gehad (ben 27) en gedurende sommige periodes 5 verschillende per week gehad dus dat maagd zijn valt wel meequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef Killaht het volgende:
[..]
Waarom ook alweer?! Waarom zou je überhaupt?
Tenzij je een maagd bent ofzo.
Ach in dat geval heb ik al genoeg jaartjes toegevoegd in het verleden. Zo oud wil ik toch niet wordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat mijn partner zoiets zou waarderen en ik vraag me ook echt af waarom je zoiets in godsnaam zou doen
Wist je dat je als man een langere levensverwachting hebt des te meer orgasmes je in je leven hebt gehad? Dus het is indirect nog slecht voor je ook(geldt niet voor vrouwen overigens)
Duidelijk, hoe meer je als man klaarkomt, hoe kleiner de kans op prostaatkanker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat mijn partner zoiets zou waarderen en ik vraag me ook echt af waarom je zoiets in godsnaam zou doen
Wist je dat je als man een langere levensverwachting hebt des te meer orgasmes je in je leven hebt gehad? Dus het is indirect nog slecht voor je ook(geldt niet voor vrouwen overigens)
De FoK! Fap competitie?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Duidelijk, hoe meer je als man klaarkomt, hoe kleiner de kans op prostaatkanker.
Dat zou nogal ongezond zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:15 schreef Daniel1976 het volgende:
Ben ik erg sarcastisch als ik zeg dat je ook 40 dagen zonder eten en drinken kunt proberen?
Wat is het nut?
40/40 zonder sex is voor mij ook ongezond..quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat zou nogal ongezond zijnEn ik blijf mijn reden niet herhalen
Niet elke uitdaging hoeft een direct nut te dienen. Wat is het nut van het wereldkampioenschap dammen bijv.?
Waarom zo erg het tegendeel bewijzen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Het is een uitdaging, kijken of je het echt vol kan houden. En of ik een maagd ben? Bij elkaar meer dan 10 jaar relaties gehad (ben 27) en gedurende sommige periodes 5 verschillende per week gehad dus dat maagd zijn valt wel mee![]()
De uitdaging die ik voor mezelf er in zie is wat er sterker is, mijn dierlijk instinct of mijn rationeel wezen die zelf beslist wat ie wel en ie niet doet. Maar in het verleden hadden de andere deelnemers elk hun eigen reden om mee te doen.
Omdat het niet de eerste keer is dat dat punt omhoog wordt geworpen en ik wilde er voor eens en voor altijd vanaf zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:19 schreef Killaht het volgende:
[..]
Waarom zo erg het tegendeel bewijzen..
Proberen kan altijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:19 schreef Silv het volgende:
Ah fuck it, ik doe mee. Verwacht alleen niet dat ik het langer dan 2 weken vol kan houden.
Je staat in de lijst er bijquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:20 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ben bereidt om mee tedoen. Dit is tevens een tvp voor vanavond.
Ook jij staat er bijquote:
Oww, direct toegegevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een vriendin, ik doe niet mee.
Als TS dat nou eens probeert, deze challenge terwijl hij elke avond naast een vrouw (of man) ligt. Kijken hoe dat gaat
En als een bloedmooie vrouw, met een persoonlijkheid van heb ik jou daar, je probeert mee te sleuren naar haar grot, zeg je dan ook nee?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Oww, direct toegegevenIk heb de afgelopen jaren geen challenge gedaan omdat ik inderdaad een relatie had. Nu alweer een paar maanden vrijgezel (en daar ook naar geleefd) en vond het nu eigenlijk wel weer tijd worden voor een challenge. Dus ik ga hier niks zeggen over mensen die in een relatie zitten
En daarnaast, ik zeg sowieso niks negatiefs of je nou wel of niet mee doet
Als je mee doet, leuk! En doe je niet mee, even goede vrienden
Er staat geen doodstraf op als je de challenge niet doorstaatquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als een bloedmooie vrouw, met een persoonlijkheid van heb ik jou daar, je probeert mee te sleuren naar haar grot, zeg je dan ook nee?
Oftewel, deze challenge is alleen voor alleenstaanden, bij gebrek aan een seksleven ga je dit soort vage dingen maar verzinnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Er staat geen doodstraf op als je de challenge niet doorstaaten ik heb ook 1x een 40 days niet gehaald omdat ik inderdaad een vriendin kreeg. Maar het betekend wel dat ik de komende tijd iets anders uit ga en bepaalde vriendinnen even voor andere dingen bel dan normaal
Vorige week nog met 2 dames de liefde bedrevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel, deze challenge is alleen voor alleenstaanden, bij gebrek aan een seksleven ga je dit soort vage dingen maar verzinnen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef pl4kkie het volgende:
Mensen zijn jaloers op ons dat wij zo iets kunnen doorstaat en allicht proberen. Hun kunnen dat niet. Faalhazen. Blijf dan lekker weg uit dit topic. Sorry hoor.
Geloof me dat gaat wennenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef pl4kkie het volgende:
Mensen zijn jaloers op ons dat wij zo iets kunnen doorstaat en allicht proberen. Hun kunnen dat niet. Faalhazen. Blijf dan lekker weg uit dit topic. Sorry hoor.
Welcome to the teamquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Illusionati het volgende:
Best een idee, Zal het gaan proberen!
Count me in
je kan het altijd proberenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef 045represent het volgende:
Ik doe ook wel mee, waarschijnlijk hou ik het niet langer dan een week vol, maar wie weet
i know maar toch blijft het vervelend die trollende mensen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Geloof me dat gaat wennenEn de minder je er op let de minder de reacties worden
En wees welkomquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef 045represent het volgende:
Ik doe ook wel mee, waarschijnlijk hou ik het niet langer dan een week vol, maar wie weet
Jij mag nog zelf dingen doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:40 schreef loveforever het volgende:
jeetje respect als je het volhoud!
mijn kerel is sinds maandagochtend weg en wat zal ik blij zijn als het zaterdag is:$
succes ermee!!
Dat vraag ik mij (ook) af : waarom zou iemend (je) ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:15 schreef Daniel1976 het volgende:
Ben ik erg sarcastisch als ik zeg dat je ook 40 dagen zonder eten en drinken kunt proberen?
Wat is het nut?
Ik heb even snel de dagen geteld op mijn werk maar volgens mij duurt het dan tot en met de 24stequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:45 schreef 045represent het volgende:
Gaat het om 16 mei om 0.00 uur in en duurt het dan tot 24 juni of tot en mét 24 juni?
Geen en niksquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:54 schreef quirigua het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij (ook) af : waarom zou iemend (je) ?
Welk Nobel Doel Wordt Ermee Gediend ?
Wat is er mis met zo af en toe sex ?
Waarom dacht je dat ik mee deed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
wees welkom
en als je maar niet denkt dat we als cadeau sex met je gaan hebben
Ach volgens sommige worden we allemaal homo door hier aan mee te doen dus vooruit we bekijken het tegen die tijd welquote:
En we houden ook van jouquote:
Wie wil er nu 40 dagen geen seks hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:47 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En we houden ook van jou![]()
gelukkig is het geen opdracht maar een challenge en kan je zelf bepalen of je mee wilt doen of niet
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:07 schreef Joene het volgende:
Waarom zou je dit in godsnaam willen doen ?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:19 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Geen en niks
Seks is lekker, seks is leuk en nu ga ik 40 dagen en nachten (en misschien wel 80) zonderNogmaals het is voor mij een persoonlijke uitdaging die voor mij laat zien welk deel in mij sterker is. Het instinct of het ontwikkelde deel
maar voor ieder kan het een andere reden zijn.
Ik kan en wil het ook hebben, maar soms is een persoonlijke uitdaging best leuk maar ieder zijn ding inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:13 schreef Joene het volgende:
Nou eh sorry maar ik vind het geen uitdagingik kan en wil gewoon sex hebben
Ik daag me wel op andere vlakken uitquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik kan en wil het ook hebben, maar soms is een persoonlijke uitdaging best leuk maar ieder zijn ding inderdaad
tjaa... maar als je daar niet van kan genieten dan zul je toch moeten wachten op je ventje haha :pquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:31 schreef rubje het volgende:
Trap ik er toch weer inwant toen ik de tt zag dacht aan:
![]()
Het ligt er aan hoe het die periode gaat. Tot nu toe is het me 1x niet gelukt. Mijn ervaring is dat het de eerste paar dagen het moeilijkste is, daarna komt een periode dat het went en daarna wordt het lastiger omdat de eindstreep inzicht komt (en daarmee de gedachte dat het dan weer mag...)quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef 045represent het volgende:
Hoe lang verwachten jullie het allemaal vol te houden?
Ik zelf verwacht dat ik het niet langer dan 7 dagen vol houdt
4 dagen ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef 045represent het volgende:
That's the spiritquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:17 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
4 dagen ofzo.
Grapje ik haal het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what I mean?
En welcome to the teamquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Count me in. Als iemand met een verslaving lijkt mij dit een goede test van uithoudingsvermogen.
Ik ben zo'n iemand die het dan op de 39e dag doet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:07 schreef 045represent het volgende:
Omdat het nu toevallig zomer is. Wie weet doen we na de zomer nog een challenge maar het kwam nu toevallig zo uit.quote:
Mn relatie is nog niet zo lang geleden uit gegaan dus ik heb nu zin om te neuken en ik stop zeker niet met masturberen sorry. Zeker niet in de zomer met al dat lekkers op het strand.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:19 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Omdat het nu toevallig zomer is. Wie weet doen we na de zomer nog een challenge maar het kwam nu toevallig zo uit.
je bent niet verplicht om mee tedoen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:05 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Mn relatie is nog niet zo lang geleden uit gegaan dus ik heb nu zin om te neuken en ik stop zeker niet met masturberen sorry. Zeker niet in de zomer met al dat lekkers op het strand.
Je bent niet verplicht om mee tedoen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:07 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben hier streng tegen! ik moet elke maand al een aantal dagen mezelf onthouden van sex... laat staan dat ik er vrijwillig nog een aantal weken aan vast plak
Denk niet dat mijn vriend het erg op prijs gaat stellen als ik dit zou doen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En welcome to the team
Valt me wel op dat het alleen mannen zijn die mee doen. Durven de vrouwen het niet aan dit keer?
Ik denk niet dat ik de veertig dagen redden ga.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En welcome to the team
Valt me wel op dat het alleen mannen zijn die mee doen. Durven de vrouwen het niet aan dit keer?
Na die 40 dagen moeten wij maar eens gaan datenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:07 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben hier streng tegen! ik moet elke maand al een aantal dagen mezelf onthouden van sex... laat staan dat ik er vrijwillig nog een aantal weken aan vast plak
Probeer hetquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de veertig dagen redden ga.
Doen jullie het gewoon samenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn vriend het erg op prijs gaat stellen als ik dit zou doen...
neh... ik zie het nut er niet van. Maar even goed, succesquote:
Tja, je moet het voor jezelf wel spannend makenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:58 schreef Viking84 het volgende:
Waarom zou je dit in godsnaam doen? En zoenen zou ik ook niet doen, dat werkt maar prikkelend.
Tijdens die periode kun je gewoon doorneuken hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:07 schreef PB-tje het volgende:
Een echte kapitein maar het geeft wel een hoop rotzooi dat moet ik toegeven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:23 schreef FokR het volgende:
[..]
Tijdens die periode kun je gewoon doorneuken hoor.
het merendeel wil gewoon niet toegeven dat ze elke dag fappen op FOK! Dat staat niet stoer als dat bekent wordquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Een echte kapitein maar het geeft wel een hoop rotzooi dat moet ik toegeven.
Het is trouwens wel rustig geworden met de aanmeldingen
Ach die rotzooi, valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Een echte kapitein maar het geeft wel een hoop rotzooi dat moet ik toegeven.
Het is trouwens wel rustig geworden met de aanmeldingen
het kan wel zo zijn, maar 9 van de 10 willen dan toch niet neuken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:30 schreef FokR het volgende:
[..]
Ach die rotzooi, valt ook wel mee.
Tijdens die periode zijn vrouwen ook geiler.
Zijn d'r genoeg die het wel doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
het kan wel zo zijn, maar 9 van de 10 willen dan toch niet neuken.
Ging dit topic niet over het juist niet neuken?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:42 schreef FokR het volgende:
[..]
Zijn d'r genoeg die het wel doen.
Heb eigenlijk altijd doorgeneukt met scharrels als ze ongesteld zijn.
Heeft wel iets opwindends.
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:53 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben zeker geiler als ik ongesteld ben... hormoontjes dit dat...
Maar ik wil iedereen ontmoedigen om mee te doen aan deze pact
Het gaat tegen natuur in!
Ik ben voor 40 dagen / 40 keer seks!!
euhhh, 1x per dag maar?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:53 schreef PB-tje het volgende:
Ik ben zeker geiler als ik ongesteld ben... hormoontjes dit dat...
Maar ik wil iedereen ontmoedigen om mee te doen aan deze pact
Het gaat tegen natuur in!
Ik ben voor 40 dagen / 40 keer seks!!
Och, zet me er maar tussen ook, ben toch single.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:21 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Probeer hetBen je de eerste vrouw die mee doet deze ronde
En een speciale welkom to the club!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, zet me er maar tussen ook, ben toch single.
Een andere uitdaging staat nogsteeds open voor je maar jij bent de persoon die niet durft op dit moment...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:11 schreef PB-tje het volgende:
Ik vind het meer een competitie voor mensen die in het dagelijks leven ook niks te willen hebben
Neuh, eerder een test zelfbeheersing.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:11 schreef PB-tje het volgende:
Ik vind het meer een competitie voor mensen die in het dagelijks leven ook niks te willen hebben
Hoe dan ook ook blijft het feit dat jij een hoep riep maar uiteindelijk terugkrabbeldequote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:14 schreef PB-tje het volgende:
Misschien wil IJsdraakje wel? is vrijgezel... en doet mee met de zinloze competitie... helemaal je ding
Klopt, zoals ik al zei ben ik single. En zoals ik later zei is dit meer een test voor mijn zelfbeheersing, aangezien masturberen ook niet mag. Leer lezen ofzo.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:15 schreef PB-tje het volgende:
Nee, een excuus om goed te praten dat je al lange tijd geen sex hebt
Afspreken mag altijd, aanbod staat voor iedereen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:21 schreef PB-tje het volgende:
IJdraakje, maar Ninja wil zijn zelfbeheersing ook testen... des te meer reden om elkaar uit te testen
Er zit hier ergens een redenatiefout.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:21 schreef PB-tje het volgende:
IJdraakje, maar Ninja wil zijn zelfbeheersing ook testen... des te meer reden om elkaar uit te testen
Is geen handeling bij jezelf, dus ik zou zeggen ja.quote:
Nu is het al een dealquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:06 schreef PB-tje het volgende:
neehee de deal is dat je dat dan mag doen tijdens je onthouding
Juist niet. Dan kost het geen moeite.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:11 schreef PB-tje het volgende:
En niet voor die, die het 40 dagen volhouden?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:13 schreef PB-tje het volgende:
Ik zal het waarschijnlijk toch niet snappenmaar ik heb nu al respect voor de kandidaten die na 1 dag er al uit liggen!
Sssst! anders hebben ze me door!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:21 schreef PB-tje het volgende:
wel handig om tegen irritante mensen te zeggen in de kroeg...
Neuken?? nee sorry ik doe 40 dagen niet aan sex...
Tja probeer het een paar dagen uit. We beginnen op maandag, doe anders mee tot vrijdag. Kan je je er een kleine voorstelling bij maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:24 schreef PB-tje het volgende:
40 dagen geen sex... echt...kan er met mn gedachte niet bij
Die sla je dan dus een keer over...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:30 schreef PB-tje het volgende:
ik ben maandag ochtend al af.... heb zo mn ochtend ritueel
OK ok, dank jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:46 schreef PB-tje het volgende:
Kan het wel....wil het niet... maar succes met jullie eigen competitie
jij ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:46 schreef PB-tje het volgende:
In principe vanaf die maandag om 00:00, dus zodra de nieuwe week is in gegaan. Maar als je graag wilt mee doen maar toch nog de ochtend wilt afmaken kan dat ook natuurlijk. Alleen zal je dan aan het eind even een ochtendje langer door moeten gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:14 schreef quirigua het volgende:
Vriendje komt vanavond, en blijft tot zondagavond laat, slapen in 1 bedje, duzz - - . Doordeweeks issie celibatair (dat zegt ie), zien het voor de zaterdags/zondags niet zo zitten ? Heb het er met hem over gehad. Wanneer, vanaf zondagnacht, geldt die onthouding eig. ?
Wees welkomquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:27 schreef KaBuf het volgende:
Mmm, laat ik me ook maar aanmelden.
Vreesch dat het zal mislukken maarjaa
Niet zo negatief zijn. Dat is welw at me veel opvalt. Mensen melde zich aan en zeggen erbij van ik ga het wss toch niet halen of het lukt me toch niet etc. Je praat je eigen zo eigenlijk al de put in en is het bijna zeker gedoemd om telukkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:27 schreef KaBuf het volgende:
Mmm, laat ik me ook maar aanmelden.
Vreesch dat het zal mislukken maarjaa
Eerlijk gezegd, kijk maar naar de vorige pogingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Niet zo negatief zijn. Dat is welw at me veel opvalt. Mensen melde zich aan en zeggen erbij van ik ga het wss toch niet halen of het lukt me toch niet etc. Je praat je eigen zo eigenlijk al de put in en is het bijna zeker gedoemd om telukken
Zoiets...quote:Take a look to the person on your left! Now take a look to the person on your right! 1 of these two will not be here next time we meet!
En ook welkomquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga ook wel mee doenHet is toch lekker rustig at the moment
Ik doe mijn ondertitel wel eer aan na 40 dagen in ieder geval
Ja maar jij had ook een dubbel probleem gehadquote:
Komt me enigszins bekend voor. Tijdje in het buitenland gezeten en toen ook weken niks gedaan. Geen tijd én geen zin.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:02 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En ook welkomhehehe, je zou het wel verwachten maar... wees niet ongerust als alles nogal "rustig" reageerd. Bij mij was alles bijna tot een stilstand gekomen, dat was best schrikken
Als je bezig wordt gehouden en je zelf toch al geen zin hebt is het wel makkelijker inderdaad. Ik denk dat de warmte en korte rokjes het nog best wel eens zwaar kunnen gaan maken. Maar.... The strong ones shall prevail!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Komt me enigszins bekend voor. Tijdje in het buitenland gezeten en toen ook weken niks gedaan. Geen tijd én geen zin.
Geen speciale voorbereidingen nee. Misschien laat ik me 40 dagen invriezen![]()
helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:46 schreef PB-tje het volgende:
Thanks!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:01 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
helemaal mee eens!
véértig dagen, pfffoei..
Voor iedereen die meedoet,
veel succes!!!
Dan nog, welcome to the club!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:10 schreef DustPuppy het volgende:
Ik doe ook mee (by default eigenlijk al, maar goed)
Oooow, 21 mei komt L.A. Noire uit. Genoeg andere dingen te doen danquote:Op maandag 9 mei 2011 10:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Vanaf de 16e moeten de handjes boven de dekens blijven.
Zaterdag mag je nog doen wat je wiltquote:Op maandag 9 mei 2011 10:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Oooow, 21 mei komt L.A. Noire uit. Genoeg andere dingen te doen dan
En die zaterdag ook naar de Efteling![]()
Zaterdag de 21e dan he.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zaterdag mag je nog doen wat je wiltEnige is dat we dit richting de zomer aan het doen zijn. En als ik denk over hoe de dames er gister bij liepen kan het nog best een moeilijke worden dit jaar
Volgens de regels van de romcom is dit natuurlijk wel het moment dat we allemaal de liefde van ons leven tegen komen.quote:
Die van mij zit 5 maanden in het buitenland, dus ik heb op dat gebied weinig te vrezen. Daar in tegen ga ik natuurlijk niet 5 maanden op mijn handen zitten tot ze terug is....quote:Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Volgens de regels van de romcom is dit natuurlijk wel het moment dat we allemaal de liefde van ons leven tegen komen.
Hé een modquote:
Neem ik even mee naar achteren, net als de vragen in het TRquote:Op maandag 9 mei 2011 14:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hé een modvraagje, hoe kunnen we dit topic aanbieden om als nieuwsbericht op de FB te komen? Het is de vorige keer door jullie zelf gevonden en gedaan. Leek mij wel leuk om dat dit keer weer te doen
Hé ik ken TR pas net 2 dagen, ik ga niet gelijk alles daar in gooien, laat me even wennenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Neem ik even mee naar achteren, net als de vragen in het TR
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef Illusionati het volgende:
Nog een week alles eruit halen wat erin zit!
Tot de laatste druppelquote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef Illusionati het volgende:
Nog een week alles eruit halen wat erin zit!
Naar mijn mening niet omdat je hier inderdaad geen controle over hebt. Moet alleen wel bekennen dat ik nog nooit een natte droom heb gehad eigenlijk...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
Nee, bedankt. Maar tellen natte dromen ook? Heb je niet echt veel controle over namelijk.
Voor jou ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
ik snap het niet.. waarom gelijk 40 dagen? dat redt toch niemand?
als je 14 dagen doet ofzo.. dan zou ik het wellicht nog proberen, maar 40 is gewoon simpelweg te lang..
JA VOOR MIJ JAquote:
dont do it!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik zit er over te denken, maar als ik weer eens de gelegenheid krijg kan ik vast geen nee zeggen vrees ik
de 40 dagen komen uit de film waar het idee van is afgeleid. Daarnaast is 2 weken iets te makkelijk en daarom gelijk 40 dagen gekozen. Maar je kan het ieder geval proberenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
ik snap het niet.. waarom gelijk 40 dagen? dat redt toch niemand?
als je 14 dagen doet ofzo.. dan zou ik het wellicht nog proberen, maar 40 is gewoon simpelweg te lang..
Proberen kan je het altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik zit er over te denken, maar als ik weer eens de gelegenheid krijg kan ik vast geen nee zeggen vrees ik
Tja, voorlopig ben je al tease and no bite dus schreeuw zo hard je kan ik ben niet meer bang van jequote:
Jij zei dat ik zou falen als we zouden afspreken. En eerst had ik nog enigszins twijfel of je misschien gelijk kon hebben, inmiddels is elke vorm van twijfel weg en weet ik dat het je toch niet luktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef PB-tje het volgende:
niet meer? was je bang voor me.... aaaaaaa menneke toch
En een poging tot het veranderen van die status sla je op elke manier af, dus die vlieger gaat inmiddels niet meer opquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:24 schreef PB-tje het volgende:
Omdat ik niet met wildvreemde af wil spreken?
je komt niet zomaar van je verslaving af.. 40dagen is toch wat ver gegrepen, om zolang me rechterhand te missen.... NEEN gewoon NEENquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
de 40 dagen komen uit de film waar het idee van is afgeleid. Daarnaast is 2 weken iets te makkelijk en daarom gelijk 40 dagen gekozen. Maar je kan het ieder geval proberenEr staat geen straf op als je het niet red en wie weet hou je het wel gewoon vol
En 40 dagen niet haalbaar? Ik heb 1x een dubbele 40 dagen (dus 80 dagen) challenge gedaanen gehaald
Ik denk dat je nog verbaast staat van mijn verslaving maar tegelijk is dat ook de reden dat ik het doe. Ben ik echt verslaafd of heeft uiteindelijk mijn lichaam naar mij te luisteren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
je komt niet zomaar van je verslaving af.. 40dagen is toch wat ver gegrepen, om zolang me rechterhand te missen.... NEEN gewoon NEEN
maar in ieder geval succes
mja maarrrr, doe het dan 1x in de week ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:29 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog verbaast staat van mijn verslaving maar tegelijk is dat ook de reden dat ik het doe. Ben ik echt verslaafd of heeft uiteindelijk mijn lichaam naar mij te luisteren.
Maar bedankt ieder geval
Tja daarom is het dus een challenge, het moet een uitdaging zijn, iets waar je achteraf van kan zeggen "zo ik heb het toch maar gedaan". 5 dagen er niet aan sjorren is natuurlijk niets om heel erg zwaar aan te tillen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
mja maarrrr, doe het dan 1x in de week ofzo
dat probeer ik halfmaar ik stel dan ook niet heel helder een ECHT doel dusja...
daar heb ik gewoon geen zin in
Nee, niemand vertelt, vertel het wel als het moetquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:58 schreef Black_Ninja het volgende:
En al meer mensen die zich zorgen gaan maken nu de deadline nadert?
Zijn er eigenlijk mensen die het hun omgeving hebben verteld? Of juist bewust niet hebben verteld?
Een paar vriendinnen weten het, en ik weet nu wat mijn lesbische vriendinnen mee makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Nee, niemand vertelt, vertel het wel als het moet
Welkom bij de groepquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:11 schreef rumiii het volgende:
Challenge accepted, ben wel op dreef nu ( vier dagen )
Eerlijk gezegd, soms wel.quote:
Ik zit zelf ook te twijfelen om dit weekend nog in te gaan op het aanbod van een vriendin dus no worry, ik geef je groot gelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:41 schreef rumiii het volgende:
Jep , voor de 16e gaan we er ook flink tegenaan!
slecht begin
Ik kan de OP niet meer aanpassen helaas maar ik heb met de mod's de afspraak dat ik het ze kan melden en dat ze het dan zo snel mogelijk aanpassenquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:13 schreef Pelikanelul het volgende:
Hallo allemaal. Stiekem wil ik toch wel mee doen. Ik ga gewoon kijken hoe lang het hem wordt. Misschien helemaal, maar misschien ook niet. In het ergste geval heb ik lekker gerukt. Of natuurlijk een nieuw record.
Schrijf mij maar in!
Welkom bij de groepquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:19 schreef Pelikanelul het volgende:
Nog 1 dingetje. Mn vriendin beweerd dit niet vol te houden. Stel je voor. Je wordt wakker gepijpt, fail je dan?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:15 schreef Pelikanelul het volgende:
Ok gast. Ik ga er 110% niet vanuit dat dat gebeurd. Maar ik moet wel de regels goed kennen. Bedankt. Misschien mag je haar wel lenen ja. En misschien is een andere vriendin zoeken ook een goeie.
Natuurlijk wel eerst foto's voor ik ga ruilenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Pelikanelul het volgende:
Toch vergeet ik nog 1 ding te zeggen. Illusionati en ik doen nog een challange tussen door. 40 dagen niet scheren. Ik denk dat ik er op het einde een soort van Charlie Chaplin snor van maak ofzo. Wordt ook een leuke.
Tja, normaal gesproken vind ik het prima om gehoor te geven aan die instincten maar eens in de zoveel tijd ben ik benieuwd wie er nou zou winnen als het dus echt om gaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou het echt absoluut niet kunnen, maar ik zie er gelukkig ook het nut niet van in.![]()
Strijd tussen je oer-instinct (lust) en je ratio, waarom? Mijn verstand vindt het prima dat mijn oer-instinct zich uitleeft op een gezonde manier. Zolang je je maar niet helemaal laat gaan en mensen gaat verkrachten ofzo lijkt me dat rationeel gezien beter dan jezelf zo te frustreren.![]()
Nou ja, iedereen hier: veel succes!
In dat geval, heb je een telefoon nummer van die vriendin die je wakker wilde pijpenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef rumiii het volgende:
nee ik heb geen vriendin
beetje rare zin dus!
ik moet dit gewoon voor mezelf doen,
hoe wil je sterk zijn als je niet eens 40 dagen zonder je lusten kan leven!
gewoon mediteren ( lees gamen)
edit:
lol.. kutzin
Het is gewoon een kwestie van testosteron affakkelen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:26 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
In dat geval, heb je een telefoon nummer van die vriendin die je wakker wilde pijpen![]()
Mediteren kan trouwens wel helpenMaar je moet natuurlijk wel weten hoe je dat moet doen
Affakkelen, onderdrukken of gewoon simpelweg geen gehoor aan geven. En dat is waar iedergeval voor mij de uitdaging ligtquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:15 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van testosteron affakkelen.
Dat kun je inderdaad doen door gamen, maar geef mij maar een goed potje zwaardvechten
Bel Joop eens, wie weet voelt 'ie er wat voorquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:35 schreef Black_Ninja het volgende:
Komt 40 days and 40 nights eigenlijk niet binnenkort op tv?
Klinkt als een goed tv conceptquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef colty het volgende:
[..]
Bel Joop eens, wie weet voelt 'ie er wat voor
heb de dvd welquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:35 schreef Black_Ninja het volgende:
Komt 40 days and 40 nights eigenlijk niet binnenkort op tv?
you evilquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:20 schreef PB-tje het volgende:
Wacht maar tot jullie zijn begonnen.... oeeeeeeeeeeeeeeeeee wat een lol ga ik dan hebben
Legen---------- wait for it-------------darry!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:36 schreef DustPuppy het volgende:
Bring it on.
You'll never get me alive, copper!
Madame, are you suggesting you are the female equivalent of Barney Stinson?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:42 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Legen---------- wait for it-------------darry!
Ik heb het boek!quote:
Ik geloof er niks van!quote:
hihihiquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:07 schreef Black_Ninja het volgende:
Waarschijnlijk heb ik een huge ass probleem maar ik ga het volhouden!
Dan ga je PB-tje toch nog even aftanken de 15e. Kun je er weer even tegen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:07 schreef Black_Ninja het volgende:
Waarschijnlijk heb ik een huge ass probleem maar ik ga het volhouden!
Btw, hoe denken de deelnemers over sexuele handelingen bij een ander verrichten? In de film doet de hoofdpersoon dat op een gegeven moment ook (de veer scene)
Dat gaat niet...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:18 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dan ga je PB-tje toch nog even aftanken de 15e. Kun je er weer even tegen.
Waar een lul is, is een weg.quote:
Ok, gelukkig. Dat gaat waarschijnlijk al een hoop schelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef DustPuppy het volgende:
Van mij mag het, maar volgens mij heb je alleen jezelf daarmee.
Ik denk dat je er alleen maar gefrustreerder van wordt eigenlijk, maar doe wat je niet laten kunt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:31 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ok, gelukkig. Dat gaat waarschijnlijk al een hoop schelenJust wanted to be clear on that
Je naam doet anders vermoeden dat je regelamtig een "uitbarsting" hebt....quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Moet wel lukken denk ik. Het is me al eerder gelukt
Haha. Vanaf maandag ben ik een dode vulkaanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je naam doet anders vermoeden dat je regelamtig een "uitbarsting" hebt....
Ik ga het gewoon proberen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef caffeinjunk het volgende:
Nee, jij bent de oorzaak dan!quote:
Ik moet denk ik maar eens gaan emigrerenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:10 schreef DustPuppy het volgende:
Vrouw mag masturberen op het werk
Iets voor jou, PB-tje?
Dan zal het voor de groep waarschijnlijk goed uit pakken en iedereen zal het netjes volhouden!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:16 schreef PB-tje het volgende:
[..]
Ik moet denk ik maar eens gaan emigreren
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:22 schreef PB-tje het volgende:
Dan blijf ik nog eventjes...
Falen zullen jullie!
als dat wel mag, doe ik ook mee!!!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:25 schreef DustPuppy het volgende:
Van mij mag het, maar volgens mij heb je alleen jezelf daarmee.
En daar is nummer 17! Met een beetje geluk halen we de 20 nog voor maandag!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:16 schreef boterbloempie het volgende:
Kan ik me nog opgeven......
[..]
als dat wel mag, doe ik ook mee!!!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:16 schreef boterbloempie het volgende:
Kan ik me nog opgeven......
[..]
als dat wel mag, doe ik ook mee!!!
En wees beide welkomquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:30 schreef Illusionati het volgende:
[..]
En daar is nummer 17! Met een beetje geluk halen we de 20 nog voor maandag!
Dank uquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
En wees beide welkomVan boter had ik het niet verwacht!
Had je meer richting PB geschat
Maar hoe dan ook heeft mijn lichaam te luisteren naar me, en soms moet dat met harde hand worden bijgebrachtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:16 schreef PB-tje het volgende:
Meer richting mij geschat?
Ik vind het gewoon zonde van je lichaam... die moet je koesteren, strelen en verwennen..
Goed bezig!quote:
Join the teamquote:
komt vast wel goed!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:35 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Join the team![]()
Even voor iedereen die nog niet in de lijst staat. Ik heb een TR aangemaakt maar deze zijn nog niet verwerkt. Met een beetje geluk zit dit weekend nog dit topic vol en zorg ik dat sowieso in de volgende OP jullie namen er bij staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |