quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:13 schreef Pelikanelul het volgende:
Hallo allemaal. Stiekem wil ik toch wel mee doen. Ik ga gewoon kijken hoe lang het hem wordt. Misschien helemaal, maar misschien ook niet. In het ergste geval heb ik lekker gerukt. Of natuurlijk een nieuw record.
Schrijf mij maar in!
Welkom bij de groepquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:19 schreef Pelikanelul het volgende:
Nog 1 dingetje. Mn vriendin beweerd dit niet vol te houden. Stel je voor. Je wordt wakker gepijpt, fail je dan?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:15 schreef Pelikanelul het volgende:
Ok gast. Ik ga er 110% niet vanuit dat dat gebeurd. Maar ik moet wel de regels goed kennen. Bedankt. Misschien mag je haar wel lenen ja. En misschien is een andere vriendin zoeken ook een goeie.
Natuurlijk wel eerst foto's voor ik ga ruilenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:18 schreef Pelikanelul het volgende:
Toch vergeet ik nog 1 ding te zeggen. Illusionati en ik doen nog een challange tussen door. 40 dagen niet scheren. Ik denk dat ik er op het einde een soort van Charlie Chaplin snor van maak ofzo. Wordt ook een leuke.
Tja, normaal gesproken vind ik het prima om gehoor te geven aan die instincten maar eens in de zoveel tijd ben ik benieuwd wie er nou zou winnen als het dus echt om gaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:39 schreef heiden6 het volgende:
Ik zou het echt absoluut niet kunnen, maar ik zie er gelukkig ook het nut niet van in.![]()
Strijd tussen je oer-instinct (lust) en je ratio, waarom? Mijn verstand vindt het prima dat mijn oer-instinct zich uitleeft op een gezonde manier. Zolang je je maar niet helemaal laat gaan en mensen gaat verkrachten ofzo lijkt me dat rationeel gezien beter dan jezelf zo te frustreren.![]()
Nou ja, iedereen hier: veel succes!
In dat geval, heb je een telefoon nummer van die vriendin die je wakker wilde pijpenquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef rumiii het volgende:
nee ik heb geen vriendin
beetje rare zin dus!
ik moet dit gewoon voor mezelf doen,
hoe wil je sterk zijn als je niet eens 40 dagen zonder je lusten kan leven!
gewoon mediteren ( lees gamen)
edit:
lol.. kutzin
Het is gewoon een kwestie van testosteron affakkelen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:26 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
In dat geval, heb je een telefoon nummer van die vriendin die je wakker wilde pijpen![]()
Mediteren kan trouwens wel helpenMaar je moet natuurlijk wel weten hoe je dat moet doen
Affakkelen, onderdrukken of gewoon simpelweg geen gehoor aan geven. En dat is waar iedergeval voor mij de uitdaging ligtquote:Op donderdag 12 mei 2011 07:15 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van testosteron affakkelen.
Dat kun je inderdaad doen door gamen, maar geef mij maar een goed potje zwaardvechten
Bel Joop eens, wie weet voelt 'ie er wat voorquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:35 schreef Black_Ninja het volgende:
Komt 40 days and 40 nights eigenlijk niet binnenkort op tv?
Klinkt als een goed tv conceptquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:37 schreef colty het volgende:
[..]
Bel Joop eens, wie weet voelt 'ie er wat voor
heb de dvd welquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:35 schreef Black_Ninja het volgende:
Komt 40 days and 40 nights eigenlijk niet binnenkort op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |