Dan nog, welcome to the club!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:10 schreef DustPuppy het volgende:
Ik doe ook mee (by default eigenlijk al, maar goed)
Oooow, 21 mei komt L.A. Noire uit. Genoeg andere dingen te doen danquote:Op maandag 9 mei 2011 10:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Vanaf de 16e moeten de handjes boven de dekens blijven.
Zaterdag mag je nog doen wat je wiltquote:Op maandag 9 mei 2011 10:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Oooow, 21 mei komt L.A. Noire uit. Genoeg andere dingen te doen dan
En die zaterdag ook naar de Efteling![]()
Zaterdag de 21e dan he.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zaterdag mag je nog doen wat je wiltEnige is dat we dit richting de zomer aan het doen zijn. En als ik denk over hoe de dames er gister bij liepen kan het nog best een moeilijke worden dit jaar
Volgens de regels van de romcom is dit natuurlijk wel het moment dat we allemaal de liefde van ons leven tegen komen.quote:
Die van mij zit 5 maanden in het buitenland, dus ik heb op dat gebied weinig te vrezen. Daar in tegen ga ik natuurlijk niet 5 maanden op mijn handen zitten tot ze terug is....quote:Op maandag 9 mei 2011 10:33 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Volgens de regels van de romcom is dit natuurlijk wel het moment dat we allemaal de liefde van ons leven tegen komen.
Hé een modquote:
Neem ik even mee naar achteren, net als de vragen in het TRquote:Op maandag 9 mei 2011 14:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hé een modvraagje, hoe kunnen we dit topic aanbieden om als nieuwsbericht op de FB te komen? Het is de vorige keer door jullie zelf gevonden en gedaan. Leek mij wel leuk om dat dit keer weer te doen
Hé ik ken TR pas net 2 dagen, ik ga niet gelijk alles daar in gooien, laat me even wennenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
Neem ik even mee naar achteren, net als de vragen in het TR
quote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef Illusionati het volgende:
Nog een week alles eruit halen wat erin zit!
Tot de laatste druppelquote:Op maandag 9 mei 2011 17:37 schreef Illusionati het volgende:
Nog een week alles eruit halen wat erin zit!
Naar mijn mening niet omdat je hier inderdaad geen controle over hebt. Moet alleen wel bekennen dat ik nog nooit een natte droom heb gehad eigenlijk...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
Nee, bedankt. Maar tellen natte dromen ook? Heb je niet echt veel controle over namelijk.
Voor jou ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
ik snap het niet.. waarom gelijk 40 dagen? dat redt toch niemand?
als je 14 dagen doet ofzo.. dan zou ik het wellicht nog proberen, maar 40 is gewoon simpelweg te lang..
JA VOOR MIJ JAquote:
dont do it!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:53 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik zit er over te denken, maar als ik weer eens de gelegenheid krijg kan ik vast geen nee zeggen vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |