Ik heb al een dubbele challenge gedaan, dus 80 dagen en nachten, in het verleden. Vond het na een paar jaar wel weer eens tijd worden om het opnieuw te proberenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:41 schreef Lamabal het volgende:
Lol. Goodluck want dat zal me eeeecht niet gaan lukken
Een uitdaging voor jezelf om te zien of je het volhoudtquote:
Of dan zeg je gewoon dat je meedoet. En die gene die jou dan op dat moment neukt, krijgt 50 euro. Ga je batsen, zeg je op het moment. JUST KIDDNGquote:
Het moet natuurlijk wel een uitdaging zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:49 schreef Killaht het volgende:
Sex is een natuurlijke behoefte, net als eten, drinken, slapen etc. Dus moeilijk te onderdrukken, kijk maar naar priesters die draaien ook door, gewoon omdat het niet gezond is.
Je doet het ook lekker in de zomer als alle vrouwen strakke kleding en minder gekleed zijn en laat juni nou een maand zijn waar je testosteron spiegel heel hoog is. Maar succes.
Probeer hetquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:58 schreef Silv het volgende:
Dat valt volgens mij echt niet uit te houden.
Waarom ook alweer?! Waarom zou je überhaupt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:01 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Probeer hetik heb er al 3 gedaan waarvan 1x een dubbele dus het is echt te doen, zolang je maar geestelijk sterk in je schoenen staat
Dit wil ik ook wel weten eigenlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef Killaht het volgende:
[..]
Waarom ook alweer?! Waarom zou je überhaupt?
Tenzij je een maagd bent ofzo.
Het is een uitdaging, kijken of je het echt vol kan houden. En of ik een maagd ben? Bij elkaar meer dan 10 jaar relaties gehad (ben 27) en gedurende sommige periodes 5 verschillende per week gehad dus dat maagd zijn valt wel meequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef Killaht het volgende:
[..]
Waarom ook alweer?! Waarom zou je überhaupt?
Tenzij je een maagd bent ofzo.
Ach in dat geval heb ik al genoeg jaartjes toegevoegd in het verleden. Zo oud wil ik toch niet wordenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat mijn partner zoiets zou waarderen en ik vraag me ook echt af waarom je zoiets in godsnaam zou doen
Wist je dat je als man een langere levensverwachting hebt des te meer orgasmes je in je leven hebt gehad? Dus het is indirect nog slecht voor je ook(geldt niet voor vrouwen overigens)
Duidelijk, hoe meer je als man klaarkomt, hoe kleiner de kans op prostaatkanker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat mijn partner zoiets zou waarderen en ik vraag me ook echt af waarom je zoiets in godsnaam zou doen
Wist je dat je als man een langere levensverwachting hebt des te meer orgasmes je in je leven hebt gehad? Dus het is indirect nog slecht voor je ook(geldt niet voor vrouwen overigens)
De FoK! Fap competitie?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Duidelijk, hoe meer je als man klaarkomt, hoe kleiner de kans op prostaatkanker.
Dat zou nogal ongezond zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:15 schreef Daniel1976 het volgende:
Ben ik erg sarcastisch als ik zeg dat je ook 40 dagen zonder eten en drinken kunt proberen?
Wat is het nut?
40/40 zonder sex is voor mij ook ongezond..quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat zou nogal ongezond zijnEn ik blijf mijn reden niet herhalen
Niet elke uitdaging hoeft een direct nut te dienen. Wat is het nut van het wereldkampioenschap dammen bijv.?
Waarom zo erg het tegendeel bewijzen..quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Het is een uitdaging, kijken of je het echt vol kan houden. En of ik een maagd ben? Bij elkaar meer dan 10 jaar relaties gehad (ben 27) en gedurende sommige periodes 5 verschillende per week gehad dus dat maagd zijn valt wel mee![]()
De uitdaging die ik voor mezelf er in zie is wat er sterker is, mijn dierlijk instinct of mijn rationeel wezen die zelf beslist wat ie wel en ie niet doet. Maar in het verleden hadden de andere deelnemers elk hun eigen reden om mee te doen.
Omdat het niet de eerste keer is dat dat punt omhoog wordt geworpen en ik wilde er voor eens en voor altijd vanaf zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:19 schreef Killaht het volgende:
[..]
Waarom zo erg het tegendeel bewijzen..
Proberen kan altijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:19 schreef Silv het volgende:
Ah fuck it, ik doe mee. Verwacht alleen niet dat ik het langer dan 2 weken vol kan houden.
Je staat in de lijst er bijquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:20 schreef pl4kkie het volgende:
Ik ben bereidt om mee tedoen. Dit is tevens een tvp voor vanavond.
Ook jij staat er bijquote:
Oww, direct toegegevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb een vriendin, ik doe niet mee.
Als TS dat nou eens probeert, deze challenge terwijl hij elke avond naast een vrouw (of man) ligt. Kijken hoe dat gaat
En als een bloedmooie vrouw, met een persoonlijkheid van heb ik jou daar, je probeert mee te sleuren naar haar grot, zeg je dan ook nee?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Oww, direct toegegevenIk heb de afgelopen jaren geen challenge gedaan omdat ik inderdaad een relatie had. Nu alweer een paar maanden vrijgezel (en daar ook naar geleefd) en vond het nu eigenlijk wel weer tijd worden voor een challenge. Dus ik ga hier niks zeggen over mensen die in een relatie zitten
En daarnaast, ik zeg sowieso niks negatiefs of je nou wel of niet mee doet
Als je mee doet, leuk! En doe je niet mee, even goede vrienden
Er staat geen doodstraf op als je de challenge niet doorstaatquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als een bloedmooie vrouw, met een persoonlijkheid van heb ik jou daar, je probeert mee te sleuren naar haar grot, zeg je dan ook nee?
Oftewel, deze challenge is alleen voor alleenstaanden, bij gebrek aan een seksleven ga je dit soort vage dingen maar verzinnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Er staat geen doodstraf op als je de challenge niet doorstaaten ik heb ook 1x een 40 days niet gehaald omdat ik inderdaad een vriendin kreeg. Maar het betekend wel dat ik de komende tijd iets anders uit ga en bepaalde vriendinnen even voor andere dingen bel dan normaal
Vorige week nog met 2 dames de liefde bedrevenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel, deze challenge is alleen voor alleenstaanden, bij gebrek aan een seksleven ga je dit soort vage dingen maar verzinnen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef pl4kkie het volgende:
Mensen zijn jaloers op ons dat wij zo iets kunnen doorstaat en allicht proberen. Hun kunnen dat niet. Faalhazen. Blijf dan lekker weg uit dit topic. Sorry hoor.
Geloof me dat gaat wennenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:23 schreef pl4kkie het volgende:
Mensen zijn jaloers op ons dat wij zo iets kunnen doorstaat en allicht proberen. Hun kunnen dat niet. Faalhazen. Blijf dan lekker weg uit dit topic. Sorry hoor.
Welcome to the teamquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef Illusionati het volgende:
Best een idee, Zal het gaan proberen!
Count me in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |