OK ok, dank jequote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:46 schreef PB-tje het volgende:
Kan het wel....wil het niet... maar succes met jullie eigen competitie
jij ookquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:46 schreef PB-tje het volgende:
In principe vanaf die maandag om 00:00, dus zodra de nieuwe week is in gegaan. Maar als je graag wilt mee doen maar toch nog de ochtend wilt afmaken kan dat ook natuurlijk. Alleen zal je dan aan het eind even een ochtendje langer door moeten gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:14 schreef quirigua het volgende:
Vriendje komt vanavond, en blijft tot zondagavond laat, slapen in 1 bedje, duzz - - . Doordeweeks issie celibatair (dat zegt ie), zien het voor de zaterdags/zondags niet zo zitten ? Heb het er met hem over gehad. Wanneer, vanaf zondagnacht, geldt die onthouding eig. ?
Wees welkomquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:27 schreef KaBuf het volgende:
Mmm, laat ik me ook maar aanmelden.
Vreesch dat het zal mislukken maarjaa
Niet zo negatief zijn. Dat is welw at me veel opvalt. Mensen melde zich aan en zeggen erbij van ik ga het wss toch niet halen of het lukt me toch niet etc. Je praat je eigen zo eigenlijk al de put in en is het bijna zeker gedoemd om telukkenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:27 schreef KaBuf het volgende:
Mmm, laat ik me ook maar aanmelden.
Vreesch dat het zal mislukken maarjaa
Eerlijk gezegd, kijk maar naar de vorige pogingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:51 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Niet zo negatief zijn. Dat is welw at me veel opvalt. Mensen melde zich aan en zeggen erbij van ik ga het wss toch niet halen of het lukt me toch niet etc. Je praat je eigen zo eigenlijk al de put in en is het bijna zeker gedoemd om telukken
Zoiets...quote:Take a look to the person on your left! Now take a look to the person on your right! 1 of these two will not be here next time we meet!
En ook welkomquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:08 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik ga ook wel mee doenHet is toch lekker rustig at the moment
Ik doe mijn ondertitel wel eer aan na 40 dagen in ieder geval
Ja maar jij had ook een dubbel probleem gehadquote:
Komt me enigszins bekend voor. Tijdje in het buitenland gezeten en toen ook weken niks gedaan. Geen tijd én geen zin.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:02 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En ook welkomhehehe, je zou het wel verwachten maar... wees niet ongerust als alles nogal "rustig" reageerd. Bij mij was alles bijna tot een stilstand gekomen, dat was best schrikken
Als je bezig wordt gehouden en je zelf toch al geen zin hebt is het wel makkelijker inderdaad. Ik denk dat de warmte en korte rokjes het nog best wel eens zwaar kunnen gaan maken. Maar.... The strong ones shall prevail!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Komt me enigszins bekend voor. Tijdje in het buitenland gezeten en toen ook weken niks gedaan. Geen tijd én geen zin.
Geen speciale voorbereidingen nee. Misschien laat ik me 40 dagen invriezen![]()
helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:46 schreef PB-tje het volgende:
Thanks!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:01 schreef boterbloempie het volgende:
[..]
helemaal mee eens!
véértig dagen, pfffoei..
Voor iedereen die meedoet,
veel succes!!!
Dan nog, welcome to the club!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:10 schreef DustPuppy het volgende:
Ik doe ook mee (by default eigenlijk al, maar goed)
Oooow, 21 mei komt L.A. Noire uit. Genoeg andere dingen te doen danquote:Op maandag 9 mei 2011 10:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Vanaf de 16e moeten de handjes boven de dekens blijven.
Zaterdag mag je nog doen wat je wiltquote:Op maandag 9 mei 2011 10:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Oooow, 21 mei komt L.A. Noire uit. Genoeg andere dingen te doen dan
En die zaterdag ook naar de Efteling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |