abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:41:50 #1
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_96329630
Ik wil hier even een balletje opwerpen voor alle FOK!kers inclusief mezelf.

Volgens mij is seks erg overrated. Ik heb nog nooit een vriendin gehad en nooit seks en ben nu bijna 26. Het vreemde is, ik mis het ook totaal niet.

Veel vrienden van me zijn erg bezig met seks en dat het zo belangrijk is. Ik fap ook wel eens op pr0n, maar meer uit verveling eigenlijk, dan dat ik het echt zo geyl vindt.

Het enige wat ik soms mis is gewoon vrouwelijk gezelschap, ik ben soms wel wat eenzaam en vrouwen hebben een andere energie dan mannen (bij teveel mannen wordt de energie soms erg 'zwaar'). Het lijkt me tof gewoon een vriendin te hebben om een beetje hand in hand over het strand te wandelen en zo bij zonsopkomst, maar ik denk dat seks uiteindelijk gewoon een domper is en eigenlijk veel te belangrijk wordt geacht in de samenleving.

Veel FOK!kers voelen zich misschien wel 'gehandicapt' omdat wij zonder seks door het leven gaan (fappen zie ik niet als seks en een vriendin die .jpg of .avi als achternaam heeft is geen eckte vriendin), maar ik wil hen eigenlijk doen inzien, dat je niets mist. Seks is niet erg belangrijk, misschien ben je wat eenzaam zonder vriendin, dat zijn we hier op dit forum uiteindelijk allemaal. Aan de andere kant zijn er mensen zat (ik ken ze) die binnen een relatie enorm eenzaam zijn en dat is vele vele malen erger.

Af en toe een knuffel of een arm om me heen van een vrouw mis ik wel, soms is de eenzaamheid wel naar. Maar er valt goed mee te leven toch en misschien moet er gewoon meer respect komen voor FOK!kers. Er is best goed te leven zonder seks, het wordt overschat en er zijn genoeg leukere dingen te doen.

Er zou een 'Het is leuk om geen seks te hebben-club' moeten worden opgericht. :D Kortom mede FOK!kers, jullie missen niets, denk ik.

:P
pi_96329642
Hoevaak fap je dan per dag? 1? 3? 15?
pi_96329662
Kom op kerel, er is niks fijner dan dat je vrouw je ballen likt, en daarna warm eten voor je maakt.
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:44:40 #4
pi_96329666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:42 schreef Sapstengel het volgende:
Hoevaak fap je dan per dag? 1? 3? 15?
2 keer per week. Soms minder, Op vakantie vrijwel nooit.
pi_96329698
Seks voelt als die knuffel/arm om je heen maar dan x1000. Dus da's fijn, en niet overrated. :)
pi_96329699
Mjah ik heb er ook nooit een probleem mee gehad eigenlijk om geen sex te hebben. In ieder geval het is niet zo dat je leven er vanaf hangt ofzo. Maar, als je het dan hebt vind ik het wel fijn. Ik zou echter niet met willekeurige sletjes naar bed gaan die je oppikt na een avondje dronken stappen om het per se te hebben.
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:49:51 #7
pi_96329733
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:44 schreef drvc het volgende:
Kom op kerel, er is niks fijner dan dat je vrouw je ballen likt, en daarna warm eten voor je maakt.
Tsja, ik heb het nooit meegemaakt, dus geen idee hoe het is. Misschien is het net als roken. Als je nooit gerookt hebt, mis je die sigaret ook niet, terwijl mensen die wel roken echt alles op alles zetten voor een shot nicotine.

Ik ken alleen de pr0n-beelden, en eigenlijk krijg ik niet het idee dat ik nu zo enorm veel mis. Ik heb niets tegen seks, maar goed, als het er nooit van komt (vrouwen vinden me gewoon niet leuk, ik heb nooit succes net als Schenkstroop en anderen hier op FOK!) is het ook niet erg denk ik.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 4 mei 2011 @ 08:51:32 #8
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_96329753
Sex hoort wel in een goede relatie vind ik.
Maar het moet geen moetje worden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_96329755
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Tsja, ik heb het nooit meegemaakt, dus geen idee hoe het is. Misschien is het net als roken. Als je nooit gerookt hebt, mis je die sigaret ook niet, terwijl mensen die wel roken echt alles op alles zetten voor een shot nicotine.

Ik ken alleen de pr0n-beelden, en eigenlijk krijg ik niet het idee dat ik nu zo enorm veel mis. Ik heb niets tegen seks, maar goed, als het er nooit van komt (vrouwen vinden me gewoon niet leuk, ik heb nooit succes net als Schenkstroop en anderen hier op FOK!) is het ook niet erg denk ik.
Daar heb je helemaal gelijk in, net als roken, maar je kunt wel hele zware ballen krijgen.

Ook al heb ik een vriendin, ze kan niet tippen aan mijn pr0n!
pi_96329774
In de periodes dat ik vrijgezel was miste ik seks ook niet echt hoor. Zo belangrijk is dat namelijk helemaal niet, zoals je al zegt. Maar in een relatie is het heerlijk. Als je een arm om je heen of wat liefdevolle aandacht/genegenheid al prettig vindt voelen dan moet je je voorstellen dat samen vrijen nog veel fijner is O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_96329795
Sex is belangrijk.
Het is niet het belangrijkste in een relatie maar zonder sex heb je eigenlijk geen relatie.
Zonder sex kan ik wel (langer dan 2-3 weken zonder wordt moeilijk), maar dan merk ik wel dat ik sjaggie en oversexed raak, ik zie dan elke vrouw als lust object en denk continu aan sex. Vaak als dit gebeurd merkt mijn vrouw wel dat ik sex tekort kom en haalt ze even de druk van de ketel.

Gemiddeld 2-3x sex per week is goed voor je mojo en je relatie..
pi_96329809
Dit is een echt FOK! topic..
TS je bent een mongool.

-edit- plaats eens een foto van jezelf? :')
Kenmerken TS:
- nerd
- lelijk
- introvert
pi_96329819
Waardeloos Topic. Je kan niet iets missen wat je niet hebt ervaard.

Sex is da bomb. Vooral als je ook sexuele "klik" hebt. Maar nogmaals, sex keeps men alive and the world a happier place. Alles kan opgelost worden met sex!
Think about a woman. Doesn't know you're thinking about her. Doesn't care you're thinking about her. Makes you think about her even more.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 08:55:43 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_96329821
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:54 schreef htctouch2 het volgende:
Sex is belangrijk.
Het is niet het belangrijkste in een relatie maar zonder sex heb je eigenlijk geen relatie.
Zonder sex kan ik wel (langer dan 2-3 weken zonder wordt moeilijk), maar dan merk ik wel dat ik sjaggie en oversexed raak, ik zie dan elke vrouw als lust object en denk continu aan sex. Vaak als dit gebeurd merkt mijn vrouw wel dat ik sex tekort kom en haalt ze even de druk van de ketel.

Gemiddeld 2-3x sex per week is goed voor je mojo en je relatie..
Als je een relatie hebt wel ja, maar als je alleen bent is het toch een stuk minder belangrijk, wat Isabeau zegt, op een gegeven moment mis je het niet meer zo.

Of tenminste, je mist het misschien wel, maar als je een relatie hebt zonder seks, dan mis het het MEER.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:05:18 #15
pi_96329978
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Sant. het volgende:
TS je bent een mongool.

Kenmerken TS:
- nerd
- lelijk
- introvert
Klopt ik ben lelijk en vrouwen vinden me niet leuk. Maar heel veel mensen hier op FOK! hebben dit, waarom zou je anders 16 uur per dag op FOK! zitten? Ik ben ook een kneus (ik heb alleen geen bril, maar lenzen, niet dat dat helpt, want vrouwen zien me toch nooit staan).

Maar goed, daarom ook dit topic, zo erg is het toch ook niet om 4ever alone te zijn? Ik heb wel matties en ik kan soms uithuilen bij mijn moeder. Dus, zo erg is het niet wil ik maar zeggen. :D
pi_96329983
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Karina het volgende:
Als je een relatie hebt wel ja, maar als je alleen bent is het toch een stuk minder belangrijk, wat Isabeau zegt, op een gegeven moment mis je het niet meer zo.

Of tenminste, je mist het misschien wel, maar als je een relatie hebt zonder seks, dan mis het het MEER.
In een relatie geen seks lijkt me zo raar. Dan kan je net zo goed met een andere goede vriend of vriendin samen gaan wonen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:08:08 #17
pi_96330025
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

In een relatie geen seks lijkt me zo raar. Dan kan je net zo goed met een andere goede vriend of vriendin samen gaan wonen.
Maar seks is ook niet veel meer dan een beetje aan elkaar plasser frunniken. :')
Ik bedoel, is dat nu alles? :{
pi_96330038
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Maar seks is ook niet veel meer dan een beetje aan elkaar plasser frunniken. :')
Eh nee, seks is heel veel scheikundige reacties in je hersens en zo te lezen heb je die nog nooit ervaren.
pi_96330062
quote:
99s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ben een paar keer single geweest (max 1 jaar) en weet hoe het is om alleen te zijn en geen sex te hebben, ik kan je 1 ding zeggen: ik was niet gelukkig, miste sex ontzettend.
Ik mist het zelfs zo dat ik me verlaagde naar sex met wanhopige dames.. 3 breezers erin en ff mee naar huis..
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:10:28 #20
309756 Boomvorm
Ondertitel
pi_96330066
:')
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 09:11:12 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_96330073
quote:

[..]

Ja precies, dat is wat ik bedoel met als je wel een relatie hebt maar amper seks (dat je het dan meer mist).
niet zo tof doen
pi_96330092
Neeeeeee dit topic is echt fake, dat kan niet anders!
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:13:17 #23
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_96330114
TS sterft uit door natuurlijke selectie.
censuur :O
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:15:18 #24
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_96330152
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Haha je beschrijft het wel heel leuk ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:16:06 #25
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_96330168
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:13 schreef RemcoDelft het volgende:
TS sterft uit door natuurlijke selectie.
Jij leeft ook nog toch?
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:23:56 #26
342490 Herushingu
You knew it
pi_96330351
Seks binnen een relatie is wel degelijk belangrijk. Als je elkaar aantrekkelijk vindt (wat toch wel een voorwaarde is verliefd te worden en van elkaar te blijven houden op de juiste manier) dan heb je zin in diegene op seksueel vlak. Dat is wel wat anders dan naar pr0n kijken wat ontzettend aan de oppervlakte blijft. Dus dat is niet met elkaar te vergelijken.

Als ik geen relatie heb, ben ik ook niet zo bezig met seks. Na een tijd gaat het wel kriebelen though. En zeker wanneer ik dan iemand echt leuk vind denk ik vaak na over diegene goed te grazen nemen.
It is only when you refuse to give in with all your heart that you begin to transcend your humanity.
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:24:13 #27
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96330356
Dat van die arm wordt alleen nog maar versterkt als je seks hebt. En als je het overrated vindt doe je iets verkeerd denk ik. Binnen een stabiele relatie is het ook essentieel.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_96330397
Seks geeft zowiezo een fijn gevoel.. Heerlijk man! Een directe puls in de relatie!
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:29:04 #29
pi_96330467
Ja, dit schiet niet op.

Ik ben te lelijk en te onzeker en te veel nerd voor een vriendin en ik probeer mezelf moed in te praten dat het niet zo belangrijk is en dan komen jullie met deze opmerkingen. :'(
pi_96330470
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:10 schreef htctouch2 het volgende:

Ik ben een paar keer single geweest (max 1 jaar) en weet hoe het is om alleen te zijn en geen sex te hebben, ik kan je 1 ding zeggen: ik was niet gelukkig, miste sex ontzettend.
Ik mist het zelfs zo dat ik me verlaagde naar sex met wanhopige dames.. 3 breezers erin en ff mee naar huis..
Denk dat hier nog wel een wezenlijk verschil tussen mannen en vrouwen in zit. Mannen hebben veel meer een seksdrive (en sommige vrouwen natuurlijk ook). Nou ja, TS niet dus.
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:29:30 #31
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_96330476
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Klopt ik ben lelijk en vrouwen vinden me niet leuk. Maar heel veel mensen hier op FOK! hebben dit, waarom zou je anders 16 uur per dag op FOK! zitten? Ik ben ook een kneus (ik heb alleen geen bril, maar lenzen, niet dat dat helpt, want vrouwen zien me toch nooit staan).

Maar goed, daarom ook dit topic, zo erg is het toch ook niet om 4ever alone te zijn? Ik heb wel matties en ik kan soms uithuilen bij mijn moeder. Dus, zo erg is het niet wil ik maar zeggen. :D
Je weet nooit wat je mist als je het nooit gehad hebt;)
Er is prima mee te leven, echter wil het niet zeggen dat je niet zonder kan. Een man is geschapen om zich voort te planten. Naast Dolfijnen hebben alleen de mens seks voor plezier, omdat ze het lekker vinden.

Het lijkt me moeilijk om hier een mening over te hebben als je nooit seks hebt gehad;)
Ik zou je graag nog eens willen horen als je wel seksuele ervaringen hebt gehad.
Be dance |Be real| Be You
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:32:42 #32
pi_96330549
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef Loodje het volgende:

[..]

Je weet nooit wat je mist als je het nooit gehad hebt;)
Er is prima mee te leven, echter wil het niet zeggen dat je niet zonder kan. Een man is geschapen om zich voort te planten. Naast Dolfijnen hebben alleen de mens seks voor plezier, omdat ze het lekker vinden.

Het lijkt me moeilijk om hier een mening over te hebben als je nooit seks hebt gehad;)
Ik zou je graag nog eens willen horen als je wel seksuele ervaringen hebt gehad.
Dat zal volgend leven wel worden, want welke vrouw wil nu een lelijke nerd-jongen die op zijn 25e nog maagd is en totaal niet weet hoe seks werkt. Ik zou serieus niet eens weten wat ik zou moeten doen als een vrouw seks zou willen, die pr0n is ook niet erg educatief zeg maar. Volgens mij is er uiteindelijk ook niet zoveel aan, dus dat stelt me weer gerust toch wel.
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:38:30 #33
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_96330715
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dat zal volgend leven wel worden, want welke vrouw wil nu een lelijke nerd-jongen die op zijn 25e nog maagd is en totaal niet weet hoe seks werkt. Ik zou serieus niet eens weten wat ik zou moeten doen als een vrouw seks zou willen, die pr0n is ook niet erg educatief zeg maar. Volgens mij is er uiteindelijk ook niet zoveel aan, dus dat stelt me weer gerust toch wel.
Lelijk zijn is relatief, uiterlijk is belangrijk maar uitstraling en verzorging is nog belangrijker. Op het moment dat je geen moeite doet om er leuk uit te zien, wordt het idd weinig. Zeker als je weet dat vrouwen je niet zo liggen. Maar geen ervaring hoeft geen probleem te zijn. Je bent nog jong, dus er zullen zich kansen genoeg voordoen als je daarvoor wilt gaan.

Seks kan enorm lekker zijn, er zijn weinig dingen beter dan goede seks.
Seks heeft ook met zelfvertrouwen te maken, jezelf durven geven. Seks kan los staan van liefde maar als het verbonden is, is het zoveel beter.
en je moeder zal er ook niet eeuwig zijn, waar ga je dan uithuilen? Zorg dat je goede vrienden om je heen hebt, en zoals het oude spreekwoord luidt: Op ieder potje past een deksel;)
pi_96331160
Seks _O_
pi_96331191
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:55 schreef Socios het volgende:
Seks _O_
Heb jij wel eens seks in de trein gehad? O-)
pi_96331226
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Heb jij wel eens seks in de trein gehad? O-)
Nee, nog nooit. Ook niet echt de behoefte aan. Ik prefereer een goed bed. Jij dan?
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:23:01 #37
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96331936
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Je moest eens weten.
pi_96331971
TS is homo.
Why do people with closed minds always open their mouths?
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:28:08 #39
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96332090
sex is idd overrated maar dan in de zin van dat het vaak wordt gezien als iets speciaals tussen geliefden.
terwijl ff raggen met een willekeurige niet al te lelijke vrouw net zo leuk is
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:31:10 #40
37248 BertV
Klei indiaan
pi_96332207
waarom staat dit topic in seksualiteit?
Handgemaakt | Doggerland-overlever
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:36:09 #41
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_96332383
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:28 schreef Waaghals het volgende:
sex is idd overrated maar dan in de zin van dat het vaak wordt gezien als iets speciaals tussen geliefden.
terwijl ff raggen met een willekeurige niet al te lelijke vrouw net zo leuk is
Seks en seks waar liefde achter zit zijn 2 totaal verschillende dingen.
pi_96332967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:57 schreef Socios het volgende:

Nee, nog nooit. Ook niet echt de behoefte aan. Ik prefereer een goed bed. Jij dan?
Nee, nog nooit. Wel eens knipogend erover gehad, maar dat was meer ondeugend en dan lekker thuis het bed induiken natuurlijk.

En Boomknuffelaar, geef de moed niet op, je bent nog nergens te oud voor. Heus :*
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:51:43 #43
pi_96332980
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:57 schreef Socios het volgende:

[..]

Maar in een couchette zou toch kunnen? Een T4, T6, spalnij vagon, kupejni van Moskou naar Yakutsk, in de nachttrein van Belgrado naar Istanbul Sirkeci of in de trein van Istanbul naar Damascus? Zoveel mogelijkheden.

Maar ben jij niet lelijk dan, meeste treinspotters gaan toch treinenspotten, omdat het meisjesspotten geen resultaten oplevert? Je schijnt het bij de dames op FOK! goed te doen, misschien moet ik ook maar treinenspotter worden dan.

woensdag 4 mei 2011 @ 10:55:44 #44
pi_96333121
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, nog nooit. Wel eens knipogend erover gehad, maar dat was meer ondeugend en dan lekker thuis het bed induiken natuurlijk.

En Boomknuffelaar, geef de moed niet op, je bent nog nergens te oud voor. Heus :*
Ik hoop het. Misschien heb ik deze zomervakantie succes. In mijn dorp is het echt niets. Het klikt niet met de meiden hier, de meesten denken ook dat Hurdegaryp een wereldstad is of zo, beetje beperkte visie. Mwaah ... en ze vinden mij lelijk en stom en een kneus en daar hebben ze ook wel gelijk in. :'(
pi_96333126
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Maar in een couchette zou toch kunnen? Een T4, T6, spalnij vagon, kupejni van Moskou naar Yakutsk, in de nachttrein van Belgrado naar Istanbul Sirkeci of in de trein van Istanbul naar Damascus? Zoveel mogelijkheden.

Maar ben jij niet lelijk dan, meeste treinspotters gaan toch treinenspotten, omdat het meisjesspotten geen resultaten oplevert? Je schijnt het bij de dames op FOK! goed te doen, misschien moet ik ook maar treinenspotter worden dan.

Ik zou je marktwaarde niet nog verder laten dalen O-)
pi_96333247
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Ik hoop het. Misschien heb ik deze zomervakantie succes. In mijn dorp is het echt niets. Het klikt niet met de meiden hier, de meesten denken ook dat Hurdegaryp een wereldstad is of zo, beetje beperkte visie. Mwaah ... en ze vinden mij lelijk en stom en een kneus en daar hebben ze ook wel gelijk in. :'(
Het prettige aan wat oudere vrouwen is dat ze toch minder naar uiterlijkheden kijken. Daarbij zijn er ook genoeg vrouwen die op nerds vallen, heus ;) Een prettige persoonlijkheid en dan goed voor jezelf zorgen qua kleding en hygiëne moeten echt afdoende zijn (zelfvertrouwen uitstralen wil ook helpen). Ik heb het al eerder op fok gezegd, maar ik ken echt heel erg lelijke (maar wel leuke!) mensen (volgens de algemene opinie) die toch allemaal heel gelukkig zijn in hun relaties.

Maar goed, in de tussentijd weet je niet wat je mist qua seks en zou ik me daar verder ook niet druk over maken ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:59:15 #47
pi_96333251
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zou je marktwaarde niet nog verder laten dalen O-)
Maar Socios is heel erg geliefd bij de vrouwen hier. Een gespierde bodybuildende Vogeltjesdans kan geen vrouw krijgen en een treinenspottende, kladblokjes verliezende Socios is een baas in het versieren van meiden.
Ik begrijp er ook weinig van, maar blijkbaar zijn treinenspotters geliefd bij de meiden. Ook maar wat foto's maken van een dubbeldekker en Mat '54 (whatever een Mat '54 dan ook is, maar Socios heeft het er aldoor over).

edit: even op google gezocht:
pi_96333306
quote:
11s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Maar Socios is heel erg geliefd bij de vrouwen hier. Een gespierde bodybuildende Vogeltjesdans kan geen vrouw krijgen en een treinenspottende, kladblokjes verliezende Socios is een baas in het versieren van meiden.
Ik begrijp er ook weinig van, maar blijkbaar zijn treinenspotters geliefd bij de meiden. Ook maar wat foto's maken van een dubbeldekker en Mat '54 (whatever een Mat '54 dan ook is, maar Socios heeft het er aldoor over).
Ik maakte een grapje :P

En het gaat niet om welke hobby je hebt, maar om jou *O* (alhoewel ik het wel leuk vind als een man gepassioneert is over een hobby die niet valt in de categorie bier zuipen, voetbal en vissen).
pi_96333347
Herken me wel in het verhaal van TS maar ik moet het toch echt een aantal malen hebben uitgeprobeerd voordat ik een definitief oordeel kan uitspreken :P.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:03:54 #50
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96333426
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ja joh, met die instelling zal dat ook snel veranderen. :')
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:04:58 #51
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96333463
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, in de tussentijd weet je niet wat je mist qua seks en zou ik me daar verder ook niet druk over maken ;)
Ik zie hem nu al met gespreide armen "al die verloren jaren!" roepen nadat hij het een keer voor elkaar heeft gekregen.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:06:37 #52
pi_96333531
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik zie hem nu al met gespreide armen "al die verloren jaren!" roepen nadat hij het een keer voor elkaar heeft gekregen.
Na je 50e krijg je hem waarschijnlijk niet eens meer omhoog, omdat je dan te oud bent. Dus moet ik toch opschieten, ben al bijna 26. :o
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:06:44 #53
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_96333534
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Volgens mij is seks erg overrated. Ik heb nog nooit een vriendin gehad en nooit seks en ben nu bijna 26. Het vreemde is, ik mis het ook totaal niet.

Veel vrienden van me zijn erg bezig met seks en dat het zo belangrijk is. Ik fap ook wel eens op pr0n, maar meer uit verveling eigenlijk, dan dat ik het echt zo geyl vindt.

Het enige wat ik soms mis is gewoon vrouwelijk gezelschap, ik ben soms wel wat eenzaam en vrouwen hebben een andere energie dan mannen (bij teveel mannen wordt de energie soms erg 'zwaar'). Het lijkt me tof gewoon een vriendin te hebben om een beetje hand in hand over het strand te wandelen en zo bij zonsopkomst, maar ik denk dat seks uiteindelijk gewoon een domper is en eigenlijk veel te belangrijk wordt geacht in de samenleving.

Veel FOK!kers voelen zich misschien wel 'gehandicapt' omdat wij zonder seks door het leven gaan (fappen zie ik niet als seks en een vriendin die .jpg of .avi als achternaam heeft is geen eckte vriendin), maar ik wil hen eigenlijk doen inzien, dat je niets mist. Seks is niet erg belangrijk, misschien ben je wat eenzaam zonder vriendin, dat zijn we hier op dit forum uiteindelijk allemaal. Aan de andere kant zijn er mensen zat (ik ken ze) die binnen een relatie enorm eenzaam zijn en dat is vele vele malen erger.

Af en toe een knuffel of een arm om me heen van een vrouw mis ik wel, soms is de eenzaamheid wel naar. Maar er valt goed mee te leven toch en misschien moet er gewoon meer respect komen voor FOK!kers. Er is best goed te leven zonder seks, het wordt overschat en er zijn genoeg leukere dingen te doen.

Er zou een 'Het is leuk om geen seks te hebben-club' moeten worden opgericht. :D Kortom mede FOK!kers, jullie missen niets, denk ik.

Topic maken over sex, als je nog nooit sex hebt gehad. :')

(forever alone)
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_96333557
quote:
15s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

Na je 50e krijg je hem waarschijnlijk niet eens meer omhoog, omdat je dan te oud bent. Dus moet ik toch opschieten, ben al bijna 26. :o
Ik dacht dat alleen kinderen dat denken :')
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 11:09:02 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_96333631
quote:
15s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ligt eraan hoeveel je zuipt :')
niet zo tof doen
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:10:44 #56
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_96333707
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Met die instelling kom je er nooit.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_96334695
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:10 schreef htctouch2 het volgende:

[..]

Dit verhaal vind ik denk ik net zo dom, zielig en belachelijk dan dat van TS..
Kun je dan niks alleen, loser?
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:47:43 #58
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96335216
quote:

[..]

Ik kan het je zeker aanraden en vijftig is wat aan de vroege kant.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:56:24 #59
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_96337886
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

37 keer per week. Soms minder, Op vakantie vrijwel nooit.
Dat is een flinke prestatie :o
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:19:27 #60
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_96338893
Als je bijna geen seks hebt, weet je gewoon niet wat je moet missen...
geen.
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:23:08 #61
155616 Proximo
For god, king & country
pi_96339021
Je kan altijd nog paus worden *)
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:32:56 #62
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_96339443
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:23 schreef Proximo het volgende:
Je kan altijd nog paus worden *)
Maar dan moet hij ervoor zorgen dat priesters geen vieze dingen gaan doen met kinderen, maar kan hij die taak vervullen? ;(
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
pi_96340421
Ik snap het even niet. Hoe kan je nou iets niet willen terwijl je het nog gehad hebt?
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:06:01 #64
334441 Cazano
hoofd, schouders, knie...
pi_96340966
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef Snever het volgende:
Ik snap het even niet. Hoe kan je nou iets niet willen terwijl je het nog gehad hebt?
omdat hij het niet mist
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:06:30 #65
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_96340979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef Snever het volgende:
Jij wil toch ook geen wormen-krekel smoothie?
geen.
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:11:34 #66
179534 Waaghals
pi_96341210
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:19 schreef Isis20 het volgende:
Als je bijna geen seks hebt, weet je gewoon niet wat je moet missen...
onzin, sex is een oerdrift
pi_96343835
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:11 schreef Waaghals het volgende:

[..]

onzin, sex is een oerdrift
Dat dan weer wel. :)
pi_96345624
Je was 1 van mijn favo users LBK, was...tot dit topic dus.
pi_96345705
Maagden die zeggen dat seks overrated is zijn net als 9-jarige kinderen die zeggen dat auto rijden niet leuk is.

Ze kunnen er niet gezond over oordelen omdat ze het niet ervaren en dus ook niet begrijpen.
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:56:43 #70
pi_96350347
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Weissman het volgende:
Je was 1 van mijn favo users LBK, was...tot dit topic dus.
:'(
  woensdag 4 mei 2011 @ 18:02:03 #71
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_96350607
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Weissman het volgende:
Maagden die zeggen dat seks overrated is zijn net als 9-jarige kinderen die zeggen dat auto rijden niet leuk is.

Ze kunnen er niet gezond over oordelen omdat ze het niet ervaren en dus ook niet begrijpen.
Mensen die denken dat alle Fok!ers 9 jaar oud zijn en maagd. Go fap yourself O-)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_96353913
ik lees/ hoor voor het eerst dat een jongen/man van 26 geen sex heeft gehad en nog nooit een vriendin..
dacht dat dat niet bestond!
maar goed.. je tijd komt wel
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:19:55 #73
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96354325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:12 schreef recaH het volgende:
ik lees/ hoor voor het eerst dat een jongen/man van 26 geen sex heeft gehad en nog nooit een vriendin..
dacht dat dat niet bestond!
maar goed.. je tijd komt wel
Ik heb het ook op fok ontdekt, dat het bestaat.
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:26:02 #74
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_96354669
Ik kan me wel indenken in TS zijn mening.
Hij heeft het nooit ervaren dus snapt hij (nog) niet wat hij mist.
Helemaal niets mis mee mits je niet gaat geloven dat je je hele leven zonder kan.
Ooit zal die behoefte zeker komen en moet je er gewoon gehoor aangegeven en merk je pas dat het heerlijk is.
Ik denk gewoon dat TS een laatbloeier is en er nog niet aan toe is.
TS, correct me if i'm wrong.
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:31:40 #75
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96354981
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:26 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Ik kan me wel indenken in TS zijn mening.
Hij heeft het nooit ervaren dus snapt hij (nog) niet wat hij mist.
Helemaal niets mis mee mits je niet gaat geloven dat je je hele leven zonder kan.
Ooit zal die behoefte zeker komen en moet je er gewoon gehoor aangegeven en merk je pas dat het heerlijk is.
Ik denk gewoon dat TS een laatbloeier is en er nog niet aan toe is.
TS, correct me if i'm wrong.
Ik denk dat het niet aan een tekort aan behoefte gelegen heeft.
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:38:42 #76
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_96355373
Ik heb ook nog nooit seks gehad maar ik heb wel, sinds ik me kan heugen, seksuele fantasiën (dagelijks!). Jaja, als klein meisje trok ik in bed mijn pyamabroek omlaag omdat ik daar zo geil van werd. :@ (Wat masturberen was kwam ik pas ietsje later achter.) Sommigen zeggen hier dat je iets niet kan missen als je het niet hebt gehad maar ik heb dat dus wel?? Dagelijks spelen er geile scenario's in mijn hoofd af (die dus helaas geen werkelijkheid zijn ;( ).
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:48:36 #77
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_96355925
Ignorance is bliss. Maargoed seksuele drift is iets basis wat menig mens wel heeft :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 19:54:10 #78
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96356238
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb ook nog nooit seks gehad maar ik heb wel, sinds ik me kan heugen, seksuele fantasiën (dagelijks!). Jaja, als klein meisje trok ik in bed mijn pyamabroek omlaag omdat ik daar zo geil van werd. :@ (Wat masturberen was kwam ik pas ietsje later achter.) Sommigen zeggen hier dat je iets niet kan missen als je het niet hebt gehad maar ik heb dat dus wel?? Dagelijks spelen er geile scenario's in mijn hoofd af (die dus helaas geen werkelijkheid zijn ;( ).
Ik hang aan je lippen.
pi_96356362
Ik vind liefde op zich belangrijker...
pi_96365548
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb jij wel eens seks in de trein gehad?
Als we het hebben over overrated, dan is het wel seks in een trein. Het enige leuke is de spanning, maar de seks zelf is maar erg beperkt mogelijk en ondanks een bed (nachttrein naar Wenen) hield het echt niet over.....trein heeft een fout ritme. }:|
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:58:42 #81
179534 Waaghals
pi_96367614
quote:
droomde je over Samson als kleine meid?
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:59:10 #82
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96367637
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:58 schreef Waaghals het volgende:

[..]

droomde je over Samson als kleine meid?
:') :D
pi_96367947
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:24 schreef Kingstown het volgende:

Als we het hebben over overrated, dan is het wel seks in een trein. Het enige leuke is de spanning, maar de seks zelf is maar erg beperkt mogelijk en ondanks een bed (nachttrein naar Wenen) hield het echt niet over.....trein heeft een fout ritme. }:|
_O- nou, bedankt voor de waarschuwing dan maar!
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:07:53 #84
206322 Seam
Pillz-E
pi_96368075
Maagden die denken dat sex overrated is :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_96368326
quote:

[..]

Misschien is het raar...

Maar het kan wel ...
Ik las van de week in een tijdschrift dat er een stel was wat net iets van 7 maanden met elkaar ging en ze waren naar een feestje geweest...
Hij op de motor en zij met de auto... drama: zij rijd hem aan en hij raakt verlamt.

Seks zit er niet in , maar de liefde blijft.... ze willen zelfs kinderen van elkaar (waar ze de nodige medische rompslomp voor moeten doorlopen..)

seks is denk ik eerder een toevoeging aan een bijzondere liefdesrelatie
Thank Drunk I'm a Goddess!
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:16:33 #86
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96368499
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef prupke het volgende:

[..]

Misschien is het raar...

Maar het kan wel ...
Ik las van de week in een tijdschrift dat er een stel was wat net iets van 7 maanden met elkaar ging en ze waren naar een feestje geweest...
Hij op de motor en zij met de auto... drama: zij rijd hem aan en hij raakt verlamt.

Seks zit er niet in , maar de liefde blijft.... ze willen zelfs kinderen van elkaar (waar ze de nodige medische rompslomp voor moeten doorlopen..)

Conclusie: vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.
pi_96368880
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:16 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Conclusie: vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.
Jij trekt te snel.....
Thank Drunk I'm a Goddess!
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:24:50 #88
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96368924
quote:
13s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:23 schreef prupke het volgende:

[..]

Jij trekt te snel.....
Mooi verhaal, dat wel.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:53:33 #89
pi_96377411
quote:
5s.gif Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:

[..]

Maar dan moet hij ervoor zorgen dat priesters geen vieze dingen gaan doen met kinderen, maar kan hij die taak vervullen? ;(
Als ik Paus zou zijn zou ik maar gewoon overstappen van de Joodse mythologie, naar de oud-Griekse mythologie. In het oude Griekenland was seks met jongetjes zeer gebruikelijk (men was eerder niet normaal als men niet van jonge jongens hield, ik was in die cultuur dus niet normaal geweest :P ), dus dan hoeven die priesters ook niets meer in het geheim te doen. :7
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:02:55 #90
pi_96377657
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Weissman het volgende:

Nou ik ben niet echt opzettelijk maagd, maar min of meer noodgedwongen en dan probeer ik er maar het beste van te maken. En als ik soms sommige berichten lees op FOK! zie ik dat ik niet de enige ben zonder vriendin en dus zonder seks.
Misschien is het wel erg leuk, maar ik zal er nooit achter komen. Ik heb er ook niet voor gekozen om lelijk en als kneus geboren te worden. Ik ben wel erg netjes opgevoed, dus wellicht bereik ik maatschappelijk nog e.e.a., maar de meiden willen juist een gangsta en als ik dat probeer na te doen, faal ik enorm. Want in het echt kan ik helemaal geen mensen beschadigen, dus ben ik toch een behoorlijk waardeloze gangsta zeg maar. ;(

Ik heb wel een hekel aan de politie, maar dat komt omdat zij mensen beschadigen en onschuldigen lastig vallen en opsluiten. :{
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:04:51 #91
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_96377701
quote:
15s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

maar de meiden willen juist een gangsta en als ik dat probeer na te doen, faal ik enorm. Want in het echt kan ik helemaal geen mensen beschadigen, dus ben ik toch een behoorlijk waardeloze gangsta zeg maar. ;(
Meiden willen helemaal geen gangsta, als je dat na gaat doen faal je sowieso.
Ja, behalve soms.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:06:57 #92
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96377756
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:10 schreef Killaht het volgende:

[..]

Met die instelling kom je er nooit.
Nee, als je een relatie wilt moet je vooral niet realistisch zijn! :D :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:08:13 #93
pi_96377791
quote:
Geil verhaal. :9~

:D

:@
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:08:41 #94
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96377808
quote:
6s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Geil verhaal. :9~

:D

:@
Je komt er wel. :')
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:17:26 #95
308024 BundyChen
It's Al Chen, not Bundy
pi_96378040
Dit is echt sad, respect voor TS dat ie het zolang volhoudt, sinds ik een serieuze relatie heb en ook vaak seks heb moet ik zeggen dat het zeker niet overrated is, het is een heel belangrijk onderdeel van je relatie. Zoals je zegt je mist soms een knuffel of een arm om je heen, en zelfs dat voelt anders als je met diegene naar bed bent geweest. Het is ook gewoon goed voor je relatie, zou onmogelijk blijven werken zonder.

En beetje minder dat je een beeld wilt schetsen van FOK!ers, dat ''wij'' geen seks zouden hebben en allemaal noobs zijn die 16u pdag achter de pc zitten :') Ooit eens gedacht dat hier vrijwel alle soorten mensen zitten en dat de echte FOK! autisten misschien een aandeel hebben van 3%?
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:30:55 #96
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96378477
Conclusie: Als je het niet hebt, mis je het niet (de meesten dan), maar binnen een relatie is het een belangrijk onderdeel.

Opgelost.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_96378704
Tja..
Het probleem is het feit vooral dat je seks en liefde door elkaar haalt.
Sinds een paar maandjes heb ik een nieuwe relatie, een vrouw waar ik al 20 jaar ( ! ) stiekum verliefd op was en zij op mij..Maarja getrouwd met mijn beste vriend dus o.p.p. daar blijf je verder vanaf.
Je kan seks hebben met iemand en je kan van iemand houden..
Maar seks hebben met de persoon waar je van houdt.. man... daar kan niks tegen op..
Er komen zoveel stoffen in je hersenen vrij..daar kan geen enkele drugs tegen op.
Natuurlijk is het ook wel eens fijn om gewoon een totaal onbekende in een steegje over het bankje te leggen..maar dat is dan niet echt de seks maar de spanning die de kick geeft.
Er gaat voor ons allebei een wereld open, we vertrouwen elkaar compleet en zijn onvoorwaardelijk trouw aan elkaar. Dit laat veel ruimte open voor andere leuke dingen O-)
Niks is te gek en alles mag en niks moet.
Trust me...sex is leuk..maar alleen echt goed als je het kan delen iemand waar je van houdt.
Anders blijft het porno en dat is gewoon fastfood
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_96378882
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:38 schreef helldeskr het volgende:
Je kan seks hebben met iemand en je kan van iemand houden..
Maar seks hebben met de persoon waar je van houdt.. man... daar kan niks tegen op..
Er komen zoveel stoffen in je hersenen vrij..daar kan geen enkele drugs tegen op.
QFT _O_

quote:
15s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Nou ik ben niet echt opzettelijk maagd, maar min of meer noodgedwongen en dan probeer ik er maar het beste van te maken. En als ik soms sommige berichten lees op FOK! zie ik dat ik niet de enige ben zonder vriendin en dus zonder seks.
Geeft niet joh, je bent nog steeds een van mijn favo users ^O^ Ik oordeel je niet op het maagd zijn. Het maakt jou niks meer of minder. Genoeg grote persoonlijkheden in de geschiedenis die als maagd zijn gestorven, so don't worry :)
pi_96379136
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:06 schreef DustPuppy het volgende:

Nee, als je een relatie wilt moet je vooral niet realistisch zijn! :D :P
En ik denk dat de meiden die wel een gangsta als vriendje willen of veel te jong zijn voor TS of niet helemaal zijn type. Gokje hoor.

En helldeskr, wat leuk dat je na zo'n lange verliefdheid de vrouw van je dromen hebt gekregen O+
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:06:14 #100
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_96379671
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:55 schreef applecherry het volgende:
Ik vind liefde op zich belangrijker...
Dat sowieso.
Overigens begrijp ik de TS wel vanuit maagd-oogpunt, in mijn vorige relatie had ik ook geen seks en het was de beste tijd die ik heb gehad in relatie-opzicht en toen dacht ik echt niet constant aan het gebrek aan seks want ik genoot van iedere minuut.
Maar anderzijds geniet ik zo van de seks met degene waar ik van hou dat ik dat absoluut niet (meer) zou willen missen en had de eerder genoemde relatie vast en zeker nog beter geworden wanneer we aan de seks waren toegekomen. :+

Het is gewoon iets dat erbij hoort, dat de relatie fijner maakt en voor meer diepgang (hehe) zorgt, als je van elkaar houdt wil je ook de liefde met elkaar bedrijven en dat lijkt me wel degelijk van groot belang, net als de kwaliteit van de seks.
Seks vanuit lust-oogpunt zonder relatie vind ik overigens niet echt belangrijk, desondanks doe ik het wel omdat het nou eenmaal lekker is. ;)
pi_96382386
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef prupke het volgende:

[..]

Misschien is het raar...

Maar het kan wel ...

Dit is niet raar, dat is gewoon pure liefde. Hoe belangrijk ik seks ook vind, om deze reden zou ik mijn vent niet in de steek laten. Ik zou de rest van zijn leven voor hem zorgen *;

Nu even ontopic.

Sex is totaal niet overrated. Het is fijn, het is geen gefriemel aan elkaar vagijn en piemel... Als er liefde in het spel is, is het een 1 wording voor mijn gevoel. Ik vind het heerlijk om hem dan tegen me aan te drukken en op sommige momenten vergeet ik zelfs dat hij me aan het penetreren is (nee niet omdat hij een kleine heeft ofzo hij is prima geschapen) omdat ik dan zo intens geniet van alleen al zijn lichaam tegen het mijne te hebben, hem te ruiken, hem te voelen. Sex is prachtig, ik hoef echt geen ff snel een vluggertje met iemand puur voor de sex meer sinds ik seks met liefde heb gevoeld. Dat is echt passie en het lekkerste gevoel dat er is.

Maar ook zonder dit zou ik 100% gewijd zijn aan hem, dus liefde is wel belangrijker dan sex. Sex is een tijdelijke versterking van de liefde tussen 2 mensen.
pi_96390557
Twee regels gelezen. Daarna gestopt.

quote:
Ik heb nog nooit een vriendin gehad en nooit seks en ben nu bijna 26. Het vreemde is, ik mis het ook totaal niet.
Wat is daar nou vreemd aan!!!!!!!!!!!!! Als je het godver nog nooit gehad hebt kun je het toch ook niet missen?

Mooi gesprek is dat.

Zo ik mis zuid amerika echt man
Oh ja joh wanneer was je daar?
Nog nooit.. :')
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:43:46 #103
321658 SirShagalot
rararararoar
pi_96391167
nou
ik kan het wel inzien
ik vind het vooral belachelijk dat een relatie hebben gezien wordt als iets dat noodzakelijk is om gelukkig te zijn..
Ik weet uit ervaring dat ik 10x gelukkiger ben zonder relatie dan met. Wrsl zal dat nog wel veranderen..
Affectie is iets dat men wel nodig heeft, daartoe behoort ook wel seks.
Geef mij maar wekelijks flirten met sletjes, af en toe eens scoren en om de paar maanden een sletje die haar benen open doet _O_
toch veel leuker als een relatie imo
ooit zal ik toch mss moeten settelen, maar ik denk dat ik nog steeds veel gelukkiger zal zijn alleen, dan met een ander
tenzij het heeeele grote liefde zou zijn
"Woah look at that dude his poo ring looms like a brown crusty donut"
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:52:18 #104
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96391562
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik maakte een grapje :P

En het gaat niet om welke hobby je hebt, maar om jou *O* (alhoewel ik het wel leuk vind als een man gepassioneert is over een hobby die niet valt in de categorie bier zuipen, voetbal en vissen).
Oh nu mag vissen ook al niet meer? Beetje langs de waterkant lopen in de natuur is natuurlijk niet goed genoeg zeker :( :{w

Op je 25e ben je nou eenmaal door die hormoonperiode heen en zal die behoefte om te neuken (seks zal ik het niet noemen) afnemen. Zelf ook veel minder behoefte aan dan paar jaar terug.
pi_96400217
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef BundyChen het volgende:
Dit is echt sad, respect voor TS dat ie het zolang volhoudt, sinds ik een serieuze relatie heb en ook vaak seks heb moet ik zeggen dat het zeker niet overrated is, het is een heel belangrijk onderdeel van je relatie. Zoals je zegt je mist soms een knuffel of een arm om je heen, en zelfs dat voelt anders als je met diegene naar bed bent geweest. Het is ook gewoon goed voor je relatie, zou onmogelijk blijven werken zonder.

Helemaaaal mee eens! :D
  donderdag 5 mei 2011 @ 23:24:35 #106
343878 GLaDOS.
Two plus two is f-f-f-f... ten
pi_96414334
Ik heb nooit seks gehad, fap ook niet en voel daar ook geen behoefte voor en heb nooit een vriend/vriendin gehad. Waar moet ik mij aanmelden?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:47 schreef Sushimonster het volgende:
Seks voelt als die knuffel/arm om je heen maar dan x1000. Dus da's fijn, en niet overrated. :)
Knuffelen doe ik liever ook niet.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ignorance is bliss. Maargoed seksuele drift is iets basis wat menig mens wel heeft :P
Ik niet en nu?

[ Bericht 27% gewijzigd door GLaDOS. op 05-05-2011 23:32:00 ]
Science has now validated your mother's decision to abandon you as a child
pi_96414687
Maar weinig is fijner dan je lieve vriendin neuken. Zelf vind ik sex los van dat 'persoonlijke' ook maar hol.
pi_96421435
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:52 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Oh nu mag vissen ook al niet meer? Beetje langs de waterkant lopen in de natuur is natuurlijk niet goed genoeg zeker :( :{w

Op je 25e ben je nou eenmaal door die hormoonperiode heen en zal die behoefte om te neuken (seks zal ik het niet noemen) afnemen. Zelf ook veel minder behoefte aan dan paar jaar terug.
Jezus wat een onzin.....
De behoefte is wat mij betreft afhankelijk van je partner..
Ik ben inmiddels bijna 40 en ik zie haar alleen in het weekend.
Dan zitten we toch wel op een gemiddelde van 4 a 5 keer per dag.
Zij zou graag meer willen, maar dat trek ik niet meer... O-)
Van afnemende behoefte heb ik nooit last gehad..misschien tijdens mijn huwelijk, maar dat lag meer aan mijn ex-vrouw dan aan mij 8-)
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 20:25:12 #109
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96482935
Zal per mens verschillen. Sowieso is het oordeel van een maagd nogal irrelevant... Sex is meer dan de klinische daad, het is ook een stuk gevoel en beleving.

Maar voor mij persoonlijk is het erg belangrijk, kan niet anders zeggen. Wanneer ik de seks niet meer belangrijk vindt dan is dat tot nu toe altijd een teken geweest dat ik de relatie ook wel kan missen. Maar een goeie relatie is wel veel meer dan seks.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_96485444
Seks als uiting van liefde hoort bij liefde, dus daarom is de liefde an sich belangrijker, imo althans .. :)
pi_96485485
Seks uit lust kan heel bevredigend zijn, maar ik denk dat op de lange termijn de liefde altijd "wint" en het beste gevoel oplevert...

Heel veel mensen kennen dat knagende gevoel wel als je liefde mist.
pi_96490464
TS, op basis van je posts in dit topic, krijg ik sterk de indruk dat je een afslag gemist hebt, in je leven. Seks is heus belangrijk, maar dat betekent niet dat je moet wanhopen als je er wat later mee bent. Zorg nu eerst maar eens dat je je zelfbeeld verandert, want zo wordt het natuurlijk nooit wat.
pi_96490806
Misschien ligt het wel aan de persoon in hoeverre deze afhankelijk is van (regelmatig) seks/klaarkomen. Waarbij ik afhankelijk zijn van seks overigens totaal niet zie als een negatief iets.

Die druk is herkenbaar en de opbouw ervan maakt klaarkomen fijn en enigszins verslavend. Wat ik ook niet als iets negatiefs ervaar.

Het hebben van seks in een relatie zorgt er echter wel voor dat de relatie beter wordt, extra pieken heeft en is ook één van de eisen die ik op dit moment heb qua relatie. Het is onzinnig om te zeggen dat een relatie zonder seks niet mogelijk is. Het zorgt echter wel voor fijne pieken en het is (misschien de mannelijk versie van knuffelen) fijn om fysiek contact te hebben en in elkaar op te gaan.

Daarnaast ben ik van mening dat het voor (bijna) elke vrouw ook een extra toevoeging heeft. Niet alleen in de zin van je vriend plezieren (wat fijn is) maar het klaarkomen van de vrouw zelf zorgt er bijvoorbeeld ook voor dat je als man zorgzamer overkomt en dat diegene extra te vertrouwen is. Het zou een druppel zijn, maar ik denk dat het bijdraagt aan het eventueel willen hebben van een kind.

Ik weet echter wel dat er vrouwen zijn die niks om seks geven en het als een hinderlijk iets zien. Ondanks dat ik vanuit mezelf gezien het niet kan begrijpen geloof ik dat wel. Het is voor mij nu niet voor te stellen om een relatie zonder seks te hebben. Qua liefde kan je dit ook niet rationeel zien omdat liefde en houden van daarvoor te emotioneel is. Ik kan mij echter wel voorstellen dat het op de lange termijn voor mij niet uit te houden zal zijn en denk dat het erg aannemelijk is om dan voor een andere vriendin te gaan (vooral als het geen duidelijke reden heeft) die iets minder leuk is. Mocht het medisch/fysiek niet meer mogelijk zijn dan kan ik voorstellen dat de jaren die je al samen bent zwaarder wegen en hier makkelijker mee om weet te gaan.

Als ik overigens weet dat de vrouw geen zin in seks heeft maar het om mij doet hoeft seks overigens van mij ook niet. Dan beleef ik er zelf ook amper (waarschijnlijk geen) plezier aan.

[ Bericht 37% gewijzigd door Kabolter op 08-05-2011 00:05:53 ]
  zondag 8 mei 2011 @ 01:11:13 #114
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_96494000
Als ik 4 dagen geen sex heb gehad krijg ik geheid ruzie met me vriendin. Zoals nu dus.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_96502780
komop man , als jij keer sex hebt denk je anders hoor .. seks is lekker en leuk etc etc maar ik weeet niet of je christelijk ben ofzo maar het is toch echt iets moois dat voor ons gemaakt is en dat het zonde is dat over te slaan
pi_96502885
Ik denk dat als je maagd bent, of als er op dat moment niemand is waar je echt iets speciaals mee heb, het dan beter is als je niet met willekeurige mensen het bed in duikt, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Als je dan niet echt ervaring met seks heb, wat mis je er dan aan?
Kijk, als je nou eerst gewend bent om 4-5x per week seks te hebben met je partner en van de 1 op de andere dag niet meer, dan kan ik me voorstellen dat je het echt wel gaat missen en het een issue wordt.
Anders niet.
Dus het is niet allesbepalend belangrijk, er zijn nog veel meer belangrijke dingen.
  zondag 8 mei 2011 @ 14:28:26 #117
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_96504923
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef vergetenliefde het volgende:
Ik denk dat als je maagd bent, of als er op dat moment niemand is waar je echt iets speciaals mee heb, het dan beter is als je niet met willekeurige mensen het bed in duikt, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Als je dan niet echt ervaring met seks heb, wat mis je er dan aan?
Kijk, als je nou eerst gewend bent om 4-5x per week seks te hebben met je partner en van de 1 op de andere dag niet meer, dan kan ik me voorstellen dat je het echt wel gaat missen en het een issue wordt.
Anders niet.
Dus het is niet allesbepalend belangrijk, er zijn nog veel meer belangrijke dingen.
^O^ precies wat ik wou gaan zeggen
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_96506244
quote:

Als je iets nooit gehad hebt kun je het ook niet missen
  zondag 8 mei 2011 @ 16:23:23 #119
168007 Chulaa
Kroketten regeren de wereld!
pi_96507815
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:20 schreef Monco10 het volgende:

[..]

Als je iets nooit gehad hebt kun je het ook niet missen
waarom quote jij dat :')
-Was going to takeover the world today but instead decided to spin on chair shouting WEE!!!
-From Belgium
pi_96511169
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 16:23 schreef Chulaa het volgende:

[..]

waarom quote jij dat :')
Omdat ik het hele land geneukt heb....hoezo?
  zondag 8 mei 2011 @ 19:05:35 #121
344241 Sjpiener
de snuifduif.
pi_96513330
quote:

Cripple sex? :D
Geef me nog een shotje of drie, voor m'n dooie homies, dan ben ik klaar voor schoktherapie.
pi_96515313
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef vergetenliefde het volgende:
Waarom denk je dat?
pi_96515400
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:47 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Ehm.. omdat ik weet hoe het voelt om je gebruikt te voelen, en dat is echt een naar gevoel
  zondag 8 mei 2011 @ 19:56:32 #124
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96515823
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:48 schreef vergetenliefde het volgende:

[..]

Ehm.. omdat ik weet hoe het voelt om je gebruikt te voelen, en dat is echt een naar gevoel
Huh? Wat heeft dat te maken met wat je zei?
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_96516946
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef Transport_Ink het volgende:

[..]

Huh? Wat heeft dat te maken met wat je zei?
Dat je dus niet met iemand naar bed moet gaan, zomaar, als je er niks speciaals mee hebt, want dan heb je kans dat je je gebruikt voelt als diegene je daarna dumpt....

(kabolter vroeg waarom ik dat dacht, snap je het nu?)
  zondag 8 mei 2011 @ 20:23:54 #126
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96517327
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:16 schreef vergetenliefde het volgende:

[..]

Dat je dus niet met iemand naar bed moet gaan, zomaar, als je er niks speciaals mee hebt, want dan heb je kans dat je je gebruikt voelt als diegene je daarna dumpt....

(kabolter vroeg waarom ik dat dacht, snap je het nu?)
Nee, snap er niks van.

Snap dat jij het persoonlijk emotioneel niet aankunt, dus voor jezelf is het idd een goed advies. Maar hele volksstammen weten waar ze aan beginnen en raken er niet emotioneel van in de war.

Voor mij persoonlijk hoeft het niet meer zo.
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_96517385
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:23 schreef Transport_Ink het volgende:

[..]

Nee, snap er niks van.

Snap dat jij het persoonlijk emotioneel niet aankunt, dus voor jezelf is het idd een goed advies. Maar hele volksstammen weten waar ze aan beginnen en raken er niet emotioneel van in de war.

Voor mij persoonlijk hoeft het niet meer zo.
Maar hoe komt het dan dat ik het niet aan kan? en zij wel?
  zondag 8 mei 2011 @ 20:28:27 #128
337757 Transport_Ink
...is een gaar man
pi_96517708
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:24 schreef vergetenliefde het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet. Maar als je willens en wetens zonder verdere gevoelens of wensen sex hebt met iemand en je daarna gebruikt voelt dan doe je iets niet goed.

Prima te voorkomen door het niet te doen :)
My heart is broke
May I have some glue?
Help me inhale
And mend it with you
pi_96518001
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 20:24 schreef vergetenliefde het volgende:

[..]

Misschien omdat je afwijzing en teleurstelling vertaalt naar iets anders negatiefs: je gebruikt voelen?

Of dat het voor jou zelf heel speciaal voelde en je teleurgesteld bent dat het bij hem niet zo was.

Zo kan je nog wel wat dingen bedenken, maar ik denk dat het voornamelijk komt doordat het voor jou speciaal was en voor die ander niet.

Het kan bij jou best anders liggen hoor maar bij de meeste vrouwen die zich gebruikt voelen ligt het probleem toch echt bij zichzelf (is mijn idee).
  maandag 9 mei 2011 @ 12:26:59 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_96541348
Als je geen realtie hebt is dat misschien ook makkelijker, zeker omdat je die ervaring nog nooit hebt gehad.

In een relatie daarintegen is seks gewoon erg belangrijk, dichter tot elkaar kan je haast niet komen en in stresstijden is het een fijne manier om samen te ontspannen.

Ik ben vanaf mijn 15de sexueel actief en als ik een tijdje geen seks heb gehad om wat voor reden dan ook dan begin ik toch wel erg kribbig te worden.
Misschien is seks in sommige opzichten overrated, maar ik zou het toch niet willen en misschien zelfs kunnen missen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 9 mei 2011 @ 12:39:43 #131
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96541836
in een relatie is seks super belangrijk. daarbuiten is het leuk meegenomen, maar niet onmisbaar.
voor mij in ieder geval. ik heb liever seks met iemand die ik ken en vertrouw, dan zomaar iemand voor 1 avond ofzo.
  maandag 9 mei 2011 @ 12:41:39 #132
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_96541914
Als seks niet belangrijk is, kun je net zo goed gewoon vrienden blijven.
Ik kan me een relatie zonder seks niet voorstellen.
Seks overrated? Relaties zonder seks zijn overrated.
Seks zonder relatie kan ook prima,
  Licht Ontvlambaar maandag 9 mei 2011 @ 12:44:05 #133
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96542003
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
Geheel mee eens :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_96551104
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 12:39 schreef Under_Score het volgende:
in een relatie is seks super belangrijk. daarbuiten is het leuk meegenomen, maar niet onmisbaar.
voor mij in ieder geval. ik heb liever seks met iemand die ik ken en vertrouw, dan zomaar iemand voor 1 avond ofzo.
mee eens.. heb jarenlang een seksloze relatie gehad wat op de klippen liep, met mijn nieuwe vriendin (sinds 1.5 jaar) heb ik nog steeds spetterende seks, haast elke dag... zou het nooit meer anders willen!
  maandag 9 mei 2011 @ 17:17:42 #135
340327 WatskeZegt
Popin' Molly
pi_96554032
Je naam zegt alles, linkse_boomknuffelaar,

links = god = seks is vies
What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?
pi_96555276
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:17 schreef WatskeZegt het volgende:
Je naam zegt alles, linkse_boomknuffelaar,

links = god = seks is vies
Je moet God niet verwarren met die pater die links van je zat omdat ie rechtshandig was.
pi_96560540
quote:

Zou 't zelf niet kunnen, geen seks, maar ik kan alleen maar applauderen dat je ervoor uitkomt. Ik ken ook vrouwen die ronduit zeggen, seks hoeft voor mij niet zo. Als je zo'n vrouw vindt, heb je denk ik allebei precies wat je nodig hebt in een partner (doorgaans hebben mensen wel behoefte aan knuffelen namelijk, of aan gezelschap, precies wat jij dus aangeeft).

En verder hebben mensen een heel verschillende behoefte aan seks en is er geen enkele reden je minder te voelen, als je van het gemiddelde afwijkt. Voor de een zal seks horen in een goede relatie, voor een ander misschien wel helemaal niet. In elk geval zijn er maar weinig mensen voor wie geen enkele intimiteit (knuffelen, kussen, tegen elkaar aan kruipen op de bank of in bed) in een relatie hoeft, en dan denk je onderhand bijna dat die mensen bepaalde psychische problemen hebben. Alleen intimiteit en seks, dat zijn dus niet dezelfde dingen. Kan best zijn dat je een heel intieme relatie hebt zonder seks, zou ik zo gokken. Zelf geen gehad, maar waarom niet?

Applaus voor TS.
  maandag 9 mei 2011 @ 20:04:42 #138
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_96562940
TS is een held. Waarom kan ik nu geen kerel tegenkomen die er nét zo over denkt als hij (alleen dan een stuk jonger)?
Life is crap. And then you die ._.
pi_96563772
Ik moest wel een beetje lachen. Jullie 2 maken de TS (en lotgenoten) gewoon belachelijk door jullie goedbedoelde opmerking.

Jullie maken er nog meer een uitzonderlijk iets van, waarbij het cool is om voor zoiets 'beschamend' uit te komen en waarbij onbewust een vergelijking wordt gelegd met een oude lul.
pi_96564509
Het is niet beschamend, het is meer dat niemand zo iets durft te zeggen omdat alle jongens denken stoer te moeten zijn door te vertellen hoe vaak en veel ze wel niet neuken.
Als je dan achter de schermen eens een keer "de vriendin van" erover spreekt, blijkt het trouwens in de praktijk vaak nogal mee te vallen...

Net zo iets als ervoor uitkomen op de middelbare dat je een crush hebt op dat gepestte meisje/jongen, durft ook niemand, wordt je uiteindelijk stukker blijder van als je 't wel doet.
pi_96565837
Ja, sex is eigenlijk wel zo belangrijk en nee, geen sex hebben is niet oké.
Zo werkt het althans voor mij...
zarGon schreef het volgende:
SwJ, waarom probeer je het nog?
Compliment schreef het volgende:
SofaKing heeft de sterkste argumenten! De winnaar van deze mentale battle _O_
pi_96565904
En nee in het echt doe ik het niet 5x per dag, wel als ik op FOK! ingelogd ben.
zarGon schreef het volgende:
SwJ, waarom probeer je het nog?
Compliment schreef het volgende:
SofaKing heeft de sterkste argumenten! De winnaar van deze mentale battle _O_
pi_96568941
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 01:11 schreef Equites het volgende:
Als ik 4 dagen geen sex heb gehad krijg ik geheid ruzie met me vriendin. Zoals nu dus.
Herkenbaar.
pi_96572047
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 20:24 schreef Sessy het volgende:
Het is niet beschamend, het is meer dat niemand zo iets durft te zeggen omdat alle jongens denken stoer te moeten zijn door te vertellen hoe vaak en veel ze wel niet neuken.
Als je dan achter de schermen eens een keer "de vriendin van" erover spreekt, blijkt het trouwens in de praktijk vaak nogal mee te vallen...

Net zo iets als ervoor uitkomen op de middelbare dat je een crush hebt op dat gepestte meisje/jongen, durft ook niemand, wordt je uiteindelijk stukker blijder van als je 't wel doet.
Er is sowieso niks stoers aan. Hij zegt het op een forum en vrouwen, zo is mijn ervaring ondertussen wel, praten qua seks net zo stoer als mannen. Met meer details. Waarbij het onderwerp eerder zal uitkomen op waar ze het allemaal wel niet hebben gedaan en op welke vreemde plekken. En hoe onbehoudend ze wel niet zijn en er op los experimenteren.

Daarnaast komt hij tot deze conclusie doordat hij geen seks heeft gehad. Dit is nog geen probleem, maar hij bekijkt het wel vanuit die frustratie en cijfert seks daarom weg.

Heb nog steeds het idee dat TS niet helemaal zo serieus is als hij overkomt.
Mocht hij dat wel zijn dan moet hij maar eens inzien dat je niet overdreven knap hoeft te zijn om een vriendin te hebben. Er lopen van beide geslachten ongeveer even veel lelijke mensen rond. En dat zijn er heel wat.

Daarnaast geven vrouwen doorgaans iets minder om het uiterlijk van hun partner in vergelijking met mannen.
pi_96635243
Seks is voor mij heel erg belangrijk, zonder seks zou ik echt gek worden volgens mij.

Probeert TS zichzelf niet gewoon iets wijs te maken?

Aan de andere kant, als je nooit seks hebt en je fapt maar twee keer per week... dat is ook een teken dat je niet echt een gezond libido hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 11 mei 2011 @ 06:20:30 #146
238882 Spartagek
meestal gewoon gek
pi_96635337
Seks is geen halszaak, of dealbreaker

De mensen die het over noodzaak hebben, of zelfs 'geirriteerd' raken van een aantal dagen zonder zijn gewoon een beetje zelf gefrustreerd
Ik was geen jonge duivel toen ik de eerste keer begon, maar nog wel een tiener ..
"vrienden" waren al zover, die hadden HET al gedaan, en ook ik voelde me achtergesteld
Maar een paar keer stappen "uit de comfortzone" doet wonderen

Begin met een keer hallo te zeggen ( zonder bijbedoeling ) en een gesprek aan te knopen in een kroeg, ga niet de Don Juan uithangen, maar wees jezelf, maak een grap of vertel iets over een bepaald onderwerp.
stap voor stap leer je dan jezelf kennen zoals je naar buiten overkomt, en kan je steeds verder uitbreiden.
kweek zelfvertrouwen, jammer genoeg leer je dat niet door online te zitten, en op f5 te rammen, maar zul je zelf achteraan moeten gaan

op ieder potje past een dekseltje, en zelfs dekseltjes met een stukje eruit kunnen passend zijn !
pi_96639190
quote:
11s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ja, dit schiet niet op.

Ik ben te lelijk en te onzeker en te veel nerd voor een vriendin [..]
Zulke vrouwen zijn er ook wel hoor. ;)
pi_96671034
Ik ben het deels wel eens met TS eigenlijk....het word zwaar overschat. Ik heb goede seks, maar ik zou prima zonder kunnen ; er zijn belangrijker dingen in het leven. Stel, je vriend(in) wil opeens geen seks meer met iemand ; en dan bedoel ik dus dat ze met NIEMAND meer het bed in wil gaan. Hij/zij maakt wel duidelijk dat hij/zij nog steeds van je houd en verder wilt in de relatie. Als je echt van die ander houd zou het niet moeilijk zijn om daarin mee te gaan. Een relatie is meer dan alleen seks en ik vind ook dat het in de media, etc, erg overschat word. Het is lekker, begrijp me niet verkeerd! Maar zoals sommige mensen het ophemelen....

Maar dat is mijn mening :)
  Licht Ontvlambaar woensdag 11 mei 2011 @ 21:39:53 #149
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96671313
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben het deels wel eens met TS eigenlijk....het word zwaar overschat. Ik heb goede seks, maar ik zou prima zonder kunnen ; er zijn belangrijker dingen in het leven. Stel, je vriend(in) wil opeens geen seks meer met iemand ; en dan bedoel ik dus dat ze met NIEMAND meer het bed in wil gaan. Hij/zij maakt wel duidelijk dat hij/zij nog steeds van je houd en verder wilt in de relatie. Als je echt van die ander houd zou het niet moeilijk zijn om daarin mee te gaan. Een relatie is meer dan alleen seks en ik vind ook dat het in de media, etc, erg overschat word. Het is lekker, begrijp me niet verkeerd! Maar zoals sommige mensen het ophemelen....

Zonder mij hoor... Als mijn partner geen seks meer zou willen, dan 's dat voor mij absoluut niet het einde van de relatie. Maar als hij echt van mij houdt, begrijpt hij ook dat ik dat gedeelte dan wel ergens anders ga halen :)
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:41:53 #150
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96671440
quote:

Als je seks hebt denk je het te kunnen missen.
pi_96674101

Probeer maar eens van regelmatig seks naar een hele week niets te gaan. Wanneer je dan ook maar een beetje opgegeild wordt door iets, dan gaat de sneeuwbal rollen en word je vanzelf gek. :')

Bovendien voegt het hele seksgebeuren bij ons enorm veel extra toe aan intimiteit en vertrouwen. Weinig voelt beter dan tot aan je kloten in je kronkelende-en-vastklampende chick zitten, huid op huid, haar gezicht vasthouden, alles. Wil niet zonder. :)
pi_96674346
quote:
Ik heb goede seks, maar ik zou prima zonder kunnen ;
Ik snap echt niet dat iemand dat kan zeggen.

Het is toch een van de mooiste dingen in het leven?
pi_96676415
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je zegt het goed. Een van de.
Maar niet het belangrijkste of het allermooiste wat veel mensen je doen geloven.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:03:58 #154
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_96676933
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 09:24 schreef Id_do_her het volgende:
Dat van die arm wordt alleen nog maar versterkt als je seks hebt. En als je het overrated vindt doe je iets verkeerd denk ik. Binnen een stabiele relatie is het ook essentieel.
Ik ken een stelletje met de meest stabiele relatie die ik ooit gezien heb maar, je raadt het al, die hebben dus geen seks. Ik denk dat het wel of geen seks hebben een persoonlijke keus is, net zoals je er voor kiest om geen vlees te eten. Het lijkt tegennatuurlijk maar he, je gaat er niet dood van, sterker nog zonder seks kun je ook geen soa oplopen en ga je daar in ieder geval niet dood aan haha
pi_96677059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:Y Inderdaad. Ik zou er niet zonder kunnen, het is echt een onderdeel van m'n leven.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:13:51 #156
337425 ramon83
pi_96677554
Ik heb ff alle reacties doorgelezen en ik wil er een conclusie aanhangen: seks is lekker maar niet noodzakelijk.
Hoewel er wel veel mensen zijn die denken dat seks noodzakelijk is maar dat praat je jezelf aan (of de media) want zonder seks ga je niet dood en is dus niet noodzakelijk. Een ander verhaal word het als je het hoofdstuk voortplanting toevoegt. Dan is het wel noodzakelijk om, voor het behoud van de soort, seks te hebben.
Dus: seks is niet noodzakelijk om zelf te overleven, voor het behoud van de soort is het wel noodzakelijk. En laat dat nou net heel belangrijk zijn; het behoud van de soort, gelukkig maar dat seks ook nog eens vet lekker is anders had niemand het gedaan en waren we rap uitgestorven.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:19:34 #157
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96677879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Ik ken een stelletje met de meest stabiele relatie die ik ooit gezien heb maar, je raadt het al, die hebben dus geen seks. Ik denk dat het wel of geen seks hebben een persoonlijke keus is, net zoals je er voor kiest om geen vlees te eten. Het lijkt tegennatuurlijk maar he, je gaat er niet dood van, sterker nog zonder seks kun je ook geen soa oplopen en ga je daar in ieder geval niet dood aan haha
Dat stelletje bestaat uit je grootouders?

Nu serieus: uitzonderingen zijn er altijd.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:24:51 #158
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96678204
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:13 schreef ramon83 het volgende:
Ik heb ff alle reacties doorgelezen en ik wil er een conclusie aanhangen: seks is lekker maar niet noodzakelijk.
Hoewel er wel veel mensen zijn die denken dat seks noodzakelijk is maar dat praat je jezelf aan (of de media) want zonder seks ga je niet dood en is dus niet noodzakelijk. Een ander verhaal word het als je het hoofdstuk voortplanting toevoegt. Dan is het wel noodzakelijk om, voor het behoud van de soort, seks te hebben.
Dus: seks is niet noodzakelijk om zelf te overleven, voor het behoud van de soort is het wel noodzakelijk. En laat dat nou net heel belangrijk zijn; het behoud van de soort, gelukkig maar dat seks ook nog eens vet lekker is anders had niemand het gedaan en waren we rap uitgestorven.
Ons "fokgedrag" is pas tegennatuurlijk..
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:25:42 #159
337425 ramon83
pi_96678249
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:19 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat stelletje bestaat uit je grootouders?

Nu serieus: uitzonderingen zijn er altijd.
Juist dat bedoel ik dus te zeggen. Maar ja de meeste mensen vinden die uitzonderingen maar eng en als je ze hun gang laat gaan eindigen die uitzonderingen op de brandstapel.
  woensdag 11 mei 2011 @ 23:27:22 #160
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_96678346
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 23:25 schreef ramon83 het volgende:

[..]

Juist dat bedoel ik dus te zeggen. Maar ja de meeste mensen vinden die uitzonderingen maar eng en als je ze hun gang laat gaan eindigen die uitzonderingen op de brandstapel.
Als het aan mij ligt niet hoor.
pi_96678467
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je zegt het goed. Een van de.
Maar niet het belangrijkste of het allermooiste wat veel mensen je doen geloven.
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener. Maar goed, wat is dan belangrijker? En hebben we het dan over een relatie? Want volgens mij kan het een zeer goede reden zijn om niet meer verder te willen gaan met een relatie. Of de relatie minder bijzonder/speciaal maken. Ik denk dat er heel wat mensen zijn die door 1 vrijpartij de relatie hebben zien stranden.. ;)

Daarnaast snap ik niet dat het zo rationeel bekeken moet worden. Dat werkt hier niet mee. Zo worden veel dingen wat ter sprake komt en wordt gewaardeerd het belangrijkste of allermooiste genoemd.

Er is echt niemand die zegt: Die geboorte staat op de 4de plek qua mooie gebeurtenissen. Die eerste zoen staat qua bijzonderheid op plek 21, terwijl hij met kerst nog op plek 18 stond. (knipoog erbij) En *insert-erg goed nummer* staat op plek 56. Met als klapper van de week: *nieuw-erg goed nummer*, de hoogst genoteerde binnenkomer op plek 476. Dit is niet het meest vieze wat ik ooit heb gegeten. Ik zal even voor je kijken, maar zo uit mijn hoofd komt het tussen de uilenballen en rotte ei. Net onder die vlieg van 3 jaar geleden.

En schat, de lekkerste? Euhm, hoe zal ik het zeggen? Wacht! Ik pak mijn boekje er weer even bij...
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:20:12 #162
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_96680893
Het enige wat hij mist is vrouwelijk gezelschap zegt TS... maar dan zou ie net zo goed een werkster kunnen nemen en met haar kletsen terwijl ze de ramen lapt.

Ik denk TS dat seks zoiets moois is, helemaal met liefde, dat je meteen dit topic naar het rijk der fabelen gooit als je eenmaal beiden hebt. :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_96681022
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:20 schreef ondeugend het volgende:
Het enige wat hij mist is vrouwelijk gezelschap zegt TS... maar dan zou ie net zo goed een werkster kunnen nemen en met haar kletsen terwijl ze de ramen lapt.

Ik denk TS dat seks zoiets moois is, helemaal met liefde, dat je meteen dit topic naar het rijk der fabelen gooit als je eenmaal beiden hebt. :)
Dit. TS weet niet wat hij mist, omdat hij het nooit gehad heeft. Iets wat je nooit gehad hebt kun je moeilijk missen en/of over oordelen. :')
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:26:48 #164
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_96681159
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2011 00:23 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dit. TS weet niet wat hij mist, omdat hij het nooit gehad heeft. Iets wat je nooit gehad hebt kun je moeilijk missen en/of over oordelen. :')
Dat zeg ik, hij komt op dit topic terug zodra het zover is. :)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_96682666
maakt niet uit broeder
beter dan in je grafkist eindigen door aids :P
alhoewel beter hier dan na je dood de straf, jij weet :+
  donderdag 12 mei 2011 @ 01:53:25 #166
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96683014
Al die "TS gaat dood door natuurlijke selectie grappen" toch :|W Van heel veel jostis op de wereld vraag ik mij af hoe die hebben kunnen ontstaan :{w
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96683322
Schenkstroop topic :D
Of toch du vader?
pi_96683429
Voor de groten der geesten zoals Wittgenstein, Kant en Newton niet nee.
  donderdag 12 mei 2011 @ 04:49:11 #169
238882 Spartagek
meestal gewoon gek
pi_96683772
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Al die "TS gaat dood door natuurlijke selectie grappen" toch :|W Van heel veel jostis op de wereld vraag ik mij af hoe die hebben kunnen ontstaan :{w
De man had geen sex -> zusje ook niet = what the fok! Let join @ the hips !!

ergo +1 Josti-kandidaat
pi_96728651
Ik moet sex met vriendin altijd zo lang mogelijk uitstellen. Als ik 1 keer goede sex heb gehad ben ik helemaal uitgekeken op d'r.

ik ben een slecht mens,
  vrijdag 13 mei 2011 @ 08:13:51 #171
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96737393
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef obsama het volgende:
Ik moet sex met vriendin altijd zo lang mogelijk uitstellen. Als ik 1 keer goede sex heb gehad ben ik helemaal uitgekeken op d'r.

ik ben een slecht mens,
dan heb je toch 3 keer per week slechte sex, probleem opgelost.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 mei 2011 @ 08:56:35 #172
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_96737976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Doordat de ouders wel seks hebben gehad :+
pi_96740736
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Sant. het volgende:
TS je bent een mongool.

Kenmerken TS:
- nerd
- lelijk
- introvert
pi_96742414
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
QFT :Y
..non est vivere sed valere vita est ..
  vrijdag 13 mei 2011 @ 13:10:07 #175
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_96746586
quote:

Het lijkt me tof gewoon een vriendin te hebben om een beetje hand in hand over het strand te wandelen en zo bij zonsopkomst, maar ik denk dat seks uiteindelijk gewoon een domper is en eigenlijk veel te belangrijk wordt geacht in de samenleving.
Tot dat je dus ontmaagd wordt. Dan gaat er een klik in je hersenen om en wil je je pieleman in bijna elk nauw gaatje stoppen wat je tegen komt. Ik ken ook iemand die is al boven de 30 en nog maagd... Die praat op dezelfde manier als jij.... Maar voor mijn gevoel is zijn gedrag met vrouwen puberaal en irrieel voor zijn leeftijd. Alsof hij dus nog moet pubberen en zo. Maar dan krijg je dus de sociale druk van familie en vrienden waar door er helemaal niets gebeurd omdat in zijn visie nog steeds een relatie bestaat uit handjes vasthouden, paar weken later kussen... Nog wat later 1 à 2 maanden seks....

Nou laat mij maar eens die dame van 30 zien die 2 maanden wil wachten op seks als er een klik is....

Soms zou ik bijna uit medelijden lmn op em willen loslaten... Maar dan krijg je weer van dat gedoe er bij.... Moraal en zo... En die zou lmn niet eens aan kunnen denk ik _O-
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_96748418
quote:
[knip= lul verhaal over geen sex hebben zo leuk is. :|W :') ]
als je nou zelf ff een maandje of wat niks doet dan merk je vanzelf dat je leuter naar een lozing smakt :Y en zie je achter elke boom een lekker wijf dat je wilt palen. })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:18:41 #177
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_96751490
Wij waren genoodzaakt om een periode geen seks te hebben wegens ziekte, we mochten geen seks hebben en beide raakte daar toch echt wel wat gefrustreerd van.
Seks is niet alleen de connectie die je met je partner hebt maar ook een ontlading ( bij mannen letterlijk), als ik stress heb en ik heb seks is de stress een heel stuk minder en voel ik me een stuk beter.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_96825791
quote:

Kijk eens een lotgenoot, wees maar blij dat je er niet mee zit gast. Ik weet wat ik mis ook al ervaar ik het nooit. Je moet wel knap achterlijk zijn als je hier niet mee zit ;)

Oh en mocht je het toch ooit voor elkaar krijgen een vriendin te vinden dan ga je het moeilijk krijgen met de sex omdat je al die tijd enkel zat te fappen verlies je je sexdrive en denk ik dat het lastig word om tot een hoogtepunt te kunnen komen tijdens echte sex ;)
  zondag 15 mei 2011 @ 11:57:01 #179
344974 DellOptimus
Voor de kleine details.
pi_96831356
Ik denk dat je het eerst eens moet ervaren om te kunnen oordelen, niet?
En dan zal je maar net hebben dat jouw eerste keer gewoon slecht is.. Dan moet je het nog een keer met een andere partner doen, of als je het goed wilt doen; visit alkmaar/ A'dam (alkmaar 35 euro heb ik mij laten vertellen.)
pi_96831992
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 11:57 schreef DellOptimus het volgende:
Ik denk dat je het eerst eens moet ervaren om te kunnen oordelen, niet?
En dan zal je maar net hebben dat jouw eerste keer gewoon slecht is.. Dan moet je het nog een keer met een andere partner doen, of als je het goed wilt doen; visit alkmaar/ A'dam (alkmaar 35 euro heb ik mij laten vertellen.)
Mwah ik denk dat zo'n beetje elk mens wel kan snappen dat seks iets is wat je mee wilt maken, ook als je het nog nooit gehad heb. Ik kon al niet wachten toen ik 12 was ofzo...
pi_96832887
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 12:21 schreef Complexiteit het volgende:

[..]

Mwah ik denk dat zo'n beetje elk mens wel kan snappen dat seks iets is wat je mee wilt maken, ook als je het nog nooit gehad heb. Ik kon al niet wachten toen ik 12 was ofzo...
Dat heb ik ook altijd met twaalfjarigen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Panzermaus op 15-05-2011 16:23:08 ]
pi_96833081
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:10 schreef Lon3 het volgende:

[..]

Tot dat je dus ontmaagd wordt. Dan gaat er een klik in je hersenen om en wil je je pieleman in bijna elk nauw gaatje stoppen wat je tegen komt.
:') :+
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_96834104
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 13:10 schreef Lon3 het volgende:

[..]

Tot dat je dus ontmaagd wordt. Dan gaat er een klik in je hersenen om en wil je je pieleman in bijna elk nauw gaatje stoppen wat je tegen komt. Ik ken ook iemand die is al boven de 30 en nog maagd... Die praat op dezelfde manier als jij.... Maar voor mijn gevoel is zijn gedrag met vrouwen puberaal en irrieel voor zijn leeftijd. Alsof hij dus nog moet pubberen en zo. Maar dan krijg je dus de sociale druk van familie en vrienden waar door er helemaal niets gebeurd omdat in zijn visie nog steeds een relatie bestaat uit handjes vasthouden, paar weken later kussen... Nog wat later 1 à 2 maanden seks....

Nou laat mij maar eens die dame van 30 zien die 2 maanden wil wachten op seks als er een klik is....

Soms zou ik bijna uit medelijden lmn op em willen loslaten... Maar dan krijg je weer van dat gedoe er bij.... Moraal en zo... En die zou lmn niet eens aan kunnen denk ik _O-
Dat had ik daarvoor juist veel erger, nu zeg ik ook wel eens nee. :D
  zondag 15 mei 2011 @ 13:36:29 #184
305104 Rickazio
Stad en Lande
pi_96834896
quote:
k heb nog nooit een vriendin gehad en nooit seks en ben nu bijna 26.
♔ KoningenUitGroningen ♔
  donderdag 19 mei 2011 @ 12:31:04 #185
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_97027096
Ik deel je mening dat seks overrated is, maar helemaal geen seks vind ik ook niets aan. Ik vind dat seks een onderdeel moet zijn van liefde en geen behoefte. Ik heb tijdens mijn puberteit vaak seks gehad en nu al veel minder. Wat is het verschil? Ik merk dat seks mij heeft buitengesloten van andere leuke dingen. Ik ben blij dat ik af ben van de 'verslaving'
pi_97045496
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 12:31 schreef Nederturk het volgende:
Ik merk dat seks mij heeft buitengesloten van andere leuke dingen. Ik ben blij dat ik af ben van de 'verslaving'
Buitengesloten van wat dan?
pi_97045682
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 20:15 schreef Complexiteit het volgende:

[..]

Buitengesloten van wat dan?
jezelf ontwikkelen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')