Tsja, ik heb het nooit meegemaakt, dus geen idee hoe het is. Misschien is het net als roken. Als je nooit gerookt hebt, mis je die sigaret ook niet, terwijl mensen die wel roken echt alles op alles zetten voor een shot nicotine.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:44 schreef drvc het volgende:
Kom op kerel, er is niks fijner dan dat je vrouw je ballen likt, en daarna warm eten voor je maakt.
Daar heb je helemaal gelijk in, net als roken, maar je kunt wel hele zware ballen krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het nooit meegemaakt, dus geen idee hoe het is. Misschien is het net als roken. Als je nooit gerookt hebt, mis je die sigaret ook niet, terwijl mensen die wel roken echt alles op alles zetten voor een shot nicotine.
Ik ken alleen de pr0n-beelden, en eigenlijk krijg ik niet het idee dat ik nu zo enorm veel mis. Ik heb niets tegen seks, maar goed, als het er nooit van komt (vrouwen vinden me gewoon niet leuk, ik heb nooit succes net als Schenkstroop en anderen hier op FOK!) is het ook niet erg denk ik.
Als je een relatie hebt wel ja, maar als je alleen bent is het toch een stuk minder belangrijk, wat Isabeau zegt, op een gegeven moment mis je het niet meer zo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:54 schreef htctouch2 het volgende:
Sex is belangrijk.
Het is niet het belangrijkste in een relatie maar zonder sex heb je eigenlijk geen relatie.
Zonder sex kan ik wel (langer dan 2-3 weken zonder wordt moeilijk), maar dan merk ik wel dat ik sjaggie en oversexed raak, ik zie dan elke vrouw als lust object en denk continu aan sex. Vaak als dit gebeurd merkt mijn vrouw wel dat ik sex tekort kom en haalt ze even de druk van de ketel.
Gemiddeld 2-3x sex per week is goed voor je mojo en je relatie..
Klopt ik ben lelijk en vrouwen vinden me niet leuk. Maar heel veel mensen hier op FOK! hebben dit, waarom zou je anders 16 uur per dag op FOK! zitten? Ik ben ook een kneus (ik heb alleen geen bril, maar lenzen, niet dat dat helpt, want vrouwen zien me toch nooit staan).quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Sant. het volgende:
Dit is een echt FOK! topic..
TS je bent een mongool.
-edit- plaats eens een foto van jezelf?
Kenmerken TS:
- nerd
- lelijk
- introvert
In een relatie geen seks lijkt me zo raar. Dan kan je net zo goed met een andere goede vriend of vriendin samen gaan wonen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Karina het volgende:
Als je een relatie hebt wel ja, maar als je alleen bent is het toch een stuk minder belangrijk, wat Isabeau zegt, op een gegeven moment mis je het niet meer zo.
Of tenminste, je mist het misschien wel, maar als je een relatie hebt zonder seks, dan mis het het MEER.
Maar seks is ook niet veel meer dan een beetje aan elkaar plasser frunniken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een relatie geen seks lijkt me zo raar. Dan kan je net zo goed met een andere goede vriend of vriendin samen gaan wonen.
Eh nee, seks is heel veel scheikundige reacties in je hersens en zo te lezen heb je die nog nooit ervaren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar seks is ook niet veel meer dan een beetje aan elkaar plasser frunniken.![]()
Ik bedoel, is dat nu alles?
Ik ben een paar keer single geweest (max 1 jaar) en weet hoe het is om alleen te zijn en geen sex te hebben, ik kan je 1 ding zeggen: ik was niet gelukkig, miste sex ontzettend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt wel ja, maar als je alleen bent is het toch een stuk minder belangrijk, wat Isabeau zegt, op een gegeven moment mis je het niet meer zo.
Of tenminste, je mist het misschien wel, maar als je een relatie hebt zonder seks, dan mis het het MEER.
Ja precies, dat is wat ik bedoel met als je wel een relatie hebt maar amper seks (dat je het dan meer mist).quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een relatie geen seks lijkt me zo raar. Dan kan je net zo goed met een andere goede vriend of vriendin samen gaan wonen.
Haha je beschrijft het wel heel leukquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar seks is ook niet veel meer dan een beetje aan elkaar plasser frunniken.![]()
Ik bedoel, is dat nu alles?
Jij leeft ook nog toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:13 schreef RemcoDelft het volgende:
TS sterft uit door natuurlijke selectie.
Denk dat hier nog wel een wezenlijk verschil tussen mannen en vrouwen in zit. Mannen hebben veel meer een seksdrive (en sommige vrouwen natuurlijk ook). Nou ja, TS niet dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:10 schreef htctouch2 het volgende:
Ik ben een paar keer single geweest (max 1 jaar) en weet hoe het is om alleen te zijn en geen sex te hebben, ik kan je 1 ding zeggen: ik was niet gelukkig, miste sex ontzettend.
Ik mist het zelfs zo dat ik me verlaagde naar sex met wanhopige dames.. 3 breezers erin en ff mee naar huis..
Je weet nooit wat je mist als je het nooit gehad hebt;)quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt ik ben lelijk en vrouwen vinden me niet leuk. Maar heel veel mensen hier op FOK! hebben dit, waarom zou je anders 16 uur per dag op FOK! zitten? Ik ben ook een kneus (ik heb alleen geen bril, maar lenzen, niet dat dat helpt, want vrouwen zien me toch nooit staan).
Maar goed, daarom ook dit topic, zo erg is het toch ook niet om 4ever alone te zijn? Ik heb wel matties en ik kan soms uithuilen bij mijn moeder. Dus, zo erg is het niet wil ik maar zeggen.
Dat zal volgend leven wel worden, want welke vrouw wil nu een lelijke nerd-jongen die op zijn 25e nog maagd is en totaal niet weet hoe seks werkt. Ik zou serieus niet eens weten wat ik zou moeten doen als een vrouw seks zou willen, die pr0n is ook niet erg educatief zeg maar. Volgens mij is er uiteindelijk ook niet zoveel aan, dus dat stelt me weer gerust toch wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef Loodje het volgende:
[..]
Je weet nooit wat je mist als je het nooit gehad hebt;)
Er is prima mee te leven, echter wil het niet zeggen dat je niet zonder kan. Een man is geschapen om zich voort te planten. Naast Dolfijnen hebben alleen de mens seks voor plezier, omdat ze het lekker vinden.
Het lijkt me moeilijk om hier een mening over te hebben als je nooit seks hebt gehad;)
Ik zou je graag nog eens willen horen als je wel seksuele ervaringen hebt gehad.
Lelijk zijn is relatief, uiterlijk is belangrijk maar uitstraling en verzorging is nog belangrijker. Op het moment dat je geen moeite doet om er leuk uit te zien, wordt het idd weinig. Zeker als je weet dat vrouwen je niet zo liggen. Maar geen ervaring hoeft geen probleem te zijn. Je bent nog jong, dus er zullen zich kansen genoeg voordoen als je daarvoor wilt gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat zal volgend leven wel worden, want welke vrouw wil nu een lelijke nerd-jongen die op zijn 25e nog maagd is en totaal niet weet hoe seks werkt. Ik zou serieus niet eens weten wat ik zou moeten doen als een vrouw seks zou willen, die pr0n is ook niet erg educatief zeg maar. Volgens mij is er uiteindelijk ook niet zoveel aan, dus dat stelt me weer gerust toch wel.
Heb jij wel eens seks in de trein gehad?quote:
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat zal volgend leven wel worden, want welke vrouw wil nu een lelijke nerd-jongen die op zijn 25e nog maagd is en totaal niet weet hoe seks werkt. Ik zou serieus niet eens weten wat ik zou moeten doen als een vrouw seks zou willen, die pr0n is ook niet erg educatief zeg maar. Volgens mij is er uiteindelijk ook niet zoveel aan, dus dat stelt me weer gerust toch wel.
Seks en seks waar liefde achter zit zijn 2 totaal verschillende dingen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:28 schreef Waaghals het volgende:
sex is idd overrated maar dan in de zin van dat het vaak wordt gezien als iets speciaals tussen geliefden.
terwijl ff raggen met een willekeurige niet al te lelijke vrouw net zo leuk is
Nee, nog nooit. Wel eens knipogend erover gehad, maar dat was meer ondeugend en dan lekker thuis het bed induiken natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:57 schreef Socios het volgende:
Nee, nog nooit. Ook niet echt de behoefte aan. Ik prefereer een goed bed. Jij dan?
Maar in een couchette zou toch kunnen? Een T4, T6, spalnij vagon, kupejni van Moskou naar Yakutsk, in de nachttrein van Belgrado naar Istanbul Sirkeci of in de trein van Istanbul naar Damascus? Zoveel mogelijkheden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Ook niet echt de behoefte aan. Ik prefereer een goed bed. Jij dan?
Ik hoop het. Misschien heb ik deze zomervakantie succes. In mijn dorp is het echt niets. Het klikt niet met de meiden hier, de meesten denken ook dat Hurdegaryp een wereldstad is of zo, beetje beperkte visie. Mwaah ... en ze vinden mij lelijk en stom en een kneus en daar hebben ze ook wel gelijk in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Wel eens knipogend erover gehad, maar dat was meer ondeugend en dan lekker thuis het bed induiken natuurlijk.
En Boomknuffelaar, geef de moed niet op, je bent nog nergens te oud voor. Heus
Ik zou je marktwaarde niet nog verder laten dalenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar in een couchette zou toch kunnen? Een T4, T6, spalnij vagon, kupejni van Moskou naar Yakutsk, in de nachttrein van Belgrado naar Istanbul Sirkeci of in de trein van Istanbul naar Damascus? Zoveel mogelijkheden.
Maar ben jij niet lelijk dan, meeste treinspotters gaan toch treinenspotten, omdat het meisjesspotten geen resultaten oplevert? Je schijnt het bij de dames op FOK! goed te doen, misschien moet ik ook maar treinenspotter worden dan.
Het prettige aan wat oudere vrouwen is dat ze toch minder naar uiterlijkheden kijken. Daarbij zijn er ook genoeg vrouwen die op nerds vallen, heusquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik hoop het. Misschien heb ik deze zomervakantie succes. In mijn dorp is het echt niets. Het klikt niet met de meiden hier, de meesten denken ook dat Hurdegaryp een wereldstad is of zo, beetje beperkte visie. Mwaah ... en ze vinden mij lelijk en stom en een kneus en daar hebben ze ook wel gelijk in.
Maar Socios is heel erg geliefd bij de vrouwen hier. Een gespierde bodybuildende Vogeltjesdans kan geen vrouw krijgen en een treinenspottende, kladblokjes verliezende Socios is een baas in het versieren van meiden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou je marktwaarde niet nog verder laten dalen
Ik maakte een grapjequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar Socios is heel erg geliefd bij de vrouwen hier. Een gespierde bodybuildende Vogeltjesdans kan geen vrouw krijgen en een treinenspottende, kladblokjes verliezende Socios is een baas in het versieren van meiden.
Ik begrijp er ook weinig van, maar blijkbaar zijn treinenspotters geliefd bij de meiden. Ook maar wat foto's maken van een dubbeldekker en Mat '54 (whatever een Mat '54 dan ook is, maar Socios heeft het er aldoor over).
Ja joh, met die instelling zal dat ook snel veranderen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik hoop het. Misschien heb ik deze zomervakantie succes. In mijn dorp is het echt niets. Het klikt niet met de meiden hier, de meesten denken ook dat Hurdegaryp een wereldstad is of zo, beetje beperkte visie. Mwaah ... en ze vinden mij lelijk en stom en een kneus en daar hebben ze ook wel gelijk in.
Ik zie hem nu al met gespreide armen "al die verloren jaren!" roepen nadat hij het een keer voor elkaar heeft gekregen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, in de tussentijd weet je niet wat je mist qua seks en zou ik me daar verder ook niet druk over maken
Na je 50e krijg je hem waarschijnlijk niet eens meer omhoog, omdat je dan te oud bent. Dus moet ik toch opschieten, ben al bijna 26.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zie hem nu al met gespreide armen "al die verloren jaren!" roepen nadat hij het een keer voor elkaar heeft gekregen.
Topic maken over sex, als je nog nooit sex hebt gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik wil hier even een balletje opwerpen voor alle FOK!kers inclusief mezelf.
Volgens mij is seks erg overrated. Ik heb nog nooit een vriendin gehad en nooit seks en ben nu bijna 26. Het vreemde is, ik mis het ook totaal niet.
Veel vrienden van me zijn erg bezig met seks en dat het zo belangrijk is. Ik fap ook wel eens op pr0n, maar meer uit verveling eigenlijk, dan dat ik het echt zo geyl vindt.
Het enige wat ik soms mis is gewoon vrouwelijk gezelschap, ik ben soms wel wat eenzaam en vrouwen hebben een andere energie dan mannen (bij teveel mannen wordt de energie soms erg 'zwaar'). Het lijkt me tof gewoon een vriendin te hebben om een beetje hand in hand over het strand te wandelen en zo bij zonsopkomst, maar ik denk dat seks uiteindelijk gewoon een domper is en eigenlijk veel te belangrijk wordt geacht in de samenleving.
Veel FOK!kers voelen zich misschien wel 'gehandicapt' omdat wij zonder seks door het leven gaan (fappen zie ik niet als seks en een vriendin die .jpg of .avi als achternaam heeft is geen eckte vriendin), maar ik wil hen eigenlijk doen inzien, dat je niets mist. Seks is niet erg belangrijk, misschien ben je wat eenzaam zonder vriendin, dat zijn we hier op dit forum uiteindelijk allemaal. Aan de andere kant zijn er mensen zat (ik ken ze) die binnen een relatie enorm eenzaam zijn en dat is vele vele malen erger.
Af en toe een knuffel of een arm om me heen van een vrouw mis ik wel, soms is de eenzaamheid wel naar. Maar er valt goed mee te leven toch en misschien moet er gewoon meer respect komen voor FOK!kers. Er is best goed te leven zonder seks, het wordt overschat en er zijn genoeg leukere dingen te doen.
Er zou een 'Het is leuk om geen seks te hebben-club' moeten worden opgericht.Kortom mede FOK!kers, jullie missen niets, denk ik.
Ik dacht dat alleen kinderen dat denkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Na je 50e krijg je hem waarschijnlijk niet eens meer omhoog, omdat je dan te oud bent. Dus moet ik toch opschieten, ben al bijna 26.
Ligt eraan hoeveel je zuiptquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Na je 50e krijg je hem waarschijnlijk niet eens meer omhoog, omdat je dan te oud bent. Dus moet ik toch opschieten, ben al bijna 26.
Met die instelling kom je er nooit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt ik ben lelijk en vrouwen vinden me niet leuk. Maar heel veel mensen hier op FOK! hebben dit, waarom zou je anders 16 uur per dag op FOK! zitten? Ik ben ook een kneus (ik heb alleen geen bril, maar lenzen, niet dat dat helpt, want vrouwen zien me toch nooit staan).
Maar goed, daarom ook dit topic, zo erg is het toch ook niet om 4ever alone te zijn? Ik heb wel matties en ik kan soms uithuilen bij mijn moeder. Dus, zo erg is het niet wil ik maar zeggen.
Dit verhaal vind ik denk ik net zo dom, zielig en belachelijk dan dat van TS..quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:10 schreef htctouch2 het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer single geweest (max 1 jaar) en weet hoe het is om alleen te zijn en geen sex te hebben, ik kan je 1 ding zeggen: ik was niet gelukkig, miste sex ontzettend.
Ik mist het zelfs zo dat ik me verlaagde naar sex met wanhopige dames.. 3 breezers erin en ff mee naar huis..
Ik kan het je zeker aanraden en vijftig is wat aan de vroege kant.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat is een flinke prestatiequote:Op woensdag 4 mei 2011 08:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
37 keer per week. Soms minder, Op vakantie vrijwel nooit.
Maar dan moet hij ervoor zorgen dat priesters geen vieze dingen gaan doen met kinderen, maar kan hij die taak vervullen?quote:
omdat hij het niet mistquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef Snever het volgende:
Ik snap het even niet. Hoe kan je nou iets niet willen terwijl je het nog gehad hebt?
Jij wil toch ook geen wormen-krekel smoothie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef Snever het volgende:
Ik snap het even niet. Hoe kan je nou iets niet willen terwijl je het nog gehad hebt?
onzin, sex is een oerdriftquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:19 schreef Isis20 het volgende:
Als je bijna geen seks hebt, weet je gewoon niet wat je moet missen...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Weissman het volgende:
Je was 1 van mijn favo users LBK, was...tot dit topic dus.
Mensen die denken dat alle Fok!ers 9 jaar oud zijn en maagd. Go fap yourselfquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Weissman het volgende:
Maagden die zeggen dat seks overrated is zijn net als 9-jarige kinderen die zeggen dat auto rijden niet leuk is.
Ze kunnen er niet gezond over oordelen omdat ze het niet ervaren en dus ook niet begrijpen.
Ik heb het ook op fok ontdekt, dat het bestaat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:12 schreef recaH het volgende:
ik lees/ hoor voor het eerst dat een jongen/man van 26 geen sex heeft gehad en nog nooit een vriendin..
dacht dat dat niet bestond!
maar goed.. je tijd komt wel
Ik denk dat het niet aan een tekort aan behoefte gelegen heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:26 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Ik kan me wel indenken in TS zijn mening.
Hij heeft het nooit ervaren dus snapt hij (nog) niet wat hij mist.
Helemaal niets mis mee mits je niet gaat geloven dat je je hele leven zonder kan.
Ooit zal die behoefte zeker komen en moet je er gewoon gehoor aangegeven en merk je pas dat het heerlijk is.
Ik denk gewoon dat TS een laatbloeier is en er nog niet aan toe is.
TS, correct me if i'm wrong.
Ik hang aan je lippen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb ook nog nooit seks gehad maar ik heb wel, sinds ik me kan heugen, seksuele fantasiën (dagelijks!). Jaja, als klein meisje trok ik in bed mijn pyamabroek omlaag omdat ik daar zo geil van werd.(Wat masturberen was kwam ik pas ietsje later achter.) Sommigen zeggen hier dat je iets niet kan missen als je het niet hebt gehad maar ik heb dat dus wel?? Dagelijks spelen er geile scenario's in mijn hoofd af (die dus helaas geen werkelijkheid zijn
).
Als we het hebben over overrated, dan is het wel seks in een trein. Het enige leuke is de spanning, maar de seks zelf is maar erg beperkt mogelijk en ondanks een bed (nachttrein naar Wenen) hield het echt niet over.....trein heeft een fout ritme.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb jij wel eens seks in de trein gehad?
droomde je over Samson als kleine meid?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb ook nog nooit seks gehad maar ik heb wel, sinds ik me kan heugen, seksuele fantasiën (dagelijks!). Jaja, als klein meisje trok ik in bed mijn pyamabroek omlaag omdat ik daar zo geil van werd.(Wat masturberen was kwam ik pas ietsje later achter.) Sommigen zeggen hier dat je iets niet kan missen als je het niet hebt gehad maar ik heb dat dus wel?? Dagelijks spelen er geile scenario's in mijn hoofd af (die dus helaas geen werkelijkheid zijn
).
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
droomde je over Samson als kleine meid?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:24 schreef Kingstown het volgende:
Als we het hebben over overrated, dan is het wel seks in een trein. Het enige leuke is de spanning, maar de seks zelf is maar erg beperkt mogelijk en ondanks een bed (nachttrein naar Wenen) hield het echt niet over.....trein heeft een fout ritme.
Misschien is het raar...quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Conclusie: vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Misschien is het raar...
Maar het kan wel ...
Ik las van de week in een tijdschrift dat er een stel was wat net iets van 7 maanden met elkaar ging en ze waren naar een feestje geweest...
Hij op de motor en zij met de auto... drama: zij rijd hem aan en hij raakt verlamt.
Seks zit er niet in , maar de liefde blijft.... ze willen zelfs kinderen van elkaar (waar ze de nodige medische rompslomp voor moeten doorlopen..)
seks is denk ik eerder een toevoeging aan een bijzondere liefdesrelatie
Jij trekt te snel.....quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Conclusie: vrouw achter het stuur, bloed aan de muur.
Als ik Paus zou zijn zou ik maar gewoon overstappen van de Joodse mythologie, naar de oud-Griekse mythologie. In het oude Griekenland was seks met jongetjes zeer gebruikelijk (men was eerder niet normaal als men niet van jonge jongens hield, ik was in die cultuur dus niet normaal geweestquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
[..]
Maar dan moet hij ervoor zorgen dat priesters geen vieze dingen gaan doen met kinderen, maar kan hij die taak vervullen?
Nou ik ben niet echt opzettelijk maagd, maar min of meer noodgedwongen en dan probeer ik er maar het beste van te maken. En als ik soms sommige berichten lees op FOK! zie ik dat ik niet de enige ben zonder vriendin en dus zonder seks.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Weissman het volgende:
Maagden die zeggen dat seks overrated is zijn net als 9-jarige kinderen die zeggen dat auto rijden niet leuk is.
Ze kunnen er niet gezond over oordelen omdat ze het niet ervaren en dus ook niet begrijpen.
Meiden willen helemaal geen gangsta, als je dat na gaat doen faal je sowieso.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
maar de meiden willen juist een gangsta en als ik dat probeer na te doen, faal ik enorm. Want in het echt kan ik helemaal geen mensen beschadigen, dus ben ik toch een behoorlijk waardeloze gangsta zeg maar.![]()
Nee, als je een relatie wilt moet je vooral niet realistisch zijn!quote:
Geil verhaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
).
QFTquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:38 schreef helldeskr het volgende:
Je kan seks hebben met iemand en je kan van iemand houden..
Maar seks hebben met de persoon waar je van houdt.. man... daar kan niks tegen op..
Er komen zoveel stoffen in je hersenen vrij..daar kan geen enkele drugs tegen op.
Geeft niet joh, je bent nog steeds een van mijn favo usersquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Nou ik ben niet echt opzettelijk maagd, maar min of meer noodgedwongen en dan probeer ik er maar het beste van te maken. En als ik soms sommige berichten lees op FOK! zie ik dat ik niet de enige ben zonder vriendin en dus zonder seks.
En ik denk dat de meiden die wel een gangsta als vriendje willen of veel te jong zijn voor TS of niet helemaal zijn type. Gokje hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:06 schreef DustPuppy het volgende:
Nee, als je een relatie wilt moet je vooral niet realistisch zijn!![]()
Dat sowieso.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:55 schreef applecherry het volgende:
Ik vind liefde op zich belangrijker...
Dit is niet raar, dat is gewoon pure liefde. Hoe belangrijk ik seks ook vind, om deze reden zou ik mijn vent niet in de steek laten. Ik zou de rest van zijn leven voor hem zorgenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
Misschien is het raar...
Maar het kan wel ...
Ik las van de week in een tijdschrift dat er een stel was wat net iets van 7 maanden met elkaar ging en ze waren naar een feestje geweest...
Hij op de motor en zij met de auto... drama: zij rijd hem aan en hij raakt verlamt.
Seks zit er niet in , maar de liefde blijft.... ze willen zelfs kinderen van elkaar (waar ze de nodige medische rompslomp voor moeten doorlopen..)
seks is denk ik eerder een toevoeging aan een bijzondere liefdesrelatie
Wat is daar nou vreemd aan!!!!!!!!!!!!! Als je het godver nog nooit gehad hebt kun je het toch ook niet missen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb nog nooit een vriendin gehad en nooit seks en ben nu bijna 26. Het vreemde is, ik mis het ook totaal niet.
Oh nu mag vissen ook al niet meer? Beetje langs de waterkant lopen in de natuur is natuurlijk niet goed genoeg zekerquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje
En het gaat niet om welke hobby je hebt, maar om jou(alhoewel ik het wel leuk vind als een man gepassioneert is over een hobby die niet valt in de categorie bier zuipen, voetbal en vissen).
Helemaaaal mee eens!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:17 schreef BundyChen het volgende:
Dit is echt sad, respect voor TS dat ie het zolang volhoudt, sinds ik een serieuze relatie heb en ook vaak seks heb moet ik zeggen dat het zeker niet overrated is, het is een heel belangrijk onderdeel van je relatie. Zoals je zegt je mist soms een knuffel of een arm om je heen, en zelfs dat voelt anders als je met diegene naar bed bent geweest. Het is ook gewoon goed voor je relatie, zou onmogelijk blijven werken zonder.
Knuffelen doe ik liever ook niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:47 schreef Sushimonster het volgende:
Seks voelt als die knuffel/arm om je heen maar dan x1000. Dus da's fijn, en niet overrated.
Ik niet en nu?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ignorance is bliss. Maargoed seksuele drift is iets basis wat menig mens wel heeft
Jezus wat een onzin.....quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Oh nu mag vissen ook al niet meer? Beetje langs de waterkant lopen in de natuur is natuurlijk niet goed genoeg zeker![]()
![]()
Op je 25e ben je nou eenmaal door die hormoonperiode heen en zal die behoefte om te neuken (seks zal ik het niet noemen) afnemen. Zelf ook veel minder behoefte aan dan paar jaar terug.
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef vergetenliefde het volgende:
Ik denk dat als je maagd bent, of als er op dat moment niemand is waar je echt iets speciaals mee heb, het dan beter is als je niet met willekeurige mensen het bed in duikt, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Als je dan niet echt ervaring met seks heb, wat mis je er dan aan?
Kijk, als je nou eerst gewend bent om 4-5x per week seks te hebben met je partner en van de 1 op de andere dag niet meer, dan kan ik me voorstellen dat je het echt wel gaat missen en het een issue wordt.
Anders niet.
Dus het is niet allesbepalend belangrijk, er zijn nog veel meer belangrijke dingen.
Als je iets nooit gehad hebt kun je het ook niet missenquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Volgens mij is seks erg overrated. Ik heb nog nooit een vriendin gehad en nooit seks en ben nu bijna 26. Het vreemde is, ik mis het ook totaal niet.
waarom quote jij datquote:Op zondag 8 mei 2011 15:20 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Als je iets nooit gehad hebt kun je het ook niet missen
Cripple sex?quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Veel vrienden van me zijn erg bezig met seks en dat het zo belangrijk is. Ik fap ook wel eens op pr0n, maar meer uit verveling eigenlijk, dan dat ik het echt zo geyl vindt.
Het enige wat ik soms mis is gewoon vrouwelijk gezelschap, ik ben soms wel wat eenzaam en vrouwen hebben een andere energie dan mannen (bij teveel mannen wordt de energie soms erg 'zwaar'). Het lijkt me tof gewoon een vriendin te hebben om een beetje hand in hand over het strand te wandelen en zo bij zonsopkomst, maar ik denk dat seks uiteindelijk gewoon een domper is en eigenlijk veel te belangrijk wordt geacht in de samenleving.
Veel FOK!kers voelen zich misschien wel 'gehandicapt' omdat wij zonder seks door het leven gaan (fappen zie ik niet als seks en een vriendin die .jpg of .avi als achternaam heeft is geen eckte vriendin), maar ik wil hen eigenlijk doen inzien, dat je niets mist. Seks is niet erg belangrijk, misschien ben je wat eenzaam zonder vriendin, dat zijn we hier op dit forum uiteindelijk allemaal. Aan de andere kant zijn er mensen zat (ik ken ze) die binnen een relatie enorm eenzaam zijn en dat is vele vele malen erger.
Af en toe een knuffel of een arm om me heen van een vrouw mis ik wel, soms is de eenzaamheid wel naar. Maar er valt goed mee te leven toch en misschien moet er gewoon meer respect komen voor FOK!kers. Er is best goed te leven zonder seks, het wordt overschat en er zijn genoeg leukere dingen te doen.
Er zou een 'Het is leuk om geen seks te hebben-club' moeten worden opgericht.Kortom mede FOK!kers, jullie missen niets, denk ik.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 8 mei 2011 13:28 schreef vergetenliefde het volgende:
Ik denk dat als je maagd bent, of als er op dat moment niemand is waar je echt iets speciaals mee heb, het dan beter is als je niet met willekeurige mensen het bed in duikt, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Huh? Wat heeft dat te maken met wat je zei?quote:Op zondag 8 mei 2011 19:48 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Ehm.. omdat ik weet hoe het voelt om je gebruikt te voelen, en dat is echt een naar gevoel
Dat je dus niet met iemand naar bed moet gaan, zomaar, als je er niks speciaals mee hebt, want dan heb je kans dat je je gebruikt voelt als diegene je daarna dumpt....quote:Op zondag 8 mei 2011 19:56 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Huh? Wat heeft dat te maken met wat je zei?
Nee, snap er niks van.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:16 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Dat je dus niet met iemand naar bed moet gaan, zomaar, als je er niks speciaals mee hebt, want dan heb je kans dat je je gebruikt voelt als diegene je daarna dumpt....
(kabolter vroeg waarom ik dat dacht, snap je het nu?)
Maar hoe komt het dan dat ik het niet aan kan? en zij wel?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:23 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Nee, snap er niks van.
Snap dat jij het persoonlijk emotioneel niet aankunt, dus voor jezelf is het idd een goed advies. Maar hele volksstammen weten waar ze aan beginnen en raken er niet emotioneel van in de war.
Voor mij persoonlijk hoeft het niet meer zo.
Dat weet ik ook niet. Maar als je willens en wetens zonder verdere gevoelens of wensen sex hebt met iemand en je daarna gebruikt voelt dan doe je iets niet goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 20:24 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dan dat ik het niet aan kan? en zij wel?
Misschien omdat je afwijzing en teleurstelling vertaalt naar iets anders negatiefs: je gebruikt voelen?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:24 schreef vergetenliefde het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dan dat ik het niet aan kan? en zij wel?
Geheel mee eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
Sex hoort wel in een goede relatie vind ik.
Maar het moet geen moetje worden.
mee eens.. heb jarenlang een seksloze relatie gehad wat op de klippen liep, met mijn nieuwe vriendin (sinds 1.5 jaar) heb ik nog steeds spetterende seks, haast elke dag... zou het nooit meer anders willen!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:39 schreef Under_Score het volgende:
in een relatie is seks super belangrijk. daarbuiten is het leuk meegenomen, maar niet onmisbaar.
voor mij in ieder geval. ik heb liever seks met iemand die ik ken en vertrouw, dan zomaar iemand voor 1 avond ofzo.
Je moet God niet verwarren met die pater die links van je zat omdat ie rechtshandig was.quote:Op maandag 9 mei 2011 17:17 schreef WatskeZegt het volgende:
Je naam zegt alles, linkse_boomknuffelaar,
links = god = seks is vies
Zou 't zelf niet kunnen, geen seks, maar ik kan alleen maar applauderen dat je ervoor uitkomt. Ik ken ook vrouwen die ronduit zeggen, seks hoeft voor mij niet zo. Als je zo'n vrouw vindt, heb je denk ik allebei precies wat je nodig hebt in een partner (doorgaans hebben mensen wel behoefte aan knuffelen namelijk, of aan gezelschap, precies wat jij dus aangeeft).quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:11 schreef Equites het volgende:
Als ik 4 dagen geen sex heb gehad krijg ik geheid ruzie met me vriendin. Zoals nu dus.
Er is sowieso niks stoers aan. Hij zegt het op een forum en vrouwen, zo is mijn ervaring ondertussen wel, praten qua seks net zo stoer als mannen. Met meer details. Waarbij het onderwerp eerder zal uitkomen op waar ze het allemaal wel niet hebben gedaan en op welke vreemde plekken. En hoe onbehoudend ze wel niet zijn en er op los experimenteren.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:24 schreef Sessy het volgende:
Het is niet beschamend, het is meer dat niemand zo iets durft te zeggen omdat alle jongens denken stoer te moeten zijn door te vertellen hoe vaak en veel ze wel niet neuken.
Als je dan achter de schermen eens een keer "de vriendin van" erover spreekt, blijkt het trouwens in de praktijk vaak nogal mee te vallen...
Net zo iets als ervoor uitkomen op de middelbare dat je een crush hebt op dat gepestte meisje/jongen, durft ook niemand, wordt je uiteindelijk stukker blijder van als je 't wel doet.
Zulke vrouwen zijn er ook wel hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ja, dit schiet niet op.
Ik ben te lelijk en te onzeker en te veel nerd voor een vriendin [..]
Zonder mij hoor... Als mijn partner geen seks meer zou willen, dan 's dat voor mij absoluut niet het einde van de relatie. Maar als hij echt van mij houdt, begrijpt hij ook dat ik dat gedeelte dan wel ergens anders ga halenquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben het deels wel eens met TS eigenlijk....het word zwaar overschat. Ik heb goede seks, maar ik zou prima zonder kunnen ; er zijn belangrijker dingen in het leven. Stel, je vriend(in) wil opeens geen seks meer met iemand ; en dan bedoel ik dus dat ze met NIEMAND meer het bed in wil gaan. Hij/zij maakt wel duidelijk dat hij/zij nog steeds van je houd en verder wilt in de relatie. Als je echt van die ander houd zou het niet moeilijk zijn om daarin mee te gaan. Een relatie is meer dan alleen seks en ik vind ook dat het in de media, etc, erg overschat word. Het is lekker, begrijp me niet verkeerd! Maar zoals sommige mensen het ophemelen....
Maar dat is mijn mening
Als je seks hebt denk je het te kunnen missen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ben het deels wel eens met TS eigenlijk....het word zwaar overschat. Ik heb goede seks, maar ik zou prima zonder kunnen ; er zijn belangrijker dingen in het leven. Stel, je vriend(in) wil opeens geen seks meer met iemand ; en dan bedoel ik dus dat ze met NIEMAND meer het bed in wil gaan. Hij/zij maakt wel duidelijk dat hij/zij nog steeds van je houd en verder wilt in de relatie. Als je echt van die ander houd zou het niet moeilijk zijn om daarin mee te gaan. Een relatie is meer dan alleen seks en ik vind ook dat het in de media, etc, erg overschat word. Het is lekker, begrijp me niet verkeerd! Maar zoals sommige mensen het ophemelen....
Maar dat is mijn mening
Ik snap echt niet dat iemand dat kan zeggen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb goede seks, maar ik zou prima zonder kunnen ;
Je zegt het goed. Een van de.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat iemand dat kan zeggen.
Het is toch een van de mooiste dingen in het leven?
Ik ken een stelletje met de meest stabiele relatie die ik ooit gezien heb maar, je raadt het al, die hebben dus geen seks. Ik denk dat het wel of geen seks hebben een persoonlijke keus is, net zoals je er voor kiest om geen vlees te eten. Het lijkt tegennatuurlijk maar he, je gaat er niet dood van, sterker nog zonder seks kun je ook geen soa oplopen en ga je daar in ieder geval niet dood aan hahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:24 schreef Id_do_her het volgende:
Dat van die arm wordt alleen nog maar versterkt als je seks hebt. En als je het overrated vindt doe je iets verkeerd denk ik. Binnen een stabiele relatie is het ook essentieel.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat iemand dat kan zeggen.
Het is toch een van de mooiste dingen in het leven?
Dat stelletje bestaat uit je grootouders?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Ik ken een stelletje met de meest stabiele relatie die ik ooit gezien heb maar, je raadt het al, die hebben dus geen seks. Ik denk dat het wel of geen seks hebben een persoonlijke keus is, net zoals je er voor kiest om geen vlees te eten. Het lijkt tegennatuurlijk maar he, je gaat er niet dood van, sterker nog zonder seks kun je ook geen soa oplopen en ga je daar in ieder geval niet dood aan haha
Ons "fokgedrag" is pas tegennatuurlijk..quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:13 schreef ramon83 het volgende:
Ik heb ff alle reacties doorgelezen en ik wil er een conclusie aanhangen: seks is lekker maar niet noodzakelijk.
Hoewel er wel veel mensen zijn die denken dat seks noodzakelijk is maar dat praat je jezelf aan (of de media) want zonder seks ga je niet dood en is dus niet noodzakelijk. Een ander verhaal word het als je het hoofdstuk voortplanting toevoegt. Dan is het wel noodzakelijk om, voor het behoud van de soort, seks te hebben.
Dus: seks is niet noodzakelijk om zelf te overleven, voor het behoud van de soort is het wel noodzakelijk. En laat dat nou net heel belangrijk zijn; het behoud van de soort, gelukkig maar dat seks ook nog eens vet lekker is anders had niemand het gedaan en waren we rap uitgestorven.
Juist dat bedoel ik dus te zeggen. Maar ja de meeste mensen vinden die uitzonderingen maar eng en als je ze hun gang laat gaan eindigen die uitzonderingen op de brandstapel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat stelletje bestaat uit je grootouders?
Nu serieus: uitzonderingen zijn er altijd.
Als het aan mij ligt niet hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:25 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Juist dat bedoel ik dus te zeggen. Maar ja de meeste mensen vinden die uitzonderingen maar eng en als je ze hun gang laat gaan eindigen die uitzonderingen op de brandstapel.
Dat vind ik altijd zo'n dooddoener. Maar goed, wat is dan belangrijker? En hebben we het dan over een relatie? Want volgens mij kan het een zeer goede reden zijn om niet meer verder te willen gaan met een relatie. Of de relatie minder bijzonder/speciaal maken. Ik denk dat er heel wat mensen zijn die door 1 vrijpartij de relatie hebben zien stranden..quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je zegt het goed. Een van de.
Maar niet het belangrijkste of het allermooiste wat veel mensen je doen geloven.
Dit. TS weet niet wat hij mist, omdat hij het nooit gehad heeft. Iets wat je nooit gehad hebt kun je moeilijk missen en/of over oordelen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:20 schreef ondeugend het volgende:
Het enige wat hij mist is vrouwelijk gezelschap zegt TS... maar dan zou ie net zo goed een werkster kunnen nemen en met haar kletsen terwijl ze de ramen lapt.
Ik denk TS dat seks zoiets moois is, helemaal met liefde, dat je meteen dit topic naar het rijk der fabelen gooit als je eenmaal beiden hebt.
Dat zeg ik, hij komt op dit topic terug zodra het zover is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. TS weet niet wat hij mist, omdat hij het nooit gehad heeft. Iets wat je nooit gehad hebt kun je moeilijk missen en/of over oordelen.
De man had geen sex -> zusje ook niet = what the fok! Let join @ the hips !!quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Al die "TS gaat dood door natuurlijke selectie grappen" tochVan heel veel jostis op de wereld vraag ik mij af hoe die hebben kunnen ontstaan
dan heb je toch 3 keer per week slechte sex, probleem opgelost.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:01 schreef obsama het volgende:
Ik moet sex met vriendin altijd zo lang mogelijk uitstellen. Als ik 1 keer goede sex heb gehad ben ik helemaal uitgekeken op d'r.
ik ben een slecht mens,
Doordat de ouders wel seks hebben gehadquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:53 schreef Schenkstroop het volgende:
Al die "TS gaat dood door natuurlijke selectie grappen" tochVan heel veel jostis op de wereld vraag ik mij af hoe die hebben kunnen ontstaan
quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Sant. het volgende:
Dit is een echt FOK! topic..
TS je bent een mongool.
-edit- plaats eens een foto van jezelf?
Kenmerken TS:
- nerd
- lelijk
- introvert
QFTquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
Sex hoort wel in een goede relatie vind ik.
Maar het moet geen moetje worden.
Tot dat je dus ontmaagd wordt. Dan gaat er een klik in je hersenen om en wil je je pieleman in bijna elk nauw gaatje stoppen wat je tegen komt. Ik ken ook iemand die is al boven de 30 en nog maagd... Die praat op dezelfde manier als jij.... Maar voor mijn gevoel is zijn gedrag met vrouwen puberaal en irrieel voor zijn leeftijd. Alsof hij dus nog moet pubberen en zo. Maar dan krijg je dus de sociale druk van familie en vrienden waar door er helemaal niets gebeurd omdat in zijn visie nog steeds een relatie bestaat uit handjes vasthouden, paar weken later kussen... Nog wat later 1 à 2 maanden seks....quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Het lijkt me tof gewoon een vriendin te hebben om een beetje hand in hand over het strand te wandelen en zo bij zonsopkomst, maar ik denk dat seks uiteindelijk gewoon een domper is en eigenlijk veel te belangrijk wordt geacht in de samenleving.
als je nou zelf ff een maandje of wat niks doet dan merk je vanzelf dat je leuter naar een lozing smaktquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[knip= lul verhaal over geen sex hebben zo leuk is.![]()
]
Kijk eens een lotgenoot, wees maar blij dat je er niet mee zit gast. Ik weet wat ik mis ook al ervaar ik het nooit. Je moet wel knap achterlijk zijn als je hier niet mee zitquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mwah ik denk dat zo'n beetje elk mens wel kan snappen dat seks iets is wat je mee wilt maken, ook als je het nog nooit gehad heb. Ik kon al niet wachten toen ik 12 was ofzo...quote:Op zondag 15 mei 2011 11:57 schreef DellOptimus het volgende:
Ik denk dat je het eerst eens moet ervaren om te kunnen oordelen, niet?
En dan zal je maar net hebben dat jouw eerste keer gewoon slecht is.. Dan moet je het nog een keer met een andere partner doen, of als je het goed wilt doen; visit alkmaar/ A'dam (alkmaar 35 euro heb ik mij laten vertellen.)
Dat heb ik ook altijd met twaalfjarigen.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:21 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat zo'n beetje elk mens wel kan snappen dat seks iets is wat je mee wilt maken, ook als je het nog nooit gehad heb. Ik kon al niet wachten toen ik 12 was ofzo...
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:10 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Tot dat je dus ontmaagd wordt. Dan gaat er een klik in je hersenen om en wil je je pieleman in bijna elk nauw gaatje stoppen wat je tegen komt.
Dat had ik daarvoor juist veel erger, nu zeg ik ook wel eens nee.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:10 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Tot dat je dus ontmaagd wordt. Dan gaat er een klik in je hersenen om en wil je je pieleman in bijna elk nauw gaatje stoppen wat je tegen komt. Ik ken ook iemand die is al boven de 30 en nog maagd... Die praat op dezelfde manier als jij.... Maar voor mijn gevoel is zijn gedrag met vrouwen puberaal en irrieel voor zijn leeftijd. Alsof hij dus nog moet pubberen en zo. Maar dan krijg je dus de sociale druk van familie en vrienden waar door er helemaal niets gebeurd omdat in zijn visie nog steeds een relatie bestaat uit handjes vasthouden, paar weken later kussen... Nog wat later 1 à 2 maanden seks....
Nou laat mij maar eens die dame van 30 zien die 2 maanden wil wachten op seks als er een klik is....
Soms zou ik bijna uit medelijden lmn op em willen loslaten... Maar dan krijg je weer van dat gedoe er bij.... Moraal en zo... En die zou lmn niet eens aan kunnen denk ik
quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
k heb nog nooit een vriendin gehad en nooit seks en ben nu bijna 26.
Buitengesloten van wat dan?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:31 schreef Nederturk het volgende:
Ik merk dat seks mij heeft buitengesloten van andere leuke dingen. Ik ben blij dat ik af ben van de 'verslaving'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |