Tsja, ik heb het nooit meegemaakt, dus geen idee hoe het is. Misschien is het net als roken. Als je nooit gerookt hebt, mis je die sigaret ook niet, terwijl mensen die wel roken echt alles op alles zetten voor een shot nicotine.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:44 schreef drvc het volgende:
Kom op kerel, er is niks fijner dan dat je vrouw je ballen likt, en daarna warm eten voor je maakt.
Daar heb je helemaal gelijk in, net als roken, maar je kunt wel hele zware ballen krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het nooit meegemaakt, dus geen idee hoe het is. Misschien is het net als roken. Als je nooit gerookt hebt, mis je die sigaret ook niet, terwijl mensen die wel roken echt alles op alles zetten voor een shot nicotine.
Ik ken alleen de pr0n-beelden, en eigenlijk krijg ik niet het idee dat ik nu zo enorm veel mis. Ik heb niets tegen seks, maar goed, als het er nooit van komt (vrouwen vinden me gewoon niet leuk, ik heb nooit succes net als Schenkstroop en anderen hier op FOK!) is het ook niet erg denk ik.
Als je een relatie hebt wel ja, maar als je alleen bent is het toch een stuk minder belangrijk, wat Isabeau zegt, op een gegeven moment mis je het niet meer zo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:54 schreef htctouch2 het volgende:
Sex is belangrijk.
Het is niet het belangrijkste in een relatie maar zonder sex heb je eigenlijk geen relatie.
Zonder sex kan ik wel (langer dan 2-3 weken zonder wordt moeilijk), maar dan merk ik wel dat ik sjaggie en oversexed raak, ik zie dan elke vrouw als lust object en denk continu aan sex. Vaak als dit gebeurd merkt mijn vrouw wel dat ik sex tekort kom en haalt ze even de druk van de ketel.
Gemiddeld 2-3x sex per week is goed voor je mojo en je relatie..
Klopt ik ben lelijk en vrouwen vinden me niet leuk. Maar heel veel mensen hier op FOK! hebben dit, waarom zou je anders 16 uur per dag op FOK! zitten? Ik ben ook een kneus (ik heb alleen geen bril, maar lenzen, niet dat dat helpt, want vrouwen zien me toch nooit staan).quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Sant. het volgende:
Dit is een echt FOK! topic..
TS je bent een mongool.
-edit- plaats eens een foto van jezelf?
Kenmerken TS:
- nerd
- lelijk
- introvert
In een relatie geen seks lijkt me zo raar. Dan kan je net zo goed met een andere goede vriend of vriendin samen gaan wonen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Karina het volgende:
Als je een relatie hebt wel ja, maar als je alleen bent is het toch een stuk minder belangrijk, wat Isabeau zegt, op een gegeven moment mis je het niet meer zo.
Of tenminste, je mist het misschien wel, maar als je een relatie hebt zonder seks, dan mis het het MEER.
Maar seks is ook niet veel meer dan een beetje aan elkaar plasser frunniken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een relatie geen seks lijkt me zo raar. Dan kan je net zo goed met een andere goede vriend of vriendin samen gaan wonen.
Eh nee, seks is heel veel scheikundige reacties in je hersens en zo te lezen heb je die nog nooit ervaren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar seks is ook niet veel meer dan een beetje aan elkaar plasser frunniken.![]()
Ik bedoel, is dat nu alles?
Ik ben een paar keer single geweest (max 1 jaar) en weet hoe het is om alleen te zijn en geen sex te hebben, ik kan je 1 ding zeggen: ik was niet gelukkig, miste sex ontzettend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je een relatie hebt wel ja, maar als je alleen bent is het toch een stuk minder belangrijk, wat Isabeau zegt, op een gegeven moment mis je het niet meer zo.
Of tenminste, je mist het misschien wel, maar als je een relatie hebt zonder seks, dan mis het het MEER.
Ja precies, dat is wat ik bedoel met als je wel een relatie hebt maar amper seks (dat je het dan meer mist).quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In een relatie geen seks lijkt me zo raar. Dan kan je net zo goed met een andere goede vriend of vriendin samen gaan wonen.
Haha je beschrijft het wel heel leukquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar seks is ook niet veel meer dan een beetje aan elkaar plasser frunniken.![]()
Ik bedoel, is dat nu alles?
Jij leeft ook nog toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:13 schreef RemcoDelft het volgende:
TS sterft uit door natuurlijke selectie.
Denk dat hier nog wel een wezenlijk verschil tussen mannen en vrouwen in zit. Mannen hebben veel meer een seksdrive (en sommige vrouwen natuurlijk ook). Nou ja, TS niet dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:10 schreef htctouch2 het volgende:
Ik ben een paar keer single geweest (max 1 jaar) en weet hoe het is om alleen te zijn en geen sex te hebben, ik kan je 1 ding zeggen: ik was niet gelukkig, miste sex ontzettend.
Ik mist het zelfs zo dat ik me verlaagde naar sex met wanhopige dames.. 3 breezers erin en ff mee naar huis..
Je weet nooit wat je mist als je het nooit gehad hebt;)quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt ik ben lelijk en vrouwen vinden me niet leuk. Maar heel veel mensen hier op FOK! hebben dit, waarom zou je anders 16 uur per dag op FOK! zitten? Ik ben ook een kneus (ik heb alleen geen bril, maar lenzen, niet dat dat helpt, want vrouwen zien me toch nooit staan).
Maar goed, daarom ook dit topic, zo erg is het toch ook niet om 4ever alone te zijn? Ik heb wel matties en ik kan soms uithuilen bij mijn moeder. Dus, zo erg is het niet wil ik maar zeggen.
Dat zal volgend leven wel worden, want welke vrouw wil nu een lelijke nerd-jongen die op zijn 25e nog maagd is en totaal niet weet hoe seks werkt. Ik zou serieus niet eens weten wat ik zou moeten doen als een vrouw seks zou willen, die pr0n is ook niet erg educatief zeg maar. Volgens mij is er uiteindelijk ook niet zoveel aan, dus dat stelt me weer gerust toch wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef Loodje het volgende:
[..]
Je weet nooit wat je mist als je het nooit gehad hebt;)
Er is prima mee te leven, echter wil het niet zeggen dat je niet zonder kan. Een man is geschapen om zich voort te planten. Naast Dolfijnen hebben alleen de mens seks voor plezier, omdat ze het lekker vinden.
Het lijkt me moeilijk om hier een mening over te hebben als je nooit seks hebt gehad;)
Ik zou je graag nog eens willen horen als je wel seksuele ervaringen hebt gehad.
Lelijk zijn is relatief, uiterlijk is belangrijk maar uitstraling en verzorging is nog belangrijker. Op het moment dat je geen moeite doet om er leuk uit te zien, wordt het idd weinig. Zeker als je weet dat vrouwen je niet zo liggen. Maar geen ervaring hoeft geen probleem te zijn. Je bent nog jong, dus er zullen zich kansen genoeg voordoen als je daarvoor wilt gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat zal volgend leven wel worden, want welke vrouw wil nu een lelijke nerd-jongen die op zijn 25e nog maagd is en totaal niet weet hoe seks werkt. Ik zou serieus niet eens weten wat ik zou moeten doen als een vrouw seks zou willen, die pr0n is ook niet erg educatief zeg maar. Volgens mij is er uiteindelijk ook niet zoveel aan, dus dat stelt me weer gerust toch wel.
Heb jij wel eens seks in de trein gehad?quote:
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat zal volgend leven wel worden, want welke vrouw wil nu een lelijke nerd-jongen die op zijn 25e nog maagd is en totaal niet weet hoe seks werkt. Ik zou serieus niet eens weten wat ik zou moeten doen als een vrouw seks zou willen, die pr0n is ook niet erg educatief zeg maar. Volgens mij is er uiteindelijk ook niet zoveel aan, dus dat stelt me weer gerust toch wel.
Seks en seks waar liefde achter zit zijn 2 totaal verschillende dingen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:28 schreef Waaghals het volgende:
sex is idd overrated maar dan in de zin van dat het vaak wordt gezien als iets speciaals tussen geliefden.
terwijl ff raggen met een willekeurige niet al te lelijke vrouw net zo leuk is
Nee, nog nooit. Wel eens knipogend erover gehad, maar dat was meer ondeugend en dan lekker thuis het bed induiken natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:57 schreef Socios het volgende:
Nee, nog nooit. Ook niet echt de behoefte aan. Ik prefereer een goed bed. Jij dan?
Maar in een couchette zou toch kunnen? Een T4, T6, spalnij vagon, kupejni van Moskou naar Yakutsk, in de nachttrein van Belgrado naar Istanbul Sirkeci of in de trein van Istanbul naar Damascus? Zoveel mogelijkheden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Ook niet echt de behoefte aan. Ik prefereer een goed bed. Jij dan?
Ik hoop het. Misschien heb ik deze zomervakantie succes. In mijn dorp is het echt niets. Het klikt niet met de meiden hier, de meesten denken ook dat Hurdegaryp een wereldstad is of zo, beetje beperkte visie. Mwaah ... en ze vinden mij lelijk en stom en een kneus en daar hebben ze ook wel gelijk in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, nog nooit. Wel eens knipogend erover gehad, maar dat was meer ondeugend en dan lekker thuis het bed induiken natuurlijk.
En Boomknuffelaar, geef de moed niet op, je bent nog nergens te oud voor. Heus
Ik zou je marktwaarde niet nog verder laten dalenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar in een couchette zou toch kunnen? Een T4, T6, spalnij vagon, kupejni van Moskou naar Yakutsk, in de nachttrein van Belgrado naar Istanbul Sirkeci of in de trein van Istanbul naar Damascus? Zoveel mogelijkheden.
Maar ben jij niet lelijk dan, meeste treinspotters gaan toch treinenspotten, omdat het meisjesspotten geen resultaten oplevert? Je schijnt het bij de dames op FOK! goed te doen, misschien moet ik ook maar treinenspotter worden dan.
Het prettige aan wat oudere vrouwen is dat ze toch minder naar uiterlijkheden kijken. Daarbij zijn er ook genoeg vrouwen die op nerds vallen, heusquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik hoop het. Misschien heb ik deze zomervakantie succes. In mijn dorp is het echt niets. Het klikt niet met de meiden hier, de meesten denken ook dat Hurdegaryp een wereldstad is of zo, beetje beperkte visie. Mwaah ... en ze vinden mij lelijk en stom en een kneus en daar hebben ze ook wel gelijk in.
Maar Socios is heel erg geliefd bij de vrouwen hier. Een gespierde bodybuildende Vogeltjesdans kan geen vrouw krijgen en een treinenspottende, kladblokjes verliezende Socios is een baas in het versieren van meiden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou je marktwaarde niet nog verder laten dalen
Ik maakte een grapjequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:59 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar Socios is heel erg geliefd bij de vrouwen hier. Een gespierde bodybuildende Vogeltjesdans kan geen vrouw krijgen en een treinenspottende, kladblokjes verliezende Socios is een baas in het versieren van meiden.
Ik begrijp er ook weinig van, maar blijkbaar zijn treinenspotters geliefd bij de meiden. Ook maar wat foto's maken van een dubbeldekker en Mat '54 (whatever een Mat '54 dan ook is, maar Socios heeft het er aldoor over).
Ja joh, met die instelling zal dat ook snel veranderen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik hoop het. Misschien heb ik deze zomervakantie succes. In mijn dorp is het echt niets. Het klikt niet met de meiden hier, de meesten denken ook dat Hurdegaryp een wereldstad is of zo, beetje beperkte visie. Mwaah ... en ze vinden mij lelijk en stom en een kneus en daar hebben ze ook wel gelijk in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |