toch wel, zonder diploma moet je een zwemtest doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:42 schreef Haque het volgende:
Ja ik neem aan dat je die thuis mag latendat geloven ze ook wel als je het gewoon zegt, hebben zij geen bewijs voor nodig.
Zelf al moet ik op water en brood leven. Ik wil dit echt gaan doen. Het past precies bij mij!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:42 schreef Maanvis het volgende:
Je moet je wel voorbereiden op een laag salaris.
dan moet je er gewoon vol voor gaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:43 schreef Dibble het volgende:
[..]
Zelf al moet ik op water en brood leven. Ik wil dit echt gaan doen. Het past precies bij mij!
Zorg dat je niet in paniek raakt, want dan ga je dom brabbelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:50 schreef Dibble het volgende:
Ik ben vooral bang dat ik op een gegeven moment ga stamelen en met moeilijke termen begin rond te gooien waar ik zelf niet eens zoveel van begrijp en het gesprek zo vast gaat lopen. Dat moet dus absoluut niet gaan gebeuren. Hoe kan ik hier het best mee omgaan?
Vorens krijgen we wel een voorlichting dus ik neem mijn aantekeningen schrift in ieder geval wel mee.
Ik ben wel benieuwd wat je reden was om te stoppen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef nattermann het volgende:
Bereid je voor op een gesprek dat vooral over je gevoel gaat. Althans, toen ik 3 jaar geleden dat gesprek had in Limburg-Noord ging het vooral over het gevoel dat ik erbij had.
Overigens is dat dezelfde reden waarom ik 1 jaar geleden gestopt ben bij de politie
Omdat de politie in Nederland maar één ding doet, en dat is geld binnenharken voor de overheid. Boeven vangen zit er niet in, iedere scheet die je laat moet op papier gezet worden, alles moet worden verantwoord. Daarvoor ga ik niet bij de politie werken. Dan had ik wel bij de belastingdienst gesolliciteerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:59 schreef drvc het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je reden is om te stoppen?
jammer is dat he, je wilt boeven vangen, kut jeugd in mekaar timmeren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
Omdat de politie in Nederland maar één ding doet, en dat is geld binnenharken voor de overheid. Boeven vangen zit er niet in, iedere scheet die je laat moet op papier gezet worden, alles moet worden verantwoord. Daarvoor ga ik niet bij de politie werken. Dan had ik wel bij de belastingdienst gesolliciteerd.
Het gevoel klopte dus niet
Dan heb je altijd nog kutjeugd met petjes in Golfjes. 100% scoringskansquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef drvc het volgende:
[..]
jammer is dat he, je wilt boeven vangen, kut jeugd in mekaar timmeren.
mooie instelling, ik wou maar effe waarschuwenquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:43 schreef Dibble het volgende:
[..]
Zelf al moet ik op water en brood leven. Ik wil dit echt gaan doen. Het past precies bij mij!
Ja precies, geef ons wat!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Dit + laat je van je horen?
GMTAquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:03 schreef Dibble het volgende:
Bedankt voor je constructieve tip BranX. Heb ik echt veel aan. Staat zeker genoteerd.
quote:Ik heb straks een intake gesprek bij de Politie
Iets in mij zegt dat je uiteindelijk in een achterafsteegje wordt gestationeerd waarin je de streken gaat aanpakken van een zichzelf buitengewoon geweldig vindende zwerfkat, die samen met zijn 5 kattenvriendjes de buurt terroriseren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:35 schreef Dibble het volgende.
Jij bedoelt zeker Dribbel, die hond van de kinderboeken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:26 schreef Pluckie het volgende:
[..]
[..]
Iets in mij zegt dat je uiteindelijk in een achterafsteegje wordt gestationeerd waarin je de streken gaat aanpakken van een zichzelf buitengewoon geweldig vindende zwerfkat, die samen met zijn 5 kattenvriendjes de buurt terroriseren.
Dat ja, ik zou maar vast wat gaan sporten, want die test is echt niet grappig (ex faalde ontzettend op die test).quote:
Dat klinkt wel als de gemiddelde agent die ik zie bij wegmisbruikers of van die andere programma,s waarin ze de politie volgen. Ik zou dat dus vooral wel doen. Aantekeningenschrift is een goed idee, kun je ook in voordoen hoe je een bon gaat uitschrijven. Een soort rollenspel zeg maar. Dat zie je ook steeds vaker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:50 schreef Dibble het volgende:
Ik ben vooral bang dat ik op een gegeven moment ga stamelen en met moeilijke termen begin rond te gooien waar ik zelf niet eens zoveel van begrijp en het gesprek zo vast gaat lopen. Dat moet dus absoluut niet gaan gebeuren. Hoe kan ik hier het best mee omgaan?
Voorafgaand krijgen we wel een voorlichting dus ik neem mijn aantekeningen schrift in ieder geval wel mee.
Verder zou ik de vraag "volg je het nieuws?" gewoon beantwoorden met "jazeker, ik kijk dagelijks P en W en het acht uur journaal" en niet met:quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:22 schreef Dibble het volgende:
Liep tijdje geleden kk skaffa door de straten en dacht bij mezelf, wtf die lui zijn helemaal droef man. Als je zo even kijkt naar dingen die mensen kunnen maken, auto's, huizen, kledij en andere shit. Hoe kun je dan in gods fuckin naam denken dat we van apen afstammen man. Dat is toch raar. Wtf waar leef je dan voor? Mijn inziens heb je dan niet veel verschil van een amoebe met 0.0 bewustzijn en zelfrespect.
....
Kankeratheisten moeten sterven. Vandaag ook op school zei juf zo van; Ja, negers zijn donker omdat ze uit afrika komen en chinezen zijn geel omdat ze daar weer aangepast aan zijn blablabla. Echt ik heb me die les zwaar moeten inhouden om die troll haar plaats te wijzen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:37 schreef Dibble het volgende:
Een jaar of drie geleden kwam ik voor het eerst in aanraking met 'conspiracy' theorien dmv van het internet. Echt alles zocht ik op. Boeken besteld over 2012, tot David Icke Lizard gedoe en diep in de 9/11 en Irak stuff.
Het is niet zo dat je die zaken klakkeloos in je je hoofd opneemt maar de punten van herkenning in eigen belevingswereld aan elkaar verbind en zo een plaatje vormt van 'hoe het volgens jou echt is.
Naarmate ik steeds meer stof erover las, luisterde raakte mijn gedachtegoed steeds verder bekneld in een wirwar van ideeën, gevoelens en waarnemingen.
Sinds die tijd is er eigenlijk veel veranderd. Vrienden had ik gewoon, was goed in sociale omgang en kon vrijwel met iedereen overweg. Maar steeds begon kwam het gevoel van het 'groter iets' naar boven waar je ongewild een klein deeltje van bent en het zich om je heen vastklampte waardoor je niet meer uit het patroon kon uitbreken.
Hierdoor begon ik sterk tegen dingen anders aan te kijken. Werd scherper en kon de structuur in de samenleving beter zien en hoe alles best wel 'namaak' leek en dat het best zo geconstrueerd kon zijn door een select groepje ( mensen ?) om de menselijkheid van mensen te onderdrukken.
Ik ben geen autist of wannabee filosofisch zolderkamer hippie denker maar sinds ik dit allemaal weet ben is mijn denken en doen automatisch op een laag pitje gegaan in alles. Lijkt net alsof bijna altijd stoned ben. Met vrienden praat ik er liever niet over, wel eens heel eventjes geprobeerd maar lukte niet.
Een gezellig biertje drinken en alles vergeten lukt niet meer, het kan elk moment van de dag terug kruipen in mijn hoofd en me in een diepe waas gooien. Ik heb geprobeerd alles te vergeten en het voor onzin uit te maken maar het blijft terugkomen.
Wat is dit?
Lol. en toen ging de politie je na checken op internet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef Hanoying het volgende:
Ik zou in ieder geval het onderwerp religie vermijden....
[..]
Verder zou ik de vraag "volg je het nieuws?" gewoon beantwoorden met "jazeker, ik kijk dagelijks P en W en het acht uur journaal" en niet met:
[..]
dat snap ik dus echt niet he. Je kan op allerlei manieren afgekeurd worden: de medische test ( ze vinden een kwaal waar je niks van af wist ), de psychologische test ( je karakter past niet in hun bedrijf ), whatever.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja, ik zou maar vast wat gaan sporten, want die test is echt niet grappig (ex faalde ontzettend op die test).
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef Hanoying het volgende:
Ik zou in ieder geval het onderwerp religie vermijden....
[..]
Verder zou ik de vraag "volg je het nieuws?" gewoon beantwoorden met "jazeker, ik kijk dagelijks P en W en het acht uur journaal" en niet met:
[..]
Wat een knurft!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef Karina het volgende:
Dat ja, ik zou maar vast wat gaan sporten, want die test is echt niet grappig (ex faalde ontzettend op die test).
Heb eenzelfde test een paar jaar terug op school is gedaan, als je fysiek in goede conditie bent is die goed te doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een knurft!Die test stelt echt geen zak voor. Twee rondjes door de gymzaal en klaar.
Het wordt wel vaak als excuus gebruikt, maar die test is echt te waardeloos voor woorden. Als je normaal beweegt doe je hem met twee vingers in je neus. (Heb ik van horen zeggen overigens. En normaal bewegen is 1 a 2 keer sporten in de week.)
Owjah:
Succes TS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |