abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92899196
Oke, nou ben ik een beetje islamitisch opgevoed en daar is er een creatie verhaal net als het christendom. Alhoewel ik en waarschijnlijk vele anderen nog naar duidelijkheid daarover aan het zoeken zijn heb je van die figuren die echt alles aan een wetenschappelijk verklaring moeten vastkoppelen.

Liep tijdje geleden kk skaffa door de straten en dacht bij mezelf, wtf die lui zijn helemaal droef man. Als je zo even kijkt naar dingen die mensen kunnen maken, auto's, huizen, kledij en andere shit. Hoe kun je dan in gods fuckin naam denken dat we van apen afstammen man. Dat is toch raar. Wtf waar leef je dan voor? Mijn inziens heb je dan niet veel verschil van een amoebe met 0.0 bewustzijn en zelfrespect.

Je denkt dat alles zo vanzelfsprekend is. Onze denken, creativiteit, bewustzijn en sociale dingen etc. Dacht je echt dat dat er zou zijn als we van fuckin dieren af zouden stammen?> No fuckin way!

Ik heb niks tegen dieren enz maar een mens is gewoon ontelbaar keer meer waard dan en fuckin aap of hond.

Kankeratheisten moeten sterven. Vandaag ook op school zei juf zo van; Ja, negers zijn donker omdat ze uit afrika komen en chinezen zijn geel omdat ze daar weer aangepast aan zijn blablabla. Echt ik heb me die les zwaar moeten inhouden om die troll haar plaats te wijzen.

Misschien wou god variatie? Wat is je fuckin probleem man.

Geloof in iets, maakt niet uit wat. Leef niet als een kanker robot, want niets in het leven is vanzelfspreken.
*Hosselcopter*
  Forum Admin donderdag 17 februari 2011 @ 00:24:17 #2
35723 crew  GGMM
pi_92899258
Als je geen krachttermen als 'fucking' en 'kanker' gebruikt kom je misschien minder dom over. Al betwijfel ik het.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_92899278
jij snapt het vreind ik ben ook nog in de twijfel over veel aspecten van het geloof maar christen valt af omdat een god geen mens kan zijn (jezus=god????) maar toch is het meer zinvol dat islam echt is dan dat de aap mens is
Ne mutlu Türküm diyene
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:25:40 #4
175208 -.-
Doper dan een wielrenner
pi_92899304
Volgens de evolutietheorie stammen we niet van apen af, maar hebben we een gemeenschappelijke voorouder. Dit is in te zien door naar overeenkomsten tussen de lichamen van mensen en voorouders zoals de neanderthalers te kijken. Als jij liever het sprookje gelooft dat mensen gemaakt zijn van klei moet je dat vooral doen, maar behalve geloof zijn daar geen goede redenen voor, in tegenstelling tot de evolutietheorie.
-.-
pi_92899318
en we stammen niet van de apen af, maar hebben een gemeenschappelijke voorouder, alhoewel ze in het middenoosten zich nog gedragen als apen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_92899326
Los van de wens dat mensen doodgaan, is er wetenschappelijk bewijs
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:29:43 #7
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_92899436
Mensen die hun zelfwaardering putten uit het niet afstammen van een amoebe. :')

Ik haal mijn zelfwaardering uit mijzelf, wat ik beteken voor de mensen om mij heen, om bijzondere dingen die ik gedaan heb, uit dingen waarmee ik me onderscheid van de rest, en dingen waardoor ik juist een verbondenheid voel met de rest.

Ik lig er echt niet wakker van of ik nou wel of niet van een amoebe afstam.
pi_92899445
je verdient niet meer dan een :')

dus: :')

als jij geen troll bent, pleeg dan nu zelfmoord ajb.

no, seriously, ik maak geen grapje. doe het nu.
pi_92899483
Ik stam liever van een gemeenschappelijke voorouder van een aap af dan van klei en een rib, omdat ik denk dat een aap/neanderthaler/vroege mens intelligenter is dan een hoop klei.
En dat nog behalve dat er gegronde redenen zijn om er in te geloven.
pi_92899494
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef JoaC het volgende:
Los van de wens dat mensen doodgaan, is er wetenschappelijk bewijs
O ja joh? Waarom zijn die beesten dan niet geëvolueerd? Jij dacht dat bewustzijn er in 1 keer bij komt?
*Hosselcopter*
pi_92899507
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:24 schreef amenth het volgende:
jij snapt het vreind ik ben ook nog in de twijfel over veel aspecten van het geloof maar christen valt af omdat een god geen mens kan zijn (jezus=god????) maar toch is het meer zinvol dat islam echt is dan dat de aap mens is
kan jij ook niet ff optyfen naar weet ik het, turkenforum.nl (als dat bestaat)

echt, hoe kan je zo retarded zijn :')
pi_92899511
Kijk al die atheïsten op hun achterste poten terwijl TS trolololo doet!
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:32:25 #13
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_92899518
God is liefde, merk ik aan jouw gedachten over andersdenkende.
Zelfs dieren wensen andere dieren niet dood, behalve voor voedsel. Ik zie hier meer een degeneratie aan de gang.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_92899553
Help ik zoek...

Bekijk het filmpje uit dat topic en zeg dan nog maar eens dat mensen niet van apen afstammen.
pi_92899558
Evolutie bashen terwijl je het dus niet snapt. :')

We komen niet van apen af. :')
Ron Paul 2012
pi_92899559
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:31 schreef Dibble het volgende:

[..]

O ja joh? Waarom zijn die beesten dan niet geëvolueerd? Jij dacht dat bewustzijn er in 1 keer bij komt?
:')

:') :')

:') :') :')

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_92899565
Geloof :')
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:34:33 #18
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_92899568
Haha, TS denkt dat hij gemaakt is door Hans en Grietje.
Tics van je petten.
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:34:49 #19
177885 JoaC
Het is patat
pi_92899577
quote:

[..]

Zij zijn aan hun omgeving aangepast, wij aan de onze.

Of wij het beter deden?

Zie religie, WO II, Dries Roelvink...
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_92899590
quote:

[..]

Omdat we niet meer verder kunnen evolueren! Ooit een Raichu verder zien evolueren?!
pi_92899600
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:22 schreef Dibble het volgende:
Oke, nou ben ik een beetje islamitisch opgevoed en daar is er een creatie verhaal net als het christendom. Alhoewel ik en waarschijnlijk vele anderen nog naar duidelijkheid daarover aan het zoeken zijn heb je van die figuren die echt alles aan een wetenschappelijk verklaring moeten vastkoppelen.

Liep tijdje geleden kk skaffa door de straten en dacht bij mezelf, wtf die lui zijn helemaal droef man. Als je zo even kijkt naar dingen die mensen kunnen maken, auto's, huizen, kledij en andere shit. Hoe kun je dan in gods fuckin naam denken dat we van apen afstammen man. Dat is toch raar. Wtf waar leef je dan voor? Mijn inziens heb je dan niet veel verschil van een amoebe met 0.0 bewustzijn en zelfrespect.

Je denkt dat alles zo vanzelfsprekend is. Onze denken, creativiteit, bewustzijn en sociale dingen etc. Dacht je echt dat dat er zou zijn als we van fuckin dieren af zouden stammen?> No fuckin way!

Ik heb niks tegen dieren enz maar een mens is gewoon ontelbaar keer meer waard dan en fuckin aap of hond.

Kankeratheisten moeten sterven. Vandaag ook op school zei juf zo van; Ja, negers zijn donker omdat ze uit afrika komen en chinezen zijn geel omdat ze daar weer aangepast aan zijn blablabla. Echt ik heb me die les zwaar moeten inhouden om die troll haar plaats te wijzen.

Geloof in iets, maakt niet uit wat. Leef niet als een kanker robot, want niets in het leven is vanzelfspreken.
Respect voor andere mensen/dieren is in jouw geloof ver te zoeken he?

En met dat gekanker schiet je ook niks op, je hoeft je 'kankermening' niet zo op te dringen. :')
pi_92899603
Gelukkig mag ik als kankeratheist wel bier drinken ^O^

:') Geloven is voor mensen die niet zelf na kunnen denken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_92899662
quote:

[..]

Wie zegt er dat apen geen bewustzijn hebben? :')
pi_92899663
Waarom krijgen dit soort mensen niet gewoon een ban? En niet aankomen met vrijheid van meningsuiting plz, dit soort te-dom-om-te-poepen lui hebben we toch niet nodig? Eerlijk :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:38:26 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_92899669
Ach, gelovig of atheïst, uiteindelijk zijn we allemaal dezelfde dwazen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:38:49 #26
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_92899680
Mensen stammen ook niet af van de apen, we hebben gemeenschappelijke voorouders. Groot verschil.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_92899682
quote:
15s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:38 schreef gnilrednoz het volgende:
Waarom krijgen dit soort mensen niet gewoon een ban? En niet aankomen met vrijheid van meningsuiting plz, dit soort te-dom-om-te-poepen lui hebben we toch niet nodig? Eerlijk :')
TS is troll.
pi_92899696
Ga eens naar een willekeurige voetbalwedstrijd en ga dan eens een uurtje naar het supportersvak van het verliezende team staan kijken, de overeenkomsten tussen mensen en apen zijn dan zo overduidelijk dat zelfs kees van der staaij het creationisme spontaan naar de prullenbak verwijst.
pi_92899705
TS vergeet ook even voor het gemak dat wij veel meer met dieren gemeen hebben, dan dat we van ze verschillen...
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_92899713
godver, wat een slecht topic. :')
pi_92899730
MBO

Auto's

http://forum.fok.nl/user/history/176420

Meer zeg ik niet, oh, toch wel.
Las dat ts streng is opgevoed.
Nee joh
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:40:55 #32
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_92899746
quote:
15s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:38 schreef gnilrednoz het volgende:
Ach het was wel weer tijd voor een reli/atti topic.

ib4kd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92899749
quote:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Chimpansee#Relatie_met_de_mens

De mate waarin chimpansees en mensen genetisch aan elkaar gelijk zijn is een onderwerp
van geschil.

Opgaven van het percentage identiek DNA lopen uiteen van 94,6% tot 99,4%.

sorry :+
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:41:17 #34
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_92899751
Tics van je petten.
pi_92899755
Ga je eens verdiepen in het Darwinisme TS.
Al schijnt dat ook alweer achterhaald te zijn. ;(
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92899780
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:35 schreef outtayourleague het volgende:
Gelukkig mag ik als kankeratheist wel bier drinken ^O^

:') Geloven is voor mensen die niet zelf na kunnen denken

SPOILER
Ooo ik drink ook wel bier jonge, ook aan de drugs gezeten. Geen problemen mee. Ik ben niet streng gelovig maar kan het niet in me opbrengen dat mensen denken dat alles mensen denken dat alles zo vanzelfsprekend is. Dieren blijven dieren en zullen altijd dieren blijven. Honden zullen niet over tig miljoen jaar intelligentie of bewustzijn krijgen omdat ze zogenaamd ' in de juiste omstandigheden' daarvoor zitten. Je bent mooi fuckin dom als je dat denkt.

Kijk eens om je heen man, je beeldscherm, toetsenbord of misschien je glas drinken wat naast je staat. Niets in de natuur kan dat nabootsen. Tegelijkertijd is de natuur zo goed ontwikkeld dat bijv wanneer je hard een keer vergeet te kloppen het je fataal kan worden. Hoe perfect dat allesmaal moet zijn, hoe gesynchroniseerd...

Dit kan niet gecreerd zijn door zo'n vage big bang geval. En dan zeggen we dat we bestaan uit 100% sterrenstof. Nou, zal ik je eens wat zeggen vriend. Stof kan nooit zomaar hetgeen worden wat we nu zijn.
*Hosselcopter*
pi_92899873
ik vraag je dringende toch maar is normaal te leren spreken TS.
Bij jou ging er iets mis met de evolutie theorie

En ik begin ook te twijfelen of je wel capabel genoeg bent om over serieuze onderwerpen te praten.

Next!
Nee joh
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:45:10 #38
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_92899885
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:42 schreef Dibble het volgende:

. Honden zullen niet over tig miljoen jaar intelligentie of bewustzijn krijgen omdat ze zogenaamd ' in de juiste omstandigheden' daarvoor zitten. Je bent mooi fuckin dom als je dat denkt.

Ik weet vrij zeker dat mijn vriendin uit een kat geëvolueerd is. Aartslui, stronteigenwijs, en ik ren ook nog voor dr. :{
pi_92899916
En alles wat in de koran staat is natuurlijk wel vanzelfsprekend.
pi_92899936
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat mijn vriendin uit een kat geëvolueerd is. Aartslui, stronteigenwijs, en ik ren ook nog voor dr. :{
Ze was een Meowth?
pi_92899957
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
Ga je eens verdiepen in het Darwinisme TS.
Al schijnt dat ook alweer achterhaald te zijn. ;(
Als dat achterhaald blijkt te zijn, kunnen we dan nog wel zeggen dat de evolutietheorie wel 100% zeker is? Misschien lachen we daar wel heel hard over omdat we er zo gigantisch naast zaten, over 200 jaar.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_92899965
gellof is een sprookje

wel mooi,,, maar een sprookje

als je een embrio van een varken en een muis ziet?

dat lijkt precies de embrio van een mens

logischer wijs denkt een wetenschapper dan "ik zie daar een connectie"

evolutie is heel vanzelfsprekend....
pi_92899986
quote:
Dat is toch raar. Wtf waar leef je dan voor? Mijn inziens heb je dan niet veel verschil van een amoebe met 0.0 bewustzijn en zelfrespect.
;(

Hier stopte ik met lezen. ;( ;( ;(
pi_92900126
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:47 schreef dandybleu het volgende:
gellof is een sprookje

wel mooi,,, maar een sprookje

als je een embrio van een varken en een muis ziet?

dat lijkt precies de embrio van een mens

logischer wijs denkt een wetenschapper dan "ik zie daar een connectie"

evolutie is heel vanzelfsprekend....
LoL. Jij leeft in een sprookje vriend, een keiharde leugen waar je niet eens omheen wilt of durft te kijken omdat je de waarheid niet wilt accepteren.

Jou is wijsgemaakt dat alles zo normaal is en zo hoort te zijn omdat het eenmaal de gang van zaken is en dat je gewoon verder als een levende plant je dood moet opwachten. Zonder enig bewondering voor de schepping, de creatie, de kracht wat ons heeft genoemd ben jij 1:1 hetzelfde als een afgebroken dooie tak voor mij.

Leef lekker door in je illusie, alleen dan zal je plaats in de maatschappij om je geaccepteerd worden. Ik echter, probeer alles te bewonderen en de entiteit hierachter te respecteren. Alleen dan vind je de ultieme rust.

Slaap zacht makker.
*Hosselcopter*
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:54:36 #45
314606 Victim.of.Fate
Herr Hokkaidokürbiskopf
pi_92900189
quote:
Dit kan niet gecreerd zijn door zo'n vage big bang geval. En dan zeggen we dat we bestaan uit 100% sterrenstof. Nou, zal ik je eens wat zeggen vriend. Stof kan nooit zomaar hetgeen worden wat we nu zijn.
Leg jezelf eens onder een elektronenmicroscoop, TS ):O

quote:
LoL. Jij leeft in een sprookje vriend, een keiharde leugen waar je niet eens omheen wilt of durft te kijken omdat je de waarheid niet wilt accepteren.
Righ' back at ye :|W
pi_92900200
TS als ik je zusje zie dan zal ik eerder denken dat ze van een varken afstamt ^O^
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:55:29 #47
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_92900216
God? Wie?
Tics van je petten.
pi_92900273
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:52 schreef Dibble het volgende:

[..]

bladiebla
Je ouders hebben jou oude volksvertellingen doen laten geloven waarbij je ook geen seconde over nadenkt of het allemaal wel klopt.
Jou is ook vanalles wijsgemaakt wat je zomaar gelooft en aan anderen probeert op te dringen. ;)
pi_92900303
quote:

[..]

Jou is wijsgemaakt dat alles zo normaal is en zo hoort te zijn omdat het eenmaal de gang van zaken is en dat je gewoon verder als een levende plant je dood moet opwachten. Zonder enig bewondering voor de schepping, de creatie, de kracht wat ons heeft genoemd ben jij 1:1 hetzelfde als een afgebroken dooie tak voor mij.

Leef lekker door in je illusie, alleen dan zal je plaats in de maatschappij om je geaccepteerd worden. Ik echter, probeer alles te bewonderen en de entiteit hierachter te respecteren. Alleen dan vind je de ultieme rust.

Slaap zacht makker.
ts?

wat denk je dan over gen en dna-technologie?

over een jaar of 50 kan je net als met lego dna gaan knutselen

en dan kan je in studio een kat ontwerpen die praat

de menslijke spraak beheerst

lijkt mij wel cool

of beledig ik nu "jouw schepper?""
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:00:31 #50
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_92900355
Van apen afstammen betekent niet dat we apen zijn. Mijn ma deelt ook jouw standpunt. Ik vraag haar altijd wie onze voorouders waren, als deze niet hetzelfde waren als die van de apen. Zegt ze :"we stammen af van de kleinste levende cel" :'). Waarop ik reageer: "Doe mij maar een aap dan :')."

Nee seriously TS, verdiep je je eerst in wetenschap. Ik heb ook een hekel aan die faggotry atheisten met een godcomplex, maar waar ik ook een hekel aan heb zijn die achterlijke mongolen.
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_92900454
Ron Paul 2012
pi_92900539
voor mijn part stammen mensen af van een varken

zie er genoeg lopen ha ha die er op lijken

pi_92901114
mensen die geloven in de apentheorie zouden julie een aap neuken dan? :P het kan niet dat mensen uit apen komen lol mensen komen uit mensen/
graag verwijderen
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:42:13 #54
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_92901299
TS, wat fijn dat jij deze mening zo openbaar durft te tonen, ik denk er precies hetzelfde over.

You are great, please marry me! :o _O_ _O_

OK geintje, beetje overdreven, maar ik vind dat je absoluut een goed punt hebt. Maar maakt niet uit joh, laat elke wetenschaps-nerd maar denken dat mensen van apen afstammen. Jij en ik stammen daar lekker niet vanaf 8-) Mensen hebben gewoon geen zin om zich te verantwoorden, daarom geloven ze niet in God. Maar boeiend, iedereen krijgt de gevolgen van zijn eigen daden, of je nou gelooft of niet. Mensen zijn zó kortzichtig dezer dagen... ;(

En oh ja: mensen die de Bijbel een sprookje vinden :') :') :') :') :') :') :')

Go TS ^O^
Life is crap. And then you die ._.
pi_92901349
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:42 schreef Saarbarbaar het volgende:
TS, wat fijn dat jij deze mening zo openbaar durft te tonen, ik denk er precies hetzelfde over.

You are great, please marry me! :o _O_ _O_

OK geintje, beetje overdreven, maar ik vind dat je absoluut een goed punt hebt. Maar maakt niet uit joh, laat elke wetenschaps-nerd maar denken dat mensen van apen afstammen. Jij en ik stammen daar lekker niet vanaf 8-) Mensen hebben gewoon geen zin om zich te verantwoorden, daarom geloven ze niet in God. Maar boeiend, iedereen krijgt de gevolgen van zijn eigen daden, of je nou gelooft of niet. Mensen zijn zó kortzichtig dezer dagen... ;(

En oh ja: mensen die de Bijbel een sprookje vinden :') :') :') :') :') :') :')

Go TS ^O^
Een goed punt? Het enige wat ik las was kanker dit, kanker dat ;(
Hij sluit zich dan ook totaal af voor andersdenkenden en bestempelt deze dan ook maar als kankeratheïsten. :')
Ben jij ook zo?
pi_92901480
Amoebe´s hebben inderdaad te weinig zelfrespect!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:52:10 #57
303996 Saarbarbaar
Panic Chaos Disaster ^^
pi_92901508
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:44 schreef gamezz het volgende:

[..]

Een goed punt? Het enige wat ik las was kanker dit, kanker dat ;(
Hij sluit zich dan ook totaal af voor andersdenkenden en bestempelt deze dan ook maar als kankeratheïsten. :')
Ben jij ook zo?
Nou, ik ben niet per se tegen mensen die atheïst zijn. Mijn vriend is zelf ook atheïst, en gaat prima. We hebben er wel discussies over, zo af en toe, maar het vormt nooit een probleem, gelukkig :)

Maar het is altijd zo van: ''ja jullie gelovigen staan nooit open voor wetenschap, want voor jullie is het alleen maar die Bijbel en God''. Nee, alsof wetenschaps-geeks wél openstaan voor religie ofzo :') Dan is het ook meteen zo van: ''wat ik niet kan zien, daar geloof ik niet in (8> ''. Wat voor mongool ben je dan? :') Elektriciteit kan je ook niet zien, maar ga maar eens lekker je haren föhnen onder de douche bijvoorbeeld :') De stroom wint van je, ook al is het niet te zien })

God hoeft niks abstracts te zijn. Het is ook je persoonlijke beleving. Ik ben wel gelovig, maar vind toch dat iedereen voor zichzelf gelooft. Dat ''georganiseerde'' of ''sektarische'' vind ik ook niks, hoor ;( Mensen kunnen op die manier zó doorslaan...

Lang verhaal, maar ik houd het hier maar bij :)
Life is crap. And then you die ._.
pi_92901635
quote:
Alleen dan vind je de ultieme rust.
Volgens mij heb jij de ultieme rust op een andere manier gevonden, als je dat nou eens laat liggen en morgen weer helder terugkijkt naar dit topic
pi_92901665
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:52 schreef Saarbarbaar het volgende:

[..]

Nou, ik ben niet per se tegen mensen die atheïst zijn. Mijn vriend is zelf ook atheïst, en gaat prima. We hebben er wel discussies over, zo af en toe, maar het vormt nooit een probleem, gelukkig :)

Maar het is altijd zo van: ''ja jullie gelovigen staan nooit open voor wetenschap, want voor jullie is het alleen maar die Bijbel en God''. Nee, alsof wetenschaps-geeks wél openstaan voor religie ofzo :') Dan is het ook meteen zo van: ''wat ik niet kan zien, daar geloof ik niet in (8> ''. Wat voor mongool ben je dan? :') Elektriciteit kan je ook niet zien, maar ga maar eens lekker je haren föhnen onder de douche bijvoorbeeld :') De stroom wint van je, ook al is het niet te zien })

God hoeft niks abstracts te zijn. Het is ook je persoonlijke beleving. Ik ben wel gelovig, maar vind toch dat iedereen voor zichzelf gelooft. Dat ''georganiseerde'' of ''sektarische'' vind ik ook niks, hoor ;( Mensen kunnen op die manier zó doorslaan...

Lang verhaal, maar ik houd het hier maar bij :)
Hierin kan ik me dan wel weer vinden. ;) Maar dat gaat natuurlijk niet bij iedereen op, er zijn ook mensen die wel openstaan voor andersdenkenden en die respecteren.

Echter maakt TS precies dezelfde fout doordat hij zijn mening zo op probeert te dringen, en mensen die het niet met hem eens zijn voor gek uit te maken of ziektes te verwensen. Nee, daar kom je ver mee :'). Is wel erg makkelijk, met zulke mensen valt daarom ook geen serieuze discussie te voeren.

SPOILER
  donderdag 17 februari 2011 @ 02:05:31 #60
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92901734
Succesful troll is succesful!! :D :D
pi_92901759
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 02:05 schreef RickoKun het volgende:
Succesful troll is succesful!! :D :D
Dat mag ik hopen van wel, :P maar ben bang van niet ;(
pi_92901954
quote:
Oke, nou ben ik een beetje islamitisch opgevoed
En toen stopte ik met lezen ^O^
  donderdag 17 februari 2011 @ 03:45:04 #63
335005 nightday2011
fok is de meest stomme site
pi_92902522
edit waarom hier op in gaan

[ Bericht 52% gewijzigd door nightday2011 op 17-02-2011 04:00:47 ]
fok is de meest stomme site
pi_92902604
quote:

Pff, ofwel een flauwe trol, of een erg simpele ziel.
Sowieso een shit-for-brains.

De Marijnissen en Abou Jahjah's zijn te zeldzaam, jammer genoeg....
  donderdag 17 februari 2011 @ 04:17:47 #65
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_92902640
quote:
Wtf waar leef je dan voor? Mijn inziens heb je dan niet veel verschil van een amoebe met 0.0 bewustzijn en zelfrespect.
Dus zelfrespect is de reden waarom jij evolutie onzin vindt? Omdat het idee je niet bevalt? En hoe zit het dan met bewijs? Laat me het nog iets duidelijker zeggen; we zijn primaten. Hoewel jouw ego het misschien niet leuk vindt, zijn wij niets meer dan dat.

Waar ik voor leef als mijn leven geen hoger doel heeft? Om te genieten! We bestaan misschien zonder reden, maar dat betekent niet dat je je eigen bestaan geen leuke invulling hoeft te geven :)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 17 februari 2011 @ 06:51:26 #66
335589 Ditisjan
Jan en Alleman
pi_92902984
Altijd wel grappig weer dat in een discussie tussen een gelovige en een niet gelovige, de niet gelovige persoon altijd duizend en een argumenten heeft waarom goed niet bestaat, die vaak ook allemaal op ware feiten en wetenschappelijk bewezen dingen berust zijn.
En een gelovige heeft altijd maar 2 argumenten waar die altijd op terug komt: De bijbel, en ''ik geloof gewoon''
:')
Hallon,
pi_92903024
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef longinus het volgende:
en we stammen niet van de apen af, maar hebben een gemeenschappelijke voorouder, alhoewel ze in het middenoosten zich nog gedragen als apen.
vooral die moslims :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 07:01:32 #68
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_92903029
quote:
Leef niet als een kanker robot, want niets in het leven is vanzelfspreken.
Precies!

Loop niet als een 'kankerrobot' zonder na te denken achter de gelovige massa en religeiuze leiders aan! Gebruik je hersenen en redeneer voor jezelf; leer in jezelf te vertrouwen en redeneer je eigen waarheid op basis van ervaringen, feiten en observaties. Het verschil tussen 'kankerrobots' en mensen, is dat wij mensen kunnen nadenken. Leer te kijken buiten een onderdrukkend systeem gebaseerd op fictie en maak gebruik van het menselijke vermogen om te redeneren buiten programmering. Verwijder het virus 'religie' en word mens!

Gelovigen zijn de grootste 'kankerrobots' die er zijn, sukkel :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 17 februari 2011 @ 07:26:55 #69
335589 Ditisjan
Jan en Alleman
pi_92903125
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 07:01 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Precies!

Loop niet als een 'kankerrobot' zonder na te denken achter de gelovige massa en religeiuze leiders aan! Gebruik je hersenen en redeneer voor jezelf; leer in jezelf te vertrouwen en redeneer je eigen waarheid op basis van ervaringen, feiten en observaties. Het verschil tussen 'kankerrobots' en mensen, is dat wij mensen kunnen nadenken. Leer te kijken buiten een onderdrukkend systeem gebaseerd op fictie en maak gebruik van het menselijke vermogen om te redeneren buiten programmering. Verwijder het virus 'religie' en word mens!

Succesful backfire is succesful :)
Hallon,
pi_92903241
Waarom gaan jullie nog op die trol in?
  donderdag 17 februari 2011 @ 07:51:21 #71
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_92903289
ALS DE MENS VAN DE APPEN AFSTAMD WROM ZIJN DER DAN NOG APPEN!?
LEG DAT EENS UIT AAN MIJ!?
pi_92903511
als ik in een sprookje wil geloven lees ik de donald duck wel. daar staan tenminste plaatjes bij
pi_92903549
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef -.- het volgende:
Volgens de evolutietheorie stammen we niet van apen af, maar hebben we een gemeenschappelijke voorouder. Dit is in te zien door naar overeenkomsten tussen de lichamen van mensen en voorouders zoals de neanderthalers te kijken. Als jij liever het sprookje gelooft dat mensen gemaakt zijn van klei moet je dat vooral doen, maar behalve geloof zijn daar geen goede redenen voor, in tegenstelling tot de evolutietheorie.
Eensch
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
  Moderator donderdag 17 februari 2011 @ 08:26:39 #74
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_92903752
Oh wacht, wat zei de islam ook alweer over apen?
Oh ja, dat waren mensen die door God vervloekt waren tot aap omdat ze uit hun gat aten :')
sure, en das geloofwaardiger :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 08:47:04 #76
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_92903869
quote:
6s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Chimpansee#Relatie_met_de_mens

De mate waarin chimpansees en mensen genetisch aan elkaar gelijk zijn is een onderwerp
van geschil.

Opgaven van het percentage identiek DNA lopen uiteen van 94,6% tot 99,4%.

sorry :+
Vooral in het middenoosten zijn de uitbijters te vinden in de hogere regionen van dit percentage :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_92903933
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef -.- het volgende:
pi_92904168
Dieren hebben geen geest. Ooit een tempelbouw / vorm van verering van iets bij dieren gezien?
pi_92904298
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 07:01 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Precies!

Hulde!
pi_92904308
Dit hele topic:
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
:') :') :') :') TROLOLOLOLOLO :') :') :') :')

Overigens is iedereen die in een god gelooft, dom hihi. :@
Arr
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:17:14 #81
327374 EvilElitist
aspirant wereldleider
pi_92904469
kan meneer de moslim alstublieft enkele maatregelen in acht nemen om serieus genomen te worden?
om bij deze te helpen zou ik u graag van dienst zijn met een klein overzicht van de verschillende vormen van argumentatie, zoals deze worden gebruikt in onze maatschappij om je persoonlijke mening te ondersteunen.
gezien het feit dat uw OP iedere vorm van argumentatie ontbrak raad ik u aan om zo snel mogelijk deze aan te passen om niet inferieur over te komen.

argumentatie door middel van het ondersteunen van uw eerdere uitspraak door onder andere feiten, algemeen geldende waarheden, en de invloed van een belangrijk persoon.
aangezien u enkel en alleen algemeen geldende waarheden (die niet eens algemeen geldende waarheden) gebruikt. zonder enige vorm van uitleg. moet ik tot mijn spjit tot de conclusie komen
dat u een laag intelectueel niveau heeft.
hartelijke groet,
EvilElitist
thee ftw
pi_92904532
quote:
Dieren hebben geen geest. Ooit een tempelbouw / vorm van verering van iets bij dieren gezien?

WHERE'S YOUR GOD NOW?!?!?!1
Doe eens lief!
pi_92905085
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:24 schreef amenth het volgende:
hoe is welk geloof dan ook zinnig, behalve wanneer de geiten melkers in je stamboom het toevallig wilden geloven?
pi_92905115
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef Gedoetje het volgende:
mierenhopen lijken verdacht veel op pyramides? 8-)
  Forum Admin donderdag 17 februari 2011 @ 09:42:11 #85
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_92905200
Wat een doorzichtig getrol weer. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')