O ja joh? Waarom zijn die beesten dan niet geëvolueerd? Jij dacht dat bewustzijn er in 1 keer bij komt?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef JoaC het volgende:
Los van de wens dat mensen doodgaan, is er wetenschappelijk bewijs
kan jij ook niet ff optyfen naar weet ik het, turkenforum.nl (als dat bestaat)quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:24 schreef amenth het volgende:
jij snapt het vreind ik ben ook nog in de twijfel over veel aspecten van het geloof maar christen valt af omdat een god geen mens kan zijn (jezus=god????) maar toch is het meer zinvol dat islam echt is dan dat de aap mens is
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:31 schreef Dibble het volgende:
[..]
O ja joh? Waarom zijn die beesten dan niet geëvolueerd? Jij dacht dat bewustzijn er in 1 keer bij komt?
Zij zijn aan hun omgeving aangepast, wij aan de onze.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:31 schreef Dibble het volgende:
[..]
O ja joh? Waarom zijn die beesten dan niet geëvolueerd? Jij dacht dat bewustzijn er in 1 keer bij komt?
Omdat we niet meer verder kunnen evolueren! Ooit een Raichu verder zien evolueren?!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:31 schreef Dibble het volgende:
[..]
Respect voor andere mensen/dieren is in jouw geloof ver te zoeken he?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:22 schreef Dibble het volgende:
Oke, nou ben ik een beetje islamitisch opgevoed en daar is er een creatie verhaal net als het christendom. Alhoewel ik en waarschijnlijk vele anderen nog naar duidelijkheid daarover aan het zoeken zijn heb je van die figuren die echt alles aan een wetenschappelijk verklaring moeten vastkoppelen.
Liep tijdje geleden kk skaffa door de straten en dacht bij mezelf, wtf die lui zijn helemaal droef man. Als je zo even kijkt naar dingen die mensen kunnen maken, auto's, huizen, kledij en andere shit. Hoe kun je dan in gods fuckin naam denken dat we van apen afstammen man. Dat is toch raar. Wtf waar leef je dan voor? Mijn inziens heb je dan niet veel verschil van een amoebe met 0.0 bewustzijn en zelfrespect.
Je denkt dat alles zo vanzelfsprekend is. Onze denken, creativiteit, bewustzijn en sociale dingen etc. Dacht je echt dat dat er zou zijn als we van fuckin dieren af zouden stammen?> No fuckin way!
Ik heb niks tegen dieren enz maar een mens is gewoon ontelbaar keer meer waard dan en fuckin aap of hond.
Kankeratheisten moeten sterven. Vandaag ook op school zei juf zo van; Ja, negers zijn donker omdat ze uit afrika komen en chinezen zijn geel omdat ze daar weer aangepast aan zijn blablabla. Echt ik heb me die les zwaar moeten inhouden om die troll haar plaats te wijzen.
Misschien wou god variatie? Wat is je fuckin probleem man.
Geloof in iets, maakt niet uit wat. Leef niet als een kanker robot, want niets in het leven is vanzelfspreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Wie zegt er dat apen geen bewustzijn hebben?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:31 schreef Dibble het volgende:
[..]
TS is troll.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:38 schreef gnilrednoz het volgende:
Waarom krijgen dit soort mensen niet gewoon een ban? En niet aankomen met vrijheid van meningsuiting plz, dit soort te-dom-om-te-poepen lui hebben we toch niet nodig? Eerlijk
Ach het was wel weer tijd voor een reli/atti topic.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:38 schreef gnilrednoz het volgende:
Waarom krijgen dit soort mensen niet gewoon een ban? En niet aankomen met vrijheid van meningsuiting plz, dit soort te-dom-om-te-poepen lui hebben we toch niet nodig? Eerlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chimpansee#Relatie_met_de_mensquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:22 schreef Dibble het volgende:
Oke, nou ben ik een beetje islamitisch opgevoed en daar is er een creatie verhaal net als het christendom. Alhoewel ik en waarschijnlijk vele anderen nog naar duidelijkheid daarover aan het zoeken zijn heb je van die figuren die echt alles aan een wetenschappelijk verklaring moeten vastkoppelen.
Liep tijdje geleden kk skaffa door de straten en dacht bij mezelf, wtf die lui zijn helemaal droef man. Als je zo even kijkt naar dingen die mensen kunnen maken, auto's, huizen, kledij en andere shit. Hoe kun je dan in gods fuckin naam denken dat we van apen afstammen man. Dat is toch raar. Wtf waar leef je dan voor? Mijn inziens heb je dan niet veel verschil van een amoebe met 0.0 bewustzijn en zelfrespect.
Je denkt dat alles zo vanzelfsprekend is. Onze denken, creativiteit, bewustzijn en sociale dingen etc. Dacht je echt dat dat er zou zijn als we van fuckin dieren af zouden stammen?> No fuckin way!
Ik heb niks tegen dieren enz maar een mens is gewoon ontelbaar keer meer waard dan en fuckin aap of hond.
Kankeratheisten moeten sterven. Vandaag ook op school zei juf zo van; Ja, negers zijn donker omdat ze uit afrika komen en chinezen zijn geel omdat ze daar weer aangepast aan zijn blablabla. Echt ik heb me die les zwaar moeten inhouden om die troll haar plaats te wijzen.
Misschien wou god variatie? Wat is je fuckin probleem man.
Geloof in iets, maakt niet uit wat. Leef niet als een kanker robot, want niets in het leven is vanzelfspreken.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:35 schreef outtayourleague het volgende:
Gelukkig mag ik als kankeratheist wel bier drinkenGeloven is voor mensen die niet zelf na kunnen denken
Ooo ik drink ook wel bier jonge, ook aan de drugs gezeten. Geen problemen mee. Ik ben niet streng gelovig maar kan het niet in me opbrengen dat mensen denken dat alles mensen denken dat alles zo vanzelfsprekend is. Dieren blijven dieren en zullen altijd dieren blijven. Honden zullen niet over tig miljoen jaar intelligentie of bewustzijn krijgen omdat ze zogenaamd ' in de juiste omstandigheden' daarvoor zitten. Je bent mooi fuckin dom als je dat denkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens om je heen man, je beeldscherm, toetsenbord of misschien je glas drinken wat naast je staat. Niets in de natuur kan dat nabootsen. Tegelijkertijd is de natuur zo goed ontwikkeld dat bijv wanneer je hard een keer vergeet te kloppen het je fataal kan worden. Hoe perfect dat allesmaal moet zijn, hoe gesynchroniseerd...
Dit kan niet gecreerd zijn door zo'n vage big bang geval. En dan zeggen we dat we bestaan uit 100% sterrenstof. Nou, zal ik je eens wat zeggen vriend. Stof kan nooit zomaar hetgeen worden wat we nu zijn.*Hosselcopter*
Ik weet vrij zeker dat mijn vriendin uit een kat geëvolueerd is. Aartslui, stronteigenwijs, en ik ren ook nog voor dr.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:42 schreef Dibble het volgende:
. Honden zullen niet over tig miljoen jaar intelligentie of bewustzijn krijgen omdat ze zogenaamd ' in de juiste omstandigheden' daarvoor zitten. Je bent mooi fuckin dom als je dat denkt.
Ze was een Meowth?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat mijn vriendin uit een kat geëvolueerd is. Aartslui, stronteigenwijs, en ik ren ook nog voor dr.
Als dat achterhaald blijkt te zijn, kunnen we dan nog wel zeggen dat de evolutietheorie wel 100% zeker is? Misschien lachen we daar wel heel hard over omdat we er zo gigantisch naast zaten, over 200 jaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
Ga je eens verdiepen in het Darwinisme TS.
Al schijnt dat ook alweer achterhaald te zijn.
quote:Dat is toch raar. Wtf waar leef je dan voor? Mijn inziens heb je dan niet veel verschil van een amoebe met 0.0 bewustzijn en zelfrespect.
LoL. Jij leeft in een sprookje vriend, een keiharde leugen waar je niet eens omheen wilt of durft te kijken omdat je de waarheid niet wilt accepteren.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:47 schreef dandybleu het volgende:
gellof is een sprookje
wel mooi,,, maar een sprookje
als je een embrio van een varken en een muis ziet?
dat lijkt precies de embrio van een mens
logischer wijs denkt een wetenschapper dan "ik zie daar een connectie"
evolutie is heel vanzelfsprekend....
Leg jezelf eens onder een elektronenmicroscoop, TSquote:Dit kan niet gecreerd zijn door zo'n vage big bang geval. En dan zeggen we dat we bestaan uit 100% sterrenstof. Nou, zal ik je eens wat zeggen vriend. Stof kan nooit zomaar hetgeen worden wat we nu zijn.
Righ' back at yequote:LoL. Jij leeft in een sprookje vriend, een keiharde leugen waar je niet eens omheen wilt of durft te kijken omdat je de waarheid niet wilt accepteren.
Je ouders hebben jou oude volksvertellingen doen laten geloven waarbij je ook geen seconde over nadenkt of het allemaal wel klopt.quote:
ts?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:52 schreef Dibble het volgende:
[..]
LoL. Jij leeft in een sprookje vriend, een keiharde leugen waar je niet eens omheen wilt of durft te kijken omdat je de waarheid niet wilt accepteren.
Jou is wijsgemaakt dat alles zo normaal is en zo hoort te zijn omdat het eenmaal de gang van zaken is en dat je gewoon verder als een levende plant je dood moet opwachten. Zonder enig bewondering voor de schepping, de creatie, de kracht wat ons heeft genoemd ben jij 1:1 hetzelfde als een afgebroken dooie tak voor mij.
Leef lekker door in je illusie, alleen dan zal je plaats in de maatschappij om je geaccepteerd worden. Ik echter, probeer alles te bewonderen en de entiteit hierachter te respecteren. Alleen dan vind je de ultieme rust.
Slaap zacht makker.
Een goed punt? Het enige wat ik las was kanker dit, kanker datquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:42 schreef Saarbarbaar het volgende:
TS, wat fijn dat jij deze mening zo openbaar durft te tonen, ik denk er precies hetzelfde over.
You are great, please marry me!![]()
![]()
![]()
OK geintje, beetje overdreven, maar ik vind dat je absoluut een goed punt hebt. Maar maakt niet uit joh, laat elke wetenschaps-nerd maar denken dat mensen van apen afstammen. Jij en ik stammen daar lekker niet vanafMensen hebben gewoon geen zin om zich te verantwoorden, daarom geloven ze niet in God. Maar boeiend, iedereen krijgt de gevolgen van zijn eigen daden, of je nou gelooft of niet. Mensen zijn zó kortzichtig dezer dagen...
![]()
En oh ja: mensen die de Bijbel een sprookje vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Go TS
Nou, ik ben niet per se tegen mensen die atheïst zijn. Mijn vriend is zelf ook atheïst, en gaat prima. We hebben er wel discussies over, zo af en toe, maar het vormt nooit een probleem, gelukkigquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:44 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een goed punt? Het enige wat ik las was kanker dit, kanker dat![]()
Hij sluit zich dan ook totaal af voor andersdenkenden en bestempelt deze dan ook maar als kankeratheïsten.
Ben jij ook zo?
Volgens mij heb jij de ultieme rust op een andere manier gevonden, als je dat nou eens laat liggen en morgen weer helder terugkijkt naar dit topicquote:
Hierin kan ik me dan wel weer vinden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:52 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet per se tegen mensen die atheïst zijn. Mijn vriend is zelf ook atheïst, en gaat prima. We hebben er wel discussies over, zo af en toe, maar het vormt nooit een probleem, gelukkig![]()
Maar het is altijd zo van: ''ja jullie gelovigen staan nooit open voor wetenschap, want voor jullie is het alleen maar die Bijbel en God''. Nee, alsof wetenschaps-geeks wél openstaan voor religie ofzoDan is het ook meteen zo van: ''wat ik niet kan zien, daar geloof ik niet in
''. Wat voor mongool ben je dan?
Elektriciteit kan je ook niet zien, maar ga maar eens lekker je haren föhnen onder de douche bijvoorbeeld
De stroom wint van je, ook al is het niet te zien
![]()
God hoeft niks abstracts te zijn. Het is ook je persoonlijke beleving. Ik ben wel gelovig, maar vind toch dat iedereen voor zichzelf gelooft. Dat ''georganiseerde'' of ''sektarische'' vind ik ook niks, hoorMensen kunnen op die manier zó doorslaan...
Lang verhaal, maar ik houd het hier maar bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, ofwel een flauwe trol, of een erg simpele ziel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:22 schreef Dibble het volgende:
Dus zelfrespect is de reden waarom jij evolutie onzin vindt? Omdat het idee je niet bevalt? En hoe zit het dan met bewijs? Laat me het nog iets duidelijker zeggen; we zijn primaten. Hoewel jouw ego het misschien niet leuk vindt, zijn wij niets meer dan dat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:22 schreef Dibble het volgende:
Wtf waar leef je dan voor? Mijn inziens heb je dan niet veel verschil van een amoebe met 0.0 bewustzijn en zelfrespect.
vooral die moslimsquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef longinus het volgende:
en we stammen niet van de apen af, maar hebben een gemeenschappelijke voorouder, alhoewel ze in het middenoosten zich nog gedragen als apen.
Precies!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:22 schreef Dibble het volgende:
Leef niet als een kanker robot, want niets in het leven is vanzelfspreken.
Succesful backfire is succesfulquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Precies!
Loop niet als een 'kankerrobot' zonder na te denken achter de gelovige massa en religeiuze leiders aan! Gebruik je hersenen en redeneer voor jezelf; leer in jezelf te vertrouwen en redeneer je eigen waarheid op basis van ervaringen, feiten en observaties. Het verschil tussen 'kankerrobots' en mensen, is dat wij mensen kunnen nadenken. Leer te kijken buiten een onderdrukkend systeem gebaseerd op fictie en maak gebruik van het menselijke vermogen om te redeneren buiten programmering. Verwijder het virus 'religie' en word mens!
Gelovigen zijn de grootste 'kankerrobots' die er zijn, sukkel
Eenschquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef -.- het volgende:
Volgens de evolutietheorie stammen we niet van apen af, maar hebben we een gemeenschappelijke voorouder. Dit is in te zien door naar overeenkomsten tussen de lichamen van mensen en voorouders zoals de neanderthalers te kijken. Als jij liever het sprookje gelooft dat mensen gemaakt zijn van klei moet je dat vooral doen, maar behalve geloof zijn daar geen goede redenen voor, in tegenstelling tot de evolutietheorie.
Vooral in het middenoosten zijn de uitbijters te vinden in de hogere regionen van dit percentagequote:Op donderdag 17 februari 2011 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chimpansee#Relatie_met_de_mens
De mate waarin chimpansees en mensen genetisch aan elkaar gelijk zijn is een onderwerp
van geschil.
Opgaven van het percentage identiek DNA lopen uiteen van 94,6% tot 99,4%.
sorry
quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef -.- het volgende:
Volgens de evolutietheorie stammen we niet van apen af, maar hebben we een gemeenschappelijke voorouder. Dit is in te zien door naar overeenkomsten tussen de lichamen van mensen en voorouders zoals de neanderthalers te kijken. Als jij liever het sprookje gelooft dat mensen gemaakt zijn van klei moet je dat vooral doen, maar behalve geloof zijn daar geen goede redenen voor, in tegenstelling tot de evolutietheorie.
Hulde!quote:Op donderdag 17 februari 2011 07:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Precies!
Loop niet als een 'kankerrobot' zonder na te denken achter de gelovige massa en religeiuze leiders aan! Gebruik je hersenen en redeneer voor jezelf; leer in jezelf te vertrouwen en redeneer je eigen waarheid op basis van ervaringen, feiten en observaties. Het verschil tussen 'kankerrobots' en mensen, is dat wij mensen kunnen nadenken. Leer te kijken buiten een onderdrukkend systeem gebaseerd op fictie en maak gebruik van het menselijke vermogen om te redeneren buiten programmering. Verwijder het virus 'religie' en word mens!
Gelovigen zijn de grootste 'kankerrobots' die er zijn, sukkel
quote:Dieren hebben geen geest. Ooit een tempelbouw / vorm van verering van iets bij dieren gezien?
hoe is welk geloof dan ook zinnig, behalve wanneer de geiten melkers in je stamboom het toevallig wilden geloven?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:24 schreef amenth het volgende:
jij snapt het vreind ik ben ook nog in de twijfel over veel aspecten van het geloof maar christen valt af omdat een god geen mens kan zijn (jezus=god????) maar toch is het meer zinvol dat islam echt is dan dat de aap mens is
mierenhopen lijken verdacht veel op pyramides?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:02 schreef Gedoetje het volgende:
Dieren hebben geen geest. Ooit een tempelbouw / vorm van verering van iets bij dieren gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |