Een goed punt? Het enige wat ik las was kanker dit, kanker datquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:42 schreef Saarbarbaar het volgende:
TS, wat fijn dat jij deze mening zo openbaar durft te tonen, ik denk er precies hetzelfde over.
You are great, please marry me!![]()
![]()
![]()
OK geintje, beetje overdreven, maar ik vind dat je absoluut een goed punt hebt. Maar maakt niet uit joh, laat elke wetenschaps-nerd maar denken dat mensen van apen afstammen. Jij en ik stammen daar lekker niet vanafMensen hebben gewoon geen zin om zich te verantwoorden, daarom geloven ze niet in God. Maar boeiend, iedereen krijgt de gevolgen van zijn eigen daden, of je nou gelooft of niet. Mensen zijn zó kortzichtig dezer dagen...
![]()
En oh ja: mensen die de Bijbel een sprookje vinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Go TS
Nou, ik ben niet per se tegen mensen die atheïst zijn. Mijn vriend is zelf ook atheïst, en gaat prima. We hebben er wel discussies over, zo af en toe, maar het vormt nooit een probleem, gelukkigquote:Op donderdag 17 februari 2011 01:44 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een goed punt? Het enige wat ik las was kanker dit, kanker dat![]()
Hij sluit zich dan ook totaal af voor andersdenkenden en bestempelt deze dan ook maar als kankeratheïsten.
Ben jij ook zo?
Volgens mij heb jij de ultieme rust op een andere manier gevonden, als je dat nou eens laat liggen en morgen weer helder terugkijkt naar dit topicquote:
Hierin kan ik me dan wel weer vinden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 01:52 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet per se tegen mensen die atheïst zijn. Mijn vriend is zelf ook atheïst, en gaat prima. We hebben er wel discussies over, zo af en toe, maar het vormt nooit een probleem, gelukkig![]()
Maar het is altijd zo van: ''ja jullie gelovigen staan nooit open voor wetenschap, want voor jullie is het alleen maar die Bijbel en God''. Nee, alsof wetenschaps-geeks wél openstaan voor religie ofzoDan is het ook meteen zo van: ''wat ik niet kan zien, daar geloof ik niet in
''. Wat voor mongool ben je dan?
Elektriciteit kan je ook niet zien, maar ga maar eens lekker je haren föhnen onder de douche bijvoorbeeld
De stroom wint van je, ook al is het niet te zien
![]()
God hoeft niks abstracts te zijn. Het is ook je persoonlijke beleving. Ik ben wel gelovig, maar vind toch dat iedereen voor zichzelf gelooft. Dat ''georganiseerde'' of ''sektarische'' vind ik ook niks, hoorMensen kunnen op die manier zó doorslaan...
Lang verhaal, maar ik houd het hier maar bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff, ofwel een flauwe trol, of een erg simpele ziel.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:22 schreef Dibble het volgende:
Oke, nou ben ik een beetje islamitisch opgevoed en daar is er een creatie verhaal net als het christendom. Alhoewel ik en waarschijnlijk vele anderen nog naar duidelijkheid daarover aan het zoeken zijn heb je van die figuren die echt alles aan een wetenschappelijk verklaring moeten vastkoppelen.
Liep tijdje geleden kk skaffa door de straten en dacht bij mezelf, wtf die lui zijn helemaal droef man. Als je zo even kijkt naar dingen die mensen kunnen maken, auto's, huizen, kledij en andere shit. Hoe kun je dan in gods fuckin naam denken dat we van apen afstammen man. Dat is toch raar. Wtf waar leef je dan voor? Mijn inziens heb je dan niet veel verschil van een amoebe met 0.0 bewustzijn en zelfrespect.
Dus zelfrespect is de reden waarom jij evolutie onzin vindt? Omdat het idee je niet bevalt? En hoe zit het dan met bewijs? Laat me het nog iets duidelijker zeggen; we zijn primaten. Hoewel jouw ego het misschien niet leuk vindt, zijn wij niets meer dan dat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:22 schreef Dibble het volgende:
Wtf waar leef je dan voor? Mijn inziens heb je dan niet veel verschil van een amoebe met 0.0 bewustzijn en zelfrespect.
vooral die moslimsquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef longinus het volgende:
en we stammen niet van de apen af, maar hebben een gemeenschappelijke voorouder, alhoewel ze in het middenoosten zich nog gedragen als apen.
Precies!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:22 schreef Dibble het volgende:
Leef niet als een kanker robot, want niets in het leven is vanzelfspreken.
Succesful backfire is succesfulquote:Op donderdag 17 februari 2011 07:01 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Precies!
Loop niet als een 'kankerrobot' zonder na te denken achter de gelovige massa en religeiuze leiders aan! Gebruik je hersenen en redeneer voor jezelf; leer in jezelf te vertrouwen en redeneer je eigen waarheid op basis van ervaringen, feiten en observaties. Het verschil tussen 'kankerrobots' en mensen, is dat wij mensen kunnen nadenken. Leer te kijken buiten een onderdrukkend systeem gebaseerd op fictie en maak gebruik van het menselijke vermogen om te redeneren buiten programmering. Verwijder het virus 'religie' en word mens!
Gelovigen zijn de grootste 'kankerrobots' die er zijn, sukkel
Eenschquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef -.- het volgende:
Volgens de evolutietheorie stammen we niet van apen af, maar hebben we een gemeenschappelijke voorouder. Dit is in te zien door naar overeenkomsten tussen de lichamen van mensen en voorouders zoals de neanderthalers te kijken. Als jij liever het sprookje gelooft dat mensen gemaakt zijn van klei moet je dat vooral doen, maar behalve geloof zijn daar geen goede redenen voor, in tegenstelling tot de evolutietheorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |