abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92899196
Oke, nou ben ik een beetje islamitisch opgevoed en daar is er een creatie verhaal net als het christendom. Alhoewel ik en waarschijnlijk vele anderen nog naar duidelijkheid daarover aan het zoeken zijn heb je van die figuren die echt alles aan een wetenschappelijk verklaring moeten vastkoppelen.

Liep tijdje geleden kk skaffa door de straten en dacht bij mezelf, wtf die lui zijn helemaal droef man. Als je zo even kijkt naar dingen die mensen kunnen maken, auto's, huizen, kledij en andere shit. Hoe kun je dan in gods fuckin naam denken dat we van apen afstammen man. Dat is toch raar. Wtf waar leef je dan voor? Mijn inziens heb je dan niet veel verschil van een amoebe met 0.0 bewustzijn en zelfrespect.

Je denkt dat alles zo vanzelfsprekend is. Onze denken, creativiteit, bewustzijn en sociale dingen etc. Dacht je echt dat dat er zou zijn als we van fuckin dieren af zouden stammen?> No fuckin way!

Ik heb niks tegen dieren enz maar een mens is gewoon ontelbaar keer meer waard dan en fuckin aap of hond.

Kankeratheisten moeten sterven. Vandaag ook op school zei juf zo van; Ja, negers zijn donker omdat ze uit afrika komen en chinezen zijn geel omdat ze daar weer aangepast aan zijn blablabla. Echt ik heb me die les zwaar moeten inhouden om die troll haar plaats te wijzen.

Misschien wou god variatie? Wat is je fuckin probleem man.

Geloof in iets, maakt niet uit wat. Leef niet als een kanker robot, want niets in het leven is vanzelfspreken.
*Hosselcopter*
  Forum Admin donderdag 17 februari 2011 @ 00:24:17 #2
35723 crew  GGMM
pi_92899258
Als je geen krachttermen als 'fucking' en 'kanker' gebruikt kom je misschien minder dom over. Al betwijfel ik het.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_92899278
jij snapt het vreind ik ben ook nog in de twijfel over veel aspecten van het geloof maar christen valt af omdat een god geen mens kan zijn (jezus=god????) maar toch is het meer zinvol dat islam echt is dan dat de aap mens is
Ne mutlu Türküm diyene
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:25:40 #4
175208 -.-
Doper dan een wielrenner
pi_92899304
Volgens de evolutietheorie stammen we niet van apen af, maar hebben we een gemeenschappelijke voorouder. Dit is in te zien door naar overeenkomsten tussen de lichamen van mensen en voorouders zoals de neanderthalers te kijken. Als jij liever het sprookje gelooft dat mensen gemaakt zijn van klei moet je dat vooral doen, maar behalve geloof zijn daar geen goede redenen voor, in tegenstelling tot de evolutietheorie.
-.-
pi_92899318
en we stammen niet van de apen af, maar hebben een gemeenschappelijke voorouder, alhoewel ze in het middenoosten zich nog gedragen als apen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_92899326
Los van de wens dat mensen doodgaan, is er wetenschappelijk bewijs
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:29:43 #7
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_92899436
Mensen die hun zelfwaardering putten uit het niet afstammen van een amoebe. :')

Ik haal mijn zelfwaardering uit mijzelf, wat ik beteken voor de mensen om mij heen, om bijzondere dingen die ik gedaan heb, uit dingen waarmee ik me onderscheid van de rest, en dingen waardoor ik juist een verbondenheid voel met de rest.

Ik lig er echt niet wakker van of ik nou wel of niet van een amoebe afstam.
pi_92899445
je verdient niet meer dan een :')

dus: :')

als jij geen troll bent, pleeg dan nu zelfmoord ajb.

no, seriously, ik maak geen grapje. doe het nu.
pi_92899483
Ik stam liever van een gemeenschappelijke voorouder van een aap af dan van klei en een rib, omdat ik denk dat een aap/neanderthaler/vroege mens intelligenter is dan een hoop klei.
En dat nog behalve dat er gegronde redenen zijn om er in te geloven.
pi_92899494
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:26 schreef JoaC het volgende:
Los van de wens dat mensen doodgaan, is er wetenschappelijk bewijs
O ja joh? Waarom zijn die beesten dan niet geëvolueerd? Jij dacht dat bewustzijn er in 1 keer bij komt?
*Hosselcopter*
pi_92899507
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:24 schreef amenth het volgende:
jij snapt het vreind ik ben ook nog in de twijfel over veel aspecten van het geloof maar christen valt af omdat een god geen mens kan zijn (jezus=god????) maar toch is het meer zinvol dat islam echt is dan dat de aap mens is
kan jij ook niet ff optyfen naar weet ik het, turkenforum.nl (als dat bestaat)

echt, hoe kan je zo retarded zijn :')
pi_92899511
Kijk al die atheïsten op hun achterste poten terwijl TS trolololo doet!
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:32:25 #13
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_92899518
God is liefde, merk ik aan jouw gedachten over andersdenkende.
Zelfs dieren wensen andere dieren niet dood, behalve voor voedsel. Ik zie hier meer een degeneratie aan de gang.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_92899553
Help ik zoek...

Bekijk het filmpje uit dat topic en zeg dan nog maar eens dat mensen niet van apen afstammen.
pi_92899558
Evolutie bashen terwijl je het dus niet snapt. :')

We komen niet van apen af. :')
Ron Paul 2012
pi_92899559
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:31 schreef Dibble het volgende:

[..]

O ja joh? Waarom zijn die beesten dan niet geëvolueerd? Jij dacht dat bewustzijn er in 1 keer bij komt?
:')

:') :')

:') :') :')

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_92899565
Geloof :')
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:34:33 #18
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_92899568
Haha, TS denkt dat hij gemaakt is door Hans en Grietje.
Tics van je petten.
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:34:49 #19
177885 JoaC
Het is patat
pi_92899577
quote:

[..]

Zij zijn aan hun omgeving aangepast, wij aan de onze.

Of wij het beter deden?

Zie religie, WO II, Dries Roelvink...
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_92899590
quote:

[..]

Omdat we niet meer verder kunnen evolueren! Ooit een Raichu verder zien evolueren?!
pi_92899600
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:22 schreef Dibble het volgende:
Oke, nou ben ik een beetje islamitisch opgevoed en daar is er een creatie verhaal net als het christendom. Alhoewel ik en waarschijnlijk vele anderen nog naar duidelijkheid daarover aan het zoeken zijn heb je van die figuren die echt alles aan een wetenschappelijk verklaring moeten vastkoppelen.

Liep tijdje geleden kk skaffa door de straten en dacht bij mezelf, wtf die lui zijn helemaal droef man. Als je zo even kijkt naar dingen die mensen kunnen maken, auto's, huizen, kledij en andere shit. Hoe kun je dan in gods fuckin naam denken dat we van apen afstammen man. Dat is toch raar. Wtf waar leef je dan voor? Mijn inziens heb je dan niet veel verschil van een amoebe met 0.0 bewustzijn en zelfrespect.

Je denkt dat alles zo vanzelfsprekend is. Onze denken, creativiteit, bewustzijn en sociale dingen etc. Dacht je echt dat dat er zou zijn als we van fuckin dieren af zouden stammen?> No fuckin way!

Ik heb niks tegen dieren enz maar een mens is gewoon ontelbaar keer meer waard dan en fuckin aap of hond.

Kankeratheisten moeten sterven. Vandaag ook op school zei juf zo van; Ja, negers zijn donker omdat ze uit afrika komen en chinezen zijn geel omdat ze daar weer aangepast aan zijn blablabla. Echt ik heb me die les zwaar moeten inhouden om die troll haar plaats te wijzen.

Misschien wou god variatie? Wat is je fuckin probleem man.

Geloof in iets, maakt niet uit wat. Leef niet als een kanker robot, want niets in het leven is vanzelfspreken.
Respect voor andere mensen/dieren is in jouw geloof ver te zoeken he?

En met dat gekanker schiet je ook niks op, je hoeft je 'kankermening' niet zo op te dringen. :')
pi_92899603
Gelukkig mag ik als kankeratheist wel bier drinken ^O^

:') Geloven is voor mensen die niet zelf na kunnen denken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_92899662
quote:

[..]

Wie zegt er dat apen geen bewustzijn hebben? :')
pi_92899663
Waarom krijgen dit soort mensen niet gewoon een ban? En niet aankomen met vrijheid van meningsuiting plz, dit soort te-dom-om-te-poepen lui hebben we toch niet nodig? Eerlijk :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:38:26 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_92899669
Ach, gelovig of atheïst, uiteindelijk zijn we allemaal dezelfde dwazen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')