SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Ik zou me er i.i.g. wat minder obsessief mee bezighouden. Dan gaat het allemaal wat makkelijker.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:14 schreef richard_prf het volgende:
Ik zal daar zelf zo graag willen achter komenWant nu het zo lang is uitgesteld ga ik er alleen maar meer naar ga verlangen en denken, het voelt onmogelijk en in mijn belevenis maak ik het waarschijnlijk mooier dan het is ja.
Want jij hebt er baat bij als de reeks een positievere TT heeft?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:12 schreef Maanvis het volgende:
mag deze reeks een iets positievere naam krijgen ipv deze? Nu lijkt het meer op een topique over erectiestoornissen (als de liefde bedrijven niet zo makkelijk gaat) oid
Het is heel goed mogelijk dat er meisjes zijn geweest die verliefd op jou waren tijdens je schooltijd zonder dat je het door hebt gehad. Veel jongens die ik leuk vond kregen ook niet bepaald aandacht van meiden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:17 schreef richard_prf het volgende:
Ik hoef ook niet perse zo nodig een relatie maar ik zal het verliefde gevoel van beide kanten wel eens willen meemaken want tot nu toe ben ik verliefd geweest op 2 dames die beide niks voor mij voelen en zo is het al 27 jaar zo dat het lijkt alsof er niemand is geinteresseerd in mijhoogstens haal ik de friendzone.
Dan moet je zelf ook niet de dramaqueen gaan uithangen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:17 schreef iwannabehigh het volgende:
En mijn mooie, emotionele, aardige post wordt genegeerd. Ik merk het al, er wordt alleen gereageerd als het negatief is, sensatiezoekers.
Maar eh... versieren = neuken? Die is nieuw voor mij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:12 schreef Maanvis het volgende:
mag deze reeks een iets positievere naam krijgen ipv deze? Nu lijkt het meer op een topique over erectiestoornissen (als de liefde bedrijven niet zo makkelijk gaat) oid
Jou snap ik ook niet. Je zag dat er een jongen onzeker was omdat hij nieuw was in de groep, waarom ga je dan niet naar hem toe om een praatje te maken? Dat doe ik ook áltijd bij nieuwkomers aangezien de meeste mensen dat niet doen, egoistisch vind ik dat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is heel goed mogelijk dat er meisjes zijn geweest die verliefd op jou waren tijdens je schooltijd zonder dat je het door hebt gehad. Veel jongens die ik leuk vond kregen ook niet bepaald aandacht van meiden.
Als ik dat doe, krijg ik alle aandacht. Dat merk je toch wel bij Richard.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet je zelf ook niet de dramaqueen gaan uithangen natuurlijk.
Kan niet, niet op mij, maar dank je dat stelt een beetje gerustquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is heel goed mogelijk dat er meisjes zijn geweest die verliefd op jou waren tijdens je schooltijd zonder dat je het door hebt gehad. Veel jongens die ik leuk vond kregen ook niet bepaald aandacht van meiden.
Het probleem met die stelling, en de reden dat niet zoveel mensen erop reageren, is dat Richard zegt nooit te praten over zijn BDD en onzekerheden. Zo wisten zijn vrienden het tot voor kort nog niet eens. Dat kan dus geen afknapper zijn in zijn geval, maar wel de bijbehorende uitstraling en houding die voortkomen uit die onzekerheid en depressieve gevoelens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:03 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik pas dat je een vrouw kán krijgen als je je eens normaal gaat gedragen. [b
] En dan bedoel ik niet zo zielig doen of wat dan ook. Als ik een vriendin zou hebben die alleen maar kan zeuren en klagen over haar BDD en hoe lelijk ze wel niet is, heb ik d'r geen zin meer in en ik denk dat vele met mij er zo over denken. [/b]
Ik ga ook niet altijd lopen zeiken en alles over dat gebeuren van mij (tja, net even omdat ik baal) maar ik weet wel dat het aan mezelf ligt, dat ik het in mijn eigen handen heb en dat ik er aan moet werken (dat heb ik ook gedaan bij dat Turkse meisje en nu lach ik er zelfs om) en eigenlijk is 't allemaal niet zo heel erg.
Het probleem is dat mensen hier altijd zo vervelend moeten doen en álles erbij moeten halen, maar goed, dat is de FOK! mentaliteit denk ik.
Omdat ik daar echt niet goed in ben, ik wilde het wel....quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:19 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Jou snap ik ook niet. Je zag dat er een jongen onzeker was omdat hij nieuw was in de groep, waarom ga je dan niet naar hem toe om een praatje te maken? Dat doe ik ook áltijd bij nieuwkomers aangezien de meeste mensen dat niet doen, egoistisch vind ik dat.
Gelukkig dat jij het even beantwoord want ik werd er al moe van dat ik iedereen moest blijven uitleggen dat niemand het weet in het echt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het probleem met die stelling, en de reden dat niet zoveel mensen erop reageren, is dat Richard zegt nooit te praten over zijn BDD en onzekerheden. Zo wisten zijn vrienden het tot voor kort nog niet eens. Dat kan dus geen afknapper zijn in zijn geval, maar wel de bijbehorende uitstraling en houding die voortkomen uit die onzekerheid en depressieve gevoelens.
Haha nu was het al te laat, helaas.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik daar echt niet goed in ben, ik wilde het wel....
Ik betrok hem er wel bij als ik kon hoor.
moet je nog allemaal dingen doen dan? en ga je niet slapen ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:21 schreef minnemin het volgende:
Fok. Ik moet slapen. Maar ik heb nog zooo het gevoel dat ik nog dingen moet doen. Dit is echt zo hard de valkuil. Geen nachtrust, zie er weer slecht uit, en ik stoot mensen af. Hm. Ik heb gefaald.
Ik weet niet, soms is het moeilijk iemand ergens bij te betrekken (en dus als het ware nadruk leggen op het feit dat hij er een beetje buitenvalt) ook omdat hij zelf meer die achtergrond positie bleef opzoeken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:23 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haha nu was het al te laat, helaas.![]()
Maar kijk, je bent toch zelf ook wel met een groepje? Dan ga je toch gewoon met dat groepje hem erbij trekken, niet alleen. Dat doe ik persoonlijk wel altijd. Sowieso zijn nieuwe personen interessant, vind ik..
Er is ook iets mis met je, alleen is het moeilijk uit te vinden wat het precies is. Als ik jou een dagje zou kunne observeren in het echt dan kom ik daar vrij snel achter denk ik, maar van jezelf weet je dat meestal niet denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:24 schreef minnemin het volgende:
Dat soort dingen zeggen ze ook wel eens tegen mij. Maar dan klap ik juist dicht, extreem het gevoel dat ik gefaald heb en altijd zal falen. Ja, als het zo simpel is, waarom lukt het mij dan niet? Dan moet er wel iets mis zijn met mij.
Het moe-zijn gevoel gaat dan nog niet weg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
moet je nog allemaal dingen doen dan? en ga je niet slapen ?
meisjes kunnen toch makeup dragen, en weten toch hoe dat werkt? dan zie je wallen enzo toch minder?
waar ik kort geleden ben achter gekomen, is dat het vaak niet aan iemands persoonlijkheid ligtquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:24 schreef minnemin het volgende:
Dat soort dingen zeggen ze ook wel eens tegen mij. Maar dan klap ik juist dicht, extreem het gevoel dat ik gefaald heb en altijd zal falen. Ja, als het zo simpel is, waarom lukt het mij dan niet? Dan moet er wel iets mis zijn met mij.
Mijn zusje zegt altijd: "Je hebt een gouden hart" omdat ik best gul ben. Ik kom altijd wel opdraven als zij iets heeft en ze me even nodig heeft, ik ben gul met cadeautjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar ik kort geleden ben achter gekomen, is dat het vaak niet aan iemands persoonlijkheid ligt
(dus het is niet jouw schuld).
het is meestal de schuld van ingebeelde gedachtes, en het ingehouden gedrag.
dus er is opzich niets mis met je. het is alleen de verkeerde gedachte, en verkeerd aangeleerd gedrag wat het tegenhoudt.
er is niets mis met je, het is alleen gedachtes die het tegenhouden.
heb je diep van binnen een goede persoonlijkheid? zoja "flaunt it"! (meer in die trant moet je leven)
Hier kan ik me ook wel prima in vindenquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar ik kort geleden ben achter gekomen, is dat het vaak niet aan iemands persoonlijkheid ligt
(dus het is niet jouw schuld).
het is meestal de schuld van ingebeelde gedachtes, en het ingehouden gedrag.
dus er is opzich niets mis met je. het is alleen de verkeerde gedachte, en verkeerd aangeleerd gedrag wat het tegenhoudt.
er is niets mis met je, het is alleen gedachtes die het tegenhouden.
heb je diep van binnen een goede persoonlijkheid? zoja "flaunt it"! (meer in die trant moet je leven)
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Er is ook iets mis met je, alleen is het moeilijk uit te vinden wat het precies is. Als ik jou een dagje zou kunne observeren in het echt dan kom ik daar vrij snel achter denk ik, maar van jezelf weet je dat meestal niet denk ik.
Tja. Ik zou ook meer de achtergrond positie opzoeken, de meeste mensen wel denk ik. Behalve van die echt aanwezige lui, je kent ze wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet, soms is het moeilijk iemand ergens bij te betrekken (en dus als het ware nadruk leggen op het feit dat hij er een beetje buitenvalt) ook omdat hij zelf meer die achtergrond positie bleef opzoeken.
Maar dat verandert nog wel, weet ik zeker.
Ja, dat doe ik zelf ook, maar bij hem was het heel ongemakkelijk zegmaar. Dat hij dus niet precies wist hoe hij moest staan, waar hij moest staan en wat zijn positie binnen de groep is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:34 schreef iwannabehigh het volgende:
Tja. Ik zou ook meer de achtergrond positie opzoeken, de meeste mensen wel denk ik. Behalve van die echt aanwezige lui, je kent ze wel.
er is dus niets mis met jou diep van binnen. het is dus alleen maar een verkeerde gedachte dat er iets mis met je zou zijn. door die foute gedachte gedraag je je dan ook 'fout' (op dde achtergrond, en verlegen, onzeker , etc).quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:29 schreef minnemin het volgende:
[..]
Mijn zusje zegt altijd: "Je hebt een gouden hart" omdat ik best gul ben. Ik kom altijd wel opdraven als zij iets heeft en ze me even nodig heeft, ik ben gul met cadeautjes.
Dat ooit, waarom niet nu? Help jezelf of word geholpen. Stel niet uit tot later wat je morgen kan doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
er is dus niets mis met jou diep van binnen. het is dus alleen maar een verkeerde gedachte dat er iets mis met je zou zijn. door die foute gedachte gedraag je je dan ook 'fout' (op dde achtergrond, en verlegen, onzeker , etc).
het goede nieuws is dat een verkeerde gedachte(Waar je onzekere gedrag vandaan komt, en je twijfel dat er iets mis met je is) dus geen probleem is wat nooit kan worden opgelost. het is maar een gedachte, en daarom oplosbaar.
van binnen is er niets mis met je goede persoonlijkheid(dat weet je zelf natuurlijk, en je zus weet het ook omdat ze je beter kent).
(naja, ik heb beetje sociaal fobie behandeling kort doorgelezen, en daar komt het een beetje uit. ik heb plannen om mezelf ooit te gaan helpen)
dat je dat bij anderen zo goed herkent he. ik kan het zelf ook vanaf bijna een kilometer afstand aan iemand zien. ik voel me meteen dat we iets met elkaar gemeen hebben, en meedelijden met dat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik zelf ook, maar bij hem was het heel ongemakkelijk zegmaar. Dat hij dus niet precies wist hoe hij moest staan, waar hij moest staan en wat zijn positie binnen de groep is.
ja dat zal best. waarom weet jij nu wel hoe je je moet gedragen? en waar je moet staan enzo?quote:Er is me trouwens wel opgevallen dat het fijner is om die aanwezige lui wel te hebben als je samen wat gaat ondernemen. Ik begin het steeds meer te waarderen dat een aantal mensen altijd wat te vertellen hebben en het gesprek op gang houden. De gangmakers, zegmaar.
ja maar dat is een ander probleem. dat is me uitstelgedrag en luiheidquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ooit, waarom niet nu? Help jezelf of word geholpen. Stel niet uit tot later wat je morgen kan doen.
Ja, ik waardeer die mensen soms ook wel omdat ik dan niks hoef te zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik zelf ook, maar bij hem was het heel ongemakkelijk zegmaar. Dat hij dus niet precies wist hoe hij moest staan, waar hij moest staan en wat zijn positie binnen de groep is.
Er is me trouwens wel opgevallen dat het fijner is om die aanwezige lui wel te hebben als je samen wat gaat ondernemen. Ik begin het steeds meer te waarderen dat een aantal mensen altijd wat te vertellen hebben en het gesprek op gang houden. De gangmakers, zegmaar.
ja heerlijk is dat, vooral als wat ze vertellen mijn interesses heeft, ik hang dan (bij wijze van spreken) aan hun lippen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, ik waardeer die mensen soms ook wel omdat ik dan niks hoef te zeggen.![]()
en als er niet dat soort vervelende dingen zijn, dan gaat tijd heel snel, en is het geweldig.quote:maar soms zijn zulke mensen vervelend; er zijn ook momenten dat je gewoon stil moet zijn, en sommige mensen praten zoveel dat je niet eens de kans krijgt om te praten
Nee, dat is meer op gevoel als je je eenmaal meer op je gemakt voelt bij (die) mensen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja dat zal best. waarom weet jij nu wel hoe je je moet gedragen? en waar je moet staan enzo?
zeker geen paar regels? maar een wat ingewikkeldere mindset enzo?
(misschien heb ik er wat aan, maar doe niet teveel moeite)
'meer op gemak voelen bij mensen' is dus de mindset waar men moet geraken daarvoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is meer op gevoel als je je eenmaal meer op je gemakt voelt bij (die) mensen.
Ja, dat je gewoon plezier beleeft aan het contact met die mensen en ze ook kent, dan gaat de rest bij mij iig redelijk vanzelf.quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
'meer op gemak voelen bij mensen' is dus de mindset waar men moet geraken daarvoor
of "mindset" weet niet wat dat is, weet ik veel ....
Omdat ik zelf zo ben en verlegen types vaak 1 op 1 heel leuk zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Tja, Straw, waarom val jij eigenlijk op stille/terughoudende/verlegen jongens? Dat is voor mij (en de meeste mensen) iig vaak een afknapper, als een meisje zo is.
Ja, ja...quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik zelf zo ben en verlegen types vaak 1 op 1 heel leuk zijn.
lol het gaat natuurlijk om de zinsnede 'als ... niet zo makkelijk gaat'quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:19 schreef minnemin het volgende:
[..]
Maar eh... versieren = neuken? Die is nieuw voor mij.
Als je dat hosselen wil noemen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik ben nog het verst gekomen dacht ik zo , ik heb haar nummer gehosseld.
[..]
Ja inderdaad telefoon sex met straw met te vulgaire details om in dit topic te plaatsen. Ben ik zo op de goede weg om een alpha man te worden?
Tenzij Supersoep daadwerkelijk in je broekje is gekomen... ik hoop het niet vond het al erg genoeg dat je zijn naam moest noemen in mijn Fobo.
Ik hoop dat ik een beetje aan beide punten voldoe.
Ja maar dat bedoel ik ook: nadat ze hem ervan heeft weten te overtuigen dat ze zich echt tot hem aangetrokken voelt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:34 schreef Supersoep het volgende:
Zo'n gevoel snap ik dan weer minder. Het lijkt me juist plausibel dat je in het begin van zo'n relatie compleet aan het stressen bent, omdat je er nog van overtuigd bent dat ze je gewoonweg niet leuk kan vinden en dat het allemaal een grote grap is. Je loopt dus een paar weken als compleet wrak rond omdat ze je wel eens zou kunnen verlaten. In latere stadia van een relatie kan dat gevoel weer wat wegtrekken.
Nee dat ben ik ook zeker niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:30 schreef Supersoep het volgende:
Dan moet je wel de naam erbij zeggen, anders hebben we er ook niks aan
Zo'n FOK hosselaar lijk je me trouwens niet, was het Minnemin misschien?
Op zich snap ik het uiteindelijke effect ook wel, maar dat zelfvertrouwen blijft niet constant om je heen hangen al maakt het je wel wat losser als je met vrouwen omgaat. Ik weet nog dat ik buiten liep na de eerste keer sex te hebben gehad, ik keek naar mensen en dacht: ''Ha, die heeft vast geen sex gehad, ik wel!'' en dan een andere man: ''Die heeft ook vast geen sex gehad, ik wel!"quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:38 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ja maar dat bedoel ik ook: nadat ze hem ervan heeft weten te overtuigen dat ze zich echt tot hem aangetrokken voelt.
Dat is natuurlijk makkelijk gezegd want het zal heel wat vertrouwen van zijn kant en overredingskracht van de hare vergen maar als het dan toch gebeurt denk ik dat het zijn zelfvertrouwen echt een stuk omhoog zal brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |