Excuses excuses, alcoholist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zomertijd is nou eenmaal zuiptijd. En gisteren was de drank gratis....tsja....
Die homo bedoel je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:27 schreef eriksd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)est_uit_bijlmer.html
Jaja, lokale sterotype PvdA-bestuurder @ 2:10
Nee, die man met bloemetjesoverhemd die als pvda-bestuurder commentaar geeft op de situatie. Krijgt hij de vraag of hij er zou willen wonen middenin deze ellende, krijg je als antwoord: dat is niet de vraagquote:
Vind het ook een ietwat onnozele vraag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, die man met bloemetjesoverhemd die als pvda-bestuurder commentaar geeft op de situatie. Krijgt hij de vraag of hij er zou willen wonen middenin deze ellende, krijg je als antwoord: dat is niet de vraag
Nou hé. Stel je voor dat je je als "politicus" gewoon eens uit zou spreken. Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het ook een ietwat onnozele vraag.
Die meneer met z'n bloemetjesshirt moet hier in de wijk gaan wonen, wij snobs zijn nog erger tegen dat volk dan een Antilliaan, kan hij het zelf ervaren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou hé. Stel je voor dat je je als "politicus" gewoon eens uit zou spreken. Dat dit kan in Nederland
Ach, het is typisch rechtse journalistiek, bedoeld voor die zwakzinnige Henk en Ingrid. Wat wil de journalist horen? "Ja meneer, het is inderdaad een kutbuurt." Nee, daar maak je vrienden mee als wethouder.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nou hé. Stel je voor dat je je als "politicus" gewoon eens uit zou spreken. Dat dit kan in Nederland
1.5 miljoen vrienden zelfs, dat zijn er meer dan z'n stadsdeel groot is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is typisch rechtse journalistiek, bedoeld voor die zwakzinnige Henk en Ingrid. Wat wil de journalist horen? "Ja meneer, het is inderdaad een kutbuurt." Nee, daar maak je vrienden mee als wethouder.
Daarom, beetje naar de pijpen dansen van dat PVV-volk. Dat moet je niet willen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
1.5 miljoen vrienden zelfs, dat zijn er meer dan z'n stadsdeel groot is.
Ja, zou kan je het ook benaderen inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het is typisch rechtse journalistiek, bedoeld voor die zwakzinnige Henk en Ingrid. Wat wil de journalist horen? "Ja meneer, het is inderdaad een kutbuurt." Nee, daar maak je vrienden mee als wethouder.
Nee, ze dansen naar de pijpen van een stel negers, dat moet je willen inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom, beetje naar de pijpen dansen van dat PVV-volk. Dat moet je niet willen.
Wat een kul argument. Alsof je een journalist niet gewoon mag vertellen wat hij wil horen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dat hele filmpje niet heb gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, zou kan je het ook benaderen inderdaad. Die lambal moet gewoon normaal antwoorden, en die troela van de corporatie ook. Juist door dit pappen en nathouden tolereer je dit soort situaties.
Als je kan Fokken op de redactie dan kan je ook GeenStijl kijken!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dat hele filmpje niet heb gezien.
Uiteraard, maar je houdt een interview met een politicus. Die draaien er altijd omheen. Behalve als je een PVV'er voor de camera hebt. Die begint direct als een wilde te raaskallen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat een kul argument. Alsof je een journalist niet gewoon mag vertellen wat hij wil horen.
Ik vermoed dat gemeente en politie niet bewust de daders het hand boven het hoofd houden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ze dansen naar de pijpen van een stel negers, dat moet je willen inderdaad.
Dan vermoed je dat verkeerd, als je het filmpje gezien had.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat gemeente en politie niet bewust de daders het hand boven het hoofd houden.
Het lijkt er anders wel verdomd veel op. Maarja, dat is ook een beetje de PvdA filosofie: vooral niet boehoe doen tegen tuig, anders voelen ze zich niet welkom in de samenlevingquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermoed dat gemeente en politie niet bewust de daders het hand boven het hoofd houden.
Ja precies, vooral als ze zwart zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het lijkt er anders wel verdomd veel op. Maarja, dat is ook een beetje de PvdA filosofie: vooral niet boehoe doen tegen tuig, anders voelen ze zich niet welkom in de samenleving
Waar zeg ik dat de VVD het in deze wel goed doet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:46 schreef KoosVogels het volgende:
Ja jongens, het is allemaal de schuld van de PvdA. Niet nadenken, gewoon verstand op nul en afreageren op de sociaal-democraten. Ik ben weliswaar geen aanhanger van de partij (sterker, ik kom steeds meer tot de conclusie dat de juiste partij simpelweg niet bestaat en dat het geen nut heeft om telkens in de bres te springen voor een partij met wie ik het op veel punten oneens ben), maar moet vooral gniffelen om jullie gedrag. Jullie hebben jezelf gewoon wijsgemaakt dat de VVD het per definitie goed doet en dat al het slechte afkomstig is van de VVD. Zo naief, zo kinderlijk
Staat het er?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, ik ken jullie toch al langer dan vandaag.
Toegegeven, een Kamp of Rutte had het waarschijnlijk beter gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, ik ken jullie toch al langer dan vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |