Welke oplossing stel jij voor? Moet de wijk worden schoongeveegd door de ME? Al die kutventjes neerknuppelen? Het is makkelijk om kritiek te uiten, maar het enige wat ik de laatste jaren hoor, zijn idiote oplossingen over Marokkanen neerknuppelen en terugsturen naar Marokko. Man man, denk toch eens na.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat de VVD het in deze wel goed doet?
Als de VVD dit had getolereerd in hun stadsdeel dan was ik daar wel tegen gaan fulmineren, maar nee dat is niet het geval. Het PvdA bolwerk Amsterdam komt weer eens met de Bijlmer in het nieuws, en aan het beleid dat daar nu alsmede in het verleden gevoerd is is niks "rechts" of "realistisch" aan aan te merken. Dat de verantwoording hiervoor nu bij de sociaal-democraten op een zilveren schaal wordt aangereikt is niet meer dan terecht.
En dan laat ik het typische bloemetjesshirt mode-crisis ambtenaartje argument nog achterwege, die minstens zo belangrijk is. Een daadkrachtige man met maatpak en stropdas met een mooi horloge die daar eens even van de toren zou blazen in "hete aardappel" ABN was beter geweest.
Woning uitranten en in een tuigcontainer stoppen zou een goed begin zijn. Plus helemaal kapot procederen natuurlijk, gewoon om te irriteren en hun rotzooi voor een grijpstuiver te verkopenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke oplossing stel jij voor? Moet de wijk worden schoongeveegd door de ME? Al die kutventjes neerknuppelen? Het is makkelijk om kritiek te uiten, maar het enige wat ik de laatste jaren hoor, zijn idiote oplossingen over Marokkanen neerknuppelen en terugsturen naar Marokko. Man man, denk toch eens na.
Het spookt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:53 schreef eriksd het volgende:
Kennelijk herstarte mijn browser om 3 uur vannacht ofzo. Ik schrok opeens wakker van een enorme teringherrie van 5 youtube-filmpjes die door elkaar afspeelden met volume op 100.
Ik moest aan de PvdA denkenquote:
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke oplossing stel jij voor? Moet de wijk worden schoongeveegd door de ME? Al die kutventjes neerknuppelen? Het is makkelijk om kritiek te uiten, maar het enige wat ik de laatste jaren hoor, zijn idiote oplossingen over Marokkanen neerknuppelen en terugsturen naar Marokko. Man man, denk toch eens na.
En behoort zo'n oplossing juridisch gezien tot de mogelijkheden. Of moeten er eerst tal van wetten worden aangepast waardoor we een naar precedent scheppen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Woning uitranten en in een tuigcontainer stoppen zou een goed begin zijn. Plus helemaal kapot procederen natuurlijk, gewoon om te irriteren en hun rotzooi voor een grijpstuiver te verkopen
Mensen hun woning uitknallen kan gewoon, zeker met deze geschiedenis. Om mensen kapot te procederen heb je geen aanleiding nodigquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En behoort zo'n oplossing juridisch gezien tot de mogelijkheden. Of moeten er eerst tal van wetten worden aangepast waardoor we een naar precedent scheppen?
Goedemorgen lieverd.quote:
Oog om oog, tand om tand.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen hun woning uitknallen kan gewoon, zeker met deze geschiedenis. Om mensen kapot te procederen heb je geen aanleiding nodig
Je wordt al geschaduwd door moslim extremisten in het buitenland als sympathisant.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
Over spoken gesproken. Ik kreeg gisternacht een sms van ene Hayam. Was geen Nederlands nummer. Wel vreemd, wat hij kende wel mijn naam.
Op basis waarvan? Dan moet eerst hard worden gemaakt dat er sprake is van overlast, denk ik. En dan heb je aan de klachten van een bewoner niet voldoende. Laatst hebben wij hier ook met zo'n zaak te maken gehad. Een tokkiegezien terroriseert de buurt. De hele straat klaagt, maar hen wegkrijgen lukt niet. En nee, dat dorp kent geen PvdA-bestuur, maar een centrum-rechtse samenstelling, zoals het een braaf christelijk dorp betaamt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mensen hun woning uitknallen kan gewoon, zeker met deze geschiedenis. Om mensen kapot te procederen heb je geen aanleiding nodig
How are you?quote:
Say what?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Dan moet eerst hard worden gemaakt dat er sprake is van overlast, denk ik. En dan heb je aan de klachten van een bewoner niet voldoende. Laatst hebben wij hier ook met zo'n zaak te maken gehad. Een tokkiegezien terroriseert de buurt. De hele straat klaagt, maar hen wegkrijgen lukt niet. En nee, dat dorp kent geen PvdA-bestuur, maar een centrum-rechtse samenstelling, zoals het een braaf christelijk dorp betaamt.
Spannenddddddddd!quote:
Gelukkig stond er iemand bij toen hij met de dood bedreigd werd. Voorts poging tot brandstichting, vernieling, met een beetje kunst en vliegwerk poging tot doodslag. Lang leve Nederlandquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Dan moet eerst hard worden gemaakt dat er sprake is van overlast, denk ik. En dan heb je aan de klachten van een bewoner niet voldoende. Laatst hebben wij hier ook met zo'n zaak te maken gehad. Een tokkiegezien terroriseert de buurt. De hele straat klaagt, maar hen wegkrijgen lukt niet. En nee, dat dorp kent geen PvdA-bestuur, maar een centrum-rechtse samenstelling, zoals het een braaf christelijk dorp betaamt.
Het is nou eenmaal niet zo makkelijk om mensen uit hun huis te krijgen. Behalve als er daadwerkelijk veroordelingen zijn geweest. En de gemeente kan al helemaal weinig doen, zo liet ik mij vertellen door de CDA-burgemeester. Het is aan de woningcorporatie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Say what?
Sinds wanneer is dat niet genoeg?
Vraag me alleen af hoe die Arabier aan mn nummer komt. Misschien dat mn zus dr telefoon is verloren.quote:
Ah woningcorporaties, daar zit het hem inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal niet zo makkelijk om mensen uit hun huis te krijgen. Behalve als er daadwerkelijk veroordelingen zijn geweest. En de gemeente kan al helemaal weinig doen, zo liet ik mij vertellen door de CDA-burgemeester. Het is aan de woningcorporatie.
Tot ziens!quote:
Even verbeterd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vraag me alleen af hoe die Arabier aan mn nummer komt. Misschien dat mn zus dr telefoon is verloren.
Je moet eindelijk een keer naar college?quote:
Zegt ook al genoeg dat ze een werkbezoek en koninkrijksrelaties zien als "vakantie".quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
Die Roemer is net zo erg inderdaad![]()
Zo geredeneerd kunnen we alle werkbezoeken wel opheffen.
En zelfs al zitten ze een dag of twee aan het strand, wat de fuck dan nog?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt ook al genoeg dat ze een werkbezoek en koninkrijksrelaties zien als "vakantie".
Niet serieus te nemen die gasten.
De motivatie voor het werkbezoek moet nog bedacht worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
Die Roemer is net zo erg inderdaad![]()
Zo geredeneerd kunnen we alle werkbezoeken wel opheffen.
quote:Wat de fractieleiders op de voormalige Nederlandse Antillen gaan doen, is nog onbekend, maar ze willen wel alle zes eilanden aandoen.
Ja ach ik zie het probleem ook niet zo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En zelfs al zitten ze een dag of twee aan het strand, wat de fuck dan nog?
Ah gossie, je laat je inpakken door de populistenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
De motivatie voor het werkbezoek moet nog bedacht worden.
[..]
Dat was in 2010 al Koos, maar inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah gossie, je laat je inpakken door de populistenIk las iets over een nieuwe opzet voor de Antillen, en dat ze naar aanleiding daarvan een kijkje gaan nemen aldaar. Zo gek vind ik het allemaal niet.
Dat maakt het gewoon een vakantie. Als je enkel gaat om een kijkje te nemen. Afgelopen gemeenteraadsverkiezingen verenigde heel veel Nederlandse gemeenten, maar toen zijn de fractievoorzitters ook niet gaan kijken in deze gemeenten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah gossie, je laat je inpakken door de populistenIk las iets over een nieuwe opzet voor de Antillen, en dat ze naar aanleiding daarvan een kijkje gaan nemen aldaar. Zo gek vind ik het allemaal niet.
Ach, hoeveel mensen zijn het?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat maakt het gewoon een vakantie. Als je enkel gaat om een kijkje te nemen. Afgelopen gemeenteraadsverkiezingen verenigde heel veel Nederlandse gemeenten, maar toen zijn de fractievoorzitters ook niet gaan kijken in deze gemeenten.
Jahwel hoor. Tal van landelijke politici zijn het land ingetrokken. De versnaperingen die zij tijdens hun reis genoten werden ongetwijfeld betaald van belastinggeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat maakt het gewoon een vakantie. Als je enkel gaat om een kijkje te nemen. Afgelopen gemeenteraadsverkiezingen verenigde heel veel Nederlandse gemeenten, maar toen zijn de fractievoorzitters ook niet gaan kijken in deze gemeenten.
Jawel hoor. Er zijn diverse fractieleiders in de betreffende gemeenten geweest om campagne te voeren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:29 schreef Picchia het volgende:
[..]
Campagne voeren is niet op kosten van de staat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jawel hoor. Er zijn diverse fractieleiders in de betreffende gemeenten geweest om campagne te voeren.
Ministers en fractievoorzitters trekken ook buiten verkiezingstijd regelmatig het land in. Wat wil je nou?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Campagne voeren is niet op kosten van de staat.
Dat ze alvast 9 dagen vakantie nemen en het verblijf en de vliegreis zelf betalen, zoals de rest van werkend Nederland.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ministers en fractievoorzitters trekken ook buiten verkiezingstijd regelmatig het land in. Wat wil je nou?
Ik wil niet veel zeggen, maar als ik op zakenreis ga betaal ik ook m'n vlucht, hotel en eten niet hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat ze alvast 9 dagen vakantie nemen en de vliegreis zelf betalen, zoals de rest van werkend Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Gelukkig houdt die grens een keer op, de verdeling van de IQ-lozen markt raakt wel een keer verzadigd me dunkt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, laat die populisten toch lekker in de stront zakken. Als je zo je stemmen moet winnen.
Op een zakenreis ga je meestal ergens heen met een doel. Bijvoorbeeld om de boekhouding te controleren. En zelfs het versterken van relaties kan in een weekendje. Dat is wat anders dan negen dagen mooie plekjes te bezichtigen, waarbij de culturele hotspots nog uitgezocht moeten worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar als ik op zakenreis ga betaal ik ook m'n vlucht, hotel en eten niet hoor.
Ben ooit eens tien dagen naar China geweest. Ik heb geen rode rotcent betaald. Zo gek is dat toch niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:39 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat ze alvast 9 dagen vakantie nemen en het verblijf en de vliegreis zelf betalen, zoals de rest van werkend Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |