abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96486067
Och Troel, dat pootje! Maar hij kijkt er wel stoer bij!
Hoe gaat het met Jochem? Redt hij zich er een beetje mee?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96487286
NieuweUser, wat leuk om weer eens een berichtje van je te lezen. Fijn dat het zo goed gaat met je muppie!

Troel, Jochem met z'n gips ;( Maar, jeetje wat is het een kerel geworden sinds ik hem voor het laats gezien heb!
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:29:48 #201
35189 Troel
scherp en bot
pi_96487707
Redden, nee niet echt. Ook nu hij in bed ligt is het elk uur wel een flinke huil als hij zich beweegt (en ondanks de pijnstilling lijkt het hem toch heel veel pijn te doen).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96487846
Och wat sneu zeg! Wanneer gaan ze er weer naar kijken?
  zaterdag 7 mei 2011 @ 22:36:06 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_96487953
Donderdag gaat het gips eraf en worden er nieuwe foto's gemaakt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 7 mei 2011 @ 23:06:14 #204
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96489152
Oh Troel :* erop voor hem! Tis toch niet niks bij die kleintjes!

Vicky, geweldig om te lezen hoe een stukje bed meteen een 'attitude' kan geven bij Tess. Geweldige foto!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_96497026
Het was een KUTnacht!!
Minstens 6x eruit en 2uur naast dr gezeten. We hadden allebei de neiging de zijkant er weer in terugte zetten.
*doorzetmodus aan ze*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 8 mei 2011 @ 09:43:40 #206
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96497744
Troel, wat sneu voor Jochem, zeker dat hij er nog pijn aan lijkt te hebben. Hoe is de nacht gegaan?

Vicks, ;( maar inderdaad, doorzetten, want anders komt het er nooit van toch? Hopenlijk gaat het snel beter.

Hier alles prima! Daan gaat super alleen wordt hij wel erg ondeugend en zelf stout, al lijkt hij wel soms echt te luisteren, dus hopelijk zet die trend zich door. Gisteren had hij wel flink zijn tanden door zijn bovenlip gevallen en was het helemaal dik. Gelukkig zie je er vandaag amper meer wat van.

Vandaag komen de oma's langs, manlief is jarig en het is moederdag natuurlijk, dus alles in 1.

Morgen lekker een midweekje naar Center Parcs, het weer ziet er nog redelijk uit en kijk er echt naar uit. Daan lekker struinen in het bos, spelen in het zwembad en de speeltuin.
pi_96498539
Een fijne moederdag voor iedereen hier!
Ik ben vanochtend al flink verwend met een dikke kus van Mart en een lekker geurtje!
Wat een genieten!
pi_96498552
Ah bah Vicky, hopelijk is ze snel gewend aan het 'nieuwe bed' en slaapt ze snel weer goed.

Och Jochem toch. Je beentje in het gips. Even doorzetten en dan kan het gips er snel weer vanaf en kun je weer lekker rond rennen!

Happy veel plezier vandaag en natuurlijk morgen op vakantie! :)
pi_96498589
Haai!

Ik kom even ongelezen binnenwalsen. We zijn net terug van een superdepupervakantie in Oostenrijk. Lente is best ziek geweest en heeft denk ik de afgelopen week vaker gehuild dan in d'r hele korte leventje tot nu toe bij elkaar (werkelijk alles was huilen), maar al met al was het toch hartstikke gezellig.

Ik begin nu alleen toch wat zorgelijker te worden over die bloedrode kwijlvlekken die ik regelmatig in d'r bedje vind. Ik dacht eerst dat het kon komen door doorkomende tandjes, maar dat is nu niet het geval. Het lijkt wel vaker voor te komen als ze erg verkouden is. Herkent iemand dit?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 08-05-2011 14:09:01 ]
pi_96498946
Wb Ssserpente, ik herken die enorme bloedkwijlvlek niet, maar wat ziet dat er heftig uit. Ik zou toch even bellen met de dokter, gewoon even vragen. Zeker als het vaker voor komt.

Ik heb een hoop gemist, dus stap hier maar weer in. Ik las wel dat Tess nu zonder zijkant slaapt, maar dat ging dus nog niet zo denderend... Hopelijk elke nacht een beetje beter. Ging het slapen voor de rest wel de beterende kant op?

Wij hebben Mette weer opgehaald. Ze was sinds woensdagavond bij mij ouders te logeren. We hebben haar best gemist, maar zij ons niet echt :') het is veelste leuk bij opa en oma.
We hebben heel hard geklust en haar nieuwe kamer is zo goed als af, vanavond mag ze er al gelijk slapen, ben benieuwd hoe ze er op reageert. (haar kennende waarschijnlijk niet)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96499256
Het ziet er op de foto heftiger uit dan in werkelijkheid hoor, Wicky. Ik heb het idee dat het voornamelijk veel kwijl met een beetje bloed is (zoals het onder de douche ook lijkt alsof je veel heftiger bloedt). Ik snap alleen niet waar het vandaan komt. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat het zo regelmatig van doorkomende tanden of kiezen is.

Dat was een lange logeerpartij, Wick. Fijn dat het goed is gegaan. En dat ze jullie niet gemist heeft. :P ;)
pi_96499399
Jeetje Vicky, hopelijk gaat het vandaag en vannacht al een stuk beter met slapen in een groot bed. Had ze ook last van de warmte?

Ssserpente wat heerlijk dat jullie op vakantie geweest zijn en wat sneu dat Lente zo ziek en zielig was. Ik herken die bloedkwijlvlekken wel van toen Niels vorige week zo verkouden was, toen had hij dat iedere ochtend. Maar die vlekken waren niet zo groot.

Och arme Jochem ;( Wat zielig dat hij zoveel pijn heeft dat hij onrustig slaapt.
Maar wat is hij groooooooot! ZOMG! Hij lijkt echt een stuk ouder dan Niels!

Wickie, wat fijn dat Mette vandaag weer thuis komt! Wat zullen jullie haar gemist hebben!
Ik heb de vorderingen in haar kamertje gezien op Facebook, wat gaan jullie hard!!! ^O^

Niels had gisteravond veel last van de warmte en vannacht had hij het koud. Lastig weer. Ik heb het idee dat hij ook onrustiger slaapt en slecht in slaap valt wanneer hij blote armpjes heeft, maar een pyjamajasje was echt veel te warm gisteravond.
Sinds 5 mei is hij volgens mij ineens over op 1 slaapje per dag, hij heeft alleen wel enorme blauwe wallen nu. Maar verder heb ik niet het idee dat hij er veel last van heeft, hij is niet huilerig ofzo.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_96499862
pfff, mag ik ff spuien hier?

Mijn schoonmoeder past om de week op maandag op Thomas. Normaal gaat het echt supergoed. Ik heb er ook echt een goed gevoel bij (normaal dan...)
Ze vroeg elke keer als we 'gewoon' bij hun op bezoek waren, of thomas iets mocht hebben (fruit, soepstengel etc). Ik vond dat ze dat onderhand wel zelf mocht beslissen en heb tegen haar gezegd dat ze het niet constant aan mij hoeft te vragen, maar op eigen inzicht mag geven.

Nou, daar heb ik nu mooi spijt van }:|

Afgelopen maandag heeft ze hem toch een partij zitten volstoppen. Elke keer als hij naar het keukenkastje loopt krijgt hij iets. Het toppunt was wel toen ik net uit mijn werk bij hun was, en zij zijn avondeten aan het opwarmen was. Het ging meneer niet snel genoeg, dus hij ging mopperen. wat doet zij?? Geeft ze hem voor de ene minuut dat het opwarmen nog duurde een soepstengel :o . Ik zag het niet gebeuren, anders had ik er wat van gezegd. Gevolg: meneer maakt een drama van het eten, wil geen hap proberen wil alleen maar soepstengels eten... Ik ben dan makkelijk, ik laat hem dan brullen, hij eet zijn eten maar of niks... Nou die blik die ik van haar kreeg... Alsof ze de kinderbescherming ging bellen. Wat een kut-gevoel... Hij wilde dus niet meer eten, wilde ook niet bij mij, alleen bij haar (uiteraard, daar krijgt hij alleen lekkere dingen).
[zucht]

Ik denk dat ik het toch maar ga bespreken, want ik zit er na een hele week duidelijk nog mee :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Aoraki op 08-05-2011 12:04:47 ]
pi_96499971
Aoraki, ik kan me je frustratie heel goed voorstellen. Ik zou echt heel geïrriteerd raken :o Het lijkt me logisch dat hij de lekkere dingetjes boven avondeten verkiest. Wat jammer dat je dat uit moet leggen aan je schoonmoeder -O- Hoe denkt je man erover? Misschien kan hij het woord voeren omdat het zijn moeder is?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_96500106
Ja, hij denkt hetzelfde als ik, maar als Thomas bij zijn ouders jengelt/brult word IK erop aangekeken, omdat IK de moeder ben. Maar IK ga hem er zeker op afsturen, ik ben slecht met confrontaties enzo

Naja, ik moet maar gewoon eens wat tegengas leren geven... goede levensles enzo...
(ik snap het alleen niet, een goed weldenkend mens bedenkt toch zoiets niet om hem net voor het eten iets lekkers te geven??)
pi_96500176
Serpente, heerlijk zo'n vakantie! Wel jammer dat Lente nu net ziek was! Ik herken de vlekken niet, maar ik zou er ook eens over bellen voor de zekerheid!

Aoraki, wat vervelend dat het zo gaat met je schoonmoeder, lastig ook! Ik zou het ook lastig vinden om bespreekbaar te maken!
pi_96500228
Twink, ik denk ook dat die vlekken door de verkoudheid komen. Vind het alleen raar dat ze overdag geen bloed bij dr snot heeft zitten.

Lastig kleden he, met dit weer? Lente in een hele dunne zomerslaapzak met een romper met korte of lange mouwen. Er ligt ook een dekentje los in d'r bedje, voor het geval ze het koud krijgt.

Aoraki, ik geef Lente tijdens het wachten op d'r eten ook wel eens iets onschuldigs en niet-vullends als een halve soepstengel om 'r rustig te houden. Maar da's enkel omdat ik weet dat ze er geen hap minder door zal eten. Ze vindt d'r avondeten sowieso lekkerder dan een soepstengel.

Ik vind confrontaties aangaan ook lastig, zou het lekker aan je man overlaten. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 08-05-2011 12:20:58 ]
pi_96500267
Ssserpente, klinkt als een lekkere vakantie. Jammer dat Lente zo ziekjes was. Die vlekken heb ik alleen gehad toen hij kiesjes kreeg, en dan was het ook niet in zulke hoeveelheden, meer een paar ronde vlekjes. Maar wat je zegt: het lijkt al vrij snel vrij veel. Misschien toch even naar laten kijken.

mmm, ik beschouw jou wel als een weldenkend mens, Ssserpente... ;) (misschien reageer ik weer te heftig...)
pi_96500590
Haha, zal ik dat maar als compliment opvatten? :D

Als je er zelf minder een punt van maakt, is het ook makkelijker om het er met je schoonmoeder over te hebben. Ipv er een heel beladen gesprek van te maken, zeg je het dan gewoon even tussen neus en lippen door zodra jullie daar weer gaan eten. Iets in de trant van: "Geef 'm nu maar geen soepstengel hoor, laat 'm maar even wachten, anders wordt het net zon drama als vorige keer."

Maar da's vanaf hier makkelijk praten, dat weet ik ook wel. :*

We hebben ook echt een heerlijke vakantie gehad. We zijn op sprookjesachtige alpenweidjes geweest met bergwatervalletjes en kraakheldere riviertjes met forellen. Lente heeft gelukkig prima geslapen de hele week, maar was overdag echt niet te genieten. Men, wat heeft dat kind veel gehuild. Werkelijk alles was huilen. Als ze iets wilde, wees ze ernaar, riep: "Die!" en begon te bleren. Eten was huilen, zelf lopen was huilen, noem maar op.

Gek genoeg heeft ze zich in de auto op de heen- en terugreis zo goed gehouden! We reden er twaalf uur over en zijn tussendoor maar een keer of vier gestopt. Ze heeft denk ik alles bij elkaar een uurtje gemiept, maar heeft zich verder erg kranig gehouden in d'r autostoel. O+
pi_96500885
Das wel lekker, dat ze tenminste in de auto stil was. Ik word er altijd heel nerveus van als er in de auto gehuild wordt.

Ik wilde er ook geen beladen gesprek van maken, maar als ik het een keer zie, dan ga ik er wat van zeggen. Dat lijkt me idd het beste. (de reden dat hij niet at lag ook niet alleen maar aan die soepstengel. Hij had die dag naast wat hij normaal eet ook nog 2 bananen en een plak ontbijtkoek en ik weet niet hoeveel soepstengels op... Toen ik zei dat ik dat wel veel vond zij zei: jamaar hij at alles gewoon op, hoor maar dus niet zijn avondeten....)
  zondag 8 mei 2011 @ 13:03:56 #221
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96502054
Pfff, mag ik even onbijgelezen en ongegeneerd alleen over Stef van me afschrijven? Goddamn, ik ben echt zeven doden gestorven vanochtend. Lief zou met Stef naar zijn ouders op bezoek gaan en ik had een vrijgezellenfeestje, dus hij was bezig Stef's tas in te pakken en wilde graag vlot weg.. Was ondertussen ook nog aan het ontbijten, liep even weg om nog iets te pakken en ik was nog bij Stef. Wat ik alleen niet wist is dat lief een mok koffie neer had gezet. Dus jullie voelen 'm al aankomen.. :'( Ik was in de keuken, zag Stef graaien en was net 4 stappen te ver weg om er nog op tijd bij te zijn :'( :'( Metéén onder de lauwe douche genomen, een half uur dik, het arme kind was helemaal aan het klappertanden en had blauwe knietjes van de kou, maar gelukkig is het -waarschijnlijk dankzij het goede koelen- wel gebleven bij eerstegraads brandwonden. Op zijn borst en onder zijn oksel zitten totaal 3 plekken waarvan de huid heeft losgelaten, op zijn kin, kaak, schouder en borst zitten rode plekken. Morgen moeten we terug naar het ziekenhuis om te laten kijken of er toch nog blaren zijn ontstaan (het kán zijn dat tweedegraads brandwonden zich pas later openbaren), maar op het eerste gezicht ziet het ernaar uit dat het netjes zal genezen en dat hij er geen littekens aan over zal houden.

Tot morgen moeten we hem het maximum aan paracetamol geven en morgen in het ziekenhuis krijgen we nadere instructies. Toen hij daar pijnstilling kreeg (paracetamol en ik geloof diclofenac) was duidelijk te merken dat het hem goed deed, vanaf dat moment was hij lekker aan het spelen en op het moment is hij gevloerd en ligt op bed. En wij zijn dus ook redelijk gevloerd nu, schuldgevoel troef en enorm bezorgd om ons kleine allesje. Snotverdikkeme, hoe vaak het ook overal al gezegd wordt, ik ga het nog een keer zeggen: PAS OP MET HETE DRANKEN EN KINDEREN! Echt, ik was er altijd zo bang voor dat ik bijna geen thee meer drink in zijn bijzijn en altijd de waterkoker leeggooi meteen na gebruik, en dan nóg gebeurt het récht onder je ogen. Ik ga morgen ook gelijk gewone setjes ondergoed kopen, het viel me vanochtend ZO tegen dat we zijn kleding niet gemakkelijk uit konden trekken meteen nadat het gebeurd was, rompers hebben voor mij even helemaal afgedaan.

[/dagboek]
3!
  zondag 8 mei 2011 @ 13:12:32 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96502314
oooo Trix wat vreselijk!!!! :* ik kan me voorstellen dat je je doodgeschrokken bent; en ook dat je je schuldig voelt...
Ik ben daar ook zo ontzettend bang voor!!!
ik hoop van harte dat het met Stef goed gaat de komende dagen.. en hij er geen schade aan overhoudt..

arme trix en arm mannetje.. :*

en Ssserpente; ik heb laatst bij Evie ook zo;n vlek in bed gehad; was met het doorkomen van een kiesje... Komt misschien ook doordat Evie duimt en daardoor de boel gaat bloeden (als er een kies op springen staat) en dan dus idd veeeeel kwijl met bloed...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96502412
:* inca

het klinkt alsof met goed handelen de schade beperkt is. ik kan me voorstellen dat je je doodgeschrokken bent!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_96502767
Oh Trix wat enorm schrikken zeg!! En wat zielig voor Stef zeg! Hopelijk valt het mee en heeft hij er geen blijvende plekken van!! :*
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2011 @ 13:27:01 #225
43556 miss_dynastie
pi_96502814
Trix wat een schrik :'(
Gelukkig hebben jullie gelijk goed gekoeld, da's zo belangrijk... sterkte :*
  zondag 8 mei 2011 @ 13:34:09 #226
95408 Incantrix
pi_96503096
Thnx allemaal :'( :* Een heel deel van de rode plekken zijn inderdaad nog weggetrokken door het koelen. In het ziekenhuis waren ze allemaal blij met hoe we gehandeld hadden, maar toch voel ik me er klote over. Eigenlijk wilde ik hem eerst zijn kleren uitdoen en dán mee naar de douche sleuren, maar hij had een romper aan dus ik heb het amper geprobeerd. Daardoor heeft hij zéker een halve minuut lang in zijn gloeiende kleding gezeten en dat voelt zó rot.. Maar we zijn toch ook blij, het had zóveel slechter kunnen zijn. Eerst werd er gezegd dat er beoordeeld moest worden of hij naar het brandwondencentrum moest of niet, daar zijn we erg van geschrokken. Gelukkig viel het mee, maar je moet er toch niet aan denken?
3!
  zondag 8 mei 2011 @ 13:57:56 #227
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96503918
Trix, zoals gezegd, wat een schrik. Kan me je gevoel goed voorstellen. :*

Ssserpente, zou het misschien kunnen dat Lente in haar slaap op haar lip of tong bijt oid? Dat dat wat bloed geeft?
  zondag 8 mei 2011 @ 14:02:50 #228
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96504071
mijn dreumesje is ziek... en ik moet zo werken. Geen leuke moederdag zo. Evie heeft al 2 keer overgegeven... heeft ze nog nooit eerder gedaan. Verder weinig eetlust natuurlijk.
Staat ook een kiesje op doorkomen.
arm meisje..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 8 mei 2011 @ 14:25:09 #229
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_96504808
Incantrix wat een ochtendje hebben jullie achter de rug. Ik hoop dat het zo blijft en niet erger word en nu maar even lekker bijkomen en knuffelen met jullie allesje...
pi_96505846
He bah Incantrix...wat zit een ongeluk dan toch in een klein hoekje he...
Goed om te beseffen dat je dus op zo'n moment WEL handelt!
Arm kereltje, hoe is het nu met hem?

Vicks, wat K...van je nacht met Tess! Dat is niet de bedoeling...het leek zo goed...ik hoop dat even doorpakken helpt!
  zondag 8 mei 2011 @ 15:14:47 #231
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96506091
Och incantrix, wat zul je zijn geschrokken zeg! Phoe, heftig. En wat heb je goed gehandeld, heb je de romper opengeknipt uiteindelijk? Hopelijk gaat het helemaal goed komen met Stef! :*

Evie ook al ziekig, sneu he. Ik vind tanden doorkomen echt zo naar.

En dan die arme Lente, zo ziek op vakantie. Ik moet eerlijk zeggen dat me dat best wel vermoeiend lijkt als je de hele dag een huilend kindje om je heen hebt. Ze kunnen er zelf niets aan doen.

Noortje is ook ziek geweest en ook heel zielig, en dan de hele dag 'klagen' oh ik kan daar af en toe gewoon een beetje sjacho van worden. Erg he.
  zondag 8 mei 2011 @ 15:15:41 #232
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_96506121
Jeetje Incantrix, wat een schrik!
Voel je absoluut niet schuldig dat je de kleding niet meteen verwijderde, het advies is in principe dat je de kleding niet uit doet. Een uitzondering hierop is de luier, omdat deze zich volzuigt met de hete vloeistof en daardoor lang blijft branden.
Fijn dat alles lijkt mee te vallen. :*
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_96506135
Nou dat Becky, ik vind het ook knap Ssserpente, want constant een huilend en dreinend kind om je heen,....poeh daar ben ik heel snel flauw van!
Fijn dat jullie het toch gezellig hebben weten te houden!
Vreemd ja, die vlekken in het lakentje, kun je in haar mondje kijken of er daar wat loos is?
  zondag 8 mei 2011 @ 16:50:28 #234
100412 mefke79
komt goed!
pi_96508538
Trix, dat is kut en schrikken! Maar wat GWS zegt, je mag juist de kleren niet uit doen, alleen de luier.Dus voel je daar absoluut niet schuldig over. En ik weet, helaas uit ervaring, dat het koelen via de kleding eigenlijk heel fijn voelt, want het is en de koeling van het water en de koeling van iets nat direct op de plek. Dat ie flink opknapt van de pcm is een goed teken he! Echt diepe brandwonden voel je niet, dus het is eigenlijk maar goed dat ie pijn heeft.

Ssserpente, het enige dat ik kan bedenken is inderdaad kiesjes/tanden die dit veroorzaken of bloedneuzen. En het kan natuurlijk best dat die alleen 's nachts voorkomen, bijvoorbeeld omdat ze hardnekkig door haar neus probeert te ademen, maar dat niet lukt door een verstopte neus. Wel jammer dat ze ziekjes was op vakantie.

Ons manneke heeft vrijdag de show gestolen op de bruiloft van mijn zusje. Hij was ook echt te schattig met overhemd enzo. Omdat we verder geen oppas hadden is hij bij mijn schoonmoeder gebleven en dat vind ik eigenlijk maar niets. Ze krijgt dan, op eigen verzoek, een handleiding van anderhalf A4 en krijgt het nog voor elkaar om dingen niet te doen. Zo merkte ze terloops op dat het niet gelukt was de puf te geven. Terwijl ze dus zelf rookt en Driekus zijn puf in haar huis heel hard nodig heeft. En ze laat em op de galerij spelen terwijl haar huis naast de -open- brandtrap zit.

Aoraki, ik kan je frustratie mbt tot eten echt heel goed voorstellen, ik zou er ook absoluut niet blij mee zijn. Gelukkig past mijn schoonmoeder niet structureel op, ik zou daar echt niet tegen kunnen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96513735
Oh Inca, wat een schrik zeg!! Jeetje, ik heb er kippevel van!! Dikke kus voor jullie allebei!

Tess is vanmiddag zonder problemen gaan slapen vanmiddag en heeft bijna 2 uur geslapen!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96515005
Och Inca, dat is schrikken zeg!
Wat supergoed gehandeld heb je!
  zondag 8 mei 2011 @ 19:42:15 #237
95408 Incantrix
pi_96515038
Thnx allemaal, jullie zijn heel erg lief O+ :* Ik wist niet van het advies de kleding niet uit te doen, ik dacht juist aan die laagjes kleding waarin gloeiend hete koffie gezogen zat, die aan zijn huid bleef plakken tot we bij de douche waren. We hebben hem een tijdje gekoeld met kleding aan, daarna hebben we alles uitgetrokken zodat we beter konden zien waar er gekoeld moest worden.

En werkelijk, ik heb zó vaak gedacht dat dit Stef altijd bespaard zou blijven omdat ik altijd érg alert ben op de combi van hete thee/koffie en kinderen.. :') Nouja, het gaat goed met Stef, vanmiddag en vanavond was niet echt aan hem te merken dat er vanmorgen zoiets heftigs aan de hand was, hij wilde in de zandbak, stuitert het huis door, loopt te rennen en te springen. Zelfs toen de PCM uitgewerkt moest zijn was hij gewoon nog helemaal gezellig, volgens mij is het best een bikkeltje.. Of misschien werkt diclofenac langer door als PCM, dat weet ik dan weer niet. Nouja, morgen horen we wel verder. Ik ga zo nog even een lijstje met vragen voor het ziekenhuis maken, wil niets vergeten.
3!
pi_96516506
Inca, wat heftig. Maar jullie hebben super gehandeld. Ik had het erover met mn mans, mijn broer heeft toen hijzo jong was een pot thee over zich heen gekregen. Op de klassieke manier, tafelkleed trekken. Iedereen zat erbij, soms voorkom je het gewoon niet. Hij had derde graads verbrandingen,nog steeds een litteken bij zijn oksel.
Hopen dat de brandwonden bij Stef meevallen.
een kus voor jullie heftige dag.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96516863
Incantrix wat heftig! Maar goed dat jullie zo snel gehandeld hebben en dat het mede door het goede koelen allemaal mee lijkt te vallen, maar wat zullen jullie geschrokken zijn zeg :*. Hopelijk heeft Stef er niet al teveel last van en geneest het mooi!
Fake it till you make it...
pi_96517303
Trix, wat een schrik. Je hebt super goed gehandeld, echt waar! Wat moet het erg zijn als je het ziet aankomen maar er net niet op tijd bij kan zijn. Heel veel sterkte. En wat is je mannetje stoer.

Ik heb op een infoavond van de brandwondenstichting ook gehoord dat je het beste de luier uit kan doen, maarja, als je dat snel wilt doen, zit die stomme romper wel mooi in de weg. Voordat je bij de romper bent moet ook nog de broek uit en als je pech hebt ook nog schoenen. Ik word er naar van als ik er aan denk.

Mef, wat leuk dat driekus het zo goed heeft gedaan! Wat gek dat je schoonmoeder geen puf kon geven. Als ze zo onzeker is om op te passen, kan ze dan niet een keertje proefdraaien met jullie erbij maar zonder dat je ingrijpt? Niet om haar te controleren, maar meer dat ze zich zekerder voelt. (maarja, wie ben ik om advies te geven over schoonmoeders ;))
pi_96519417
Oh Incantrix wat moeten jullie enorm zijn geschrokken! :o Je arme jongetje :'(
Wat goed dat jullie meteen zijn gaan handelen met het koelen. Voel jezelf nou echt niet schuldig dat je heel even hebt staan twijfelen wat eerst te doen, dat is echt menselijk.
Gelukkig dat hij er zelf nog best vrolijk onder lijkt, hopelijk slaapt hij ook goed vannacht.
Dikke kus voor de schrik :*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_96519520
*O* vanavond zonder problemen gaan slapen *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 8 mei 2011 @ 20:52:27 #243
100412 mefke79
komt goed!
pi_96519536
Aoraki, geloof me, ik heb de moed opgegeven mbt deze schoonmoeder. Ze is overdreven voorzichtig op momenten dat ik denk waarom? ( oe kijk uit hij valt...op hoogpolig wit tapijt) en ziet geen gevaar bij situaties waarvan ik denk oei (de open brandtrap, laten rennen op een galerij terwijl het jochie geen balkons/galerijs gewend is). En ze kan wel puffen, maar ja 'hij protesteerde'. Ja, hij is 1,5 tuurlijk protesteert ie. Dat kan je toch wel aan?!
Morgen lekker alles in de was, alles stinkt naar de rook....
  zondag 8 mei 2011 @ 20:53:04 #244
100412 mefke79
komt goed!
pi_96519579
Vicky, yes!!!
  zondag 8 mei 2011 @ 21:03:47 #245
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96520404
Inca :* dat moet ff schrikken zijn geweest.... Alexa heeft een keer lauwe koffie half over haar heen gehad zo. En wij zijn sindsdien hier ook erg happig op hete dranken, maar soms ook niet als ik eerlijk ben :@. Een gewaarschuwd mens telt voor twee let er nu extra extra op...

Vicky, hoppa!!! Eens kijken hoe de nacht gaat!

Mef, heerlijk dat het vrijdag zo leuk was. Op je schoonmoeder na dan... Sjonges... Wat kunnen mensen toch raar doen :?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 8 mei 2011 @ 21:08:31 #246
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96520698
Inca :* wat een schrik moet dat geweest zijn. Maar fijn dat jullie toch bevestiging hebben gekregen dat jullie goed gehandeld hebben.
Ik ben hier ook altijd aan het stressen als er iets van warme drank gedronken wordt. Nu kan Thomas sowieso niet aan onze keukentafel (hoogte van een aanrecht) en in zijn Ikea-stoel komt hij ook te ver van de tafel, maar als we ergens zijn, dan ben ik echt een panikeur, merk ik. Zit ik constant van andere mensen hun tassen achteruit te schuiven, hun borden te verplaatsen, ... (enkel als ze Thomas op de schoot hebben, natuurlijk ;) ). Waarom kan niet iedereen zoals ik water of frisdrank drinken bij hun stuk taart? ;)
pi_96520832
dat doe ik ook hoor Leonieke.
Als er visite komt verzoek ik ze altijd hun drinken zoveel mogelijk op de hoge computerkast te zetten en als zij het niet doen, doe ik het zelf :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96521656
Ow, Trix, wat moeten jullie geschrokken zijn, zeg. Ik kan alleen maar herhalen wat al is gezegd. Je hebt prima gehandeld, echt! En hoe voorzichtig je ook bent, je kunt nooit alles voorkomen. Dat heeft niets met schuld te maken, maar alles met domme pech. Ik hoop dat Stef zo tierig blijft als ie vanmiddag was! :*

Grappig om te lezen dat jullie ook visite krijgen die hun hete dranken gedachteloos op tafel zet. Mensen (zonder kinderen) hebben het vaak echt niet door. De vriend van m'n moeder zet, ook na honderd keer vragen, nog steeds z'n kokend hete thee op tafel. Ik neem het 'm niet kwalijk, want voordat Lente er was zaten zulke dingen ook niet in mijn systeem, maar het is wel erg vermoeiend om er de hele tijd op te moeten letten en vrij genant om het keer op keer te moeten vragen.Maar dat laatste komt vooral omdat het nogal een formele man is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 08-05-2011 21:41:37 ]
  Moderator zondag 8 mei 2011 @ 21:28:20 #249
5428 crew  miss_sly
pi_96522135
trix, wat een narigheid. Wat zullen jullie geschrokken zijn en je rot voelen, ook al is dat onnodig. Wat fijn dat jullie goed handelden. Ik hoop dat Stef er geen littekens aan overhoudt en er niet al te veel last van zal krijgen :*

En een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik had deze week namelijk een soortgelijk ongelukje, alleen ik stond er wel dichtbij en kon het kopje een tik geven waardoor het de andere kant op viel. Senna kon namelijk ook nooit bij de tafel of de placemet op de tafel....dus wel!

Ssserpente, fijn dat je er weer bent en dat de vakantie goed was, ondanks dat Lente zich niet fijn voelde. Vermoeiend he, zo'n zielig en huilend meisje. Is ze nu helemaal opgeknapt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 8 mei 2011 @ 21:29:00 #250
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96522188
Ah, dan ben ik de enige niet :D
Ik zie het andere mensen namelijk veel minder doen.

En idd, ik kan het hen niet kwalijk nemen, want ik lette er vroeger veel minder op. Alhoewel, om eerlijk te zijn, neem ik eigenlijk nooit andere kinderen op mijn schoot als ik aan het eten/drinken ben.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:49:50 #251
100412 mefke79
komt goed!
pi_96523757
pfff, ik heb echt respect voor mensen die avond in, avond uit een dreumes hebben die niet wil slapen. Die van mij heeft net een half uur tegen me liggen kletsen. En stiekem was het nog best gezellig, maar ja, hij moest natuurlijk wel slapen. Hij ligt nu weer in het eigen bed, met een fles yoghurt en paracetamol (tandjespijn..).
  zondag 8 mei 2011 @ 21:49:58 #252
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96523765
Oei Trix, ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn. Gelukkig is het (relatief) goed afgelopen.

Schoonmoederperikelen, breek me de bek niet open! Nouja, zo erg is die van mij niet. Maar soms *mompelt iets met bloed en nagels enzo*

Eindelijk tijd gehad om mijn filmpje te uploaden: Thomas zegt opperdepop! (sort of...)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 8 mei 2011 @ 21:55:06 #253
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96524111
Weet je waar ik het moeilijk mee heb? Als ik zeg dat hij niets meer krijgt, dat ze dan toch nog vlug een pakje koeken openen en hem een koek geven. "Zie je wel dat hij nog honger heeft!" Nee, echt niet, da's goesting. Als ik elke keer dat ik goesting heb in eten mijn lichaam volprop, word ik een ton. Thomas zou gewoon blijven eten tegenwoordig. Behalve dan natuurlijk dat hij 's avonds maar 100cc melk meer drinkt :{w
pi_96524112
Miss, ik merk ook dat ik er op moet letten dat Lente groeit. :') Ik denk nog steeds wel eens dat ik iets op tafel buiten haar handbereik zet terwijl ze al lang en breed bij kan.

Ze hoest en snottert nog wel flink, maar is een stuk vrolijker dan op vakantie gelukkig. Het lijkt haar ook echt goed te doen dat ze weer in d'r eigen omgeving is. O+ Toch vraag ik me af of ze echt last had van de vreemde omgeving, want ze sliep daar prima.

We moesten ook de hele dag zorgen dat ze d'r schoenen niet in het vizier kreeg, want zodra ze ze zag moesten ze aan. En zonder hulp van ons uiteraard. En natuurlijk lukte dat niet (All Stars) dus was het binnen twee seconde brullen. Ook tijdens korte autoritjes stond ze er zodra we stil stonden op om even achter het stuur te mogen. Ze vindt auto's helemaal de bom, dus ze mag wel eens in een stilstaande auto 'rijden'. Dan draaien we het sleuteltje half om zodat alle knopjes het doen (starten kan alleen als je de koppeling in trapt) en mag ze d'r gang gaan. Dan moet de gordel om, het raampje open en dicht, moet er gezwaaid en 'dag dag' gezegd worden en 'rijdt' ze weg met de radio keihard aan, de ruitenwisser, noem maar op. :D

Maar goed, na elk kort autoritje was het dus drama zodra we stil stonden, want dan wilde ze rijden.

Gelukkig is ze nu weer een stuk relaxter.
pi_96524176
Wat is goesting, Leo?
  zondag 8 mei 2011 @ 21:56:37 #256
61183 leonieke
Dan toch?
  zondag 8 mei 2011 @ 21:58:30 #257
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96524361
Of zo: "ik heb hem fruitpap gemaakt, hoor. Hij is nog te klein om stukjes fruit te eten."

Hmz, hij eet toch echt al een paar maand stukjes banaan, appel, mango, kiwi, druiven, aardbeien, meloen, ... :Y (trots als ik ben, heb ik dat namelijk al een paar keer verteld ;) )
En dan geef ik hem een stuk druif en valt hun mond open dat hij al zo een druif kan eten :') _O-
pi_96524592
Geeft niks, Leo, ik was gewoon nieuwsgierig.

Geven jullie de druiven heel? Ik ben zo bang dat ze dan bij Lente in haar keel schieten.
pi_96524854
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Ssserpente het volgende:

Geven jullie de druiven heel? Ik ben zo bang dat ze dan bij Lente in haar keel schieten.
meestal geef ik ze in 2-en gesneden, amar soms ook heel en dat gaat goed.

O+ net mij mijn stoertje gekeken en ze ligt nog keurig netjes in d'r bed O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96524884
Wat fijn, Vick!
  zondag 8 mei 2011 @ 22:06:23 #261
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96524907
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Ssserpente het volgende:

Nee, in stukjes (maar dus niet geplet).
Gisteren zat hij bij opa op de schoot en beet ik telkens een stuk van een druif om hem dat dan te geven (er zaten ook pitten in, dus die pitten at ik zelf op). Een hele druif zou ik hem ook niet durven geven. Ik heb me namelijk onlangs ook nog verslikt in een druif :')

Wat goed Vicky. Hopelijk hebben jullie een rustige nacht :)

Ik vrees hier trouwens het ergste.

Thomas' dag vandaag:
7.30u: wakker en spelen (mama sliep uit ;) )
9.45u: in bed
13.15u: Thomas wakker gemaakt
15.20u: in bed
18u: Thomas wakker gemaakt
20.25u: in bed

Ofwel had hij veel schade in te halen ofwel zien we hem morgen veel te vroeg terug :D
  zondag 8 mei 2011 @ 22:07:47 #262
100412 mefke79
komt goed!
pi_96524999
druif gaat hier meestal in zijn geheel, maar dan bijt ie em vanuit z'n handje zelf doormidden. Appels gaan ook niet meer altijd in stukjes, hij jat ze zelf van de schaal en begint te kluiven.
Het lijkt erop dat wij hier eindelijk ondertanden er bij krijgen. Hij heeft al maaaaanden twee ondertanden, nu is het 2 en een beetje en volgens mij komt er nog eentje aan.
pi_96525080
Appels werden hier ook gejat maar elke keer een hapje uit een appel vond ik vervelend worden, dus appels liggen in de fruitschaal buiten reikwijdte.
Meestal schil ik ze en snijdt ze in partjes. Tess is gek op appels en aardbeien
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 8 mei 2011 @ 22:09:40 #264
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96525121
Aardbeien is hier nog niet helemaal zijn ding.

Banaan is zijn favoriet. Hij zou de hele dag door bananen eten, denk ik :@ (maar hij krijgt er dus maar 1 per dag en zelfs dat vind ik eigenlijk al niet zo super)
  zondag 8 mei 2011 @ 22:11:11 #265
100412 mefke79
komt goed!
pi_96525238
manaan (banaan), aadbei, duif...het maakt niet veel uit, hij lust het allemaal. En dat appels jatten is iets van de laatste dagen, dus ik ga ze ook maar buiten bereik leggen. Van de andere kant kan ik er niet mee zitten dat ie fruit eet zolang ie zijn gewone eten ook goed blijft doen. En dat doet ie.
pi_96525257
bananen zijn hier uit.
Als ik een bak aardbeien neer zet en ik draai me om dan zijn ze op :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96525299
Lente eet nauwelijks fruit. Ik bied het twee keer per dag aan, maar het boeit 'r weinig. Vaak neemt ze een hapje en weigert het vervolgens pertinent. Ze houdt meer van hartig dan van zoet; zelfs de aardbeien van vanmiddag wilde ze niet. Een banaantje gaat er wel in trouwens, maar da's geen volwaardig fruit.

Ik ga maar proberen om weer aan tafel fruit te eten, mss helpt dat.
pi_96525370
Je brengt me op een idee, Vick! Ik ga eens proberen of het werkt om een bakje fruit nonchalant neer te zetten.
pi_96525427
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef Ssserpente het volgende:
Je brengt me op een idee, Vick! Ik ga eens proberen of het werkt om een bakje fruit nonchalant neer te zetten.
of er een spelletje van maken.. elke keer als zij een stukje fruit wil pakken zeg je: niet pikken hoor, dat is van mij. Werkt hier als een tierelier :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 8 mei 2011 @ 22:14:33 #270
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96525500
Thomas eet rond 16u meestal 2 stukken fruit :Y Maar dan zit hij effectief in zijn eetstoel en krijgt hij het in een schaaltje aangeboden. Zo, tijdens het spelen ofzo, heeft hij nog nooit iets gegeten (dus ook geen koek of wat dan ook).
Tot nu toe is het eigenlijk zo de gewoonte dat hij altijd aan tafel zit om te eten (en zelf zit ik dan een potje yoghurt te eten in de zetel terwijl hij voor mij speelt :') )
pi_96525544
Haha, ook een goeie! Ik vrees alleen wel dat ze dan d'r hele mond volpropt om het er vervolgens als een laadklep weer uit te kiepen. Daar heeft ze sowieso een handje van, vooral met mandarijnen.
pi_96525574
Tess zit hier eigenlijk alleen met avondeten in d e kinderstoel. Boterham 's ochtends en 's middags eet ze op een klein stoeltje aan de kleine tafel. Fruit krijgt ze in een bakje aan de kleine tafel :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96525603
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ook een goeie! Ik vrees alleen wel dat ze dan d'r hele mond volpropt om het er vervolgens als een laadklep weer uit te kiepen. Daar heeft ze sowieso een handje van, vooral met mandarijnen.
beginnen met een paar stukjes zodat ze de kans niet krijgt haar mond vol te proppen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96525663
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef leonieke het volgende:
Thomas eet rond 16u meestal 2 stukken fruit :Y Maar dan zit hij effectief in zijn eetstoel en krijgt hij het in een schaaltje aangeboden. Zo, tijdens het spelen ofzo, heeft hij nog nooit iets gegeten (dus ook geen koek of wat dan ook).
Tot nu toe is het eigenlijk zo de gewoonte dat hij altijd aan tafel zit om te eten (en zelf zit ik dan een potje yoghurt te eten in de zetel terwijl hij voor mij speelt :') )
Ontbijt, lunch en avondeten doen we hier altijd aan tafel, maar het fruitmoment aan tafel is er eigenlijk een beetje bij ingeschoten. Komt geloof ik omdat ik op een gegeven moment het idee had dat ik de hele dag met het kind aan tafel zat.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:17:02 #275
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96525672
Oh, maar dat zou bij mij onder dezelfde noemer vallen, Vicky (niet dat Thomas al een klein stoeltje ofzo heeft). Ik bedoel eerder dat Thomas niet eet terwijl hij rondloopt ofzo.
pi_96525697
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef Vicky het volgende:

[..]

beginnen met een paar stukjes zodat ze de kans niet krijgt haar mond vol te proppen?
De pest is dat ze het gewoon niet doorslikt. :')
pi_96525718
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef leonieke het volgende:
Oh, maar dat zou bij mij onder dezelfde noemer vallen, Vicky (niet dat Thomas al een klein stoeltje ofzo heeft). Ik bedoel eerder dat Thomas niet eet terwijl hij rondloopt ofzo.
Ah oke.. dat doet Tess wel :D Die eet meestal beter als ze loopt dan als ze zit _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96525733
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

De pest is dat ze het gewoon niet doorslikt. :')
hmm tja uhh lastig dan.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 8 mei 2011 @ 22:18:10 #279
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96525746
Jemig Incantrix, wat een schrik :'(
Gelukkig valt het nog mee maar ik kan me goed voorstellen dat dit er flink inhakt bij je. Een ongeluk zit in een klein hoekje helaas, sommige dingen kunnen gewoon niet voorkomen worden, hoe goed je je best ook doet. Dont be too hard on yourself :*

Toby heeft van de week ook een flinke smak gemaakt. Ik stond te douchen (net als altijd met de badkamerdeur wijd open) en de jongens waren in onze slaapkamer aan het spelen.. Net op het moment dat ik mijn hoofd vol shampoo heb hoor ik een harde boem!! gevolgd door gebrul uit onze slaapkamer komen. Bleken de jongens van ons bed te zijn gevallen tijdens het stoeien. Huhhh, Toby kan toch helemaal niet op ons bed klimmen?? Wel dus als grote broer hem er op hijst }:|
Nou ja, gelukkig niks aan de hand verder, ik heb er alleen weer flink wat grijze haren bij :')

Ssserpente, weet je zeker dat het kwijl is en geen snotterige bloedneus?
.... met gevoel voor drama....
  zondag 8 mei 2011 @ 22:18:41 #280
100412 mefke79
komt goed!
pi_96525798
Driekus lijkt op mij: liever zuur dan zoet en lever koud dan warm. Van de week heeft ie zo ook nog rauwe champignons staan eten, courgette die nog niet gekookt was en je maakt em helemaal blij met mango/sinaasappelsap uit de blender. Of gewone yoghurt zonder iets er bij. Zodra je het zoet gaat maken, haakt ie af.
Hij jatte vanochtend letterlijk de kaas van mijn brood. Hup broodje open, kaas eraf, broodje weer dicht.
  zondag 8 mei 2011 @ 22:19:30 #281
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96525851
Ik moet bekennen dat we eigenlijk de gewoontes overnemen van bij de onthaalmoeder. Zo gaat het daar ook en gaat het vlot.
Maar ik ben me er wel van bewust dat de kans bestaat dat het niet lang meer duurt voor hij al spelend zit te eten :)

Ik vind het gewoon fijn dat hij zijn vast stramien heeft. Al kan hij nu niet meer in zijn stoel zitten zonder dat hij iets te eten krijgt. Da's ook iets :D
  zondag 8 mei 2011 @ 22:19:31 #282
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96525853
Driekus _O-
pi_96525901
God, Kers, wat een ellende. Ik zie je al druipend met shampoo in je oog de slaapkamer in rennen.

Snot kan idd ook. Ik vind het dan alleen gek dat ze overdag nooit bloed in d'r snot heeft zitten.
Het wordt steeds smakelijker. :Y)
pi_96525926
hoeveel kiezen/tanden moet ze nog?
Tess heeft ook wel eens wat roder kwijl in d'r bed liggen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 8 mei 2011 @ 22:21:25 #285
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96525965
Schitterende actie van Driekus :D

Zoet is ook minder aan Thomas besteed. Bij de onthaalmoeder neemt hij af en toe de boterham van de meisjes af. Maar die eten enkel boterhammen met confituur. En hij lijkt het maar niet te onthouden :+ Wel schitterend om de teleurstelling op zijn gezicht te zien _O-
pi_96526059
Geen idee. Ze bijt m'n fikken eraf zodra ik probeer te kijken. Ze heeft nu al d'r tanden, inclusief hoektanden geloof ik, en daarachter nog vier kiezen. Maar bloed daarvan lijkt mij ook het meest voor de hand liggend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 08-05-2011 22:32:43 ]
pi_96526128
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:22 schreef Ssserpente het volgende:
Geen idee. Ze bijt m'n fikken eraf zodra ik probeer te kijken. Ze heeft nu al d'r tanden, inclusief hoektanden geloof ik, en daarachter nog vier kiezen. Maar bloed daarvan lijkt mij ook het meest voor de hand liggen.
tess moet nog 4 kiezen en dat zijn volgens mij de venijnigste. Ze klaagt ook steeds over auw mond auw mond. En at fikken afbijten ken ik maar al te goed }:|
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 8 mei 2011 @ 22:25:30 #288
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96526232
Ik heb ook wel eens zulke lakentjes hier, Ssserpente. En volgens mij komt het ook van de tandjes.

Flip is naast een bijter ook een zandhapper. Ik was gisteren met ze naar het strand in Zandvoort en net als zijn broer wist hij van gekkigheid niet wat ie met zulke bergen zand aan moest dus hij nam maar een hele grote hap :D
(en vervolgens kwam zijn lunch en ontbijt eruit :P )
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 8 mei 2011 @ 22:28:39 #289
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96526463
Dat schuurt natuurlijk wel lekker, Rocka ;)

Hoe gaan jullie trouwens om met planten en aarde? Thomas heeft er nu niets beters op gevonden om de aarde uit de bloempotten op te eten :') En elke keer als hij eventjes alleen is, zit hij aan die bloempotten (ik ga eventjes naar toilet en hoppa, Thomas zit met aarde in zijn mond, even naar de wasmachine: yummie, aarde :o ).
Zal wel een faaaasseee zijn zeker? ;)
  zondag 8 mei 2011 @ 22:42:28 #290
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96527410
Leonieke kun je er geen doorzichtige magnetronfolie over spannen tot de lol er vanaf is en hij er niet meer naar omkijkt? Zo hebben we het bij onze katten eens gedaan :D

En Incantrix wat een schrik :o Ik zat hier gewoon achter mijn scherm mee te huiveren... Hopelijk valt het morgen mee en blijft het bij 1e graads zodat hij er geen littekens aan over houdt :*
  zondag 8 mei 2011 @ 22:43:36 #291
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96527484
Zand? Aarde??
Rare voorkeuren hebben die jochies van jullie!

Gewoon consequent blijven corrigeren Leonieke. En alternatieven bieden. Bah, aarde is vies, dat is niet om te eten. Hier heb je een willekeurig eetbaar ding, dat is wel lekker. Blijven benadrukken dat aarde vies is en bah. Is het natuurlijk ook, en zo heb je meer kans dat hetgeen er in de potten zit ook blijft groeien. En dat Thomas niet ziek wordt van al die ranzigheid.
Worden trouwens flink ranzige poepluiers als hij aarde gegeten heeft, of niet?
  zondag 8 mei 2011 @ 22:46:35 #292
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96527692
Kersjes, ik denk niet dat de mijne nog eens een poginkje waagt ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_96535009
ssserpente, je inbox is vol :P
  maandag 9 mei 2011 @ 09:11:18 #294
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96535825
Goeiemorgen. Rienk heeft gister bij zn pake en beppe geen seconde stil gezeten (leuk joh een grote boerderij met een nog grotere tuin zonder hek of afzetting en wel een drukke weg en een mega sloot :{ ) Dus J en ik zijn de hele middag bezig geweest met Rienk vangen.
Een tuigje leek me ineens niet meer zo'n gek idee. Kind aan het spit met 20 meter touw en het zal hem nog te weinig zijn :X

Maar hij heeft een prachtmiddag gehad en wij hebben aan onze conditie gewerkt :+

Dikke knuffel voor Incantrix :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96536140
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef Ssserpente het volgende:
God, Kers, wat een ellende. Ik zie je al druipend met shampoo in je oog de slaapkamer in rennen.

Snot kan idd ook. Ik vind het dan alleen gek dat ze overdag nooit bloed in d'r snot heeft zitten.
Het wordt steeds smakelijker. :Y)
is het geen hooikoorts? ik heb zelf bij een hooikoortsaanval waar ik niks aan doe heel snel bloedinkjes in mijn neus, combineer dat met een loopneus en je krijgt ook zo'n effect. ik zou het gewoon ff overleggen met de huisarts. daar is die voor ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 9 mei 2011 @ 10:24:03 #296
100412 mefke79
komt goed!
pi_96537460
Morge!
Mijn dreumes heeft na de fles met yoghurt en pcm prima geslapen en stond vanochtend zingend op om half zeven. Snap er de ballen van, maar goed. Mijn man had em op het kdv afgezet en daar is ie meteen met zijn vriendinnetje gaan dansen, dus dat komt vast goed vandaag.
pi_96538460
Ik geloof niet dat het hooikoorts is, Simmu. Daar zie ik namelijk verder geen symptomen van. En ik vind het niet zorgelijk genoeg om er speciaal voor naar de dokter te gaan. Als ik er weer eens ben, zal ik het eens vragen. :)

Vlindur, wij hebben nog een tuigje liggen waar we niets mee doen. Na overleg met Nils wil ik 'm wel opsturen? Hij is niet roze deze keer. :P

Mef, wat goed! :z En wat schattig dat ie met zn vriendinnetje is gaan dansen. O+

Ik heb zo moeten lachen om Lente. Ze zegt de laatste tijd tegen alles 'Dag dag!'. Tegen het schaap dat ze in de kast verstopt, tegen een tekening op het magneetbord die ze uitwist. En gisteren ook tegen Nils die z'n boxershort aantrok. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 09-05-2011 11:06:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')