SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 08-05-2011 14:09:01 ]
meestal geef ik ze in 2-en gesneden, amar soms ook heel en dat gaat goed.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Ssserpente het volgende:
Geeft niks, Leo, ik was gewoon nieuwsgierig.
Geven jullie de druiven heel? Ik ben zo bang dat ze dan bij Lente in haar keel schieten.
Nee, in stukjes (maar dus niet geplet).quote:Op zondag 8 mei 2011 22:01 schreef Ssserpente het volgende:
Geeft niks, Leo, ik was gewoon nieuwsgierig.
Geven jullie de druiven heel? Ik ben zo bang dat ze dan bij Lente in haar keel schieten.
of er een spelletje van maken.. elke keer als zij een stukje fruit wil pakken zeg je: niet pikken hoor, dat is van mij. Werkt hier als een tierelierquote:Op zondag 8 mei 2011 22:12 schreef Ssserpente het volgende:
Je brengt me op een idee, Vick! Ik ga eens proberen of het werkt om een bakje fruit nonchalant neer te zetten.
beginnen met een paar stukjes zodat ze de kans niet krijgt haar mond vol te proppen?quote:Op zondag 8 mei 2011 22:15 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ook een goeie! Ik vrees alleen wel dat ze dan d'r hele mond volpropt om het er vervolgens als een laadklep weer uit te kiepen. Daar heeft ze sowieso een handje van, vooral met mandarijnen.
Ontbijt, lunch en avondeten doen we hier altijd aan tafel, maar het fruitmoment aan tafel is er eigenlijk een beetje bij ingeschoten. Komt geloof ik omdat ik op een gegeven moment het idee had dat ik de hele dag met het kind aan tafel zat.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:14 schreef leonieke het volgende:
Thomas eet rond 16u meestal 2 stukken fruitMaar dan zit hij effectief in zijn eetstoel en krijgt hij het in een schaaltje aangeboden. Zo, tijdens het spelen ofzo, heeft hij nog nooit iets gegeten (dus ook geen koek of wat dan ook).
Tot nu toe is het eigenlijk zo de gewoonte dat hij altijd aan tafel zit om te eten (en zelf zit ik dan een potje yoghurt te eten in de zetel terwijl hij voor mij speelt)
De pest is dat ze het gewoon niet doorslikt.quote:Op zondag 8 mei 2011 22:16 schreef Vicky het volgende:
[..]
beginnen met een paar stukjes zodat ze de kans niet krijgt haar mond vol te proppen?
Ah oke.. dat doet Tess welquote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef leonieke het volgende:
Oh, maar dat zou bij mij onder dezelfde noemer vallen, Vicky (niet dat Thomas al een klein stoeltje ofzo heeft). Ik bedoel eerder dat Thomas niet eet terwijl hij rondloopt ofzo.
hmm tja uhh lastig dan.....quote:Op zondag 8 mei 2011 22:17 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
De pest is dat ze het gewoon niet doorslikt.
tess moet nog 4 kiezen en dat zijn volgens mij de venijnigste. Ze klaagt ook steeds over auw mond auw mond. En at fikken afbijten ken ik maar al te goedquote:Op zondag 8 mei 2011 22:22 schreef Ssserpente het volgende:
Geen idee. Ze bijt m'n fikken eraf zodra ik probeer te kijken. Ze heeft nu al d'r tanden, inclusief hoektanden geloof ik, en daarachter nog vier kiezen. Maar bloed daarvan lijkt mij ook het meest voor de hand liggen.
is het geen hooikoorts? ik heb zelf bij een hooikoortsaanval waar ik niks aan doe heel snel bloedinkjes in mijn neus, combineer dat met een loopneus en je krijgt ook zo'n effect. ik zou het gewoon ff overleggen met de huisarts. daar is die voorquote:Op zondag 8 mei 2011 22:20 schreef Ssserpente het volgende:
God, Kers, wat een ellende. Ik zie je al druipend met shampoo in je oog de slaapkamer in rennen.
Snot kan idd ook. Ik vind het dan alleen gek dat ze overdag nooit bloed in d'r snot heeft zitten.
Het wordt steeds smakelijker.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |