Miss, ik merk ook dat ik er op moet letten dat Lente groeit.

Ik denk nog steeds wel eens dat ik iets op tafel buiten haar handbereik zet terwijl ze al lang en breed bij kan.
Ze hoest en snottert nog wel flink, maar is een stuk vrolijker dan op vakantie gelukkig. Het lijkt haar ook echt goed te doen dat ze weer in d'r eigen omgeving is.

Toch vraag ik me af of ze echt last had van de vreemde omgeving, want ze sliep daar prima.
We moesten ook de hele dag zorgen dat ze d'r schoenen niet in het vizier kreeg, want zodra ze ze zag
moesten ze aan. En zonder hulp van ons uiteraard. En natuurlijk lukte dat niet (All Stars) dus was het binnen twee seconde brullen. Ook tijdens korte autoritjes stond ze er zodra we stil stonden op om even achter het stuur te mogen. Ze vindt auto's helemaal de bom, dus ze mag wel eens in een stilstaande auto 'rijden'. Dan draaien we het sleuteltje half om zodat alle knopjes het doen (starten kan alleen als je de koppeling in trapt) en mag ze d'r gang gaan. Dan moet de gordel om, het raampje open en dicht, moet er gezwaaid en 'dag dag' gezegd worden en 'rijdt' ze weg met de radio keihard aan, de ruitenwisser, noem maar op.
Maar goed, na elk kort autoritje was het dus drama zodra we stil stonden, want dan wilde ze rijden.
Gelukkig is ze nu weer een stuk relaxter.