abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:54:05 #101
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96377423
Ja, over Twitter. :@

Ik update straks even, nu even druk. Korte versie: *O*
Wel moet de neusamandel eruit.
A grand adventure has begun.
pi_96377503
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:54 schreef Keshet het volgende:

Ik twitter nie }:| (die kan je ook aan je facebook koppelen :P )
Maar ben benieuwd naar de stats enzo. En hopelijk heeft jou smurf ook veel baat bij het verwijderen van de neusamandel.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:59:27 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_96377565
Gisteren met Jochem in het ziekenhuis gezeten nadat zijn been wat anders de glijbaan in de Macdonalds uitkwam dan dat ie erin ging. Mogelijk scheurtje in scheenbeen, dus gips erom voor een week en volgende week weer kijken. Afgelopen weekend heb ik de zijkant uit zijn ledikant gehaald en dat ging goed, maar geen idee hoe dat nu natuurlijk met dat gips gaat. Een peuterbedje staat al klaar op zolder, koopjeshoek bij de IKEA :D

Prachtig gezicht Laura :)

Beterschap voor alle zieke kindertjes!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:00:28 #104
265732 Keshet
pi_96377595
Sue them! :D

Maar joh, wat rot! Heeft 'ie er veel last van?
pi_96377644
Jeutje Troel, da's bizar en naar zeg. Beterschap voor de kleine man! :*
En nog eentje voor de kapotte billetjes overal! :*

Laura, gave foto van Thijs in zijn nieuwe grote bed... wat een frummel is het dan nog he?! Ging het goed verder vannacht/vanochtend?

Karin, hoe is het met Lars gegaan verder?

Oh en Becky, jeetje wat een nachten voor jullie zeg, dat je het volhoudt? Echt respect! Hopelijk is het met de buisjes/amandel-actie verleden tijd en kunnen jullie allemaal weer genieten van de nodige nachtrust.

[ Bericht 34% gewijzigd door Lijnloos op 05-05-2011 10:12:34 ]
pi_96377731
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef McLaura het volgende:

[..]

Thijs heeft een echt bed ;)
Het is een gewone 1 persoons, en ik heb er poten (en een ladder) bij om er over een paar jaar een halfhoogslaper van te maken.
Ik wil geen peuterbed, vind het een beetje onzinnig. Peuterbed is 1m60 x 70 en dit is 200 x 90.
Wat een lieve foto! Wat super dat het de eerste nacht al meteen goed gegaan is!
En wat een leuk en handig bedje, deze ga ik zeker onthouden.
Wij gaan ook meteen over naar een ''groot'' bedje, vind peuterbed zelf een beetje jammer van het geld.

Becky :* , pfff heftig zeg. Kan je helaas geen tips geven.

Jeeeeej voor R., wat heerlijk moet dat zijn! *O* kan hij eindelijk weer genieten van eten

Wolf mag van mij niet op de Stokke klimmen, vind het doodeng.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_96378268
Jemig Troel! :o Arme Jochem :{

Even kort, want ik ga zo weg, maar Rienk sliep zo slecht omdat hij het koud had :X Ik ging kijken toen hij lag te huilen en hij had helemaal koude handjes. Terwijl hij toch in een slaapzakje met lange mouwen lag (Hema) Ik heb er een extra dekentje overheen gelegd, speen er in en Manlief heeft het tochtraam dichtgedaan. Daarna heb ik hem tot 09:00 niet meer gehoord :P Dat was het voordeel ;)

En mijn vader en moeder waren hier gisteren en ik moest zo lachen om mijn moeder. Rienk klimt dus zelf zn stoel op en af en kan dus ook de trap op en af. En mijn moeder tilde hem naar beneden nadat ze hem in bad had gedaan en ik zei 'zet hem nou even neer, dan kun je zien hoe goed hij dat al kan' Dus mijn moeder parkeert hem op de trap en Rienk klimt als een malle naar beneden :D Hij kan het echt al heel snel. En mijn moeder maar met haar handen vlak bij hem want die vond het doodeng :D

Lieve mensen, ik wens u allen een fijne bevrijdingsdag! :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:00:04 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_96379453
Rienk ook al snel met trappen dus :D Ruben was daar ook heel snel mee, Jochem doet alles gewoon wat langzamer en ik vind het eigenlijk wel prima :@

Hij is naar de kinderopvang vandaag en volgens papa gaf hij niet aan dat hij pijn had, behalve als hij echt iets verkeerds deed met zijn been, dus ook geen pijnstilling meer.
Nou is het hoe dan ook een bikkel, want hij heeft een vrij hoge pijngrens, maar ik zou het niet erg gevonden hebben als ie vandaag de hele dag onder de paracetamol gezeten zou hebben :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96379509
Arme Noortje, wat sneu dat ze zo slecht kan slapen. Hopelijk zit Noortje na de ingreep, net als Mette, snel lekker in haar vel en gaat het dan met slapen ook goed :*

Jeetje, arme Jochem :o! Wat schrikken Troel! Wat vindt hij zelf van het gips? Gelukkig hoeft hij het niet zo lang te dragen.

Haha Florian die net doet of hij slaapt, dat doet Niels ook wel eens <3

Peulvruchten zijn hier ook een hit. Handig als wij groenten eten die hij niet zo lekker vindt, dan doe ik er gewoon iets van peulvruchten of mais doorheen.

Vlindur, Niels had het vannacht ook koud en werd daardoor een paar keer wakker. En mijn man heeft ook het tochtluikje dichtgedaan _O- Het was ook echt koud vannacht, maf weer.

Niels zei gisteren dat hij ging poepen!
En vanmorgen zat hij in een boot: op de deksel van zijn Duplo-kist :D

Fijne dag vandaag allemaal! Gaan jullie nog naar een festival?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:02:52 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_96379556
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:01 schreef Twinkly het volgende:
Jeetje, arme Jochem :o! Wat schrikken Troel! Wat vindt hij zelf van het gips? Gelukkig hoeft hij het niet zo lang te dragen.
Toen hij het verband erom kreeg en de troep voor onder het gips had hij het de hele tijd over "uit" en hij heeft inmiddels een nieuw woord geleerd "ips" :D
Hij is er niet heel erg blij mee begreep ik, want hij wil liever gewoon vrij kunnen lopen enzo, maarja, dat zit er gewoon even niet in :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96379638
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:02 schreef Troel het volgende:

[..]

Toen hij het verband erom kreeg en de troep voor onder het gips had hij het de hele tijd over "uit" en hij heeft inmiddels een nieuw woord geleerd "ips" :D
Hij is er niet heel erg blij mee begreep ik, want hij wil liever gewoon vrij kunnen lopen enzo, maarja, dat zit er gewoon even niet in :P
Kan hij zichzelf nog wel voortbewegen? Sneu hoor, het lijkt me echt naar voor zo'n kleintje om ineens niet meer te kunnen lopen terwijl ze dat nog niet begrijpen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:06:30 #112
35189 Troel
scherp en bot
pi_96379679
Hij loopt er nog niet op volgens Bert (en dat mag ook eigenlijk niet, dus dat is eigenlijk wel fijn). Maar dat zal met een dag of wat ook wel over zijn gok ik ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96379822
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:54 schreef Keshet het volgende:

*O* Wat fijn dat het goed gaat!
Hopelijk valt de operatie mee en knapt ze er van op!

Troel, ik bedoelde of hij ermee kan tijgeren/ kruipen?
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:30:23 #114
265732 Keshet
pi_96380636
Gisteren dus een rondje ziekenhuis gedaan. Emma in de ringsling mee; ze deelde kusjes uit aan iedereen die naar haar keek en daarna kwekte ze (ze kwekt écht, 't is net een eendje! :') ) hele verhalen naar alle mensen.

Ze was lekker gegroeid. Curves even onder een spoiler vanwege overkill. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De logopediste was erg tevreden met hoe het gaat. We moeten doorgaan met wat we al doen; zoveel mogelijk verschillende smaken aanbieden, zoveel mogelijk zelf laten aangeven wat ze wel en niet wil (dus met de handjes/lepel eten van haar dienblad) en tegelijkertijd gepureerd eten met een lepeltje aanbieden.
Ik liet Emma op de grond een rijstwafeltje opeten wat ze net daarvoor op de grond gegooid had. De logopediste vroeg waarom ik dat niet afpakte. Mijn reactie was dat het me niet echt handig leek om elke keer 'nee!' te roepen als ze eten in haar mond stopte. Daar was ze het helemaal mee eens; kinderen kunnen dan echt een associatie gaan leggen tussen 'eten in mond stoppen' en 'Nee! Mag niet!'
Bij gevaarlijke/vieze dingen geldt bovenstaande natuurlijk niet. :D

De KNO-arts vond het wel verstandig om de neusamandel te gaan pellen. We konden niet meer bij de anesthesist terecht. Volgende week hebben we een combi-afspraak met de kinderarts, fysiotherapeut en de revalidatiearts, gelukkig kon de afspraak met de anesthesist aansluitend gepland worden.
De operatie is waarschijnlijk pas eind juni. Het is nogal druk met amandeltjes pellen op 't moment!
Ik heb er geen haast mee en ga niet rondbellen of 't in een ander ziekenhuis eerder kan.

We zijn van 8 uur 's ochtends tot half twee 's middags onderweg geweest en Emma is de hele tijd vrolijk en actief geweest. Zo lief. O+
pi_96380861
Echt super Keshet! Kwakende Emma O+ Wat groeit ze goed, wat fijn dat het met eten en de mondmotoriek zo goed gaat en wat heeft ze het lang volgehouden!
  Moderator donderdag 5 mei 2011 @ 11:41:00 #116
5428 crew  miss_sly
pi_96381072
Wat een mooie curves van Emma! Wat doet ze het toch goed, keshet, heerlijk! Fijn dat het allemaal zo lekker loopt en dat het met eten ook goed gaat. Maak eens een filmpje van kwakende Emma O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:49:40 #117
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96381460
Goed bezig die Emma! En eind juni neusamandelen eruit. Spannend zeg.
Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat we al snel mogen want ze mag 6 weken niet zwemmen en dan is ze voor onze vakantie beter.

En ook in de lengte en breedte gaat ze goed.

Troel, jemig, zijn been in het gips!

Hier is onze dame gewoon echt ziek, hangerig en zo. En ze wil alleen maar op de zitzak babytv kijken.
En dank jullie wel voor de lieve berichten, ik hoop dat over twee weken alles anders is.
  Moderator donderdag 5 mei 2011 @ 11:49:51 #118
5428 crew  miss_sly
pi_96381466
Had ik al verteld dat Senna echt brutaal was deze week :o :D

Ze was aan het klimmen op de armleuning van de bank. Als ze daarvan af valt, maakt ze best een behoorlijke klap, dus ze mag daar van mij niet op hangen/klimmen/zitten. Dus een aantal keer gewaarschuwd, er af gezet, op de grond gezet, etc. Natuurlijk maakte niets indruk, dus ik zei: Nu is het echt genoeg, ik word echt boos!
Kijkt ze me uitdagend aan en zegt: Nee, ikke boos!

:')
pi_96381492
Even een *O* voor Emma. Wat ga je goed meid!
Ook een :* voor je ouders.... :)
pi_96381963
keshet, wat gaat emma lekker *O*
:*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:29:07 #121
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96382830
Hehe die Senna! En daar sta je dan als ouder he ;)

Emma *O* !

Thijs die zo lekker geslapen heeft in zijn nieuwe bed O+
Voor de slechtslapende kinderen en de ouders sterkte!

Troel en je kleine man, gelukkig lijkt hij er geen last van te hebben, hoe vind hij zijn gips?

Ik heb een kleine doerak... echt hoor hij zet 4 stappen en dan is het klaar althans als wij er op zitten te kijken.
Nu hadden we gisteren opa en oma op visite en waren daarmee in gesprek, Roy braaf aan het spelen met zijn auto's, komt Roy ineens de hoek om gestapt, heel relaxend op het gemak zo naar de sallontafel alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Wij zien het, oma begint goedzo te roepen, wat doet Roy, hij zakt door zijn benen en kruipt de rest van de avond :+
Maaruh telt dit dat hij echt wel heus kan lopen 8-)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_96383038
Senna _O-

Arme Jochem, dat is ook echt heel sneu... Arm ding..
Gelukkig passen die kleintjes zich vrij makkelijk aan aan gips ed..
pi_96383583
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Lijnloos het volgende:
Laura, gave foto van Thijs in zijn nieuwe grote bed... wat een frummel is het dan nog he?! Ging het goed verder vannacht/vanochtend?

Ja, het ging prima! Hij ligt er nu ook weer in. Ik ga vanavond zijn ledikant uitelkaar halen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator donderdag 5 mei 2011 @ 13:06:26 #124
5428 crew  miss_sly
pi_96384198
Bar, dat telt echt wel *O*
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:29:11 #125
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96385087
Ja, hoor, Bar *O* En het kan ook opeens heel vlug gaan. Een week voor Thomas alleen kon wandelen, stapte hij al los rond bij de onthaalmoeder, maar thuis? No way :D Een week later heeft hij de klik gemaakt en wandelt hij overal alleen. Vandaag ging hij al een vitesse hoger toen hij ergens naartoe aan het stappen was waarvan hij wist dat het niet mocht.

Mijn kleine renner O+
pi_96385963
Rienk heeft spruw :o :o
Hoe hij er aan komt? GEEN idee. Hij krijgt al sinds hij 4 maanden is geen borstvoeding meer maar zijn onderlip en tong zijn echt wazig wit. Heb net maar de dokter gebeld en ik word straks terug gebeld. Maar vaag he? :o

Go Emma!

En Senna! Boef! Wat een doerak is het zeg miss! :X
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:43:00 #127
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96393637
Wat naar om te lezen over alle slechte slapers hier. ;(
Becky, wat wickie zegt over de oren kanje natuurlijk uitproberen door haar bedje schuin te leggen. Als er iets van druk op haar oren is, gaat dat weg door een schuin bedje.

vwb peuterbed, wij hebben wel een peuterbedje voor Eli. Als Aviva te groot wordt voor het ledikant, krijgt zij het peuterbed van Eli, en dan kan Eli in een groot bed. Dat bedje zal superlang gebruikt kunnen worden. We gebruiken trouwens ook een grote-mensen-hoeslaken (van Cars), en dat is geen probleem rond de kleinere deken. Daarvoor hoeft dus in principe geen extra investering gedaan te worden.

trixie, wat onwijs sneu dat Stef zo'n last blijft houden van zijn billen! Kan je niet naar een dermatoloog ervoor? Dit is toch te zielig?

troel, beterschap voor jochem en succes met het gips!

vwb kniderstoelklimmen, wij hebben het tuigje van stokke overgekocht, en sindsdien klimt ze niet meer uit de stoel. Let wel: we hebben het tuigje dus nooit gebruikt. Het aanzicht van het tuigje is al voldoende, lijkt het wel :D

miss_sly, zijn de verhuisplannen van de baan? En senna :D daar wordt nog leuk, lekker bijdehandje O+

keshet, wat onwijs fijn dat emma zo goed gaat! *O* *O*

bar, wat leuk dat Roy nu ook begint te lopen! *O* Aviva heeft het nu ook echt door. Klein ding op die kleine pootjes, en stapen maar! O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:44:21 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_96393695
Oja, en ik weet dus niet of hij ermee kan kruipen, aangezien hij bij zijn vader is op dit moment ;)

Emma *O* Wat goed!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_96394081
Arme Rienk :*

Bar wat super dat Roy de smaak van het lopen te pakken krijgt!! *O*
pi_96397295
Bar, wat goed van Roy! *O*

Rienk, arme jongen, spruw is zo naar. :{

Senna! :D

Troel, wat sneu voor Jochem, beterschap! :*

Keshet, wat fijn dat het zo goed gaat met Emma! *O*

Even heel trots hoor: Ko is net zelf 3 trappen opgelopen!
Een handje op de trapleuning en een handje in mama's hand en hop zo de trap op! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_96400825
Even snel, migraine sucks
Het gaat goed met Lars. Geen last meer. Wel vet k.t dat het toch nog zo duidelijk is, die rotallergie...
Mef, smaakt dat wel goed joh, lasagne zonder melk?

Jochem toch! Wat sneu!!! Arm ventje...maar hij laat zich niet kisten zo te lezen...goed bezig!

En wat doet Emma het goed!!!gewoon richting of zelfs in!!! Groen gedeelte!! Wow
Jammer van die neusamandel...

Ko, leuk hè! Traplopen...grote vent!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:18:25 #132
100412 mefke79
komt goed!
pi_96401920
karin, ik pak die mixen van honig en dan zonder bechamelsaus en dan maak ik de gewone saus gewoon zonder melk. Moet zeggen dat ik dat eigenlijk al jaren doe, stamt vast nog uit mijn zunige studententijd...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96402053
:o mijn dochter zei net: Mama, Tessje bedje toe! :o

Binnen 5 min lag ze.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96404493
Woei go Tess! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn Vicky! *O*

Mijn dochter ook trouwens vandaag, die zei ook mama bed lape? En vervolgens ging ze op de grond een kussen liggen knuffelen. :+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:10:13 #135
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96405263
Wow Vicky, wat een openbaring haha, heeft ze het licht gezien?

karin, heeft Lars ook KMA? Gaat het goed op de lasagna na? En wat voor drinken geef je hem dan?
Naast haar KNO gebied zijn Noortje haar darmen ook een drama. Ze kan niet tegen rijst, pasta, melk, uien (maar goed daar is ze nog jong voor). Ze eet heel eenzijdig, aardappelen, groente en vlees/vis/kip.

innepin, ook al zo'n lieverd die zelf wil gaan slapen.

Hier ligt madam al een tijdje in bed, slaapt heel onrustig maar is itt de afgelopen nachten nog niet wakker geworden. Ze was echt een heel zielig vandaag, koorts, hangerig. Ze heeft zelfs een uur in de bondelino geslapen, dat doet ze echt alleen als ze helemaal niet lekker is.

We gaan trouwens uitbouwen (voor 1 juli moet de uitbouw af zijn, slik) dus we zullen Noortje af en toe moeten uitbesteden. Kozijnen en deurposten schilderen is niet heel handig met een dreumes in huis.
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:15:03 #136
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96405593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:10 schreef becky27 het volgende:
We gaan trouwens uitbouwen (voor 1 juli moet de uitbouw af zijn, slik) dus we zullen Noortje af en toe moeten uitbesteden. Kozijnen en deurposten schilderen is niet heel handig met een dreumes in huis.
Vervelend hé? Hier kijk ik echt uit naar eind volgende week dat P. zijn masterproef (voor eerste zittijd toch...) zal indienen.
We hebben overmorgen opendeurdag en ik zit met een hoop deadlines en P. is druk bezig met zijn masterproef waardoor we Thomas op onze vrije dag naar de onthaalmoeder hebben gebracht. Zo ambetant, maar anderzijds denk ik dan: als we niet genoeg aandacht kunnen besteden aan hem, is het voor hem ook niet leuk. En bij de onthaalmoeder kan hij spelen met de andere kindjes.

Maar man, wat kijk ik uit naar ons gewone leventje :Y
pi_96405597
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:18 schreef mefke79 het volgende:
karin, ik pak die mixen van honig en dan zonder bechamelsaus en dan maak ik de gewone saus gewoon zonder melk. Moet zeggen dat ik dat eigenlijk al jaren doe, stamt vast nog uit mijn zunige studententijd...
Wat grappig, dat doe ik ook altijd bij die lasagne saus. Smaakt prima Karin :Y

Oh wat schrikken joh Troel, ik lees het nu pas. Arme Jochem

Huh das vaag Vlindur, dat verwacht je echt niet meer op deze leeftijd! Hopelijk is hij er gauw vanaf. Doet hem dat ook pijn? (ben totaal niet bekend met spruw)

Hier net de kleine man moe maar voldaan in bed gelegd na een druk dagje bevrijdingsfestival hier in de stad. Hij vond het allemaal weer best en heeft zich vermaakt met kijken naar Mark Rutte die door de stad liep met security,heel veel verschillende podia's met muziek,spelen op een kleedje en sjansen met onbekenden.
Hier met zn papa tussen de metalheads
*knip*

Hebben jullie het leuk gehad Twinkly? Jammer dat we elkaar niet gezien hebben, heb niet gesmst omdat ik in de drukte ws toch de telefoon niet kon horen.

[ Bericht 13% gewijzigd door DustinHenderson op 06-05-2011 08:01:43 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:25:32 #138
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96406309
Oh, Poppejans, je Wolfje O+ O+

Vlindur, spruw? WTF? :o Succes ermee joh, wat naar!

Bar! *O*

Keshet ook *O* Wat een geweldige curves, wow! :o

Leonieke, dat klinkt best zwaar.. Maar soms even een keertje extra wegbrengen moet best kunnen toch? Duurt deze periode nog lang zo?

Troel, wat een arm ding! Nouja, het is dus wel weer goed voor zijn woordenschat? ;) Ik hoop dat hij er snel aan went, meestal gaat dat wel hard bij die kleintjes. Het is wel een bikkeltje dus? Knapperd :)

Miss :o Daar zou ik ook even mijn mond vol tanden van hebben zeg.. Als je het zo schrijft moet ik er wel om gniffelen, maar ik kan me voorstellen dat je op het moment zelf not amused bent, zeg maar.

Ko, wat knap zeg! Stef probeert dat nu ook Oeke, maar 3 trappen, wow! :o _O_ Echt superstoer!

Davinia, ik heb eigenlijk nooit meer bedacht dat we er misschien nog eens mee terug zouden kunnen naar de HA, ofzo :@ We hebben het toen een keer laten zien, maar toen was het net weer weg aan het trekken en toen vond hij het wel meevallen. Goeie van je, ik ga vandeweek gewoon eens een afspraak maken!

Ennuhm, op verzoek: foto's van het gekapte kind :)
3!
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:37:10 #139
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96407137
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:25 schreef Incantrix het volgende:
Leonieke, dat klinkt best zwaar.. Maar soms even een keertje extra wegbrengen moet best kunnen toch? Duurt deze periode nog lang zo?
Als P. in eerste zit slaagt (resultaten weet hij pas in juli) is deze sh*t voorbij *O* En aangezien hij geen examens meer heeft, zou dit betekenen dat het ten laatste op 16 mei achter de rug is :) (hij hoopt eind volgende week in te dienen, deadline is maandag en 8 dagen). Stel dat hij begin juli hoort dat hij er niet door is, heeft hij nog tot 25 juli de tijd om alles recht te zetten.

En als zijn masterproef ingediend is, gaan we zien of we ergens een weekendje kunnen naartoe gaan met het verlengd weekend van 2 juni :) Eens weg, met z'n drietjes. We hebben er namelijk echt wel nood aan.

En wat mijn heel korte deadlines betreft? Die zijn na zaterdag voorbij *O* Volgende week kijk ik wel eens wat de volgende deadlines zijn :D

Ik zou trouwens persoonlijk voor de net-uit-bed-snit gaan ;) Maar wat ziet hij er zo schattig uit :Y
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:42:27 #140
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96407494
Afgelopen nacht is Thomas ongeveer 1,5 uur lang ongeveer iedere 10 minuten wakker geweest. Telkens als ik dan naar hem toe ging werd hij meteen rustig, dekentje eroverheen, weer naar mijn eigen bed toe en als ik dan goed en wel lag begon hij weer te miemelen en te pruttelen. Op een gegeven moment wist ik echt even niet meer wat ik er nou mee aan moest. Toen heb ik hem even uit bed gepakt en geknuffeld, en daarna was het goed 8)7 Maarja, toen was het wel al kwart over 2, en dan ga ik liggen denken: als ik nu slaap dan heb ik nog 4,5 uur slaap.... niet bevorderlijk zeg ik je!

Vanavond was het weer een heftig drama met het avondeten. Van zijn bordje heeft hij niks gegeten, uiteindelijk wel zijn toetje. Het blijft lastig.
Ik zal maar een flesje melk geven zo, anders kan ik me niet voorstellen dat hij het zonder honger tot de ochtend gaat trekken.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_96408328
Awh die Thomas, wilde gewoon een dikke knuffel O+ Lastig als je niet weet wat er nou aan de hand is he! Hopelijk gaat het vannacht beter :*

Wolfje! O+ Wat goed dat hij er zo van genoten heeft en zo rustig bleef! Vonden jullie de muziek niet te hard? Ik baalde echt dat we voor Niels geen gehoorbeschermers hadden.
Wij zijn maar 2 uur geweest. Alhoewel Niels wel steeds ging dansen op mijn rug als hij de muziek mooi vond. was hij zo onder de indruk van alles dat hij heel moe werd en schrok van harde geluiden. We zijn op de terugweg langs Rapalje gelopen, maar zijn toch maar naar huis gegaan zodat Niels kon slapen. Maar thuis lukte dat niet, hij was helemaal (blij) hyper. Hij heeft nog wel genoten van de vliegtuigen en helicopters die over onze tuin vlogen voor het defilé.
Ik wilde jou ook nog bellen om te vragen waar jullie waren, maar Niels werd zo snel moe dat dat er niet meer van kwam. We moeten maar gewoon een keer een speelafspraak plannen!

helemaal onder de indruk

druifjes eten en telkens ontsnappen om aan wielen te voelen en mensen te verleiden met zijn ondeugende lachjes (hij rent echt heel ver van ons weg :o!)
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:54:42 #142
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96408426
Vervelend, zeg, Ca.ra, zo'n nacht. Ik weet niet wat er aan de hand is met de Thomas'sen, maar hier gaat het alleszins ook niet zo denderend. Eens hij slaapt, slaapt hij door, maar wat een strijd. Deze week is hij er dinsdagavond in geslaagd om pas om 22.15u in slaap te vallen (hij zat al sinds 20u in zijn ogen te wrijven). Het zag er vandaag ook weer zo uit, maar hij heeft het vandaag na een uur strijden opgegeven daar is hij weer -O- .
Geen idee aan wat het zou kunnen liggen :N

argh @ fokwet }:| Ik had beter mijn mond gehouden :X
pi_96409182
Och die Thomas, had hij een beetje mama-honger? Daar kom je dan altijd pas achter als je alles al hebt geprobeerd. ;(
Hopelijk gaat het vannacht beter.

Wat een leuke bevrijdingsfestivalfoto's Poppejans en Twinks. Wij zijn niet geweest, het was hier oa op de dam, maar dat vond ik te druk en inderdaad te hard. Ik ben ook best voorzichtig met Ko zijn oren, Twinks, dus ik snap je terughoudendheid.

Stef wat zit je haar goed! ^O^ Vooral de uit bed look, vind ik erg lief.

Woepla Tess, wat goed van jou! Gewoon zelf naar bed willen. O+

Karin, wat vervelend dat hij er nog steeds zo'n last van heeft. Wij maken ook altijd lasagna zonder melk, we hebben een redelijk melkvrij huishouden, en dat smaakt altijd goed hoor. :Y)

Becky en Leonieke, hopelijk zijn jullie ook snel door drukke tijden heen. Het is toch fijner als er wat rust is he? :*

Ik ben zo blij met mijn ventje, lekker kusjes geven in zijn nek en kroelen. O+
En al zijn gebabbel en geklets is heerlijk.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:07:36 #144
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96409503
Dat is zeker, oeke :Y Ik had nooit gedacht dat ik zo zou genieten van onze wekelijkse vrije donderdag :) Het moederschap heeft me toch een beetje veranderd ;)

Bij ons is het nog geen echte kus, maar als we aan Thomas vragen of hij een zoen of een knuffel wil geven, brengt hij zijn hoofdje ofwel dichter bij ons hoofd (= zoen, meestal voorhoofd tegen voorhoofd) ofwel dichter bij onze schouder of knieën (= knuffel, afhankelijk of we hem vasthebben of niet). Ik word er helemaal week van als hij dat doet O+

En meneer zegt nog steeds geen mama of papa :{w maar wel (s)kyyyyyy (ander kindje van bij de onthaalmoeder) Je zou toch helemaal gek worden :') :D
pi_96409731
Rienk zegt 'heit' en sinds vandaag ook (Mc)Laura 'jouja'
verder de losse dingen als 'die' en 'appe' (happen)
Maar nog steeds geen 'mem' }:|

En ja.. Spruw.. Vreemd he? Hij lijkt er geen last van te hebben trouwens. Gedraagt zich niet anders en is even heppiedepeppie. Ik heb alleen wel een rauwe smaak en gevoel in mn mond :X
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:13:36 #146
61183 leonieke
Dan toch?
pi_96409904
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:10 schreef Vlindur het volgende:
Rienk zegt 'heit' en sinds vandaag ook (Mc)Laura 'jouja'
verder de losse dingen als 'die' en 'appe' (happen)
Maar nog steeds geen 'mem' }:|
Happen? :o Wat betekent dat precies bij jullie?

(r)iiiii(t)aaaa zegt Thomas ook al hoor :Y (onthaalmoeder). En dan nog een paar standaardwoordjes als oei, dicht, bal, boek, poes (niet altijd zo netjes hoor!) en sinds vandaag zegt hij ook deur (again, niet zo netjes, maar wel duidelijk dat het deur is :Y ).

Ik denk trouwens niet dat je zoveel kon doen om die spruw te voorkomen, hoor, Vlindur. Probeer je er alleszins niet schuldig over te voelen :*

Ik ga nog wat verder lezen aan de masterproef van P. :W Ik lees morgen wel wat het "happen" betekent. Hier heeft het namelijk een negatieve betekenis, in de zin van "snauwen" (kortaf spreken dus :Y )
pi_96410172
Happen is eten, normale mensen zeggen ook eten hoor ;) maar ik heb het altijd over happen :')
Rienk zegt verder niks. Die begint gewoon te piepen en te zeuren en dan snap ik wel wat hij moet :D
Of hij pakt de afstandsbediening en zet de tv aan. Nou dan weet ik ook wel wat hij wil :D

En ja, ik weet wel dat ik er niks aan kan doen, maar ik vind het zo vreemd. NOOIT gehad en bij anderhalf jaar nog eens spruw krijgen. Knap niet? :X
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:26:00 #148
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96410657
Als ik jullie zo lees is aviva echt een kletskous! :o Die zegt zelfs "zandbak" :o 8)7

Vlindur, spruw is gewoon vette pech. Niet te druk om maken. :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:57:11 #149
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96412685
Thomas is voor ons wel verstaanbaar maar voor buitenstaanders is het geloof ik nog gebrabbel. Poet is poes, bawww is bal, tiess is fiets. T(j)oppetje is natuurlijk poppetje en oppetjoppetjop is opperdepop. Foos zijn vogels en woesss is een hond.

Ik was laatst trots aan het vertellen over Thomas' eerste zin (buit foos ffff) en ik werd echt aangekeken alsof ik gek was. Toen dus uitgelegd dat hij bedoelde dat buiten de vogels aan het fluiten waren, waarop ik te horen kreeg: ja dat kun je er ook van maken ja... Grrr alsof ik er maar wat bij verzin!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_96420340
Noh, arme Rienk... Spruw kan ook 'gewoon' hoor ;) Hoeft niet van BV. Ook flessebaby's en volwassenen kunnen spruw krijgen.

Poppejans, ziet er leuk uit, lekker ventje O+ Stoere man ook trouwens :D

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:42 schreef Ca.ra het volgende:
als ik nu slaap dan heb ik nog 4,5 uur slaap.... niet bevorderlijk zeg ik je!

Rofl, zo bekend :D
Wel balen van het slechte slapen en eten... Heeft hij misschien oorpijn oid?

Haha Cara, ik vind het ook een zin hoor :D
Florian praat ook nog niet echt, wat losse woordjes wel,maar het wordt momenteel zels minder met praten ipv meer geloof ik. Zeker met iets anders bezig :) Maar hij communiceert vrij helder zonder woorden, dat dan weer wel ;)

Wel irritante neiging hier: Hij wordt al een paar weken elke dag een paar minuten eerder wakker... Nu begin het langzaam wel heel vroeg te worden. Niet fijn :X
EN dan heeft hij even gelope, broodje gehad en wat drinken en dan is hij weer helemaal moe :') Dus nu hebben we ipv een middagslaapje een middagslaapje en een heel-erg-vroeg slaapje 'smorgens die eigenlijk bij de nacht hoort..

Verder issie heellief O+ Als ik zeg:kusje? Dan doet hij AAAAAH en plaatst vrolijk zijn open kleddernatte mond over je mond heen en kijkt er zó blij bij :D Leuk, tegen Florian eggen: geef papa/opa/oma/wiedanook maar een kusje _O-
En hij is snotverkouden, maar volgens mij heeft hij er niet heel veel last van.

[ Bericht 9% gewijzigd door freecell op 06-05-2011 07:33:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')