abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:18:02 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96368563
En toch ziet het er erg gezellig uit Spuug! En leuk montuur heeft Tristan weer. Onderstreept zijn karakter deze ( zoals ik het denk te kennen) lekker ondeugend ondernemend. Ziet er heerlijk uit zo het strand.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_96376191
Jeetje Spuug, wat een grote kinderen :o . Het ziet er nog altijd even gezellig uit daar bij/ met jullie O+ .
pi_96376208
En MvD, ik weet niet of je het op prijs stelt, maar ik reageer gewoon toch ook even op jullie tweetal. Omdat ik ze natuurlijk wel zag en omdat ze prachtig zijn! O+

Je dochter lijkt sprekend op je. Zeker op die lachende foto. Wat een mooi, witblond, zomerbruin meisje. En S is een stoere. Wat een ventje al. Wauw!
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:06:14 #204
100412 mefke79
komt goed!
pi_96376315
Wat Groofsken zegt MvD, wat een mooie kids en ook mooie foto's. Ik zou er toch ook meer moeten maken in zwart-wit...
Spuug, het strand...dat geeft altijd al zo'n mooi sfeertje en dan zeker met de jouw kids erbij, het plezier spat er vanaf.
BJ, tis dat de kwaliteit van de foto verraad dat jij het bent, maar anders.
Minke, hoezo karakter? Hihi...smakelijk!
De meiden van Vicky, leuk stel zo en inderdaad wel zusjes, maar toch apart. En met Elin O+
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:46:30 #205
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_96378983
Bedankt dames. O+ Ja, ze zijn groot he, ik vind ze eigenlijk helemaal niet meer tussen alle schattige kleintjes passen hier. :o Het was meestal heel gezellig, maar o o wat hebben we knallende ruzies gehad. Pubers zijn lastig... :%
pi_96379014
:o :X
pi_96401683
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En MvD, ik weet niet of je het op prijs stelt, maar ik reageer gewoon toch ook even op jullie tweetal. Omdat ik ze natuurlijk wel zag en omdat ze prachtig zijn! O+

Je dochter lijkt sprekend op je. Zeker op die lachende foto. Wat een mooi, witblond, zomerbruin meisje. En S is een stoere. Wat een ventje al. Wauw!
Natuurlijk stel ik dat op prijs! Lief. En wat leuk om te horen dat ze op me lijkt, ik hoor het toch niet zo gek vaak.

Gaat het goed met je en met de jouwen? Hoop ik!
pi_96401751
Spuuglokje, geweldig stel kinderen heb je. Echt waar. Die mooie krullen, dat gekeet en geruzie. Hahaha! Ziet er heel fijn uit, toch!
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:10:57 #209
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96405316
Oh, kijk nou O+ Heerlijk rondstruinen weer hier :) Ik doe gewoon even een paar die ik heb onthouden en een algemene dikke O+ voor álle kindjes!

Uberduitser, wat een leuk meiske heb je toch O+ Die hangmat ziet er wel relaxed uit zeg! hopelijk heeft ze er veel plezier van :)

Minke, woehahahaha! Holbewoonster!! :D _O-

O+ Ko O+

Isabeau, wat een boel leuke spam toch weer :)

Lente met haar ijsje :o Knap hoor, Stef probeert een raketje altijd aan het ijsje zelf te pakken en gooit het dan huilend op de grond omdat zijn handje er pijn van gaat doen :') Lekker meiske!

Elin en Amélie, wat een lekker stel Huup!

Andere Elin, wat sta jíj mooi op de foto's! Geweldig, KD!

Spuug, sommige foto's had ik al gezien op twitter, wat een lieve uitstraling hebben je kinders toch O+

MvD, jouw kindjes ken ik ook niet echt, maar jij hebt ook al zulke geweldige foto's! Dat sterrenhemd is echt O+

Geert, my, such big eyes you have! :)

Driekus met zijn krantje, hahaha! Zo cute! doet me denken aan mijn broertje, die zat zo altijd te 'vissen' (met zijn vlindernetje steentjes vangen van het looppad op de camping :P)

En Emma en Evie met hun wheeliebugs O+ :D Wat een cuties! En allebei op hun eigen manier heel groot ineens.. Prachtig om te zien :)

Eh, ja, en ik heb natuurlijk ook wat te spammen.. Stef is naar de kapper geweest, dus zijn nieuwe coupe moest natuurlijk even vereeuwigd enzo:

(Dit is als ik er net gel-achtige meuk in heb gesmeerd)

(En dit is als hij net uit bed is)

Maandag komt de schoolfotograaf op het KDV, dus hij ziet er dan in elk geval niet meer zo landloperig uit enzo ;)
3!
pi_96405922
Minke O+ in een erg bekend shirt! Gaaf, staat haar goed!

Wauw, wat een leuk drietal Spuuglokje, ik vind je foto's altijd erg leuk

aah Stef, wat een scheet O+ staat hem erg goed! Ik dacht dat het echt heeeel kort zou zijn, maar dit vind ik echt een leuk kapsel!
die kilometers-te-lange broek :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:10:58 #211
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_96409750
Ik vind Stef bijzonder knap O+ ook zonder gel!
pi_96415228
Spuug, wat zijn je kinders groot! :D
Knapperds zijn het, en die puberruzies zie je gelukkig niet op de foto's. ;)

Stef, wat een lekker kort koppie! Ik hou van zijn net uit bed look! O+

Niet de mooiste foto, maar zo groot ineens! :o
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:06:52 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96416216
Jeetje, Oeke... hij is echt ineens groot, alsof je naar de mini-versie van de volwassen vent kijkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96422371
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:13 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

[..]

Natuurlijk stel ik dat op prijs! Lief. En wat leuk om te horen dat ze op me lijkt, ik hoor het toch niet zo gek vaak.

Gaat het goed met je en met de jouwen? Hoop ik!
Het is ook niet heel concreet te benoemen. Maar iets in haar snoetje, haar blik, haar mimiek. Ik zie meteen dat het jouw dochter is. Heel duidelijk!

Hier alles prima! O+ ;)
pi_96422394
Stef, wauw! O+

En Kobus, groot inderdaad. Ik kan me al helemaal een voorstelling maken va Kobus als puber zo. :o :P
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:14:27 #216
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96427916
Oh wauw, Ko O+ Oeke, wat is hij groot inderdaad, en die blik ook! O+

Ik vind zelf de 'out of bed'-look ook het leukst :) En thnx allemaal, ik gloei van trots natuurlijk ;) Haha, Poppejans, jah, dit was de derde broek die hij aanhad die dag en we zijn een beetje achter qua was :') Het zou een 92 moeten zijn, maar volgens mij is het meer een 98..
3!
pi_96429914
Stef O+
Spuug, wat heb je toch een heerlijk stel!! O+
Ko :o O+ wow, Oeks, wat istie groot idd.. Helemaal dreumes af!
Minke O+

Gister bij het eten van het toetje een paar foto's gemaakt

zelf eten

jekke appemoes!

miss ondeugd

doet ze het of doet ze het niet...

uiteraard doet ze het!

lekker kliederen

chocolademonster

uiteindelijk resulteerde het geknoei van Tess tot een klein chocolademouse-watergevechtje in de keuken, echt alles zat onder de chocoladehanden en waterspetters :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:30:21 #218
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96433697
hahaaa Tess; de ondeugd straalt er letterlijk vanaf!! wat een heerlijk snoetje (en toetje ;)).

Wauwwww Stef wat is je haar stoer en mooi!

Ik zag heeeeel mooie plaatjes van de kindjs van MvvanDalen; wat worden ze groooooohoot! en wat is je mannetje toch een mooie krullenbol!

Minke! dat hema-jurkje staat je echt fantastisch! :D

Ko; wat ben je ineens een groot mannetje, je lijkt wel een kleuter joh! het gezichtje veranderd ook echt he Oeke? :)

Spuuglokje; grote mooie kinders heb je al! zien we hier veeeeel te weinig :)

en voor de rest gewoon WAUW!!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:26:11 #219
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96436094
ach ik spam ook nog ff:

lekker buiten spelen & stunten :D
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:47:32 #220
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96439603
Wow, die Evie, wat een mooierd! :)

Ik gok/hoop dat wij ook zo'n blonde dame krijgen, aangezien man echt wit haar had als klein jongetje en ik donkerblond. Zo cute O+
pi_96441999
O+ Evie, mooie meid!

O+ Amber ging babyluisteren bij mijn zusje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:04:11 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96444467
ahhhh wat een lieve foto Vicks :)

en even wat kiekjes van een gezellige minimeet bij mij in de tuin:

de dames lokken Thijs uit de tent

Thijs en Rienk spelen met water

Lena en Evie hebben snode plannen met de sleutels ;)

'hangjongeren'
:D

[ Bericht 79% gewijzigd door Beessie-Jen op 06-05-2011 19:18:23 ]
pi_96446277
Evie, lekker ding! O+

En wat geweldig lijkt me dat, als je zus/broer kinderen krijgt. Amber vindt het vast geweldig allemaal.

En een lekkere tuinminimeet O+ O+ O+ O+

En ook weer even mijn eigen lolbroeken :+ :
pi_96471371
Toffe foto's BJ! Ze hadden mijn sleutels goed verstopt _O-

Heeft Amber de baby kunnen voelen Vicky? O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96477555

@aquapark egypte.
glijbanen maken moe O+
pi_96487159
Oh KD, het lijkt wel een ansichtkaart! Wat cute!!

Mooi stelletje had je in de tuin BJ! Volgende keer komen wij ook! Als mag!

Hihi Tess, het mag ook allemaal he! Lekkere smeerkees!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 8 mei 2011 @ 06:51:00 #227
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_96496974
Wat een superleuke foto's allemaal... ik krijg helemaal een vakantiegevoel :) O+
pi_96498172
Zo, de koffers moeten nog worden uitgepakt, maar hier alvast wat Oostenrijkse vakantiespam. O-)

Ontbijten met koekjes en fruithap omdat het vakantie is (en omdat papa en mama een ontbijtje waren vergeten mee te nemen en op zondag alles dicht was in het durp... ;) )

Wandelen in de tuin van ons huisje, midden in het bos op de berg. O+

En ziek op de bank zitten... ;(

Gelukkig voelde ze zich twee dagen later alweer beter genoeg voor het zwembad.

En om mama d' neus te kleuren :')

En om te wandelen. *O*

Het valt niet mee om je kind vast te houden en tegelijkertijd wulps in de camera te kijken... :')

Pierken op een grote steen in het bos. O+

En in een ijskoud bergriviertje.

En met mama en je onafscheidelijke wandelstok op een hekje. (Achter ons sprongen de forellen het water uit! :o O+ )

En nog eentje samen dan. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 08-05-2011 13:35:07 ]
pi_96499885
Wat een heerlijke genietvakantie Ssserpente! Wat stond jullie huisje op een mooie plek O+ Echt prachtige foto's! Maar wat sneu dat Lente ziek was ;(

Awh, Elin O+ Wat lijkt ze daar nog klein!

Lolbroekjes S en R O+!

Minimeet O+! Wat een leuk huisje heeft Evie!

Hahaha, smeerkees Tess :D O+ Ik vind jouw foto's altijd zo'n gezellige sfeer hebben Vicky!

Ko!!! Wat ben je groot!!! O+ Ik vind het juist wel een hele mooie foto Oeke!
Niels heeft hetzelfde shirtje en rompertje, ik zal hem eens op de foto zetten in dezelfde outfit :P

Lieve stoere Stef O+

Spuuglokje wat een heerlijke foto's! O+ Sterre wordt bioloog :Y

Haha, Minke, wat kun jij woest kijken :D O+

Die laatste foto van Driekus O+ Wat een mooierd en wat een peuter lijkt hij daar al!

Haha, die gezichtsuitdrukkingen van Isabeau :D

MvD, wat een mooie kindjes heb je toch O+ Echt leuk om ze weer eens te zien!! Ik vind M inderdaad heel erg op jou lijken, S lijkt meer op papa :Y
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_96502659
Ik heb een hekel aan stekels, maar ik vind dat haar van Stef op die eerste foto heel gaaf, Inca! Ziet er beter uit dan Ivans haar momenteel. Die moet nodig naar de kapper.

Jemig, Ko ziet er inderdaad ineens heel groot uit zo, oeke. Maar de foto is op een of ander manier niet helemaal Ko. Zal wel door het moment komen. Wat 'kan' hij eigenlijk allemaal al in de speeltuin?

Wat leuk om te zien dat Tess zo van haar eten geniet, Vicky. En wat heeft ze een ontzettend mooie rij tanden. :o Ik vind je grote trouwens een rustige uitstraling hebben altijd. Mooi meisje.

Ik vind dat Evie de laatste tijd weer erg veranderd is, BJ. En ze gaat steeds meer op je lijken, voor zover dat mogelijk is (want ze was al een kloon!).

Leuk, de foto's van de minimeet! Ik moest erg lachen om de laatste foto. Het lijkt wel een scene uit een soap.

Wat een lieve knuffelfoto's, Groofsken. O+ Ze hebben allebei een heel vriendelijk en open gezichtje (al vind ik R. steeds vaker een boefje!).

Lieve foto van Elin, helemaal afgepeigerd. Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!

Gave foto's van de vakantie, Ssserpente. Ik vind het zo leuk om te zien dat jullie gewone 'grotemensendingen' doen maar dan met Lente erbij. Je zal wel vreselijk veel geduld moeten hebben gehad, maar ach. :Y) En het lijkt me zo fijn om veel foto's van jezelf en je kind te hebben!

Ik ga mijn kroost eens even spammen. c_/

Ivan is ineens helemaal into puzzelen, al blijft het lezen van boekjes zijn favoriete bezigheid. Hij kan puzzels inmiddels heel goed maken en legt de stukken meteen op de goede plek. Ook weet hij elk stukje te benoemen terwijl hij de puzzels nog maar net heeft. :o Hij kijkt hier wel een beetje moeilijk, maar dat is acteerwerk. :+

Mijn hartendiefje houdt het allemaal nauwlettend in de gaten. O+

Samen puzzelen. Het lijkt wel een schaakwedstrijd.

Lena's zet. :')

Mijn spruiten zijn heel blij met elkaar. *; Ivan zegt nog steeds de hele dag door 'Nena, Nena, Nena'. Soms hoor ik het hem zelfs 's nachts zeggen.

'Lichaamsdelen' door Ivan en Lena. Linksboven: oor. Rechtsboven: hoofd. Linksonder: mond. Rechtsonder: neus (die zag Lena niet aankomen :D).

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96503294
quote:
0s.gif [b]Op zondag 8 mei 2011 13:22 schreef
Mijn spruiten zijn heel blij met elkaar. *; Ivan zegt nog steeds de hele dag door 'Nena, Nena, Nena'. Soms hoor ik het hem zelfs 's nachts zeggen.
Van deze opmerking kreeg ik even kippenvel, Claudia. Wat schattig!
Hij betrekt Lena ook echt in z'n spel, he? O+

Ik heb Nils expliciet de opdracht gegeven om deze vakantie veel foto's van Lente en mij samen te maken, die hebben we namelijk nauwelijks. Nils maakt ook altijd maar één foto van een situatie. Dus als die dan mislukt, heb je niets. Ikzelf maak er altijd een stuk of tien en verwijder er vervolgens acht, da's het andere uiterste. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 08-05-2011 20:35:31 ]
pi_96506337
Het ziet er inderdaad heerlijk uit Ssserpente, lekker veel buiten geweest, en zwemmen is altijd goed voor je meisje he!

Oh Claudia, wat een rijkdom!! Wow ze zijn echt superleuk samen en mooi!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96513514
Evie O+ altijd lachende Evie O+
Ivan en Lena O+, wat een prachtige kids heb je Clau!!
Ssserpente, mooie pics! Volgens mij was het een zalige vakantie! En wat is jouw meisje een lachebek! O+
Wat een heerlijk stel hangjongeren O+
Elin, mooie meisje!! O+
Groofs, wat heb je toch een leuk stel! O+

Dankje Twinks! Maar dat is echt niet altijd zo hoor.. maar eten is bij ons een gezellige aangelegenheid waar soms best wel eens gek gedaan mag worden :D

Clau, schijn bedreigt met Amber hoor!! Die is echt niet zo rustig als lijkt _O- en Tess heeft echt een spenenbekkie. Die d'r bovenste voortandjes staan wat naar voren :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96521950
quote:
0s.gif [b]Op zondag 8 mei 2011 19:09 schreef
Ssserpente, mooie pics! Volgens mij was het een zalige vakantie! En wat is jouw meisje een lachebek! O+
Haha, ze heeft anders meer gehuild dan gelachen deze vakantie. :D
  maandag 9 mei 2011 @ 15:12:01 #235
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96548066
Die meetfoto's van die 4 kleintjes, hoe leuk O+

Elin uitgeteld op het zonnebedje O+

Ivan en Lena O+ Wat ontzettend lief dat Ivan zo idolaat is van Lena.

Stoere Stef! Ik hoop zo dat het mee valt met zijn brandwonden ;(

Grote Ko :o

Puck zijn haren bewerkt door mama :')

Lollige actie van papa

In deze outfit vroeg een stel belgen of het een jongetje of meisje was :+

Opeens kan hij zijn hoofd heel goed omhoog houden

Mijn blauwoogje O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96548758
Wat een enorme blauwe ogen heeft puck! Mooi!

Ssserpente, wat een mooie vakantiefoto's! Je zou niet zeggen dat lente zo uit haar goede doen was!

Claudia, wat verandert lena! Het wordt echt een groot meisje!
pi_96596746
O+ Wat veel foto's weer!!
Wie kwam ik allemaal tegen?!
Driekus leukerd O+
Een stel knappe kids van MVD,
Een koninklijke Amber en Tess,
Mini BJ O+
Prachtige serie van Isabeau O+
Mooie Minke O+
Leuke kids van Spuuglokje,
Stoere Stef O+
Ko in de speeltuin,
Mooie Evie O+
Gezellige minimeet,
De lolbroeken van Groofs O+
Slapende Elin O+ O+
Lente en haar mama op mooie vakantiekiekjes,
Ivan en Lena mooie lieverds O+
Puck met zijn prachtig blauwe ogen O+

En nu ga ik mijn meisjes even spammen :Y
Jaël en haar trommel.

Zussen in het gras O+

Sarah doet waar ze goed in is (mooi kijken).
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96621296
Drumster Jaël, Elise wil wel een band beginnen met jou!

pi_96621580
Puck O+
Zusjes van MamaPurk O+
Cantare, wat schattig O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96621756
Elise-spammetje :@ :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96621971
doe die eens heel gauw uit de spoiler!!
Wat een prachtig mooi meisje!! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96621992
Ow wat is Elise leuk <3
pi_96622080
Ook even een paar foto's van mijn duo

[ Bericht 92% gewijzigd door mrien op 11-05-2011 12:25:17 ]
pi_96622450
Wat een leukerds mrien, die gezellige bedfoto <3
  woensdag 11 mei 2011 @ 07:55:49 #245
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96635792
Sserpente, mooie omgeving zeg!
Ik zal vanavond eens kijken of ik de kans krijg om wat pics van onze vakantie neer te zetten.
Harry en ik hebben nog bij het Landwasser viaduct bijna in het water gestaan maar ik durfde het uiteindelijk toch niet omdat ik bang was te vallen op de gladde stenen met hem. Hij wurmt enorm als je hem vast houdt.

En van al die brusjes samen ga ik nog harder rammelen! O+
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:02:09 #246
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_96640434
Wat een leuke foto's weer allemaal! En speciale vermelding voor Elin tussen de tulpen hoor.
En Ko en Tess, wat worden ze al groot zeg!

Twee plaatjes van mijn duo van het afgelopen weekend:

Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_96645029
lekker stel Mems! O+ :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96645672
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Puck zijn haren bewerkt door mama :')

:D Het is dat ik zie dat de foto een orgineel is want anders had ik gedacht dat dit een prank foto was die bedoelt was om ons de kijker flink te laten lachen. :Y de gehele uitdrukking is er 1 van: "oke dan...wat mot je nou?" :')
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:42:43 #249
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_96660892
@rubje, ik dacht hetzelfde :@ Maar ik was ook verbaasd over die prachtige blauwe ogen O+ WOUW!!!! Wat een bijzonder heldere kleur. (net als de dochter van Vicky trouwens, zag ik net)
pi_96670366

[ Bericht 100% gewijzigd door groofskendezoveelste op 12-05-2011 19:15:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')