Ik heb een hekel aan stekels, maar ik vind dat haar van Stef op die eerste foto heel gaaf, Inca! Ziet er beter uit dan Ivans haar momenteel. Die moet nodig naar de kapper.
Jemig, Ko ziet er inderdaad ineens heel groot uit zo, oeke. Maar de foto is op een of ander manier niet helemaal Ko. Zal wel door het moment komen. Wat 'kan' hij eigenlijk allemaal al in de speeltuin?
Wat leuk om te zien dat Tess zo van haar eten geniet, Vicky. En wat heeft ze een ontzettend mooie rij tanden.

Ik vind je grote trouwens een rustige uitstraling hebben altijd. Mooi meisje.
Ik vind dat Evie de laatste tijd weer erg veranderd is, BJ. En ze gaat steeds meer op je lijken, voor zover dat mogelijk is (want ze was al een kloon!).
Leuk, de foto's van de minimeet! Ik moest erg lachen om de laatste foto. Het lijkt wel een scene uit een soap.
Wat een lieve knuffelfoto's, Groofsken.

Ze hebben allebei een heel vriendelijk en open gezichtje (al vind ik R. steeds vaker een boefje!).
Lieve foto van Elin, helemaal afgepeigerd. Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!
Gave foto's van de vakantie, Ssserpente. Ik vind het zo leuk om te zien dat jullie gewone 'grotemensendingen' doen maar dan met Lente erbij. Je zal wel vreselijk veel geduld moeten hebben gehad, maar ach.

En het lijkt me zo fijn om veel foto's van jezelf en je kind te hebben!
Ik ga mijn kroost eens even spammen.
Ivan is ineens helemaal into puzzelen, al blijft het lezen van boekjes zijn favoriete bezigheid. Hij kan puzzels inmiddels heel goed maken en legt de stukken meteen op de goede plek. Ook weet hij elk stukje te benoemen terwijl hij de puzzels nog maar net heeft.

Hij kijkt hier wel een beetje moeilijk, maar dat is acteerwerk.

![kroost1.jpg]()
Mijn hartendiefje houdt het allemaal nauwlettend in de gaten.

![kroost2.jpg]()
Samen puzzelen. Het lijkt wel een schaakwedstrijd.
![kroost3.jpg]()
Lena's zet.
![kroost4.jpg]()
Mijn spruiten zijn heel blij met elkaar.

Ivan zegt nog steeds de hele dag door 'Nena, Nena, Nena'. Soms hoor ik het hem zelfs 's nachts zeggen.
![kroost5.jpg]()
'Lichaamsdelen' door Ivan en Lena. Linksboven: oor. Rechtsboven: hoofd. Linksonder: mond. Rechtsonder: neus (die zag Lena niet aankomen

).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.