abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96487159
Oh KD, het lijkt wel een ansichtkaart! Wat cute!!

Mooi stelletje had je in de tuin BJ! Volgende keer komen wij ook! Als mag!

Hihi Tess, het mag ook allemaal he! Lekkere smeerkees!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 8 mei 2011 @ 06:51:00 #227
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_96496974
Wat een superleuke foto's allemaal... ik krijg helemaal een vakantiegevoel :) O+
pi_96498172
Zo, de koffers moeten nog worden uitgepakt, maar hier alvast wat Oostenrijkse vakantiespam. O-)

Ontbijten met koekjes en fruithap omdat het vakantie is (en omdat papa en mama een ontbijtje waren vergeten mee te nemen en op zondag alles dicht was in het durp... ;) )

Wandelen in de tuin van ons huisje, midden in het bos op de berg. O+

En ziek op de bank zitten... ;(

Gelukkig voelde ze zich twee dagen later alweer beter genoeg voor het zwembad.

En om mama d' neus te kleuren :')

En om te wandelen. *O*

Het valt niet mee om je kind vast te houden en tegelijkertijd wulps in de camera te kijken... :')

Pierken op een grote steen in het bos. O+

En in een ijskoud bergriviertje.

En met mama en je onafscheidelijke wandelstok op een hekje. (Achter ons sprongen de forellen het water uit! :o O+ )

En nog eentje samen dan. O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 08-05-2011 13:35:07 ]
pi_96499885
Wat een heerlijke genietvakantie Ssserpente! Wat stond jullie huisje op een mooie plek O+ Echt prachtige foto's! Maar wat sneu dat Lente ziek was ;(

Awh, Elin O+ Wat lijkt ze daar nog klein!

Lolbroekjes S en R O+!

Minimeet O+! Wat een leuk huisje heeft Evie!

Hahaha, smeerkees Tess :D O+ Ik vind jouw foto's altijd zo'n gezellige sfeer hebben Vicky!

Ko!!! Wat ben je groot!!! O+ Ik vind het juist wel een hele mooie foto Oeke!
Niels heeft hetzelfde shirtje en rompertje, ik zal hem eens op de foto zetten in dezelfde outfit :P

Lieve stoere Stef O+

Spuuglokje wat een heerlijke foto's! O+ Sterre wordt bioloog :Y

Haha, Minke, wat kun jij woest kijken :D O+

Die laatste foto van Driekus O+ Wat een mooierd en wat een peuter lijkt hij daar al!

Haha, die gezichtsuitdrukkingen van Isabeau :D

MvD, wat een mooie kindjes heb je toch O+ Echt leuk om ze weer eens te zien!! Ik vind M inderdaad heel erg op jou lijken, S lijkt meer op papa :Y
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_96502659
Ik heb een hekel aan stekels, maar ik vind dat haar van Stef op die eerste foto heel gaaf, Inca! Ziet er beter uit dan Ivans haar momenteel. Die moet nodig naar de kapper.

Jemig, Ko ziet er inderdaad ineens heel groot uit zo, oeke. Maar de foto is op een of ander manier niet helemaal Ko. Zal wel door het moment komen. Wat 'kan' hij eigenlijk allemaal al in de speeltuin?

Wat leuk om te zien dat Tess zo van haar eten geniet, Vicky. En wat heeft ze een ontzettend mooie rij tanden. :o Ik vind je grote trouwens een rustige uitstraling hebben altijd. Mooi meisje.

Ik vind dat Evie de laatste tijd weer erg veranderd is, BJ. En ze gaat steeds meer op je lijken, voor zover dat mogelijk is (want ze was al een kloon!).

Leuk, de foto's van de minimeet! Ik moest erg lachen om de laatste foto. Het lijkt wel een scene uit een soap.

Wat een lieve knuffelfoto's, Groofsken. O+ Ze hebben allebei een heel vriendelijk en open gezichtje (al vind ik R. steeds vaker een boefje!).

Lieve foto van Elin, helemaal afgepeigerd. Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!

Gave foto's van de vakantie, Ssserpente. Ik vind het zo leuk om te zien dat jullie gewone 'grotemensendingen' doen maar dan met Lente erbij. Je zal wel vreselijk veel geduld moeten hebben gehad, maar ach. :Y) En het lijkt me zo fijn om veel foto's van jezelf en je kind te hebben!

Ik ga mijn kroost eens even spammen. c_/

Ivan is ineens helemaal into puzzelen, al blijft het lezen van boekjes zijn favoriete bezigheid. Hij kan puzzels inmiddels heel goed maken en legt de stukken meteen op de goede plek. Ook weet hij elk stukje te benoemen terwijl hij de puzzels nog maar net heeft. :o Hij kijkt hier wel een beetje moeilijk, maar dat is acteerwerk. :+

Mijn hartendiefje houdt het allemaal nauwlettend in de gaten. O+

Samen puzzelen. Het lijkt wel een schaakwedstrijd.

Lena's zet. :')

Mijn spruiten zijn heel blij met elkaar. *; Ivan zegt nog steeds de hele dag door 'Nena, Nena, Nena'. Soms hoor ik het hem zelfs 's nachts zeggen.

'Lichaamsdelen' door Ivan en Lena. Linksboven: oor. Rechtsboven: hoofd. Linksonder: mond. Rechtsonder: neus (die zag Lena niet aankomen :D).

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96503294
quote:
0s.gif [b]Op zondag 8 mei 2011 13:22 schreef
Mijn spruiten zijn heel blij met elkaar. *; Ivan zegt nog steeds de hele dag door 'Nena, Nena, Nena'. Soms hoor ik het hem zelfs 's nachts zeggen.
Van deze opmerking kreeg ik even kippenvel, Claudia. Wat schattig!
Hij betrekt Lena ook echt in z'n spel, he? O+

Ik heb Nils expliciet de opdracht gegeven om deze vakantie veel foto's van Lente en mij samen te maken, die hebben we namelijk nauwelijks. Nils maakt ook altijd maar één foto van een situatie. Dus als die dan mislukt, heb je niets. Ikzelf maak er altijd een stuk of tien en verwijder er vervolgens acht, da's het andere uiterste. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ssserpente op 08-05-2011 20:35:31 ]
pi_96506337
Het ziet er inderdaad heerlijk uit Ssserpente, lekker veel buiten geweest, en zwemmen is altijd goed voor je meisje he!

Oh Claudia, wat een rijkdom!! Wow ze zijn echt superleuk samen en mooi!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_96513514
Evie O+ altijd lachende Evie O+
Ivan en Lena O+, wat een prachtige kids heb je Clau!!
Ssserpente, mooie pics! Volgens mij was het een zalige vakantie! En wat is jouw meisje een lachebek! O+
Wat een heerlijk stel hangjongeren O+
Elin, mooie meisje!! O+
Groofs, wat heb je toch een leuk stel! O+

Dankje Twinks! Maar dat is echt niet altijd zo hoor.. maar eten is bij ons een gezellige aangelegenheid waar soms best wel eens gek gedaan mag worden :D

Clau, schijn bedreigt met Amber hoor!! Die is echt niet zo rustig als lijkt _O- en Tess heeft echt een spenenbekkie. Die d'r bovenste voortandjes staan wat naar voren :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96521950
quote:
0s.gif [b]Op zondag 8 mei 2011 19:09 schreef
Ssserpente, mooie pics! Volgens mij was het een zalige vakantie! En wat is jouw meisje een lachebek! O+
Haha, ze heeft anders meer gehuild dan gelachen deze vakantie. :D
  maandag 9 mei 2011 @ 15:12:01 #235
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96548066
Die meetfoto's van die 4 kleintjes, hoe leuk O+

Elin uitgeteld op het zonnebedje O+

Ivan en Lena O+ Wat ontzettend lief dat Ivan zo idolaat is van Lena.

Stoere Stef! Ik hoop zo dat het mee valt met zijn brandwonden ;(

Grote Ko :o

Puck zijn haren bewerkt door mama :')

Lollige actie van papa

In deze outfit vroeg een stel belgen of het een jongetje of meisje was :+

Opeens kan hij zijn hoofd heel goed omhoog houden

Mijn blauwoogje O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96548758
Wat een enorme blauwe ogen heeft puck! Mooi!

Ssserpente, wat een mooie vakantiefoto's! Je zou niet zeggen dat lente zo uit haar goede doen was!

Claudia, wat verandert lena! Het wordt echt een groot meisje!
pi_96596746
O+ Wat veel foto's weer!!
Wie kwam ik allemaal tegen?!
Driekus leukerd O+
Een stel knappe kids van MVD,
Een koninklijke Amber en Tess,
Mini BJ O+
Prachtige serie van Isabeau O+
Mooie Minke O+
Leuke kids van Spuuglokje,
Stoere Stef O+
Ko in de speeltuin,
Mooie Evie O+
Gezellige minimeet,
De lolbroeken van Groofs O+
Slapende Elin O+ O+
Lente en haar mama op mooie vakantiekiekjes,
Ivan en Lena mooie lieverds O+
Puck met zijn prachtig blauwe ogen O+

En nu ga ik mijn meisjes even spammen :Y
Jaël en haar trommel.

Zussen in het gras O+

Sarah doet waar ze goed in is (mooi kijken).
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96621296
Drumster Jaël, Elise wil wel een band beginnen met jou!

pi_96621580
Puck O+
Zusjes van MamaPurk O+
Cantare, wat schattig O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_96621756
Elise-spammetje :@ :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96621971
doe die eens heel gauw uit de spoiler!!
Wat een prachtig mooi meisje!! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96621992
Ow wat is Elise leuk <3
pi_96622080
Ook even een paar foto's van mijn duo

[ Bericht 92% gewijzigd door mrien op 11-05-2011 12:25:17 ]
pi_96622450
Wat een leukerds mrien, die gezellige bedfoto <3
  woensdag 11 mei 2011 @ 07:55:49 #245
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96635792
Sserpente, mooie omgeving zeg!
Ik zal vanavond eens kijken of ik de kans krijg om wat pics van onze vakantie neer te zetten.
Harry en ik hebben nog bij het Landwasser viaduct bijna in het water gestaan maar ik durfde het uiteindelijk toch niet omdat ik bang was te vallen op de gladde stenen met hem. Hij wurmt enorm als je hem vast houdt.

En van al die brusjes samen ga ik nog harder rammelen! O+
  woensdag 11 mei 2011 @ 11:02:09 #246
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_96640434
Wat een leuke foto's weer allemaal! En speciale vermelding voor Elin tussen de tulpen hoor.
En Ko en Tess, wat worden ze al groot zeg!

Twee plaatjes van mijn duo van het afgelopen weekend:

Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_96645029
lekker stel Mems! O+ :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_96645672
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

Puck zijn haren bewerkt door mama :')

:D Het is dat ik zie dat de foto een orgineel is want anders had ik gedacht dat dit een prank foto was die bedoelt was om ons de kijker flink te laten lachen. :Y de gehele uitdrukking is er 1 van: "oke dan...wat mot je nou?" :')
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  woensdag 11 mei 2011 @ 18:42:43 #249
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_96660892
@rubje, ik dacht hetzelfde :@ Maar ik was ook verbaasd over die prachtige blauwe ogen O+ WOUW!!!! Wat een bijzonder heldere kleur. (net als de dochter van Vicky trouwens, zag ik net)
pi_96670366

[ Bericht 100% gewijzigd door groofskendezoveelste op 12-05-2011 19:15:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')