abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:18:02 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_96368563
En toch ziet het er erg gezellig uit Spuug! En leuk montuur heeft Tristan weer. Onderstreept zijn karakter deze ( zoals ik het denk te kennen) lekker ondeugend ondernemend. Ziet er heerlijk uit zo het strand.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_96376191
Jeetje Spuug, wat een grote kinderen :o . Het ziet er nog altijd even gezellig uit daar bij/ met jullie O+ .
pi_96376208
En MvD, ik weet niet of je het op prijs stelt, maar ik reageer gewoon toch ook even op jullie tweetal. Omdat ik ze natuurlijk wel zag en omdat ze prachtig zijn! O+

Je dochter lijkt sprekend op je. Zeker op die lachende foto. Wat een mooi, witblond, zomerbruin meisje. En S is een stoere. Wat een ventje al. Wauw!
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:06:14 #204
100412 mefke79
komt goed!
pi_96376315
Wat Groofsken zegt MvD, wat een mooie kids en ook mooie foto's. Ik zou er toch ook meer moeten maken in zwart-wit...
Spuug, het strand...dat geeft altijd al zo'n mooi sfeertje en dan zeker met de jouw kids erbij, het plezier spat er vanaf.
BJ, tis dat de kwaliteit van de foto verraad dat jij het bent, maar anders.
Minke, hoezo karakter? Hihi...smakelijk!
De meiden van Vicky, leuk stel zo en inderdaad wel zusjes, maar toch apart. En met Elin O+
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:46:30 #205
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_96378983
Bedankt dames. O+ Ja, ze zijn groot he, ik vind ze eigenlijk helemaal niet meer tussen alle schattige kleintjes passen hier. :o Het was meestal heel gezellig, maar o o wat hebben we knallende ruzies gehad. Pubers zijn lastig... :%
pi_96379014
:o :X
pi_96401683
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En MvD, ik weet niet of je het op prijs stelt, maar ik reageer gewoon toch ook even op jullie tweetal. Omdat ik ze natuurlijk wel zag en omdat ze prachtig zijn! O+

Je dochter lijkt sprekend op je. Zeker op die lachende foto. Wat een mooi, witblond, zomerbruin meisje. En S is een stoere. Wat een ventje al. Wauw!
Natuurlijk stel ik dat op prijs! Lief. En wat leuk om te horen dat ze op me lijkt, ik hoor het toch niet zo gek vaak.

Gaat het goed met je en met de jouwen? Hoop ik!
pi_96401751
Spuuglokje, geweldig stel kinderen heb je. Echt waar. Die mooie krullen, dat gekeet en geruzie. Hahaha! Ziet er heel fijn uit, toch!
  donderdag 5 mei 2011 @ 21:10:57 #209
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96405316
Oh, kijk nou O+ Heerlijk rondstruinen weer hier :) Ik doe gewoon even een paar die ik heb onthouden en een algemene dikke O+ voor álle kindjes!

Uberduitser, wat een leuk meiske heb je toch O+ Die hangmat ziet er wel relaxed uit zeg! hopelijk heeft ze er veel plezier van :)

Minke, woehahahaha! Holbewoonster!! :D _O-

O+ Ko O+

Isabeau, wat een boel leuke spam toch weer :)

Lente met haar ijsje :o Knap hoor, Stef probeert een raketje altijd aan het ijsje zelf te pakken en gooit het dan huilend op de grond omdat zijn handje er pijn van gaat doen :') Lekker meiske!

Elin en Amélie, wat een lekker stel Huup!

Andere Elin, wat sta jíj mooi op de foto's! Geweldig, KD!

Spuug, sommige foto's had ik al gezien op twitter, wat een lieve uitstraling hebben je kinders toch O+

MvD, jouw kindjes ken ik ook niet echt, maar jij hebt ook al zulke geweldige foto's! Dat sterrenhemd is echt O+

Geert, my, such big eyes you have! :)

Driekus met zijn krantje, hahaha! Zo cute! doet me denken aan mijn broertje, die zat zo altijd te 'vissen' (met zijn vlindernetje steentjes vangen van het looppad op de camping :P)

En Emma en Evie met hun wheeliebugs O+ :D Wat een cuties! En allebei op hun eigen manier heel groot ineens.. Prachtig om te zien :)

Eh, ja, en ik heb natuurlijk ook wat te spammen.. Stef is naar de kapper geweest, dus zijn nieuwe coupe moest natuurlijk even vereeuwigd enzo:

(Dit is als ik er net gel-achtige meuk in heb gesmeerd)

(En dit is als hij net uit bed is)

Maandag komt de schoolfotograaf op het KDV, dus hij ziet er dan in elk geval niet meer zo landloperig uit enzo ;)
3!
pi_96405922
Minke O+ in een erg bekend shirt! Gaaf, staat haar goed!

Wauw, wat een leuk drietal Spuuglokje, ik vind je foto's altijd erg leuk

aah Stef, wat een scheet O+ staat hem erg goed! Ik dacht dat het echt heeeel kort zou zijn, maar dit vind ik echt een leuk kapsel!
die kilometers-te-lange broek :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 5 mei 2011 @ 22:10:58 #211
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_96409750
Ik vind Stef bijzonder knap O+ ook zonder gel!
pi_96415228
Spuug, wat zijn je kinders groot! :D
Knapperds zijn het, en die puberruzies zie je gelukkig niet op de foto's. ;)

Stef, wat een lekker kort koppie! Ik hou van zijn net uit bed look! O+

Niet de mooiste foto, maar zo groot ineens! :o
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 6 mei 2011 @ 00:06:52 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96416216
Jeetje, Oeke... hij is echt ineens groot, alsof je naar de mini-versie van de volwassen vent kijkt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96422371
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 20:13 schreef MevrouwVanDalen het volgende:

[..]

Natuurlijk stel ik dat op prijs! Lief. En wat leuk om te horen dat ze op me lijkt, ik hoor het toch niet zo gek vaak.

Gaat het goed met je en met de jouwen? Hoop ik!
Het is ook niet heel concreet te benoemen. Maar iets in haar snoetje, haar blik, haar mimiek. Ik zie meteen dat het jouw dochter is. Heel duidelijk!

Hier alles prima! O+ ;)
pi_96422394
Stef, wauw! O+

En Kobus, groot inderdaad. Ik kan me al helemaal een voorstelling maken va Kobus als puber zo. :o :P
  vrijdag 6 mei 2011 @ 12:14:27 #216
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96427916
Oh wauw, Ko O+ Oeke, wat is hij groot inderdaad, en die blik ook! O+

Ik vind zelf de 'out of bed'-look ook het leukst :) En thnx allemaal, ik gloei van trots natuurlijk ;) Haha, Poppejans, jah, dit was de derde broek die hij aanhad die dag en we zijn een beetje achter qua was :') Het zou een 92 moeten zijn, maar volgens mij is het meer een 98..
3!
pi_96429914
Stef O+
Spuug, wat heb je toch een heerlijk stel!! O+
Ko :o O+ wow, Oeks, wat istie groot idd.. Helemaal dreumes af!
Minke O+

Gister bij het eten van het toetje een paar foto's gemaakt

zelf eten

jekke appemoes!

miss ondeugd

doet ze het of doet ze het niet...

uiteraard doet ze het!

lekker kliederen

chocolademonster

uiteindelijk resulteerde het geknoei van Tess tot een klein chocolademouse-watergevechtje in de keuken, echt alles zat onder de chocoladehanden en waterspetters :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 14:30:21 #218
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96433697
hahaaa Tess; de ondeugd straalt er letterlijk vanaf!! wat een heerlijk snoetje (en toetje ;)).

Wauwwww Stef wat is je haar stoer en mooi!

Ik zag heeeeel mooie plaatjes van de kindjs van MvvanDalen; wat worden ze groooooohoot! en wat is je mannetje toch een mooie krullenbol!

Minke! dat hema-jurkje staat je echt fantastisch! :D

Ko; wat ben je ineens een groot mannetje, je lijkt wel een kleuter joh! het gezichtje veranderd ook echt he Oeke? :)

Spuuglokje; grote mooie kinders heb je al! zien we hier veeeeel te weinig :)

en voor de rest gewoon WAUW!!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:26:11 #219
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96436094
ach ik spam ook nog ff:

lekker buiten spelen & stunten :D
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:47:32 #220
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96439603
Wow, die Evie, wat een mooierd! :)

Ik gok/hoop dat wij ook zo'n blonde dame krijgen, aangezien man echt wit haar had als klein jongetje en ik donkerblond. Zo cute O+
pi_96441999
O+ Evie, mooie meid!

O+ Amber ging babyluisteren bij mijn zusje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 19:04:11 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96444467
ahhhh wat een lieve foto Vicks :)

en even wat kiekjes van een gezellige minimeet bij mij in de tuin:

de dames lokken Thijs uit de tent

Thijs en Rienk spelen met water

Lena en Evie hebben snode plannen met de sleutels ;)

'hangjongeren'
:D

[ Bericht 79% gewijzigd door Beessie-Jen op 06-05-2011 19:18:23 ]
pi_96446277
Evie, lekker ding! O+

En wat geweldig lijkt me dat, als je zus/broer kinderen krijgt. Amber vindt het vast geweldig allemaal.

En een lekkere tuinminimeet O+ O+ O+ O+

En ook weer even mijn eigen lolbroeken :+ :
pi_96471371
Toffe foto's BJ! Ze hadden mijn sleutels goed verstopt _O-

Heeft Amber de baby kunnen voelen Vicky? O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96477555

@aquapark egypte.
glijbanen maken moe O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: