Hier nog geen geklim in de kinderstoel (Ikea). Wel zijn de riempjes fascinerend en ze krijgt ze bijna zelf dicht

Hannah heeft sowieso een obsessie voor riempjes/gespjes. De buggy, kinderstoel, autostoel en onze broekriemen zijn helemaal de bom.
Milka82, wat leuk dat je hier meeleest. We hebben hier veel dreumesjes van februari dus het is goed te vergelijken.
Ca.ra, ik wil graag hetzelfde weten mbt speelgoed om mee te nemen. Ik neem naast de dingen die al genoemd zijn ook een opblaasbare strandbal mee en boekjes. Nijntje boekjes en Dora boekjes zijn favoriet. Vanaf morgen hebben ze een hoop Dora spul bij de trekpleister en ik denk dat ik een badlaken ga halen voor op vakantie.
Davinia, heerlijk dat je dametje lekker rondstapt. Succes met de tandjesellende

.
Wickie, Mette is echt een muisje hihi

Misschien dat ze nog niet zo veel woorden uitspreekt, maar als ze echt zoveel op Hannah lijkt als ik denk, dan weet ze PRECIES duidelijk te maken wat ze wel en niet wil
Laura, stoere jongen met z'n grote bed
Stiemie, beterschap

Hoe gaat het doorgaans met het eten bij Esmee?
Becky, jakkes wat eng

En wat goed dat je het herkende. Ik zou me ook helemaal lam schrikken geloof ik. Troost je meisje (en je vent) maar lekker
Goed dat ze wel gelijk hebben doorgepakt bij de arts. Het is even heftig, maar als ik lees hoe het met Mette is gegaan na de buisjes (en wie nog meer ook? Sorry, ik=zeef) dan heeft Noortje er veel profijt van en is ze strakjes gewoon een gezonde blije dreumes.
Wij zijn vandaag met z'n 2tjes naar de Ikea geweest om spulletjes te kopen voor de nieuwe kamer van Hannah. Ze verhuist naar de noordkant waar het koeler is in de zomer en het is een grotere kamer. Ze heeft straks een grotemeidenkamer nodig natuurlijk. Ik moet nog even nadenken over een peuterbedje of een ledikant waar ik de zijkant af kan halen, maar ik neig naar het tweede omdat ze voorlopig nog haar 'gevangenisje' nodig heeft.
Ze heeft de hele Ikea lopend gedaan

Overal oeh's en ah's gehoord van mensen die voorbij liepen en op het laatste stuk kwam een meisje van een jaar of 3 die met haar hand in hand ging lopen

Je kon me echt opvegen, zo schattig
Verder hebben we helaas wel een paar prutnachten achter de rug. Gisteren zelfs om 2.00 uur beneden even met haar tv gekeken met een boterham want het kind had honger
Maar ja, vandaag kon ik 1 tand en een kies zien die op doorbreken staan, dus dat zou wel eens een hoop kunnen verklaren.