abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:02:02 #26
100412 mefke79
komt goed!
pi_96333350
Wij hebben de ikeastoel, dus zelf erin klimmen is geen optie. Hij zat laatst weer ergens in de stokke, maar dan met de beugel en alles er nog op. Gaat ie gewoon staan en gooit zich achterover. Schrok me dood. Das dan weer een voordeel van de ikea stoel, daar kan ie niet in staan.

Enne, zelf de trap op is heeel fijn, nou nog leren om de trap af te gaan...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 11:06:02 #27
5428 crew  miss_sly
pi_96333505
In de Ikea stoel kun je heel prima staan, zoals ik mijn neefjes al een aantal keer heb zien doen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_96337932
we hebben een eetdoorbraak *O*
ravi heeft gisteren helemaal zelf zn (ongestaafmixerde) spaghetti gegeten (hij kan O+ spaghettislurpen O+ ) en eet ook zn boterhammen zonder dat selene helpt

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 04-05-2011 13:03:06 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_96337945
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef miss_sly het volgende:
In de Ikea stoel kun je heel prima staan, zoals ik mijn neefjes al een aantal keer heb zien doen!
Oh, dat kan zeker! Thijs klimt in beide zelf trouwens, de Stokke gewoon zó, en de Ikea via iets anders.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_96338574
Even een O+ momentje.
Zojuist heerlijk met Mart gespeelt samen op de grond en nu ligt hij op bed. Hele verhalen door de babyfoon te brabbelen. O+
pi_96338583
Rienk klom bij McLaura via de stokke in de ikea stoel :') Maar Rienk gaat ook altijd in de Ikea stoel staan. Ben heel blij met die sluiting! Rienk kan trouwens ook in de stokke staan terwijl de beugels er in zaten.. Daarom hebben we nu maar de beugel er uit en er een los tuigje bij de babydump van 2.50 bij gekocht. Blijft hij niet zitten (meneer klimt graag op de tafel) dan gaat ie vast. Dikke prima! ^O^

Mijn zoon is bekend! Hij is net herkend toen we de Action uit liepen (wat hebben ze weer leuk spul! O+ ) Door een vrouw die ook een dreumes heeft en vooral actief is in het nagellak topic. Ik vond het zo leuk! :D Ben alleen dr nick weer vergeten, Milka-87 ofzo :)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96338687
zodra de kinderen klimneigingen vertonen in de kinderstoel hier komt het tuigje tevoorschijn trouwens ;)
pi_96338739
Tadaaa,hier is de mevrouw van de Action dan! Ik herkende idd R. En dacht: weet je wat,ik spreek der gewoon aan! Ben idd poster bij de lakfora,maar heb een dochter van 19 februari,vandaar dat ik hier stiekum meelurk!
Vlindur,ik vond het ook heel leuk.
pi_96339211
Oh, Milka 82 :) Ik wist dat er een 8 in zat :) Ik ben wel benieuwd naar foto's en specs van je dame hoor! :Y
pi_96340582
Welnu, ik heb dus een dochter van 19 februari 2010 (en nog een ouder 'bongel' van 28 september 2002, ook een meid). Maar de jongste is dus de reden dat ik hier lurk. Specs: laatste keer cb met 14 maanden; 80 cm en 10,5 kilo. Loopt sinds een dikke maand (voor mij heel vreemd want mijn oudste liep heel laat, met 17 maanden pas) en is een dikke boef, klimt overal op en doet haar grote zus na (oa trampoline springen, maf gezicht want haar motoriek is nog helemaal niet in staat om te springen dus het zijn een soort kniebuigingen)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal proberen me hier wat vaker te melden
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:57:36 #36
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96340589
Wat een zerebilletjes allemaal :{ beterschap! Blij dat Daan dat nog nooit gehad heeft (knock on wood).

Daan kan overigens ook prima staan in de IKEA kinderstoel, dus het riempje gaat tegenwoordig dicht :Y

Na het lopen onder de knie krijgen, heeft Daan nu energie genoeg om ook een berg woordjes eigen te maken. Het gaat echt hard, elke dag komen er wel weer wat woordjes bij :o

Edit: Wat een leuke meid, milka!! Welkom hier zo postend ;)
pi_96340819
Milka, ze lijkt op je! :o :D
Wat een leukerd! :Y

Rienk heeft de grootste verhalen, maar nog niks verstaanbaars :N Maar hij liep al met 11 maanden. Gek kind O+
pi_96341040
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef Vlindur het volgende:
Milka, ze lijkt op je! :o :D
Wat een leukerd! :Y

Rienk heeft de grootste verhalen, maar nog niks verstaanbaars :N Maar hij liep al met 11 maanden. Gek kind O+
Het schijnt idd dat ik een kloon heb gebaard, haha! Als ik mijn eigen babyfoto's bekijk zie ik dat ook wel.
M. zegt een paar dingetjes, oa 'nanne'= haar zus, mem, diese, ja, nee, papuh = pake
  woensdag 4 mei 2011 @ 14:23:47 #39
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96341671
Ha, Action-gangers! Wij zijn vanochtend ook geweest. We hebben shortamas gehaald voor in de zomer, met Cars en Mickey Mouse, erg leuk. En korte dikke potloodjes á 58 cent, want rondslingerende pennen waren niet meer veilig voor Thomas. Nu kan hij lekker zijn gang gaan met zijn eigen potloodjes.
Ik bedacht me achteraf dat ik nog een setje meer mee had kunnen nemen, voor in de speelgoedtas voor onderweg. Maarja, volgende keer beter.

Ik had het al in het speelgoedtopic gevraagd, maar voor de zekerheid hier ook nog een keer: wat nemen jullie zoal mee aan vermaak voor je kindjes als je (langer) van huis weg bent? Ik heb geen zin om een halve inventaris mee te slepen, maar wat een paar dingetjes om te spelen zijn natuurlijk wel handig.
Ik heb nu balonnen, bellenblaas, een klein magisch tekenbordje en meestal stop ik de stapelbekertjes in de tas, die zijn ook redelijk multifunctioneel. Potloodjes moeten er inderdaad nog bij. Maar verder weet ik t eigenlijk niet zo.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_96342978
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 14:23 schreef Ca.ra het volgende:Ik had het al in het speelgoedtopic gevraagd, maar voor de zekerheid hier ook nog een keer: wat nemen jullie zoal mee aan vermaak voor je kindjes als je (langer) van huis weg bent? Ik heb geen zin om een halve inventaris mee te slepen, maar wat een paar dingetjes om te spelen zijn natuurlijk wel handig.
Ik heb nu balonnen, bellenblaas, een klein magisch tekenbordje en meestal stop ik de stapelbekertjes in de tas, die zijn ook redelijk multifunctioneel. Potloodjes moeten er inderdaad nog bij. Maar verder weet ik t eigenlijk niet zo.
Ik denk dat dat per kind en per periode verschilt. Zo was Lars een tijdje terug helemaal gek van zo'n rammelknuffelhond (geen idee hoe je dat noemt ;) ) dus die ging overal mee naar toe. Maar nu kijkt hij er niet meer naar om, maar zijn zijn stapelbekertjes helemaal favoriet. Zo'n tekenbordje is eigenlijk wel een goed idee, ook maar eens naar kijken...
Overigens hangt het er ook vanaf waar je naartoe gaat, en hoe lang je blijft. Naar vrienden met (kleine) kinderen neem ik niet veel meer mee, andermans speelgoed is toch interessanter. En als we zo lang blijven dat hij er ook een dutje gaat doen, dan gaat er ook een slaapknuffel mee.
  woensdag 4 mei 2011 @ 15:24:52 #41
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_96344159
Dat dat per kind verschilt snap ik, maar ik was gewoon benieuwd wat jullie zoal meenemen, of er nog leuke non-volumineuze dingen zijn waar ik niet aan gedacht heb.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_96344233
Wij hoeven eigenlijk alleen maar auto's mee te nemen. Is ie de hele dag druk mee. En vaak hebben we voor de zekerheid potloden en paar papiertjes. Of heel simpel een leeg flesje met daarin een paar rietjes. Kan ie ook lang zoet mee zijn.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_96344877
wij nemen meestal alleen selene mee als speelgoed voor ravi :P
pi_96345809
Rienk speelt met alles behalve het meegebrachte speelgoed ;) Bij mijn ouders heeft hij een blokkenkar en een stapelding en bij mn schoonouders een tracktor met beesten en een boer. En verder speelt hij met lepels en alles wat hij maar vind :Y
pi_96346619
Zo, tripje cb achter de rug. Alles gaat hardstikke goed. Dat ze nog niet praat was geen probleem, ze kan 4 woordjes. Ze ligt vooruit in haar motoriek, de checklist die bij 2 jaar stond konden we al grotendeels invullen.
Ik vind het allemaal best, wij vinden het goed gaan dus hoe wat en wanneer zien we wel.

De andere specs: met 1,5 jaar weegt ze 8,5 kilo en is ze 75,5 cm lang. Klein maar fijn. Ze was de vorige keer blijven steken qua gewicht maar ze ging nu weer gewoon verder op haar lijntje.

Net een enorme driftbui achter de rug, bleek dat ze gewoon lekker wilde gaan slapen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_96357966
Bedje-spam!

Helaas wazig, maar..... 'hey, wat is dat!'

Hij is dus in zijn nieuwe bed maar wel in slaapzak op bed gegaan. Even in niet te grote stappen ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 20:24:24 #47
5428 crew  miss_sly
pi_96358117
Fijn dat alles goed was bij het cb, wickie! Mette is idd klein maar fijn O+

Thijs O+ Wat een mooi groot bed! Jeetje, Lau, wat worden ze dan groot! Dag baby, hallo grote knul!
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:24:53 #48
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96358145
Even niet bijgelezen want Esmee is ziek. ;( Vanmorgen wat koortsig en hangerig, en na het eten ineens 40,0 graden koorts. Ze ligt nu met een zetpil in het campingbedje op onze kamer. Om de hoeveel tijd adviseren ze nou pcm bij hoge koorts?
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 20:26:39 #49
5428 crew  miss_sly
pi_96358268
Ach Stiemie, wat naar. Ik geef altijd max volgens de verpakking, en als ik het idee heb dat ze echt ziek is, smokkel ik daar wat vanaf. Of ik geef een waterijsje, waarmee ze en afkoelt en vocht binnenkrijgt. Beterschap :*
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:27:45 #50
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_96358329
hoi allemaal, ik ga weeeeeeer proberen aan te haken...

Ik lees verhalen over pijnlijke billies, ik kreeg als enige advies om er lekker veel sudo op te smeren. Tja, veel sudo is volgens mij ook niet helemaal de bedoeling.

hmm non.volumineuze dingen... boekjes? Noortje, maar die is wel wat jonger, kan zich een hele tijd vermaken met kiekeboeboekjes. En meestal vermaakt ze zich wel met alles uit mijn tas te halen en dan een poging te doen (1 minuut of zo) om het weer terug te stoppen.

Thijs in zijn grote bed! Wow, stoere vent hoor.

Stiemie, ik geef max 3 * 120 gram oid. Meer mag Noortje nog niet volgens verpakking en daar houd ik me maar aan.

Wij hebben wat heftige dagen achter de rug, Noortje heeft maandag een koortsstuipje gehad. Vriend was thuis en ik aan het werk, hij belde helemaal huilend op, dat ze heel erg aan het trillen was en ze blauw werd. Ik heb hier het koortsstuipentopic gelezen en herkende het meteen. Of het nou een echte koortsstuip was weten we niet zeker maar we zijn nog wel even bij de ha geweest. Verder zijn we net als Keshet vandaag bij de KNO arts geweest, die kwam heel snel ter zaken. Buisjes erin en neusamandelen eruit, 17 mei al moet ze... mijn hart breekt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')