Ha, Action-gangers! Wij zijn vanochtend ook geweest. We hebben shortamas gehaald voor in de zomer, met Cars en Mickey Mouse, erg leuk. En korte dikke potloodjes á 58 cent, want rondslingerende pennen waren niet meer veilig voor Thomas. Nu kan hij lekker zijn gang gaan met zijn eigen potloodjes.
Ik bedacht me achteraf dat ik nog een setje meer mee had kunnen nemen, voor in de speelgoedtas voor onderweg. Maarja, volgende keer beter.
Ik had het al in het speelgoedtopic gevraagd, maar voor de zekerheid hier ook nog een keer: wat nemen jullie zoal mee aan vermaak voor je kindjes als je (langer) van huis weg bent? Ik heb geen zin om een halve inventaris mee te slepen, maar wat een paar dingetjes om te spelen zijn natuurlijk wel handig.
Ik heb nu balonnen, bellenblaas, een klein magisch tekenbordje en meestal stop ik de stapelbekertjes in de tas, die zijn ook redelijk multifunctioneel. Potloodjes moeten er inderdaad nog bij. Maar verder weet ik t eigenlijk niet zo.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.