Dat doe ik niet, ik geef enkel antwoordquote:
Hoe ben ik nou een crimineel?????????????quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:20 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Good one.
Terwijl jij zelf de crimineel bent.
Reageren + Antwoord geven zijn het zelfde echt intelligent ben je inderdaad nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:21 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik geef enkel antwoord
Je moet beetje intelligentie hebben om de nuance te kunnen waarderen. Sorry alweer
Geen idee, maar lichtelijk fascistisch ben je wel imho. Geeft niet hoor, het zal de leeftijd wel zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoe ben ik nou een crimineel?????????????
Uhh nee reageren betekent in een topic zoals dit dat je inhoudelijk de zaken bespreekt. Met iemand zoals jou is dat niet mogelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Reageren + Antwoord geven zijn het zelfde echt intelligent ben je inderdaad niet
Omdat je moord goedpraat zonder een rechtsproces. Maar je wilt jezelf laten uitzonderenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:21 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoe ben ik nou een crimineel?????????????
Kun je niet beter dan dit?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:46 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Misschien dacht OBL hetzelfde toen hij zijn daden gepleegd zou hebben? Dus had hij ook enigszins gelijk toen hij die vermeende duizenden slachtoffers ombrachten. Want een echte rechtstaat bestaat niet.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kun je niet beter dan dit?![]()
Wat de Zeloten in dit topic niet lijken door te hebben is dat de VS een keuze had om de meest explosieve regio van deze aardkloot jarenlang in een tergende spanning te laten met een rechtszaak die mogelijk revoluties en duizenden doden tot gevolg zou hebben gehad. Of om de boel daar in Pakistan te eindigen middels een welgemikt schot. Ik denk dat ze binnen dat grijze gebied een te verdedigen keuze hebben gemaakt.
Sorryquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:24 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Geen idee, maar lichtelijk fascistisch ben je wel imho. Geeft niet hoor, het zal de leeftijd wel zijn.
Moord goedpraten zonder rechtsproces maakt je nog geen crimineel. Heet vrijheid van meningsuiting zou je eens moeten opzoeken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Omdat je moord goedpraat zonder een rechtsproces. Maar je wilt jezelf laten uitzonderen
Dus wel crimineel.
Waarom is het dan niet toegestaan om iemand te vertellen dat je hem gaat omleggen? Toch vrijheid van meningsuiting?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Sorryheb Italiaans bloed door mijn aderen stromen
[..]
Moord goedpraten zonder rechtsproces maakt je nog geen crimineel. Heet vrijheid van meningsuiting zou je eens moeten opzoeken.
Nuances...quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Waarom is het dan niet toegestaan om iemand te vertellen dat je hem gaat omleggen? Toch vrijheid van meningsuiting?
???quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Waarom is het dan niet toegestaan om iemand te vertellen dat je hem gaat omleggen? Toch vrijheid van meningsuiting?
Nee jij zegt alleen dat je moord mag goedpraten, en daarom komt het op hetzelfde neer. Dus waarom kan ik niet over mijn buurman zeggen dat hij het verdient om te sterven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
???
WTF bedoel jij nou weer? De amerikanen hadden osama moeten vertellen dat ze hem wouden afknallen volgens jou?
Ik heb nooit gezegd dat jij niet tegen je buurman mag zeggen dat die dood moet. Als jij dat wilt doen moet je zelf weten. En Moord goedpraten en iemand dood verwensen zijn 2 andere dingen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee jij zegt alleen dat je moord mag goedpraten, en daarom komt het op hetzelfde neer. Dus waarom kan ik niet over mijn buurman zeggen dat hij het verdient om te sterven?
Sinds wanneer ziet de wet vergelding als een rechtvaardigingsgrond voor moord?quote:
En dat beweerde ik ook niet dat jij dat schreef, dus LEZEN bitchquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat jij niet tegen je buurman mag zeggen dat die dood moet.
En jij hebt moord goedgepraat zonder proces, dus waarom is de moord op mijn buurman minder erg dan de moord op OBL of de moord van OBL op Afrikanen? Moord is toch geen moord. Een idioot die dit niet kan begrijpen verdient het echt niet imho om in discussie te gaan. Toch mijn mening.quote:Als jij dat wilt doen moet je zelf weten. En Moord goedpraten en iemand dood verwensen zijn 2 andere dingen? Nee want bij jouw redenering is het toch vrijheid van meningsuiting. Dat is trouwens mijn mening dat ie dood moet.
Dus waarom mag het niet.
Prima zo waren ook de moorden van OBLquote:En dit was geen moord maar vergelding
Jongen jongen toch. Ik dacht dat je niet schelde? En volgens mij begrijp jij het niet helemaal want vergelding is iets heel anders dan moord. En als jij Bin Laden wilt vergelijken met je buurman(ik weet niet wat die uitspookt) dan ben je wel heel ver heen. Snap jij het allemaal wel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:35 schreef vergezocht het volgende:
[..]
En dat beweerde ik ook niet dat jij dat schreef, dus LEZEN bitch
[..]
En jij hebt moord goedgepraat zonder proces, dus waarom is de moord op mijn buurman minder erg dan de moord op OBL of de moord van OBL op Afrikanen? Moord is toch geen moord. Een idioot die dit niet kan begrijpen verdient het echt niet imho om in discussie te gaan. Toch mijn mening.
[..]
Prima zo waren ook de moorden van OBL
Dus je mag niet zomaar van alles kraaien enkel omdat vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:33 schreef Morendo het volgende:
Maassen heeft voor dit nummer vier jaar cel gekregen, Vergezocht maar niet gevonden.
Dudequote:Op woensdag 4 mei 2011 19:32 schreef vergezocht het volgende:
[..]
In dit geval is er geen een. Dezelfde zaak dus.
De vrijheid van meningsuiting is heel wat anders dan een doodsbedreiging... dat je deze nuance niet begrijpt dat terwijl je anderen beschuldigd dat ze nuances niet "waarderen" is lachwekkend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef vergezocht het volgende:
Is zeker geen onzin. Jij noemt alles onzin maar met bronnen kom je niet opzetten. Voor het landsbelang mag je zo beetje alles doen. En zoek dat maar zelf op op google. ( En osama is een bedreiging voor Nederland en USA dus het mag inderdaad)quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds wanneer ziet de wet vergelding als een rechtvaardigingsgrond voor moord?Echt, wat een onzin weer.
Nee dat schreef ik niet, ik zei dat ik me niet laat schelden. Nuance.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jongen jongen toch. Ik dacht dat je niet schelde? En volgens mij begrijp jij het niet helemaal want vergelding is iets heel anders dan moord. En als jij Bin Laden wilt vergelijken met je buurman(ik weet niet wat die uitspookt) dan ben je wel heel ver heen. Snap jij het allemaal wel?
Eh, nee. Welke motivatie er ook achter zit: moord is moord.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:38 schreef Roces18 het volgende:
En volgens mij begrijp jij het niet helemaal want vergelding is iets heel anders dan moord.
De wet kent geen onderscheid. Godzijdank.quote:En als jij Bin Laden wilt vergelijken met je buurman(ik weet niet wat die uitspookt) dan ben je wel heel ver heen. Snap jij het allemaal wel?
Sinds wanneer ben ik geen haar beter dan OBL. Volgens mij ben je de enigste die dat vindt op de hele wereld behalve aanhanger van OBL natuurlijk. Heb je het allemaal wel een rijtje jongen? Moet ik een dokter bellen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:40 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee dat schreef ik niet, ik zei dat ik me niet laat schelden. Nuance.
Vergelding is idd anders dan moord het is een motief voor moord. Vergelding is dus de reden, en moord is de daad. En dat mag volgens jou zonder enige rechtsproces, dus waarom mogen wij jou niet gaan omleggen. Je bent trouwens geen haar beter dan OBL en we hebben daar geen proces voor nodig.
Kom toch met meer dan dit ajb.quote:
Is het dan niet een doodsbedreiging om iemand de dood toe te wensen en zijn moord goed te praten. Ik zie het verschil/nuance niet.quote:De vrijheid van meningsuiting is heel wat anders dan een doodsbedreiging... dat je deze nuance niet begrijpt dat terwijl je anderen beschuldigd dat ze nuances niet "waarderen" is lachwekkend.
Nee dat is duidelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Kom toch met meer dan dit ajb.
[..]
[..]
Is het dan niet een doodsbedreiging om iemand de dood toe te wensen en zijn moord goed te praten. Ik zie het verschil/nuance niet.
Moord is moord nee. Zeker in oorlogsgebieden niet. Want voor moord word je normaal gesproken berecht en als een soldaat in strijd is met zijn vijand word die toch ook niet opgepakt omdat die hem afknalt. Ja is moord meekomen jij. Dan houden ze geen soldaten meer overquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eh, nee. Welke motivatie er ook achter zit: moord is moord.
[..]
De wet kent geen onderscheid. Godzijdank.
Omdat dat aan mensen en niet de rechter valt te bepalen of jij schuldig of onschuldig bent. Dat schreef je zelf, dus ga niet terug op je woorden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik geen haar beter dan OBL. Volgens mij ben je de enigste die dat vindt op de hele wereld behalve aanhanger van OBL natuurlijk. Heb je het allemaal wel een rijtje jongen? Moet ik een dokter bellen?
Pakistan was vooraf niet op de hoogte gesteld over deze actie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:11 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Lul nietgeef gewoon een bron of geef toe dat je faalt.
Moord is toch moord? Waarom is de moord op OBL minder erg dan een toekomstige moord op deze Roces idioot?quote:
Weet ik, mijn vraag was slechts retorisch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Pakistan was vooraf niet op de hoogte gesteld over deze actie.
Gefeliciteerd. Door eraan toe te geven, verlies je het van terroristen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In New York, Madrid, London.
In Marokko, op Bali,
Trieste puber.
Ah, dus vergelding is een rechtvaardigingsgrond voor moord? Dus als mijn buurman m'n zusje vermoord mag ik m'n buurman vermoorden? Really?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Is zeker geen onzin. Jij noemt alles onzin maar met bronnen kom je niet opzetten.
Lolwut? Heb ik iets gemist en is de doodstraf weer ingevoerd?quote:Voor het landsbelang mag je zo beetje alles doen. En zoek dat maar zelf op op google.
Als dat al zo zou zijn heeft de VS dat aan zichzelf te danken. En zet anders eens het aantal slachtoffers in het M-O door toedoen van de EU / VS af tegen het aantal slachtoffers van bin Laden. Dan zijn we snel klaar, vermoed ik.quote:( En osama is een bedreiging voor Nederland en USA dus het mag inderdaad)
Drogreden. Er was en is geen sprake van een oorlog.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Moord is moord nee. Zeker in oorlogsgebieden niet. Want voor moord word je normaal gesproken berecht en als een soldaat in strijd is met zijn vijand word die toch ook niet opgepakt omdat die hem afknalt. Ja is moord meekomen jij. Dan houden ze geen soldaten meer over
Iets in context plaatsen is heel moeilijk..quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:43 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Omdat dat aan mensen en niet de rechter valt te bepalen of jij schuldig of onschuldig bent. Dat schreef je zelf, dus ga niet terug op je woorden.
We hebben dus nooit rechters nodig. We mogen elkaar lekker gaan afknallen en dat vervolgens vergelding noemen. Lekkere wereld is het met mensen zoals jij.
War on Terrorquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Drogreden. Er was en is geen sprake van een oorlog.
Wat jij niet doorhebt, is dat de handelswijze en acties van de VS, zowel nu als in het verleden, oorzaak zijn van mensen zoals OBL.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kun je niet beter dan dit?![]()
Wat de Zeloten in dit topic niet lijken door te hebben is dat de VS een keuze had om de meest explosieve regio van deze aardkloot jarenlang in een tergende spanning te laten met een rechtszaak die mogelijk revoluties en duizenden doden tot gevolg zou hebben gehad. Of om de boel daar in Pakistan te eindigen middels een welgemikt schot. Ik denk dat ze binnen dat grijze gebied een te verdedigen keuze hebben gemaakt.
Ik heb het over het verschil tussen een doodsbedreiging en de vrijheid van meningsuiting. Offtopic ik weet het maar jij begon erover en ik reageerdequote:Op woensdag 4 mei 2011 19:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Moord is toch moord? Waarom is de moord op OBL minder erg dan een toekomstige moord op deze Roces idioot?
Er is alleen een context onder het recht. Niet meerderequote:Op woensdag 4 mei 2011 19:46 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Iets in context plaatsen is heel moeilijk..
Nogmaals: vergelding is geen legitiem motief voor moord. Als het dat wel is verwacht ik nog wel een reeks aanslagen met een groot aantal burgerslachtoffers. Dan moeten we ook niet zeiken: dat is immers gerechtvaardigd volgens jou.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik geen haar beter dan OBL. Volgens mij ben je de enigste die dat vindt op de hele wereld behalve aanhanger van OBL natuurlijk.
De VS schiet niet zomaar onschuldigen dood. Er zitten er genoeg daar die terugschieten en wat dacht je van de duizenden bermbommen. En onschuldige doden maken beide kanten!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:45 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, dus vergelding is een rechtvaardigingsgrond voor moord? Dus als mijn buurman m'n zusje vermoord mag ik m'n buurman vermoorden? Really?
[..]
Lolwut? Heb ik iets gemist en is de doodstraf weer ingevoerd?
[..]
Als dat al zo zou zijn heeft de VS dat aan zichzelf te danken. En zet anders eens het aantal slachtoffers in het M-O door toedoen van de EU / VS af tegen het aantal slachtoffers van bin Laden. Dan zijn we snel klaar, vermoed ik.
Klopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat jij niet tegen je buurman mag zeggen dat die dood moet. Als jij dat wilt doen moet je zelf weten. En Moord goedpraten en iemand dood verwensen zijn 2 andere dingen?
En dit was geen moord maar vergelding
Maar probeer eens te denken. Jij hebt het over vrijheid van mening en doodsbedreiiging als aparte zaken. Maar wanneer worden ze een en hetzelfde?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:47 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ik heb het over het verschil tussen een doodsbedreiging en de vrijheid van meningsuiting. Offtopic ik weet het maar jij begon erover en ik reageerde
Nee gemarteld worden door Saddam en consorten en onderdrukt worden door HAMAS en al die troep is lekker wou je zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Klopt.
Daarbij was 9/11 ook zeker een vergelding voor het in chaos werpen van het MO door de VS. Of tenminste voor het feit dat OBL's geboorteland is omgetoverd tot Amerikaanse satellietstaat.
Honduras, Colombia, Brazilië, Ecuador, Zuid-Afrika, Nicaragua, Indonesië, Soedan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
De VS schiet niet zomaar onschuldigen dood.
Jippie laten we de halve wereld oppakken omdat ze obama dood wensen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maar probeer eens te denken. Jij hebt het over vrijheid van mening en doodsbedreiiging als aparte zaken. Maar wanneer worden ze een en hetzelfde?
Waarom is het dus geen doodsbedreiging als Roces en een voorbijganger op straat (vrienden heeft ie niet) praten over hoe de dood van hun buurman gerechtvaardigd zou zijn? Zonder proces.
Want dat doet ie trouwens met OBL?
Die komen van beide kanten wat dacht je van gegijzelden, en het rode kruis dat regelmatig word afgeknaldquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Honduras, Colombia, Brazilië, Ecuador, Zuid-Afrika, Nicaragua, Indonesië, Soedan.
Hoeveel miljoen onschuldige doden wil je
Oorzaak hiervan is ook weer de machtspolitiek van de VS.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee gemarteld worden door Saddam en consorten en onderdrukt worden door HAMAS en al die troep is lekker wou je zeggen.
Mijn persoonlijke mening is dat ze daar nooit naar toe hoefden te gaan maar het is al gebeurt.
Eh, jawel. Het gemiddelde bombardement wordt niet bepaald zorgvuldig uitgevoerd. Burgerslachtoffers alom.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:48 schreef Roces18 het volgende:
[..]
De VS schiet niet zomaar onschuldigen dood.
Dus?quote:Er zitten er genoeg daar die terugschieten en wat dacht je van de duizenden bermbommen. En onschuldige doden maken beide kanten!!
Leuk, maar we hebben weinig te vrezen van een stel nomaden die in de woestijn leven.quote:En wat betreft landsbelang dat is al jaren oud.
Oh, dat klopt ook wel. De VS schuwt machtspolitiek bepaald niet, dat klopt. Dat staat echter los van de vraag of deze standrechtelijke executie van OBL wel of niet gewenst is in het licht van de gegeven omstandigheden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:46 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Wat jij niet doorhebt, is dat de handelswijze en acties van de VS, zowel nu als in het verleden, oorzaak zijn van mensen zoals OBL.
Beide schuldig.
Blijkbaar. Waarmee je je verlaagt tot hetzelfde niveau als dat van een terrorist.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar goed, het is normaal om verdachten preventief te vermoorden zonder enig proces of iets wat daar op lijkt?²
En wat maakt de VS dan beter dan de tegenpartij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Die komen van beide kanten wat dacht je van gegijzelden, en het rode kruis dat regelmatig word afgeknald
Dus omdat vele mensen iets doen moet het kloppen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jippie laten we de halve wereld oppakken omdat ze obama dood wensen.
Dat zijn nu juist nuances. Kleine verschillen snap je? De vraag wanneer ze hetzelfde worden is helemaal niet relevant.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maar probeer eens te denken. Jij hebt het over vrijheid van mening en doodsbedreiiging als aparte zaken. Maar wanneer worden ze een en hetzelfde?
Over het dikgedrukte: kinderachtig je laat je meeslepen in zijn stijl.quote:Waarom is het dus geen doodsbedreiging als Roces en een voorbijganger op straat (vrienden heeft ie niet) praten over hoe de dood van hun buurman gerechtvaardigd zou zijn? Zonder proces.
Want dat doet ie trouwens met OBL?
Jullie vinden de tegenpartij beter dan de VS. Dan gaan jullie toch allemaal lekker verhuizen naar Pakistan. Kunnen jullie zien hoe leuk het daar is. En als dit topic vol is kap ik ermee, want ik heb wel betere dingen te doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:53 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
En wat maakt de VS dan beter dan de tegenpartij?
Je mag het ook gewoon zeggen als je geen argumenten kunt bedenken en de Telegraaf niet durft aan te halen als bron.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jullie vinden de tegenpartij beter dan de VS. Dan gaan jullie toch allemaal lekker verhuizen naar Pakistan. Kunnen jullie zien hoe leuk het daar is. En als dit topic vol is kap ik ermee, want ik heb wel betere dingen te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |