Nuances...quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Waarom is het dan niet toegestaan om iemand te vertellen dat je hem gaat omleggen? Toch vrijheid van meningsuiting?
???quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Waarom is het dan niet toegestaan om iemand te vertellen dat je hem gaat omleggen? Toch vrijheid van meningsuiting?
Nee jij zegt alleen dat je moord mag goedpraten, en daarom komt het op hetzelfde neer. Dus waarom kan ik niet over mijn buurman zeggen dat hij het verdient om te sterven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
???
WTF bedoel jij nou weer? De amerikanen hadden osama moeten vertellen dat ze hem wouden afknallen volgens jou?
Ik heb nooit gezegd dat jij niet tegen je buurman mag zeggen dat die dood moet. Als jij dat wilt doen moet je zelf weten. En Moord goedpraten en iemand dood verwensen zijn 2 andere dingen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee jij zegt alleen dat je moord mag goedpraten, en daarom komt het op hetzelfde neer. Dus waarom kan ik niet over mijn buurman zeggen dat hij het verdient om te sterven?
Sinds wanneer ziet de wet vergelding als een rechtvaardigingsgrond voor moord?quote:
En dat beweerde ik ook niet dat jij dat schreef, dus LEZEN bitchquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:32 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat jij niet tegen je buurman mag zeggen dat die dood moet.
En jij hebt moord goedgepraat zonder proces, dus waarom is de moord op mijn buurman minder erg dan de moord op OBL of de moord van OBL op Afrikanen? Moord is toch geen moord. Een idioot die dit niet kan begrijpen verdient het echt niet imho om in discussie te gaan. Toch mijn mening.quote:Als jij dat wilt doen moet je zelf weten. En Moord goedpraten en iemand dood verwensen zijn 2 andere dingen? Nee want bij jouw redenering is het toch vrijheid van meningsuiting. Dat is trouwens mijn mening dat ie dood moet.
Dus waarom mag het niet.
Prima zo waren ook de moorden van OBLquote:En dit was geen moord maar vergelding
Jongen jongen toch. Ik dacht dat je niet schelde? En volgens mij begrijp jij het niet helemaal want vergelding is iets heel anders dan moord. En als jij Bin Laden wilt vergelijken met je buurman(ik weet niet wat die uitspookt) dan ben je wel heel ver heen. Snap jij het allemaal wel?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:35 schreef vergezocht het volgende:
[..]
En dat beweerde ik ook niet dat jij dat schreef, dus LEZEN bitch
[..]
En jij hebt moord goedgepraat zonder proces, dus waarom is de moord op mijn buurman minder erg dan de moord op OBL of de moord van OBL op Afrikanen? Moord is toch geen moord. Een idioot die dit niet kan begrijpen verdient het echt niet imho om in discussie te gaan. Toch mijn mening.
[..]
Prima zo waren ook de moorden van OBL
Dus je mag niet zomaar van alles kraaien enkel omdat vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:33 schreef Morendo het volgende:
Maassen heeft voor dit nummer vier jaar cel gekregen, Vergezocht maar niet gevonden.
Dudequote:Op woensdag 4 mei 2011 19:32 schreef vergezocht het volgende:
[..]
In dit geval is er geen een. Dezelfde zaak dus.
De vrijheid van meningsuiting is heel wat anders dan een doodsbedreiging... dat je deze nuance niet begrijpt dat terwijl je anderen beschuldigd dat ze nuances niet "waarderen" is lachwekkend.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:29 schreef vergezocht het volgende:
Is zeker geen onzin. Jij noemt alles onzin maar met bronnen kom je niet opzetten. Voor het landsbelang mag je zo beetje alles doen. En zoek dat maar zelf op op google. ( En osama is een bedreiging voor Nederland en USA dus het mag inderdaad)quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds wanneer ziet de wet vergelding als een rechtvaardigingsgrond voor moord?Echt, wat een onzin weer.
Nee dat schreef ik niet, ik zei dat ik me niet laat schelden. Nuance.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:38 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Jongen jongen toch. Ik dacht dat je niet schelde? En volgens mij begrijp jij het niet helemaal want vergelding is iets heel anders dan moord. En als jij Bin Laden wilt vergelijken met je buurman(ik weet niet wat die uitspookt) dan ben je wel heel ver heen. Snap jij het allemaal wel?
Eh, nee. Welke motivatie er ook achter zit: moord is moord.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:38 schreef Roces18 het volgende:
En volgens mij begrijp jij het niet helemaal want vergelding is iets heel anders dan moord.
De wet kent geen onderscheid. Godzijdank.quote:En als jij Bin Laden wilt vergelijken met je buurman(ik weet niet wat die uitspookt) dan ben je wel heel ver heen. Snap jij het allemaal wel?
Sinds wanneer ben ik geen haar beter dan OBL. Volgens mij ben je de enigste die dat vindt op de hele wereld behalve aanhanger van OBL natuurlijk. Heb je het allemaal wel een rijtje jongen? Moet ik een dokter bellen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:40 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee dat schreef ik niet, ik zei dat ik me niet laat schelden. Nuance.
Vergelding is idd anders dan moord het is een motief voor moord. Vergelding is dus de reden, en moord is de daad. En dat mag volgens jou zonder enige rechtsproces, dus waarom mogen wij jou niet gaan omleggen. Je bent trouwens geen haar beter dan OBL en we hebben daar geen proces voor nodig.
Kom toch met meer dan dit ajb.quote:
Is het dan niet een doodsbedreiging om iemand de dood toe te wensen en zijn moord goed te praten. Ik zie het verschil/nuance niet.quote:De vrijheid van meningsuiting is heel wat anders dan een doodsbedreiging... dat je deze nuance niet begrijpt dat terwijl je anderen beschuldigd dat ze nuances niet "waarderen" is lachwekkend.
Nee dat is duidelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Kom toch met meer dan dit ajb.
[..]
[..]
Is het dan niet een doodsbedreiging om iemand de dood toe te wensen en zijn moord goed te praten. Ik zie het verschil/nuance niet.
Moord is moord nee. Zeker in oorlogsgebieden niet. Want voor moord word je normaal gesproken berecht en als een soldaat in strijd is met zijn vijand word die toch ook niet opgepakt omdat die hem afknalt. Ja is moord meekomen jij. Dan houden ze geen soldaten meer overquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eh, nee. Welke motivatie er ook achter zit: moord is moord.
[..]
De wet kent geen onderscheid. Godzijdank.
Omdat dat aan mensen en niet de rechter valt te bepalen of jij schuldig of onschuldig bent. Dat schreef je zelf, dus ga niet terug op je woorden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik geen haar beter dan OBL. Volgens mij ben je de enigste die dat vindt op de hele wereld behalve aanhanger van OBL natuurlijk. Heb je het allemaal wel een rijtje jongen? Moet ik een dokter bellen?
Pakistan was vooraf niet op de hoogte gesteld over deze actie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:11 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Lul nietgeef gewoon een bron of geef toe dat je faalt.
Moord is toch moord? Waarom is de moord op OBL minder erg dan een toekomstige moord op deze Roces idioot?quote:
Weet ik, mijn vraag was slechts retorisch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:44 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Pakistan was vooraf niet op de hoogte gesteld over deze actie.
Gefeliciteerd. Door eraan toe te geven, verlies je het van terroristen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In New York, Madrid, London.
In Marokko, op Bali,
Trieste puber.
Ah, dus vergelding is een rechtvaardigingsgrond voor moord? Dus als mijn buurman m'n zusje vermoord mag ik m'n buurman vermoorden? Really?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Is zeker geen onzin. Jij noemt alles onzin maar met bronnen kom je niet opzetten.
Lolwut? Heb ik iets gemist en is de doodstraf weer ingevoerd?quote:Voor het landsbelang mag je zo beetje alles doen. En zoek dat maar zelf op op google.
Als dat al zo zou zijn heeft de VS dat aan zichzelf te danken. En zet anders eens het aantal slachtoffers in het M-O door toedoen van de EU / VS af tegen het aantal slachtoffers van bin Laden. Dan zijn we snel klaar, vermoed ik.quote:( En osama is een bedreiging voor Nederland en USA dus het mag inderdaad)
Drogreden. Er was en is geen sprake van een oorlog.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Moord is moord nee. Zeker in oorlogsgebieden niet. Want voor moord word je normaal gesproken berecht en als een soldaat in strijd is met zijn vijand word die toch ook niet opgepakt omdat die hem afknalt. Ja is moord meekomen jij. Dan houden ze geen soldaten meer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |