Beweer jij dat Nothing Else Matters kut is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Als je er echt bij wil horen zeg je dat Metallica altijd al kut was.
Nee dat beweer ik niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beweer jij dat Nothing Else Matters kut is?
Een beetje rock en metal niet kunnen waarderenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef Arolsen het volgende:
Voor sommige zichzelf stoer vindende mannetjes is het blijkbaar stoer om
Als jij dat vind is het toch prima? Die mening mag je hebbenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:25 schreef Arolsen het volgende:
Voor sommige zichzelf stoer vindende mannetjes is het blijkbaar stoer om grote bands af te kraken. Om erbij te horen moet je roepen dat Metallica de laatste 20 jaar niks meer is en alleen de jaren 80 albums goed zijn.
Metallica is gewoon een van de meesterlijkste bands ever en alle cd's zijn goed. Het harde spul van de 80's is goed. Maar ook hun volwassenwording in de 90's. Anders dan bands die steeds maar hetzelfde maken hebben ze zichzelf kunnen innoveten.
Strike 1, 2, 3 you're out.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:50 schreef jeoff het volgende:
[..]
Nee dat Trance/House/Techno gespuis a la New Kids is lekker
En Ajaxquote:
Wanneer gaan ze muziek maken dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vond Metallica al gaaf voordat ze muziek maakten.
Waarheid van Sociosquote:
je hebt voorwaar eens gelijkquote:
Pertinent waarquote:
Dit is toch helemaal geen metal?quote:
Ech welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dit is toch helemaal geen metal?
Wat een tering herrie.quote:
quote:
Een varken die onverdoofd wordt gecastreerd klinkt nog beter dan Axl Rosequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk dat er mensen zijn die death metal ect. pure schijt vinden kan ik inkomen, maar Guns 'n Roses?
Dit inderdaad. Ik hou trouwens zelf wel van alles eigenlijk, mochten de mensen het afvragen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
*smiley knip*
Kijk dat er mensen zijn die death metal ect. pure schijt vinden kan ik inkomen, maar Guns 'n Roses?
Oke, als jij het zegt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat word een beetje door elkaar heen gebruikt, maar dit is zeker metal.
Voor elk liedje is er wel iemand op de wereld te vinden die het pure schijt vindt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Guns 'n rosesquote:
Steen bakt er echt vrij weinig van. Zijn teksten komen simpelweg neer op zoveel mogelijk chargeren in de hoop dat er af en toe iets grappigs tussen zit (wat ook wel zo is) en hij kan voor geen meter op de beat blijven. Ik snap niet dat er mensen zijn die hem helemaal geweldig vinden.quote:
Dat, dat überhaupt verkoopt is een godswonder. Elke (ex-)gabber kan dit nog wel in elkaar stekenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Steen bakt er echt vrij weinig van. Zijn teksten komen simpelweg neer op zoveel mogelijk chargeren in de hoop dat er af en toe iets grappigs tussen zit (wat ook wel zo is) en hij kan voor geen meter op de beat blijven. Ik snap niet dat er mensen zijn die hem helemaal geweldig vinden.
Dat denk ik ook, maar ik begrijp de wereld sowieso met de dag minder.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat, dat überhaupt verkoopt is een godswonder. Elke (ex-)gabber kan dit nog wel in elkaar steken
Dat schijnt normaal te zijn, mensen met een IQ dat hoger is dan de gemiddelde Bonobo beginnen uit te sterven, vandaar de baggermuziek.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:21 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik begrijp de wereld sowieso met de dag minder.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Hahaha
in 1 seconde Metallica zit al meer intelligentie dan het hele hiphop genre bij elkaar
quote:
Bazig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik hou trouwens zelf wel van alles eigenlijk, mochten de mensen het afvragen.
Als Guns 'n Roses al als metal wordt bestempeld, wat is Taake dan?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:00 schreef SoraAoi het volgende:
Metallica is wel oke, ik zie het als metal voor beginners
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef vigier het volgende:
Na Black Album de dood van Cliff Burton hield het op
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:37 schreef picodealion het volgende:
Death Magnetic is echt een facking bazenalbum. Mensen die zeggen dat Metallica alleen in de jaren '80 goed was zijn niet goed snik.
Jij wil beweren van niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beweer jij dat Nothing Else Matters kut is?
Hier ging je de fout in met net doen alsof je een vrouwpersoon bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:00 schreef SoraAoi het volgende:
Metallica is wel oke, ik zie het als metal voor beginners
zitten er überhaupt echte vrouwen op fok?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ging je de fout in met net doen alsof je een vrouwpersoon bent.
ja, chaiquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
zitten er überhaupt echte vrouwen op fok?
alleen feministen, 13jarigen en gothic/emo'squote:Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
zitten er überhaupt echte vrouwen op fok?
dat gothic/emo neuk je er wel van af na een tijdje, feminisme is meer een iq probleem, daar blijf ik van af.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
alleen feministen, 13jarigen en gothic/emo's
En de 13-jarigen? Daar kan je wel een paar trucjes op?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
dat gothic/emo neuk je er wel van af na een tijdje, feminisme is meer een iq probleem, daar blijf ik van af.
Dit. Wat klonken de drums daar ongelooflijk metalig, alsof Lars Ulrich op een metalen ton aan het beuken was ofzo. Het enige toffe nummer op Saint Anger is Frantic en daar is alles mee gezegd.quote:
Toch, als je eenmaal aan dat getimmer gewend bent staan er een paar aardige nummertjes op. Maar die drums leiden wel af idd,quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:15 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Dit. Wat klonken de drums daar ongelooflijk metalig, alsof Lars Ulrich op een metalen ton aan het beuken was ofzo. Het enige toffe nummer op Saint Anger is Frantic en daar is alles mee gezegd.
Fixed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:17 schreef Waaghals het volgende:
jaren 80 albums waren ook kut net als mijn gezicht, alleen staan m'n lippen verkeerd.
Wat is er dan zo nep aan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Fox. het volgende:
Metallica
Mainstream nep-metal voor kleine jochies en oude knarren die erbij willen horen.
t/m ...And justice for all was Metallica echt geen mainstream metal hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Fox. het volgende:
Metallica
Mainstream nep-metal voor kleine jochies en oude knarren die erbij willen horen.
Ik ben niet feministisch, noch 13 jaar, noch gothic/emoquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
alleen feministen, 13jarigen en gothic/emo's
En ook geen lekker wijfquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben niet feministisch, noch 13 jaar, noch gothic/emo
Alleen al omdat bovenstaande reactie geschreven is door de grootste baggerkneus van het forum, neem ik het überhaupt al niet eens meer serieusquote:
Ben ik de grootste baggerkneus??quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Alleen al omdat bovenstaande reactie geschreven is door de grootste baggerkneus van het forum, neem ik het überhaupt al niet eens meer serieus![]()
Btw:
schrik om je eigen kop te laten zien @ je fobo ?![]()
nouja, ik wil het woord bagger ook wel gewoon weglaten hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik de grootste baggerkneus??
Thanks, is wel een eer dat je zoiets zegt
Nueken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik de grootste baggerkneus??
Thanks, is wel een eer dat je zoiets zegt
Blijf maar komen met die veren in mijn reetquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
nouja, ik wil het woord bagger ook wel gewoon weglaten hoor
je denkt echt dat je heel wat bent of niet ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijf maar komen met die veren in mijn reet
Het is al heel wat dat je me serieus neemtquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
je denkt echt dat je heel wat bent of niet ?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
je denkt echt dat je heel wat bent of niet ?
echt snugger ben je ook niet...laat maar zitten....quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat je me serieus neemt
Snuggere mensen vind je dan ook niet zo heel snel op fokquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
echt snugger ben je ook niet...laat maar zitten....
Wat een bullshitquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:16 schreef Ixnay het volgende:
btw. Metallica is lang niet meer zo overtuigend als vroeger, ze haten elkaar en zijn alleen nog voor het geld bij elkaar.
Een electrische gitaar is geen "echt" instrument? Vertel dat aan grootheden als BB King, Steve Vai of vroeger Jimmy Hendrix...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef boskameel het volgende:
haha ze gebruiken niet eens echte instrumenten
Gitaarquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:47 schreef DaHill het volgende:
[..]
Een electrische gitaar is geen "echt" instrument? Vertel dat aan grootheden als BB King, Steve Vai of vroeger Jimmy Hendrix...
quote:
Ik wel, nu heb ik hoofdpijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:40 schreef chroestjov het volgende:
he verenigde metalen dudettes nog geheadbanged vandaag?
Waarom zou je in vredesnaam mensen met je muzieksmaak willen shoqueren?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:47 schreef grindfreakje het volgende:
Metallica leuk vinden: Nee.
Metallica goed vinden: Niet meer na MOP
(Napalm Death in die dagen, daar kon je je familie nog eens echt mee choqueren)
Nee, daar ging het niet om maar ik vond het altijd wel een grappig bij effect.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam mensen met je muzieksmaak willen shoqueren?
wat is daar de toegevoegde waarde van?
Wat de mannen in hun priveleven doen vind ik niet heel boeiendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:47 schreef grindfreakje het volgende:
Metallica leuk vinden: Nee.
Metallica goed vinden: Niet meer na MOP
(Napalm Death in die dagen, daar kon je je familie nog eens echt mee choqueren)
Maar dat je net met het voorbeeld komt van een band die volledig voor de commercie gegaan is, en dan ook nog eens twee jaar met een 1 miljoen dollar kostende psycholoog vertoeft heeft voor een groepstherapie, is wat mij betreft echt een verkeerde keuze.
Metallica heeft geweldige cijfers, erg veel mensen vinden de muziek leuk maar als band zelf is het echt een lachertje.
Nee dat zal niemand boeien. Maar het is een kunstmatig bij elkaar gehoude band waarvan de leden een millionairs leven leiden en volledig boven zichzelf uitgestegen zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef Arolsen het volgende:
Wat de mannen in hun priveleven doen vind ik niet heel boeiend
Dat is altijd het eerste dat je hoort als een band een andere (meestal verkeerde) richting uitgegaan zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef Arolsen het volgende:
[..]
En na MOP hebben ze steeds meer groei laten zien. In plaats van 25 jaar hetzelfde blijven maken hebben ze op The Black album, Load en Reload laten zien dat ze als volwassen muzikanten kunnen spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |