Een electrische gitaar is geen "echt" instrument? Vertel dat aan grootheden als BB King, Steve Vai of vroeger Jimmy Hendrix...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:29 schreef boskameel het volgende:
haha ze gebruiken niet eens echte instrumenten
Gitaarquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:47 schreef DaHill het volgende:
[..]
Een electrische gitaar is geen "echt" instrument? Vertel dat aan grootheden als BB King, Steve Vai of vroeger Jimmy Hendrix...
quote:
Ik wel, nu heb ik hoofdpijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:40 schreef chroestjov het volgende:
he verenigde metalen dudettes nog geheadbanged vandaag?
Waarom zou je in vredesnaam mensen met je muzieksmaak willen shoqueren?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:47 schreef grindfreakje het volgende:
Metallica leuk vinden: Nee.
Metallica goed vinden: Niet meer na MOP
(Napalm Death in die dagen, daar kon je je familie nog eens echt mee choqueren)
Nee, daar ging het niet om maar ik vond het altijd wel een grappig bij effect.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:07 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam mensen met je muzieksmaak willen shoqueren?
wat is daar de toegevoegde waarde van?
Wat de mannen in hun priveleven doen vind ik niet heel boeiendquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:47 schreef grindfreakje het volgende:
Metallica leuk vinden: Nee.
Metallica goed vinden: Niet meer na MOP
(Napalm Death in die dagen, daar kon je je familie nog eens echt mee choqueren)
Maar dat je net met het voorbeeld komt van een band die volledig voor de commercie gegaan is, en dan ook nog eens twee jaar met een 1 miljoen dollar kostende psycholoog vertoeft heeft voor een groepstherapie, is wat mij betreft echt een verkeerde keuze.
Metallica heeft geweldige cijfers, erg veel mensen vinden de muziek leuk maar als band zelf is het echt een lachertje.
Nee dat zal niemand boeien. Maar het is een kunstmatig bij elkaar gehoude band waarvan de leden een millionairs leven leiden en volledig boven zichzelf uitgestegen zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef Arolsen het volgende:
Wat de mannen in hun priveleven doen vind ik niet heel boeiend
Dat is altijd het eerste dat je hoort als een band een andere (meestal verkeerde) richting uitgegaan zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef Arolsen het volgende:
[..]
En na MOP hebben ze steeds meer groei laten zien. In plaats van 25 jaar hetzelfde blijven maken hebben ze op The Black album, Load en Reload laten zien dat ze als volwassen muzikanten kunnen spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |