Jij wil beweren van niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beweer jij dat Nothing Else Matters kut is?
Hier ging je de fout in met net doen alsof je een vrouwpersoon bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:00 schreef SoraAoi het volgende:
Metallica is wel oke, ik zie het als metal voor beginners
zitten er überhaupt echte vrouwen op fok?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ging je de fout in met net doen alsof je een vrouwpersoon bent.
ja, chaiquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
zitten er überhaupt echte vrouwen op fok?
alleen feministen, 13jarigen en gothic/emo'squote:Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
zitten er überhaupt echte vrouwen op fok?
dat gothic/emo neuk je er wel van af na een tijdje, feminisme is meer een iq probleem, daar blijf ik van af.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
alleen feministen, 13jarigen en gothic/emo's
En de 13-jarigen? Daar kan je wel een paar trucjes op?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
dat gothic/emo neuk je er wel van af na een tijdje, feminisme is meer een iq probleem, daar blijf ik van af.
Dit. Wat klonken de drums daar ongelooflijk metalig, alsof Lars Ulrich op een metalen ton aan het beuken was ofzo. Het enige toffe nummer op Saint Anger is Frantic en daar is alles mee gezegd.quote:
Toch, als je eenmaal aan dat getimmer gewend bent staan er een paar aardige nummertjes op. Maar die drums leiden wel af idd,quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:15 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Dit. Wat klonken de drums daar ongelooflijk metalig, alsof Lars Ulrich op een metalen ton aan het beuken was ofzo. Het enige toffe nummer op Saint Anger is Frantic en daar is alles mee gezegd.
Fixed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:17 schreef Waaghals het volgende:
jaren 80 albums waren ook kut net als mijn gezicht, alleen staan m'n lippen verkeerd.
Wat is er dan zo nep aan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Fox. het volgende:
Metallica
Mainstream nep-metal voor kleine jochies en oude knarren die erbij willen horen.
t/m ...And justice for all was Metallica echt geen mainstream metal hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:09 schreef Fox. het volgende:
Metallica
Mainstream nep-metal voor kleine jochies en oude knarren die erbij willen horen.
Ik ben niet feministisch, noch 13 jaar, noch gothic/emoquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
alleen feministen, 13jarigen en gothic/emo's
En ook geen lekker wijfquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik ben niet feministisch, noch 13 jaar, noch gothic/emo
Alleen al omdat bovenstaande reactie geschreven is door de grootste baggerkneus van het forum, neem ik het überhaupt al niet eens meer serieusquote:
Ben ik de grootste baggerkneus??quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Alleen al omdat bovenstaande reactie geschreven is door de grootste baggerkneus van het forum, neem ik het überhaupt al niet eens meer serieus![]()
Btw:
schrik om je eigen kop te laten zien @ je fobo ?![]()
nouja, ik wil het woord bagger ook wel gewoon weglaten hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik de grootste baggerkneus??
Thanks, is wel een eer dat je zoiets zegt
Nueken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben ik de grootste baggerkneus??
Thanks, is wel een eer dat je zoiets zegt
Blijf maar komen met die veren in mijn reetquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef DjinN het volgende:
[..]
nouja, ik wil het woord bagger ook wel gewoon weglaten hoor
je denkt echt dat je heel wat bent of niet ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Blijf maar komen met die veren in mijn reet
Het is al heel wat dat je me serieus neemtquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
je denkt echt dat je heel wat bent of niet ?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
je denkt echt dat je heel wat bent of niet ?
echt snugger ben je ook niet...laat maar zitten....quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat je me serieus neemt
Snuggere mensen vind je dan ook niet zo heel snel op fokquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef DjinN het volgende:
[..]
echt snugger ben je ook niet...laat maar zitten....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |