Sorry hoor, maar ik moest wel een beetje lachenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:50 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Rara wie zat er ten tijde van dit op de weg...
Heb ik ook wel hoor dat zenuwachtig zijn voordat hij me komt ophalen, ik heb er dan ook geen zin in. In de auto gaat het na 10 minuten meestal helemaal weg en begin ik het weer leuk te vindenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:27 schreef WG1122 het volgende:
Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is!
Mijn rijles (5e) ging vandaag wel oké. Ik had af en toe weer moeite om de koppeling goed te gebruiken, waardoor ik tijdens de les de motor 2 keer liet afslaan. Schakelen is niet zo'n probleem meer, al zat ik wel een keer in de 4 in plaats van de 2 (stressmomentje)Ik heb trouwens wel dat ik voor de rijles onwijs zenuwachtig ben, terwijl het tijdens de les zo goed als weg is. Iemand anders daar ook last van?
Ik heb geen tijd om zenuwachtig te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Heb ik ook wel hoor dat zenuwachtig zijn voordat hij me komt ophalen, ik heb er dan ook geen zin in. In de auto gaat het na 10 minuten meestal helemaal weg en begin ik het weer leuk te vinden
Ik ben al voordat ik ging lessen begonnen met het boek doornemen en rond mijn 3e rijles heb ik al theorie-examen gedaan (helaas wel gezakt met 1 fout teveel). Mijn instructeur vindt het belangrijk om gelijk aan je theorie te beginnen, dus dat had ik toen maar gedaan. Ik raad je ook aan om zo snel mogelijk het theorieboek door te nemen, want ik merk dat het zeker helpt bij het lessen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef electronique het volgende:
Na hoeveel lessen zijn jullie begonnen met de theorie?
Nou, ik ben dus gezakt gvd voor de vierde keerquote:Op zondag 8 mei 2011 23:25 schreef WG1122 het volgende:
Succes Finland.!
Morgen mijn 5e rijles. Ben benieuwd
Hee gefeliciteerd nog, je hebt 'm eindelijkquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb em dinsdag aangevraagd en kan hem pas volgende week dinsdag ophalen
Waar heb je afgereden? De mijne was ook iets van politieman..quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:45 schreef waj1 het volgende:
Gisteren mijn rijbewijs eindelijk gehaald (voor de 4e keer weliswaar). Mijn examinator was een politieman die ook parttime rijexamens afnam. Het enige rare vind ik dat ik deze keer echt dacht dat ik gezakt was, en hij zei het laatste kwartier helemaal niets meer, behalve dat ik moest terugrijden naar het CBR centrum.
Het cbr centrum die tijdelijk in Naarden zatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:33 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Waar heb je afgereden? De mijne was ook iets van politieman..
@neovo: gefeliciteerd! wel verdient!!
62 euro?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef Cortax het volgende:
Eerste keer afrijden vandaag. Tijdens het afrijden ging het voor m'n gevoel wel redelijk. Examinator was ook tevreden dus ben meteen geslaagd.![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen rijbewijs aanvragen bij de gemeenteKosten: 62 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |