Klopt Sokz, ik heb precies hetzelfde. Zelf ook vrij lang over mijn rijbewijs gedaan (ongeveer 40 lessen en 3 keer gezakt), Heb nu 3 maanden mn papiertje en ik kan totaal eerlijk zeggen dat ik absoluut geen problemen meer heb met autorijden, sterker nog ik vind het een van de leukste dingen die er zijn. Krijg ook alleen maar complimenten van mn vrienden over mijn rijstijl. Heb dr alweer 5k opzitten in mn Daihatsu Cuore die van mn oma is geweest

Ik heb ook nooit het gevoel gehad toen ik aan het lessen was dat ik de auto echt volledig onder controle had, dat ik precies wist wat ik moest doen in lastige situaties enzovoort. Dat komt echt allemaal pas als je in je eentje gaat rijden!
Oja en Iwannabehigh, dat spiegelen is wel degelijk belangrijk, ookal doen je ouders en je maten het niet! Als jij je rijbewijs hebt zul je ook (als het goed is

) een wat snellere kijktechniek gaan ontwikkelen, maar tijdens het lessen en het examen moet je het gewoon op de juiste (en ietwat overdreven!) manier leren.