Nee, dat klopt, je krijgt binnen je uitslag te horenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef Hitomi het volgende:
Voor zover ik uit verhalen heb gelezen word je mee naar binnen genomen en krijg je het daar te horen. Maar, ik heb nog geen examen gedaan, dus ik kan het mis hebben.
Succes alvast!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:53 schreef .Neovo. het volgende:
Zonet weer een rijles gehad. Over de gehele les was de instructeur tevreden. Ik had alleen nog een beetje problemen bij het Europaplein. Verder ging het aardig goed.
Volgende week examen
Achterraam kan niet open, dus die klopt niet.quote:
zit binnen 6 maand ook al aan de 5000 kilometer. Gaat sneller dan gedacht.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Bijna een jaartje mijn rijbewijs& 17500km verder. Ik kon beter diesel gaan rijden denk ik.
quote:Op maandag 9 mei 2011 10:27 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Vandaag had ik dus mijn rijexamen. En ik ben zojuist geslaagd
:D:D
![]()
Examinator had niks op te merken, alleen dat ik me soms een beetje inhoudde. Verder vond ie dat de rit goed was verlopen. Maakte wel een foutje door een afslag te vergeten, maar dat vond ie niet erg. Nu zometeen pasfoto's maken en morgen naar gemeentehuis
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:27 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen allemaal!
![]()
Examinator had niks op te merken, alleen dat ik me soms een beetje inhoudde. Verder vond ie dat de rit goed was verlopen. Maakte wel een foutje door een afslag te vergeten, maar dat vond ie niet erg. Nu zometeen pasfoto's maken en morgen naar gemeentehuis
dankje, jij ook gefeliciteerdquote:Op maandag 9 mei 2011 15:22 schreef Krimpen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Ik heb vandaag ook afgereden, eerste keer. Voor m'n gevoel een drama rit (zkr vergeleken met het uurtje richting CBR rijden), bij terugkomst dacht ik dus al, tot volgende maand!
Maar nog voordat we echt zaten was het "Gefeliciteerd, nette rit." en ik "huh? dank-dank-u-wel!" "Voortaan moet je alleen wel wat meer doorrijden, hoor"
![]()
Morgen ga ik dus ook maar even zo'n ¤50,- neerleggen voor m'n roze creditcard!
ok johquote:Op maandag 9 mei 2011 15:37 schreef Sokz het volgende:
Je moet joh gelijk naar het gemeentehuis gaan .. ik was woensdagochtend geslaagd, ging weonsdagmiddag naar gemeentehuis en kom 'm vrijdag in de middag al op halen.Mooi vlak voor 't weekend had ik 'm binnen.
(not)
Sommige verkeerslichten gaan 's nachts (soms ook wel overdag buiten de spits) op knipperend oranjequote:Op maandag 9 mei 2011 16:36 schreef fespo het volgende:
en dan het wtf-je van vandaag.
- een stopbord met daarnaast een groen verkeerslicht. mag je hier stoppen?
ik heb ja gezegd, al denk ik dat het nee is. om de reden dat verkeerslichten boven borden gaan maar wel heel raar dat zie je toch nooit?
(het antwoord is inderdaad nee)
oke thnxquote:Op maandag 9 mei 2011 19:51 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Sommige verkeerslichten gaan 's nachts (soms ook wel overdag buiten de spits) op knipperend oranjeDan heeft het verkeerslicht enkel een waarschuwende functie en gelden verder alleen dus borden en de normale voorrangsregels
Na je 5e les al goed kunnen schakelen, dat was bij mij pas na 10 lessen of zo.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:27 schreef WG1122 het volgende:
Gefeliciteerd iedereen die geslaagd is!
Mijn rijles (5e) ging vandaag wel oké. Ik had af en toe weer moeite om de koppeling goed te gebruiken, waardoor ik tijdens de les de motor 2 keer liet afslaan. Schakelen is niet zo'n probleem meer, al zat ik wel een keer in de 4 in plaats van de 2 (stressmomentje)Ik heb trouwens wel dat ik voor de rijles onwijs zenuwachtig ben, terwijl het tijdens de les zo goed als weg is. Iemand anders daar ook last van?
Dan is het het geld wel waard natuurlijk, als jij rustiger wordtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:45 schreef Hitomi het volgende:
Dacht ik eerst ook. Totdat ik erachter kwam dat ik een gigantische stresskip ben in de auto, en het examen in tweeën hakken toch fijner vind.
Lekker joh, gefeliciteerd man!quote:Op maandag 9 mei 2011 10:27 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen allemaal!
![]()
zeer herkenbaarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:10 schreef electronique het volgende:
ik had net rijles, en de instructeur heeft wel 20 keer gezegd dat ik nou maar eens gas moest geven. blijkbaar rijd ik als een bejaarde
Rara wie zat er ten tijde van dit op de weg...quote:Zwolle heeft te maken met een grote stroomstoring. De storing is veroorzaakt door graafwerkzaamheden in de buurt van de Frankhuisweg.
De wijken Stadshagen, Veerallee, Hanzeland, Aalanden, Holtenbroek en Westenholte zitten zonder stroom. De storing treft ook delen van 's-Heerenbroek en IJsselmuiden. Even na 13.00 uur viel de stroom uit na kortsluiting in de transformator aan de Frankhuisweg. Hoeveel huishoudens zonder stroom zitten is niet duidelijk. Verschillende scholen hebben leerlingen naar huis gestuurd. De brandweer bevrijdt mensen die vast zitten in een lift. Ook werken verkeerslichten in een groot deel van de stad niet.
De twee locaties van ziekenhuis de Isala Klinieken in Zwolle hebben geen last van de storing. Zij zitten net buiten het getroffen gebied. Bij het kantoorgebouw van Electrabel zitten twee glazenwassers vast in een bakje aan de buitenkant van het gebouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |