wtf ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef Nostalgist het volgende:
Jo: "De kvdw heeft gevraagd of het goed is dat een vrouw beïnvloed wordt door een man".
Mo vindt maar een stomme vraag...
Walgelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
Mo: Karim komt er wel. Flip mag de finale winnen zodat hij het geld in een zaak kan stoppen. Jo mag dat omdat ze zoveel shit over zich heen heeft gehad bla bla bla
Ze is hypocriet tot de laatste cel !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
Mo: Karim komt er wel. Flip mag de finale winnen zodat hij het geld in een zaak kan stoppen. Jo mag dat omdat ze zoveel shit over zich heen heeft gehad bla bla bla
Bahquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef Ginosa het volgende:
Volgens Jo had Maik een stukje Mo meegenomen toen hij het huis verliet............
Had haar nou helemaal meegenomen, sukkel
Durven de confrontatie niet aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef Copycat het volgende:
Gaan de anderen eigenlijk mee in Moniques aanval op Karim?
Hypocriet mens. Ik weet nog hoe ze zat te janken tijdens het stazi verhoor van Flip en Djoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben inmiddels zo ver dat ik het iedereen gun behalve Mo. En ik hoop nog steeds op een totale vernedering van Mo (geen geld en weg met een ontstellend laag % stemmen).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
BahDe enigste die ik het gun om te winnen is Karim.
Sluit me hier helemaal bij aan !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo ver dat ik het iedereen gun behalve Mo. En ik hoop nog steeds op een totale vernedering van Mo (geen geld en weg met een ontstellend laag % stemmen).
De zoveelste keer. Die pakt ze als ze de kans krijgt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef beequeen het volgende:
Mo weer over een koffer met geld. Ik hoop toch zo dat ze die niet krijgt.
Ik ook maar ik ben er bang voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
BahDe enigste die ik het gun om te winnen is Karim.
Die snapt ook wel dat dat haar enige kans is op nog een beetje geld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef Chanel5 het volgende:
De zoveelste keer. Die pakt ze als ze de kans krijgt.
Waarom zou jij Monique in willen tikken?? Toch niet voor dat smsspel van SST ??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef Leandra het volgende:
Arme Monique, een uitje van een paar weken waar je de liefde van je leven tegenkomt lijkt mij ook enorm zwaar...
Wat een verschrikking dat ze dat heeft moeten meemaken
Wat wel heel erg is trouwens: als je met T9 "Monique" wilt schrijven, dan blijkt het dezelfde toetscombinatie te gebruiken als het woord "mooiste"![]()
Maar ze wil toch weten hoe Nederland over haar denkt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef Copycat het volgende:
Die snapt ook wel dat dat haar enige kans is op nog een beetje geld.
Ja die kansberekening gaat haar goed af.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die snapt ook wel dat dat haar enige kans is op nog een beetje geld.
Omdat ik hier zit te posten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Waarom zou jij Monique in willen tikken?? Toch niet voor dat smsspel van SST ??
ja dat is duidelijk. Jo en Mo op 1-2 en Sharon op 3quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef beequeen het volgende:
Flip heeft Karim dus op de 4e plaats gezet.
Ze denkt dat ze dat wil wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze wil toch weten hoe Nederland over haar denkt?
Ik vertrouw deze manier van nomineren niet. Zijn vast meerdere manieren voor om ze uit te leggen, reasulterend in verschillende combinaties op de schop-stoel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef beequeen het volgende:
Flip heeft Karim dus op de 4e plaats gezet.
Ik wil het ook wel weten, heul graag zelfs.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:11 schreef danilel het volgende:
Karim baalt.......en zegt;
"ik ben veel te eerlijk geweest"
Daar komt ze daarna dan wel achter ...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef beequeen het volgende:
Maar ze wil toch weten hoe Nederland over haar denkt?
Hij gaat niet veel missen uit het huis, duidelijk genoeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:11 schreef danilel het volgende:
Karim baalt.......en zegt;
"ik ben veel te eerlijk geweest"
ik wil dat ook heel graag!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Sorry... het volgende:
Ik wil gvd nu gewoon dat Mo genomineerd is, dan kunnen we massaal haar naar NL sturen....whaaaa het idee !
Eerlijk genoeg?????quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Sorry... het volgende:
Ik wil gvd nu gewoon dat Mo genomineerd is, dan kunnen we massaal haar naar NL sturen....whaaaa het idee !
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Nostalgist het volgende:
Karim gaat niet zo veel missen van de (huidige ?) bewoners. Hij zal gewoon blij zijn weer thuis te zijn..
Go Karim ! Je hebt helemaal gelijk !
Als dat zou kunnen!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Sorry... het volgende:
En juist daarom zal het wss NIET gebeuren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Sorry... het volgende:
Hij is het gewoon zat nu, er zit geen diepgang meer in het aanwezig zijn daar....ja diepe diepe slaap en sufheid !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Nostalgist het volgende:
Karim gaat niet zo veel missen van de (huidige ?) bewoners. Hij zal gewoon blij zijn weer thuis te zijn..
Ze zijn er stil van. Karim is gewoon tof!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Nostalgist het volgende:
denk ut dus ook nie............quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:15 schreef Urb het volgende:
[..]
En juist daarom zal het wss NIET gebeuren.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef knagsje het volgende:
Lekker Jo en Mo naar huis dat zou kikken zijn
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Nostalgist het volgende:
dat zijn mooie berichten, bats jonguhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef Urb het volgende:
Karim heeft dus alleen aangegeven dat ie Sharon gaat missen?![]()
*bam*
zijn maat is vol denk ik....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef danilel het volgende:
Karim wordt van ellende langzaam opstandig............
Gelijk heeft ie
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is Karim helemaal klaar met SST.
Is het volgende scenario niet nóg mooier: Mo bij de laatste 3 met 100 euro in de kluis en dan kan er worden gestemd door NL met als resultaat de 3e plek met 1%quote:
Weet 't wel zeker...he's done ! En terecht !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is Karim helemaal klaar met SST.
Karim denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef MargrietV het volgende:
wie moet er nu asjeblief naar huis van MO?
neuh, hij kan wel weer relativeren hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef danilel het volgende:
[..]
ben bang dat als het zo langer door gaat, dat ie uit zichzelf vertrekt.......
Dat zal Karim wel zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef MargrietV het volgende:
wie moet er nu asjeblief naar huis van MO?
Wens van de gedachte...hope so ! Wat zou Karim opkijken, maar ik denk dat er meer 'lafaards' in het huis zitten tegenwoordig !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:19 schreef suzi1 het volgende:
gaat iemand nog aan karim vertellen wat mo zei over hem
SHARON OFZO
jo, mo en flip dusssssquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Wens van de gedachte...hope so ! Wat zou Karim opkijken, maar ik denk dat er meer 'lafaards' in het huis zitten tegenwoordig !
En Laura!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef beequeen het volgende:
Karim had graag met Sharon, Geer en Alex overgebleven.
Vergeet Luira niet. Als het kon had hij met 4 in de finale gestaan...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef beequeen het volgende:
Karim had graag met Sharon, Geer en Alex overgebleven.
Ze is pislink op Karim, al die ruzie's van hem. Dat mens spoort niet.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:21 schreef Nostalgist het volgende:
Karim: Dit is ook niet mijn top 5 waar ik nu mee zit...
Maakt niet uit, Dit zal hij vroeg of laat wel te horen krijgen. Waarschijnlijk laat, maar goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is pislink op Karim, al die ruzie's van hem. Dat mens spoort niet.
Tegen Karim doet ze vriendelijk in zijn gezicht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef schizolientje het volgende:
Eerlijke en oprechte mootje is weer eerlijk tegen Flip, ook tegen Karim?
Wat een stom wijfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
Mo vindt dat Karim kwetst... Dat hij alléén Sharon zou missen..
Ze vindt het schandalig dat hij geen dingen kon opnoemen waarom hij de anderen zou missen..
Ze gaat lekker los nu..
Leugens vertellen gaat dus boven eerlijkheidquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
Mo vindt dat Karim kwetst... Dat hij alléén Sharon zou missen..
Ze vindt het schandalig dat hij geen dingen kon opnoemen waarom hij de anderen zou missen..
Ze gaat lekker los nu..
helemaal mee eens, wat een vals huichelachtig secreetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:26 schreef Candyfreak het volgende:
Mo: Hij heeft zelfs met Laura een aanvaring gehad
Ze moet echt haar bek houden
Já! Die heb ik ook gezien, kwam bij mij over dat zij ( en dus volgens haar redenatie iedereen die daar zit) zwaar op zoek is naar een partner.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Copycat het volgende:
Ik zag gisteren een filmpje waarin een dronken Monique vol bezopen overtuiging oreerde over de schare aanbidders die iedereen zou hebben.
Gênant!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Leugens vertellen gaat dus boven eerlijkheid
Hun willen het niet gelovenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef Urb het volgende:
Over het feit dat Joanna gister al wist over de week van de Campagne, zelfs haar fans zien hier geen kwaad in.![]()
Fay_vb Fay
@
@SST_HelpJoanna Ja ik zag het idd. Maar mensen gaan dit natuurlijk weer tegen Jo en haar moeder gebruiken. Wordt daar zo moe van.. #sstnl
7 seconds ago
Door 'negatief' tegen haar te doen (het niet maar haar eens zijn)quote:
Dat dus, dat wijf is gestoord!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft in t hok al gezegt dat hij donderdag op mag tieften, en nu eist ze iets aardigs van hem??
Die gaat gewoon weer janken als Karim straks genomineerd is en ze weer een opdracht hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Mo zich niet gaat opstellen tov Karim.
Oh ja, dat was eik een inkoppertje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Door 'negatief' tegen haar te doen (het niet maar haar eens zijn)
Weet je wat een fistel is....(doe ff normaal please !! ) Ja Sorry...hoor !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:30 schreef MargrietV het volgende:
Monique steekt nog maar 20 pauwenveren in haar reet, hoop dat ze echt een enorme fistel krijgt. Schijtwijf.
ja ik weet heel goed wat een fistel is!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Weet je wat een fistel is....(doe ff normaal please !! ) Ja Sorry...hoor !
uhhhh mo wenst karim de tyfus, maar mo een fistel toewensen is not done?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Ja, een fistel is een gang van het ene naar het andere abces!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef Sorry... het volgende:
[..]
precies!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
uhhhh mo wenst karim de tyfus, maar mo een fistel toewensen is not done?
Dan zegt dat heel veel van jou...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja ik weet heel goed wat een fistel is!
ik ik ik ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:33 schreef Candyfreak het volgende:
Ik wil haar nu keihard slaanMe handen jeuken.
sorry?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef Sorry... het volgende:
Mo slikt haar irritaties weg...muhahaha, ze slikt wel meer weg als het haar uitkomt !!
Misschien ben ik wel een slachtoffer van fistels...(maar ik zal proberen te relativeren)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
of over jou, dat je niet kan relativeren en dingen niet in proporties kan zien.
uhh... JAquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef Nostalgist het volgende:
Ergeren jullie je ook zo heerlijk aan Monique ?
Mijn oren klapperen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij dat hij een seriemoordenaar is, minstens..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef PoezeligDing het volgende:
mo moet van jo een beetje eelt op haar ziel kweken![]()
mo wil geen pokerface meer opzetten.
Wat is er in godsnaam tegen mo in de kvdw over karim gezegd? Dit is toch fakking niet normaal meer.
Ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef Nostalgist het volgende:
een missiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ben ik even een paar uurtjes weg, kom ik terug hoor ik Mo op een vreselijke verongelijkte toon over Karim zeiken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een schijnheilig rotwijf.
Jij kijkt liever naar die slangenkuil?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef suzi1 het volgende:
iemand die t gesprek van shar en karim bijhoudt en of ze hem al heeft ingelicht over mo's botte uitspraken?
dat stadium ben ik voorbij, denk gewoon die is totaal van de pot gerukt en valt niet meer te helpenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef Nostalgist het volgende:
Ja heel erg. Ik denk dat ik maar even lekker in de zon ga zitten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef Nostalgist het volgende:
eerlijk en oprecht mootje is aan het woord hoor....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ben ik even een paar uurtjes weg, kom ik terug hoor ik Mo op een vreselijke verongelijkte toon over Karim zeiken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een schijnheilig rotwijf.
Zei die Joanna? Ik dacht Moquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:35 schreef Urb het volgende:
Karim heeft Joanna dus als laatste, en Sharon Flip. Sharon " De telling zou ook heel anders kunnen gaan" spijker op z'n kop, je moest es weten Sharon.
ik probeer beide te volgen, maar wacht op een strakke aktie van shar. en die komt er verdomme niet!quote:
En over welke brute opmerking van Karim heb jij het?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef danilel het volgende:
Kan niet geloven dat die ene opmerking van Karim deze boosheid veroorzaakt......
Er moet toch meer gebeurd zijn in de kvdw..........
Mo heeft niet veel nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef danilel het volgende:
Kan niet geloven dat die ene opmerking van Karim deze boosheid veroorzaakt......
Er moet toch meer gebeurd zijn in de kvdw..........
Ja!quote:
Ik zei niet "Brute"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En over welke brute opmerking van Karim heb jij het?
Ah, kan ook. Nouja zoals ik al zei zullen ze wel een slimme manier vinden om deze nominaties zo voordelig mogelijk uit te werken.quote:
Yep, lees maar even terug. Ze kotst hem uit omdat hij zoveel onrust en ruzie in het huis veroorzaakt heeft.quote:
Het was ook een grjapje mijnerzijds... wat een walgelijk wijf die moniek bah.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik zei niet "Brute"
Alleen de opmerking van Karim dat hij vrijwel niemand zal missen buiten Sharon, als hij het huis uit is.
Ach jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
eerlijk en oprecht mootje is aan het woord hoor....
Ach, ze zal de spanning van de komende nominaties wel niet trekken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, lees maar even terug. Ze kotst hem uit omdat hij zoveel onrust en ruzie in het huis veroorzaakt heeft.
Ik vind het toch moeilijk te geloven dat dit puur uit haarzelf komt, en dat het vuurtje door "achter" minstens een beetje aangewakkert is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, ze zal de spanning van de komende nominaties wel niet trekken.![]()
Het is dat ik me niet wil verlagen tot schelden, want anders ....
quote:
nieuwe ui stabquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:42 schreef Stability het volgende:
hoi, ik ben er weer....kga maar weer sjoelen ...streamlock again........
[ link | afbeelding ]
ja, ikzelf op een delfsblauwe tegelquote:
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Denk dat ze de bui misschien al ziet hangen en weet dat ze nog weinig te verliezen heeft. Dus nu zelfs openlijk gemeen gaat doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind het toch moeilijk te geloven dat dit puur uit haarzelf komt, en dat het vuurtje door "achter" minstens een beetje aangewakkert is.
dat ben jij nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, ikzelf op een delfsblauwe tegel![]()
ze hadden op nowlive mn avatar gejat, de creatievelingen
same here, maar mocht dit echt uit haar zelf komen....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind het toch moeilijk te geloven dat dit puur uit haarzelf komt, en dat het vuurtje door "achter" minstens een beetje aangewakkert is.
haha met wie nou weer?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan heb ik toch met een ander een date hoor
ben een nitwit wat dat betreft, maar likt me knapquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:44 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, ikzelf op een delfsblauwe tegel![]()
ze hadden op nowlive mn avatar gejat, de creatievelingen
ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef Nostalgist het volgende:
Oorlog in het huis !![]()
![]()
Ik ban voor Karim !
Achterbaks is ze he? Ik heb zo'n hekel aan die mensenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef MargrietV het volgende:
en Mo rent meteen weg uit tuin vanwege Karim. vuil secreet.
Niet Karim bannen niet!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
Ik ban voor Karim !
Ons eerlijk en oprechte mootje?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Achterbaks is ze he? Ik heb zo'n hekel aan die mensen
Team Karim.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
Ik ben voor Karim !
ja ik las het hier op een cos , dat ze mn avatar gejat haden...een of andere liesje heeft um nu ook, dus heb ik een andere gemaakt...kwil niet met nowlive geasocieerd worden he. hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben een nitwit wat dat betreft, maar likt me knap
ok...dan is het goed...maar op mn UI sta ik toch echt zelf...kga echt niet de kop van een ander op mn UI zetten hoorquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik kan alleen beetje krassen met Paintquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan het me voorstellen. is eigen idquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:48 schreef Stability het volgende:
[..]
ja ik las het hier op een cos , dat ze mn avatar gejat haden...een of andere liesje heeft um nu ook, dus heb ik een andere gemaakt...kwil niet met nowlive geasocieerd worden he. hahaha
uh uh laatst toch 2 mensen uit een rls. dacht ik te zien hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ok...dan is het goed...maar op mn UI sta ik toch echt zelf...kga echt niet de kop van een ander op mn UI zetten hoor
Oh, dit komt écht wel uit haarzelf. Dit is niet de 1e keer dat ze Karim achter z'n rug uitscheldt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
same here, maar mocht dit echt uit haar zelf komen....![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is meer de bij Jo en Flip op de kamer slaap tactiek, weet ze zeker dat er daar niet veel gebeurd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:49 schreef suzi1 het volgende:
is kijken vanavond. karim mag niet meer op de vrouwenslaapkamer van mo
ja die bedoel ik hahahahaha echt sneu, en niet echt creatief toch? om het van een ander forum af te halenquote:
ik heb een heel andere foto van jouquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ok...dan is het goed...maar op mn UI sta ik toch echt zelf...kga echt niet de kop van een ander op mn UI zetten hoor
nee ik heb altijd dat meisje met knipoogjes gebruikt , en in het begin ff het oog met mn naam eronderquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
uh uh laatst toch 2 mensen uit een rls. dacht ik te zien hoor
ja hahaha iedereen heeft meerdere fotoos he?quote:
oja sorry, even verward. maar jij was dat kleine meisje dus ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:51 schreef Stability het volgende:
[..]
nee ik heb altijd dat meisje met knipoogjes gebruikt , en in het begin ff het oog met mn naam eronder
Ja, toen ze de achterdeur voor hem opensteldequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:51 schreef B.F.J. het volgende:
Monique heel vaak een nice girl geweest? Wanneer dan? In bed met Maik zeker?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tot ik hoorde dat iemand anders hem gejat had...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:51 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oja sorry, even verward. maar jij was dat kleine meisje dus ook
Zal dit dus net verteld zijn tijdens de SL? Ik denk zowieso dat we dit beeld nooit te zien zullen krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:51 schreef PoezeligDing het volgende:
sharon tegen mo; wat ben je agressief
mo; daar mogen we het niet meer over hebben
En ze blijft pissig doen...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:52 schreef Reksie1981 het volgende:
Mo wil gewoon geneukt worden door Karim..
jullie snappen het niet
Het schoot wel even door mijn hoofd heen, ze lag toch zo zoet naast hem laatst, met drank op...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:52 schreef Reksie1981 het volgende:
Mo wil gewoon geneukt worden door Karim..
jullie snappen het niet
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:50 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, dit komt écht wel uit haarzelf. Dit is niet de 1e keer dat ze Karim achter z'n rug uitscheldt.
Over Mo mag niks negatiefs gezegd worden, want zij is namelijk puur.
en de manier waarop ze over haar Pim sprak en hem aan de kant schoof voor neukertje Maikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:51 schreef B.F.J. het volgende:
Monique heel vaak een nice girl geweest? Wanneer dan? In bed met Maik zeker?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar als een man je neukt houdt ie van je... tenminste 1 dag, daarna ga je weer twijfelen en weer claimen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en de manier waarop ze over haar Pim sprak en hem aan de kant schoof voor neukertje Maik
fijt willen als het niet steriel gaat,quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:54 schreef suzi1 het volgende:
ik zie overigens het nut niet van losse nagelriemen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:54 schreef Urb het volgende:
"Dit moet weggedrukt worden dan krijg je een langer nagelbed, daar krijg je langere vingers van" ???
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |