zijn maat is vol denk ik....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef danilel het volgende:
Karim wordt van ellende langzaam opstandig............
Gelijk heeft ie
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is Karim helemaal klaar met SST.
Is het volgende scenario niet nóg mooier: Mo bij de laatste 3 met 100 euro in de kluis en dan kan er worden gestemd door NL met als resultaat de 3e plek met 1%quote:
Weet 't wel zeker...he's done ! En terecht !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is Karim helemaal klaar met SST.
Karim denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef MargrietV het volgende:
wie moet er nu asjeblief naar huis van MO?
neuh, hij kan wel weer relativeren hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef danilel het volgende:
[..]
ben bang dat als het zo langer door gaat, dat ie uit zichzelf vertrekt.......
Dat zal Karim wel zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef MargrietV het volgende:
wie moet er nu asjeblief naar huis van MO?
Wens van de gedachte...hope so ! Wat zou Karim opkijken, maar ik denk dat er meer 'lafaards' in het huis zitten tegenwoordig !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:19 schreef suzi1 het volgende:
gaat iemand nog aan karim vertellen wat mo zei over hem
SHARON OFZO
jo, mo en flip dusssssquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Wens van de gedachte...hope so ! Wat zou Karim opkijken, maar ik denk dat er meer 'lafaards' in het huis zitten tegenwoordig !
En Laura!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef beequeen het volgende:
Karim had graag met Sharon, Geer en Alex overgebleven.
Vergeet Luira niet. Als het kon had hij met 4 in de finale gestaan...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef beequeen het volgende:
Karim had graag met Sharon, Geer en Alex overgebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |