ik wil dat ook heel graag!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Sorry... het volgende:
Ik wil gvd nu gewoon dat Mo genomineerd is, dan kunnen we massaal haar naar NL sturen....whaaaa het idee !
Eerlijk genoeg?????quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Sorry... het volgende:
Ik wil gvd nu gewoon dat Mo genomineerd is, dan kunnen we massaal haar naar NL sturen....whaaaa het idee !
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Nostalgist het volgende:
Karim gaat niet zo veel missen van de (huidige ?) bewoners. Hij zal gewoon blij zijn weer thuis te zijn..
Go Karim ! Je hebt helemaal gelijk !
Als dat zou kunnen!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Sorry... het volgende:
En juist daarom zal het wss NIET gebeuren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Sorry... het volgende:
Hij is het gewoon zat nu, er zit geen diepgang meer in het aanwezig zijn daar....ja diepe diepe slaap en sufheid !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Nostalgist het volgende:
Karim gaat niet zo veel missen van de (huidige ?) bewoners. Hij zal gewoon blij zijn weer thuis te zijn..
Ze zijn er stil van. Karim is gewoon tof!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Nostalgist het volgende:
denk ut dus ook nie............quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:15 schreef Urb het volgende:
[..]
En juist daarom zal het wss NIET gebeuren.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef knagsje het volgende:
Lekker Jo en Mo naar huis dat zou kikken zijn
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Nostalgist het volgende:
dat zijn mooie berichten, bats jonguhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef Urb het volgende:
Karim heeft dus alleen aangegeven dat ie Sharon gaat missen?![]()
*bam*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |