Ze is pislink op Karim, al die ruzie's van hem. Dat mens spoort niet.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:21 schreef Nostalgist het volgende:
Karim: Dit is ook niet mijn top 5 waar ik nu mee zit...
Maakt niet uit, Dit zal hij vroeg of laat wel te horen krijgen. Waarschijnlijk laat, maar goedquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is pislink op Karim, al die ruzie's van hem. Dat mens spoort niet.
Tegen Karim doet ze vriendelijk in zijn gezicht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef schizolientje het volgende:
Eerlijke en oprechte mootje is weer eerlijk tegen Flip, ook tegen Karim?
Wat een stom wijfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
Mo vindt dat Karim kwetst... Dat hij alléén Sharon zou missen..
Ze vindt het schandalig dat hij geen dingen kon opnoemen waarom hij de anderen zou missen..
Ze gaat lekker los nu..
Leugens vertellen gaat dus boven eerlijkheidquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:23 schreef Nostalgist het volgende:
Mo vindt dat Karim kwetst... Dat hij alléén Sharon zou missen..
Ze vindt het schandalig dat hij geen dingen kon opnoemen waarom hij de anderen zou missen..
Ze gaat lekker los nu..
helemaal mee eens, wat een vals huichelachtig secreetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:26 schreef Candyfreak het volgende:
Mo: Hij heeft zelfs met Laura een aanvaring gehad
Ze moet echt haar bek houden
Já! Die heb ik ook gezien, kwam bij mij over dat zij ( en dus volgens haar redenatie iedereen die daar zit) zwaar op zoek is naar een partner.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Copycat het volgende:
Ik zag gisteren een filmpje waarin een dronken Monique vol bezopen overtuiging oreerde over de schare aanbidders die iedereen zou hebben.
Gênant!
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Leugens vertellen gaat dus boven eerlijkheid
Hun willen het niet gelovenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef Urb het volgende:
Over het feit dat Joanna gister al wist over de week van de Campagne, zelfs haar fans zien hier geen kwaad in.![]()
Fay_vb Fay
@
@SST_HelpJoanna Ja ik zag het idd. Maar mensen gaan dit natuurlijk weer tegen Jo en haar moeder gebruiken. Wordt daar zo moe van.. #sstnl
7 seconds ago
Door 'negatief' tegen haar te doen (het niet maar haar eens zijn)quote:
Dat dus, dat wijf is gestoord!!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef suzi1 het volgende:
ze heeft in t hok al gezegt dat hij donderdag op mag tieften, en nu eist ze iets aardigs van hem??
Die gaat gewoon weer janken als Karim straks genomineerd is en ze weer een opdracht hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Mo zich niet gaat opstellen tov Karim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |