wtf ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef Nostalgist het volgende:
Jo: "De kvdw heeft gevraagd of het goed is dat een vrouw beïnvloed wordt door een man".
Mo vindt maar een stomme vraag...
Walgelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
Mo: Karim komt er wel. Flip mag de finale winnen zodat hij het geld in een zaak kan stoppen. Jo mag dat omdat ze zoveel shit over zich heen heeft gehad bla bla bla
Ze is hypocriet tot de laatste cel !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
Mo: Karim komt er wel. Flip mag de finale winnen zodat hij het geld in een zaak kan stoppen. Jo mag dat omdat ze zoveel shit over zich heen heeft gehad bla bla bla
Bahquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef Ginosa het volgende:
Volgens Jo had Maik een stukje Mo meegenomen toen hij het huis verliet............
Had haar nou helemaal meegenomen, sukkel
Durven de confrontatie niet aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:03 schreef Copycat het volgende:
Gaan de anderen eigenlijk mee in Moniques aanval op Karim?
Hypocriet mens. Ik weet nog hoe ze zat te janken tijdens het stazi verhoor van Flip en Djoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:01 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben inmiddels zo ver dat ik het iedereen gun behalve Mo. En ik hoop nog steeds op een totale vernedering van Mo (geen geld en weg met een ontstellend laag % stemmen).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
BahDe enigste die ik het gun om te winnen is Karim.
Sluit me hier helemaal bij aan !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:04 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels zo ver dat ik het iedereen gun behalve Mo. En ik hoop nog steeds op een totale vernedering van Mo (geen geld en weg met een ontstellend laag % stemmen).
De zoveelste keer. Die pakt ze als ze de kans krijgt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef beequeen het volgende:
Mo weer over een koffer met geld. Ik hoop toch zo dat ze die niet krijgt.
Ik ook maar ik ben er bang voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:02 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
BahDe enigste die ik het gun om te winnen is Karim.
Die snapt ook wel dat dat haar enige kans is op nog een beetje geld.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef Chanel5 het volgende:
De zoveelste keer. Die pakt ze als ze de kans krijgt.
Waarom zou jij Monique in willen tikken?? Toch niet voor dat smsspel van SST ??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:05 schreef Leandra het volgende:
Arme Monique, een uitje van een paar weken waar je de liefde van je leven tegenkomt lijkt mij ook enorm zwaar...
Wat een verschrikking dat ze dat heeft moeten meemaken
Wat wel heel erg is trouwens: als je met T9 "Monique" wilt schrijven, dan blijkt het dezelfde toetscombinatie te gebruiken als het woord "mooiste"![]()
Maar ze wil toch weten hoe Nederland over haar denkt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef Copycat het volgende:
Die snapt ook wel dat dat haar enige kans is op nog een beetje geld.
Ja die kansberekening gaat haar goed af.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die snapt ook wel dat dat haar enige kans is op nog een beetje geld.
Omdat ik hier zit te posten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Waarom zou jij Monique in willen tikken?? Toch niet voor dat smsspel van SST ??
ja dat is duidelijk. Jo en Mo op 1-2 en Sharon op 3quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef beequeen het volgende:
Flip heeft Karim dus op de 4e plaats gezet.
Ze denkt dat ze dat wil wetenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze wil toch weten hoe Nederland over haar denkt?
Ik vertrouw deze manier van nomineren niet. Zijn vast meerdere manieren voor om ze uit te leggen, reasulterend in verschillende combinaties op de schop-stoel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef beequeen het volgende:
Flip heeft Karim dus op de 4e plaats gezet.
Ik wil het ook wel weten, heul graag zelfs.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:11 schreef danilel het volgende:
Karim baalt.......en zegt;
"ik ben veel te eerlijk geweest"
Daar komt ze daarna dan wel achter ...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:07 schreef beequeen het volgende:
Maar ze wil toch weten hoe Nederland over haar denkt?
Hij gaat niet veel missen uit het huis, duidelijk genoeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:11 schreef danilel het volgende:
Karim baalt.......en zegt;
"ik ben veel te eerlijk geweest"
ik wil dat ook heel graag!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Sorry... het volgende:
Ik wil gvd nu gewoon dat Mo genomineerd is, dan kunnen we massaal haar naar NL sturen....whaaaa het idee !
Eerlijk genoeg?????quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Sorry... het volgende:
Ik wil gvd nu gewoon dat Mo genomineerd is, dan kunnen we massaal haar naar NL sturen....whaaaa het idee !
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Nostalgist het volgende:
Karim gaat niet zo veel missen van de (huidige ?) bewoners. Hij zal gewoon blij zijn weer thuis te zijn..
Go Karim ! Je hebt helemaal gelijk !
Als dat zou kunnen!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Sorry... het volgende:
En juist daarom zal het wss NIET gebeuren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Sorry... het volgende:
Hij is het gewoon zat nu, er zit geen diepgang meer in het aanwezig zijn daar....ja diepe diepe slaap en sufheid !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Nostalgist het volgende:
Karim gaat niet zo veel missen van de (huidige ?) bewoners. Hij zal gewoon blij zijn weer thuis te zijn..
Ze zijn er stil van. Karim is gewoon tof!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Nostalgist het volgende:
denk ut dus ook nie............quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:15 schreef Urb het volgende:
[..]
En juist daarom zal het wss NIET gebeuren.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef knagsje het volgende:
Lekker Jo en Mo naar huis dat zou kikken zijn
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:13 schreef Nostalgist het volgende:
dat zijn mooie berichten, bats jonguhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:16 schreef Urb het volgende:
Karim heeft dus alleen aangegeven dat ie Sharon gaat missen?![]()
*bam*
zijn maat is vol denk ik....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef danilel het volgende:
Karim wordt van ellende langzaam opstandig............
Gelijk heeft ie
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is Karim helemaal klaar met SST.
Is het volgende scenario niet nóg mooier: Mo bij de laatste 3 met 100 euro in de kluis en dan kan er worden gestemd door NL met als resultaat de 3e plek met 1%quote:
Weet 't wel zeker...he's done ! En terecht !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is Karim helemaal klaar met SST.
Karim denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef MargrietV het volgende:
wie moet er nu asjeblief naar huis van MO?
neuh, hij kan wel weer relativeren hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef danilel het volgende:
[..]
ben bang dat als het zo langer door gaat, dat ie uit zichzelf vertrekt.......
Dat zal Karim wel zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef MargrietV het volgende:
wie moet er nu asjeblief naar huis van MO?
Wens van de gedachte...hope so ! Wat zou Karim opkijken, maar ik denk dat er meer 'lafaards' in het huis zitten tegenwoordig !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:19 schreef suzi1 het volgende:
gaat iemand nog aan karim vertellen wat mo zei over hem
SHARON OFZO
jo, mo en flip dusssssquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Wens van de gedachte...hope so ! Wat zou Karim opkijken, maar ik denk dat er meer 'lafaards' in het huis zitten tegenwoordig !
En Laura!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef beequeen het volgende:
Karim had graag met Sharon, Geer en Alex overgebleven.
Vergeet Luira niet. Als het kon had hij met 4 in de finale gestaan...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:20 schreef beequeen het volgende:
Karim had graag met Sharon, Geer en Alex overgebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |