Alleen in de polder hé.quote:
Is ze gevoelig voor kerels met imago en geld?quote:
En lekker boos tegen de buutnlaanders.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:53 schreef phpmystyle het volgende:
Serieus, ik vind Kamp momenteel veruit de beste VVD'er, helder adrem duidelijk, recht voor z'n raap.
Ach, en zo vind ik rechts gejank over de overheid weer onzinnig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind die linkse stemmingmakerij tegen multinationals zo overdreven en onzinnig.
De wet van Darwin hé.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:24 schreef Cerbie het volgende:
Tot zover de illusie dat ze alleen insecten eten.
[..]
Alleen in de polder hé.
Er is sprake van een Gowdwin wanneer je eenmanszaken in de discussie gooit?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben jij geboren als Godwin of heb je een handboekje ervan met onliners?
quote:
We hebben hem ook niet tegengehouden, hij kan beter alle jongen opvreten dan dat de overgebleven pimpelmees doodgaat omdat ze niet snel zat kan bijvoeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
De wet van Darwin hé.
Of humanisme, in php zijn woordenboek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Hij heeft wel een leuk accentquote:
De wijze waarop jij het doet? Nogal ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is sprake van een Gowdwin wanneer je eenmanszaken in de discussie gooit?
Tja het is zijn enige bestaansrecht binnen de VVD. Groot geworden door Job Cohen aan te vallen over al die enge, gevaarlijke asielzoekers. Verder niks van belang gedaan volgens mij.quote:
Krijgen we dit weer. Ja, ja wat gaat die Adolf Kamp toch te keer.quote:
Waarom maak jij er nou weer zo'n domme Godwin van? Hij heeft zijn profiel er nu eenmaal voor een heel belangrijk deel aan te danken. Leuk of niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer. Ja, ja wat gaat die Adolf Kamp toch te keer.
Oke.quote:
Nee, jij schreef het zo fonetisch op, en inderdaad, hier in omstreken zeg je ''buutnlaaanders'' Maar blijkbaar in Meppel ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja het is zijn enige bestaansrecht binnen de VVD. Groot geworden door Job Cohen aan te vallen over al die enge, gevaarlijke asielzoekers. Verder niks van belang gedaan volgens mij.
Zat ook iets meer richting Twente te denkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij schreef het zo fonetisch op, en inderdaad, hier in omstreken zeg je ''buutnlaaanders'' Maar blijkbaar in Meppel ook
Nog altijd 100x beter dan een Balkenende die het land glashard voor liegt, of een Bos die roept dat de crisis Nederland voorbij gaat, of een Cohen die maar blijft stotteren voor de camera en in zijn vrije tijd thee drinkt met criminelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarom maak jij er nou weer zo'n domme Godwin van? Hij heeft zijn profiel er nu eenmaal voor een heel belangrijk deel aan te danken. Leuk of niet.
Dus eigenlijk moet ik als werkzoekende zelf op zoek naar een baan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:30 schreef phpmystyle het volgende:
Hij legt in ruim 20 woorden uit hoe het kabinetsbeleid in elkaar steekt.
Mooi taaltje/accent toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jij schreef het zo fonetisch op, en inderdaad, hier in omstreken zeg je ''buutnlaaanders'' Maar blijkbaar in Meppel ook
Ja, dat was een lelijk rad voor ogen draaien door kabinet Balk 4, met die crisis. Sterk staaltje liegen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nog altijd 100x beter dan een Balkenende die het land glashard voor liegt, of een Bos die roept dat de crisis Nederland voorbij gaat, of een Cohen die maar blijft stotteren voor de camera en in zijn vrije tijd thee drinkt met criminelen.
*kuch*
Twents of gewoon plat?quote:
Zit niet zoveel verschil tussen die 2.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |