Zal het eens lezen later.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Defensie is lastig, maar daar heeft Hans-Hermann Hoppe een leuk artikel over geschreven
Editor: The Myth of National Defense. Essays on the Theory and History of Security Production (Auburn, AL: Ludwig von Mises Institute, 2003) ISBN 0-945466-37-4.Volledige tekst in pdf
Unthinkable?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef eriksd het volgende:
Welke film kwam er nou in dit of het vorige topic langs die goed gevonden werd? Moest hem nog downloaden maar ben de naam vergeten
Gooj middig!quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:46 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als je minder poep praat, dan kan kunnen de leidingen het wel aan.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:17 schreef du_ke het volgende:
Zitten jullie nu zonder mij het zogenaamde libertarisme de gek aan te steken?
Natuurlijk, want de overheid is in- en inslecht terwijl grote bedrijven het beste met ons voor hebben. Je weet toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:17 schreef du_ke het volgende:
Zitten jullie nu zonder mij het zogenaamde libertarisme de gek aan te steken?
Bang zijn voor grote bedrijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk, want de overheid is in- en inslecht terwijl grote bedrijven het beste met ons voor hebben. Je weet toch?
BOE!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk, want de overheid is in- en inslecht terwijl grote bedrijven het beste met ons voor hebben. Je weet toch?
Bang niet, maar ik koester niet de illusie dat ze te vertrouwen zijn.quote:
Jij zou je vriendin niet met een groot bedrijf in één ruimte laten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bang niet, maar ik koester niet de illusie dat ze te vertrouwen zijn.
Rustig maar, ik heb weinig vrees voor jouw eenmansbedrijf.quote:
Je maakt wat mee hé.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef Cerbie het volgende:
WTF.. Ik dacht dat grote bonte spechten alleen insecten aten.
Heeft er eentje onze nestkast opengetikt, één van de pimpelmezen doodgestoken en daarna de jongen één voor één weggehaald.
Niet op tijd de huur betaald?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:21 schreef Cerbie het volgende:
WTF.. Ik dacht dat grote bonte spechten alleen insecten aten.
Heeft er eentje onze nestkast opengetikt, één van de pimpelmezen doodgestoken en daarna de jongen één voor één weggehaald.
Niet met de CEO daarvan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij zou je vriendin niet met een groot bedrijf in één ruimte laten?
Heel goed, straks aardappels koken, gtst kijken, strijken en de was doen en vervolgens weer vroeg het bed in zodat je morgen weer fris en fruitig op je werk verschijnt!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben anders vandaag nu pas vrij. En nu moet ik eerst nog naar huis treinen.
Ik vind die linkse stemmingmakerij tegen multinationals zo overdreven en onzinnig.quote:
Ben jij geboren als Godwin of heb je een handboekje ervan met onliners?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rustig maar, ik heb weinig vrees voor jouw eenmansbedrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |