Theorie is bullshit.. En t zit er bij ja.. Bij een opleiding.. Maar theorieen heb je eigenlijk niks aan, vooral niet wanneer het psychologische shizzle betreft.. Dat verschilt zo sterk van persoon tot persoonquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat niet zo 123 want der zijn voor hoe iets onthoud al 10000 theorieen en die moet je dan allemaal nagaan en dan vind je misschien die ene die bij jou past.
quote:
Nouja ze verwachten het dus niet en kijken in eerste instantie zoveel mogelijk weg (wat heel idioot is op een verlaten landweggetje) en proberen al het oogcontact te vermijden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:16 schreef Animale het volgende:
[..]
Die je dan aankijken van 'waarom zeg je iets?'. Bij een vriend van me hebben mensen zelfs een keer hun tent opgezet in de achtertuin.
quote:
Ik ontsmet het nooit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was er niet nee.. Ik was niet thuis eh.. Maar nee, ze hadden alleen alcohol.. Mja, word je hard van u_u
Ja, zo'n bejaardenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja ze verwachten het dus niet en kijken in eerste instantie zoveel mogelijk weg (wat heel idioot is op een verlaten landweggetje) en proberen al het oogcontact te vermijden.
Maar je hebt ook wel goed aangepasten en die zijn juist overenthousiast.
Zie OP u_uquote:
Ik thuis ook niet.. Maar ik was aan het werk.. En het is daar kktje ranzig.. Dus dan ga ik het wel ontsmetten.. Straks heb ik een motherfucking infectie aan m'n duim O_oquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:21 schreef Animale het volgende:
[..].
[..]
Ik ontsmet het nooit.
[..]
Ja, zo'n bejaarden.
Kwam er vandaag nog zo eentje tegen.. "WAT SUPER HIER EH, OP HET PLATTELAND.. DE RUST, DE STILTE, HET IS FANTASTISCH" en nog heel wat geblabla meerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Nouja ze verwachten het dus niet en kijken in eerste instantie zoveel mogelijk weg (wat heel idioot is op een verlaten landweggetje) en proberen al het oogcontact te vermijden.
Maar je hebt ook wel goed aangepasten en die zijn juist overenthousiast.
psychologie is toch één en al theorie?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:20 schreef Dqod het volgende:
Gaan we los
[..]
Theorie is bullshit.. En t zit er bij ja.. Bij een opleiding.. Maar theorieen heb je eigenlijk niks aan, vooral niet wanneer het psychologische shizzle betreft.. Dat verschilt zo sterk van persoon tot persoon
Ik..quote:
Ja daarom heb je 10000 theorien en der past der wel eentje bij je hoor dqod, want mensen zijn qua denken nou eenmaal gelijk en shit. MAARJA DAS ZO VEEL.quote:
Meer als in: Het verschilt per persoon zo ontzettend sterk dat je je moeilijk kunt gaan vastpinnen op een bepaalde theorie over die ene "aandoening"quote:
maar bij psychologie spreken ze niet over aandoeningen he, ze gaan gewoon kijken hoe je werkt ezo en dan kijken ze hoe je shit kunnen aanpassen enzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meer als in: Het verschilt per persoon zo ontzettend sterk dat je je moeilijk kunt gaan vastpinnen op een bepaalde theorie over die ene "aandoening"
Niet mee eens.. Ieder denkpatroon is anders.. Ieder persoon met.. Let's say.. Manische depressie verschilt ook.. Vastpinnen op een bepaalde theorie daarover kan dus niet.. Je moet die persoon proberen te doorgrondenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daarom heb je 10000 theorien en der past der wel eentje bij je hoor dqod, want mensen zijn qua denken nou eenmaal gelijk en shit. MAARJA DAS ZO VEEL.
Lees dat boek maar eens, je hersenen werken gewoon 't zelfde. Bij ieder persoon zeg maar, en wat je denkt is anders maar hoe je denkt is 't zelfdequote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet mee eens.. Ieder denkpatroon is anders.. Ieder persoon met.. Let's say.. Manische depressie verschilt ook.. Vastpinnen op een bepaalde theorie daarover kan dus niet.. Je moet die persoon proberen te doorgronden
Ja mja.. Hoe je werkt.. Maar je moet op ieder individueel persoon toch wel weer een compleet andere aanpak gebruikenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar bij psychologie spreken ze niet over aandoeningen he, ze gaan gewoon kijken hoe je werkt ezo en dan kijken ze hoe je shit kunnen aanpassen enzo.
Ik bedoel, ze werken niet vanuit iets wat mis is maar vanuit hoe je denkt en dat verbeteren zeg maar. Joh ik kan dit niet uitleggenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat trouwens, als je stress hebt ofzo dat je dan meer zin hebt in seks?Ofnouja, gewoon klaarkomen eigenlijk.
Ja dat klopt wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja mja.. Hoe je werkt.. Maar je moet op ieder individueel persoon toch wel weer een compleet andere aanpak gebruiken
Doorbreken van oude (denk/gedrags)patronen om dingen te verbeteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoel, ze werken niet vanuit iets wat mis is maar vanuit hoe je denkt en dat verbeteren zeg maar. Joh ik kan dit niet uitleggen.
Tuurlijk werken je hersenen hetzelfde.. Maar aangezien iedereen qua doen en laten WEL verschilt gaat dat denk ik toch neit werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lees dat boek maar eens, je hersenen werken gewoon 't zelfde. Bij ieder persoon zeg maar, en wat je denkt is anders maar hoe je denkt is 't zelfde
Ehm ja zoiets, beseffen hoe je denkt en 't dan kunnen veranderen. Maarja, ik weet der ook niet veel van af, ik krijg 't maar als bijvak.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Doorbreken van oude (denk/gedrags)patronen om dingen te verbeteren.
Neeen, psychologie de essentie heet 't. Maarja is voor school he, dus is misschien wel ander boek dan voor ehm andere opleidingen enzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tuurlijk werken je hersenen hetzelfde.. Maar aangezien iedereen qua doen en laten WEL verschilt gaat dat denk ik toch neit werken
Maarre.. Je doelt op "wij zijn ons brein" toch?
Die ben ik nog wel van plan om te lezen ja.. Maar dan moet ik eerst zien hoe ik er aan kom
Bree Larsonquote:
Ik heb geen idee. Ik word wel heel onrustig van stress, maar ik heb eigenlijk niet zo vaak stress.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat trouwens, als je stress hebt ofzo dat je dan meer zin hebt in seks?Ofnouja, gewoon klaarkomen eigenlijk.
Brie.quote:
Hmmm.. ook niet met toetsweek ofzo? Chillquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik word wel heel onrustig van stress, maar ik heb eigenlijk niet zo vaak stress.
Nja, een man die ik "ken" had het laatst es over Wij zijn ons brein.. Leek me ook wel heel interessant.. Mja, ik kom nooit in de biebquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neeen, psychologie de essentie heet 't. Maarja is voor school he, dus is misschien wel ander boek dan voor ehm andere opleidingen enzo.
Ik wel ja.. Omdat dat dan enige ontspanning bied ofzoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik word wel heel onrustig van stress, maar ik heb eigenlijk niet zo vaak stress.
Oh, misshcien beter kopen, duurt ook wel even voordat je der door heen bent. Tenminste heb ik een beetje omdat ik 't vaak overlas om 't goed te snappen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, een man die ik "ken" had het laatst es over Wij zijn ons brein.. Leek me ook wel heel interessant.. Mja, ik kom nooit in de bieb
Ja op het allerlaatste moment soms wel, maar dan heb ik geen zin in seks dan ben ik alleen nog maar met die bepaalde toets bezig in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm.. ook niet met toetsweek ofzo? Chill.
Eh? whut?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er moest iemand uit het raam getakeld worden.
bree, brie same shitquote:
uhhuh.. Of ik moet m op t net vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, misshcien beter kopen, duurt ook wel even voordat je der door heen bent. Tenminste heb ik een beetje omdat ik 't vaak overlas om 't goed te snappen.
oh, ik hou dat niet vol. Continue in de boeken ofzo, maarja mijn stress moment zal dan wel eerder komen dan bij jou denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja op het allerlaatste moment soms wel, maar dan heb ik geen zin in seks dan ben ik alleen nog maar met die bepaalde toets bezig in mijn hoofd.
Jaquote:
Je was gewoon in de war met Bree Olsen. Pervertquote:
bastardquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je was gewoon in de war met Bree Olsen. Pervert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op een toastje.quote:
veel plezierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef Crack_ het volgende:
Ok nu ga ik weer even leren, mn nagels zijn al van mn vingers duss ehhh. ja
Daag
dag hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef Crack_ het volgende:
Daag
Ik ga lekker seks hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:34 schreef Crack_ het volgende:
Daag
quote:
die schijnt goed te zijnquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Er stond een kraan van de brandweer en allemaal ambulancepersoneel zat er om heen te dansen.
Natuurlijk was de buurt weer uitgelopen, want die bestaat uit enkel bejaarden, die toch niets te doen hebben.
Nee, ik heb hoofdpijnquote:
Dus ik vraag aan zo'een wat is er aan de hand?quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus ik vraag aan zo'een wat is er aan de hand?![]()
"Ja weet ik niet... maar het is wel mooi om te zien he.. zo'n kraan."
Ik wist eigenlijk wel dat ik beter niets kon vragen.quote:
Leuke mensen daarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk wel dat ik beter niets kon vragen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ook echt zon what is this i dont even foto erbij
die linker heeft 4 van haar kinderen vermoordquote:
Oh, waarom?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:35 schreef wise het volgende:
[..]
die linker heeft 4 van haar kinderen vermoord
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:37 schreef Salatrel het volgende:
gelukkig kon ze nog wel koninginnedag vieren
De tandartsenpraktijk kreeg argwaan, maar ouders niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
krank im kopf
Sietske H. krijgt twaalf jaar cel
die heeft zich dus 4 keer laten volblaffen? nah, dan hoef ik d'r sowieso niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:35 schreef wise het volgende:
[..]
die linker heeft 4 van haar kinderen vermoord
en wat te denken van haar vriend¿quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De tandartsenpraktijk kreeg argwaan, maar ouders niet?![]()
"Goh wat ruikt het hier ineens lekker fris op zolder."
Ja, tenzij het allemaal one-night stands zijn geweest..?quote:
4 x maar?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
die heeft zich dus 4 keer laten volblaffen? nah, dan hoef ik d'r sowieso niet.
wat een verkrachtingquote:
Ja dat bedoel ik.. ineens een overdaad aan febreze (oid)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:40 schreef wise het volgende:
[..]
en wat te denken van haar vriend¿
also
Om de geur van de babylijkjes te verhullen had ze luchtverfrisser gebruikt.
i see what you did there. wrijf het er maar weer in.quote:
Ik ga dat niet eens luisterenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.. ineens een overdaad aan febreze (oid)
kurt cobain zou zelfmoord gepleegd hebben als die dat niet al gedaan had. die overtreft zelfs Avril's versie van Chop Suey.quote:
Ja, bij mezelf jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
i see what you did there. wrijf het er maar weer in.
eh?quote:
Neequote:
Dat ik t er bij mezelf aan t inwrijven ben verdomme.. JIJ MOET HELEMAAL NIE ZEUREN NIEquote:
JONGEUHHH, die neem ik mee als ik met het ov moet.quote:
valt wel op als er opeens zoveel door heen gaatquote:
Oust is fabeltastischquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JONGEUHHH, die neem ik mee als ik met het ov moet.
Kan het iedereen aanraden.
quote:
Je smeert het op de boterham?quote:
Stil nouquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef wise het volgende:
[..]
valt wel op als er opeens zoveel door heen gaat
mjoah, maar ik bedoelde iets andersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
[..]
Dat ik t er bij mezelf aan t inwrijven ben verdomme.. JIJ MOET HELEMAAL NIE ZEUREN NIE![]()
Ja.. Ik spuit het onder m'n oksels, ik douche ermee, ik drink het, doe het op m'n boterham, knuffel er mee, ik urineer zelfs oust.. Alles is oust..quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Ik spuit het onder m'n oksels, ik douche ermee, ik drink het, doe het op m'n boterham, knuffel er mee, ik urineer zelfs oust.. Alles is oust..
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Ik spuit het onder m'n oksels, ik douche ermee, ik drink het, doe het op m'n boterham, knuffel er mee, ik urineer zelfs oust.. Alles is oust..
Ik ben vertrouwd met oust.. dusquote:
ja goust jongequote:
whatta, whatcha hiding there girl¿quote:
iets met een stagiairequote:
quote:
Wanna know? Look behind the green doorquote:
quote:
Ja maar ik ben blond en ik snap het nietquote:
quote:
GET OUST OF HEREquote:
laat maarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar ik ben blond en ik snap het niet
DM DAN
[..]
FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUOUSTquote:
* Sprayed Psssstquote:
joustquote:
Maar geen Pikachuquote:
i don't wanna, i don't wannaquote:
Doe iets creatiefs met Oust bij die mensen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:54 schreef Dqod het volgende:
Mensen die laat zijn terwijl ik nog moet werken straks.. Gaat te vurrr
Ik duw je er in BWAHAHAHAHAHAquote:
Hihi raichu die speknekquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe iets creatiefs met Oust bij die mensen.
quote:
quote:
Ja.. Ken je nie lezeuh ofseaux.. Of wil je me uitlachen.. KOM DAN.. DOE DANquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:58 schreef Salatrel het volgende:
nee hoor maar ik zal aan je denken als ik straks bij de griek een mixed grill naar binnen zit te werken![]()
Waarom noem je Raichu nou weer een speknek...quote:
Omdat... Ehm.......quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom noem je Raichu nou weer een speknek...
O_oquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef linpunt het volgende:
hallo mensen ik ben net wakker hallo hallo hallloooo
Sjongejongejonge...quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef linpunt het volgende:
Je bent zelfquote:
Me jellyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
excuses, maar ik ben net wakker dus ik heb een beetje een warhoofd
Raichu?quote:
Dan ben je te laat op je werk. Het wokrestaurant gaat hier al om 5 uur open.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:05 schreef linpunt het volgende:
Wat is dat nou weer?!quote:
Niet dan?quote:
DA'S PICHUquote:
supahquote:
Gegen die mauer ermee.quote:
NEE NEE NEE NEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Nee, niet?quote:
ah kak, dan krijg ik vandaag geen gratisj kroepoek. Is het daar ook zo mooi weer btw?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:08 schreef Animale het volgende:
[..]
Dan ben je te laat op je werk. Het wokrestaurant gaat hier al om 5 uur open.
Nee, want jij..Pichu u_uquote:
Oh en wat ben jij dan?quote:
Beetje mijn gewicht bespotten ehquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh en wat ben jij dan?
Een Snorlax ofzo?
Ik vind jou meer een jigglypuffquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje mijn gewicht bespotten eh
[ afbeelding ]
Ik zing even slaapverwekkend?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een jigglypuff
Maar even serieus, waarom praten we over pokemon?
don't. Ik ben net wakker.. en ben net de inkttekeningen van mijn gezicht aan het halenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zing even slaapverwekkend?hihi
Geen idee btw O_o
Belasting toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zing even slaapverwekkend?hihi
Geen idee btw O_o
BWAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
don't. Ik ben net wakker.. en ben net de inkttekeningen van mijn gezicht aan het halen
19%quote:
Hoe laat moet je werken eigenlijk?quote:
NEE!! POKEMON!! Niet met de squote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:23 schreef MouzurX het volgende:
Pokemons![]()
HP is wel het belangrijkste bij een pokemon, aanval en verdediging kan wel goed zijn maar het draait om de HP.
De wat?quote:
Ik ga na het eten.. Geen zin om daar eerst heen te gaan en DAN pas te eten.. Dan sterf ik van de hongerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe laat moet je werken eigenlijk?
Want pokemon is al meervoud?quote:
Health pointsquote:
Nu ga ik twijfelenquote:
Hoe weet jij dit?quote:
quote:Pokémon (meervoud is hetzelfde als enkelvoud)
Ik ben alwetendquote:
Nou nee..quote:
Ik weet het nietquote:
NIETquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
pokemon.. van pocket monster..
1 pocket monster, 2 pockter monsters..
2 pokemons.
Hier schijnt de zon, ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:14 schreef linpunt het volgende:
[..]
ah kak, dan krijg ik vandaag geen gratisj kroepoek. Is het daar ook zo mooi weer btw?
Daar heb je dan wel weer een punt.. Het is niet nederlands..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:29 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar het klopt sowieso al niet.. want pokémon is heulmaal niet Nederlands.. dus neeeeee
quote:
Pardon.. Een opwindend youtube zoenscene filmpjequote:
Die 14 jarige chick is van youtube afgegooidquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:31 schreef Dqod het volgende:
HET IS POKEMON!! GODVERREDOMME
[..]
Daar heb je dan wel weer een punt.. Het is niet nederlands..
Maar jullie leiden me af.. Ik keek net een geil youtube filmpje
Ik kijk niet naar 14 jarige chicksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die 14 jarige chick is van youtube afgegooid
wat is opwindend.. link?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pardon.. Een opwindend youtube zoenscene filmpje
You sure?quote:
Dat kan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:35 schreef linpunt het volgende:
[..]
geloof ik dus niets van zonder foto's..
hehe, die dude met zijn Rock 'n Roll-tshirt..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
You sure?
Deze was ook wel ok iig
Moet je maar ff skippen af en toe
Het kan altijd beter.. Maar hey.. Zwoele zomers, fantasie en tekort u_uquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:39 schreef linpunt het volgende:
[..]
hehe, die dude met zijn Rock 'n Roll-tshirt..
mwah.. kan beter.. skins heeft ook een paar goeie scènes
ik zag het laatst op net5.. maar volgensmij is the L word een serie die je vanaf het begin moet kijken.. want ik had iets van: waar gaat dit over en.. hu.. (iemand kreeg shot met hormonen)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het kan altijd beter.. Maar hey.. Zwoele zomers, fantasie en tekort u_u
dan ga ik daar ff wat van zoeken
En the l word blijft ook lekkere scenes hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Dqod op 03-05-2011 17:47:58 ]I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:42 schreef Dqod het volgende:
HeheheheheheheWaarom een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
T werd zo stil :$ :$ :$quote:
Taco's, paella, pizza, lasagne, teriyaki, kip madrasquote:
Ja maar.. Ik vind dat een lelijk mokkel.. En wrom geen lesbian vampire porn?quote:
Good luckquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:51 schreef Animale het volgende:
Ik ga me proberen te douchen met 1 hand in een plastic zak.
Lesbian Vampire Pornquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja maar.. Ik vind dat een lelijk mokkel.. En wrom geen lesbian vampire porn?
oh god.. nom nom nom..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Taco's, paella, pizza, lasagne, teriyaki, kip madras
elastiekje eromheen en meestal lukt t welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:51 schreef Animale het volgende:
Ik ga me proberen te douchen met 1 hand in een plastic zak.
Da's t nadeel van pr0n ehquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Lesbian Vampire Porn
Maar wat een rotzooi zeg, waarom zijn al die pornoactrices toch zulke stereotype kuthoeren.
Altijd met een extreem lage HP.
Ja? Goed idee?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
oh god.. nom nom nom..
[..]
elastiekje eromheen en meestal lukt t wel
gebruik btw een diepvrieszak anders, die zijn dikker dan marktplasticzakjes
Ja waarom hebben ze niet door dat die shit gewoon een gigantische turn off is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's t nadeel van pr0n eh
Dat.. En dat irritante vreselijk neppe gekreun.. Turn-off
Zullen ze wsl wel hebben.. Mja.. Miss stoort de meerderheid zich er niet aan en kunnen ze t er gewoon opquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja waarom hebben ze niet door dat die shit gewoon een gigantische turn off is?
en de porn van dusk is niet veel beter hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's t nadeel van pr0n eh
Dat.. En dat irritante vreselijk neppe gekreun.. Turn-off
Ik had een prullenbakzak met elastiek.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:56 schreef linpunt het volgende:
[..]
elastiekje eromheen en meestal lukt t wel
gebruik btw een diepvrieszak anders, die zijn dikker dan marktplasticzakjes
ook van die belachelijke dirty talk altijdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja waarom hebben ze niet door dat die shit gewoon een gigantische turn off is?
Eh? Again: Ik ben blond en volg het slecht vandaagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
en de porn van dusk is niet veel beter hoor
Zo'n doorzichtige, ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:23 schreef linpunt het volgende:
[..]
zo'n kleine dunne doorzichtige neem ik dan aan..
en niet zo'n dikke zwarte containerzak
maakt niet uit, ik ben ook nog warrig van 5 uur slapen 's middags..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Eh? Again: Ik ben blond en volg het slecht vandaag![]()
Mja, ik lees het wel als ik terug ben.. Of niet..
Daaaaaaaaaaaaag![]()
waarom mag je hand niet nat worden..?quote:
Omdat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik ben ook nog warrig van 5 uur slapen 's middags..
maaaar..
Dusk maakt dus porn zonder dogface-vrouwen, slechte zinnetjes, cumshots maar das ook niet veel beter dan regular porn..
[..]
waarom mag je hand niet nat worden..?
En inzoomen op de scrotum kont van de man? zit dat er in?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik ben ook nog warrig van 5 uur slapen 's middags..
maaaar..
Dusk maakt dus porn zonder dogface-vrouwen, slechte zinnetjes, cumshots maar das ook niet veel beter dan regular porn..
vast wel, ik ging het op zo'n foute vrijdag met een vriendin kijken.. god, wat saai.. eerst krijg je een half uur dat ze in een restaurant werkt als serveerster en eten naar mensen brengt, en drinken en dan glazen opruimt en dat hij dan eten kookt als chef en dan gaan ze nog vegen.. en dan is er al een half uur voorbij..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En inzoomen op de scrotum kont van de man? zit dat er in?
ga je nu wegquote:
m'n 7th sense is dat, ik voel dit soort dingen :$ maar ga je vandaag weg of wanneer?quote:
Nehh, zondag. eerst nog beetje party houden hierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
m'n 7th sense is dat, ik voel dit soort dingen :$ maar ga je vandaag weg of wanneer?
aight beter beter ik las vliegen ik dacht je bent weg :$ ik was SHOCKEDquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nehh, zondag. eerst nog beetje party houden hier
Ik hou je op de hoogte liefstequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
aight beter beter ik las vliegen ik dacht je bent weg :$ ik was SHOCKED
Nee dan word ik weer agressief van dat hoofd van jebroerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte liefste
Luister maar even met my mee:
Ga jij met boeren om, dat je die in je hoofd hebtquote:
lol, wat danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee dan word ik weer agressief van dat hoofd van jebroer
ik heb het van qday, een groepje boys was dat steeds aan het zingen. dus ik opzoeken.quote:
gewoon. hij staat me niet aan.quote:
haha, hij heeft wel attitude ja. Ik ben er nog niet uit wat ik vindquote:
Is leuke muziek als je wasted bent, anders niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb het van qday, een groepje boys was dat steeds aan het zingen. dus ik opzoeken.
okay :$ er is laatst een mixtape van fabolous geweest, die vind ik wel spang. hierzo: http://www.hotnewhiphop.com/en/view-album/12569-the-soul-tapequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha, hij heeft wel attitude ja. Ik ben er nog niet uit wat ik vind
Laki laki geef me eens wat spange muziek die ik mee kan nemen
Nu niet meer.quote:
wodeeehh pic in je foboquote:
Daarom zie je ook tien keer LasTeR staan.quote:
Bwhoho U_uquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Daarom zie je ook tien keer LasTeR staan.
Gewoon bescheiden zoals ik benquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef Animale het volgende:
Jammer van je bovenlip, voor de rest wel oké.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef Animale het volgende:
Jammer van je bovenlip, voor de rest wel oké.
Hahaha, jij bent zo skeer. Altijd attitude geven op mijn foto's, terwijl je zelf nog geen voldoende waard bent.quote:
Oke, thanksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef tliciouz het volgende:
Oh sexy Ally, vond die andere foto die je eerst had een stuk mooier. Daar ben je echt Sexy.
Ik herhaal je eigen woorden. Hoef je niet af te geven op mij, want ik ga alleen voor hoofdprijzen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent zo skeer. Altijd attitude geven op mijn foto's, terwijl je zelf nog geen voldoende waard bent.
moest hard lachenquote:
Hahaha, oke. Jammer dat WD hier niet bij is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:08 schreef Animale het volgende:
[..]
Ik herhaal je eigen woorden. Hoef je niet af te geven op mij, want ik ga alleen voor hoofdprijzen.
Heb je een sma?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Animale het volgende:
Ik ben blij dat ik niet hoef te hunten voor onbepaalde tijd. Niet dat ik kans zou maken met mijn robothand, maar toch.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga alleen voor de hoofdprijs. Jij bent zooo below my standards.
Dat was met carnaval, dus telt niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga alleen voor de hoofdprijs. Jij bent zooo below my standards.
ik krijg jeuk aan m'n linkerbal van dat woordquote:
Vriendin is allemaal zo officieel. Ik heb niet altijd zin in die poespas.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik krijg jeuk aan m'n linkerbal van dat woord
Polska compenseert.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee dan word ik weer agressief van dat hoofd van jebroer
WEAKquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:20 schreef Animale het volgende:
[..]
Vriendin is allemaal zo officieel. Ik heb niet altijd zin in die poespas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |