Nehh, zondag. eerst nog beetje party houden hierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
m'n 7th sense is dat, ik voel dit soort dingen :$ maar ga je vandaag weg of wanneer?
aight beter beter ik las vliegen ik dacht je bent weg :$ ik was SHOCKEDquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nehh, zondag. eerst nog beetje party houden hier
Ik hou je op de hoogte liefstequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
aight beter beter ik las vliegen ik dacht je bent weg :$ ik was SHOCKED
Nee dan word ik weer agressief van dat hoofd van jebroerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte liefste
Luister maar even met my mee:
Ga jij met boeren om, dat je die in je hoofd hebtquote:
lol, wat danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee dan word ik weer agressief van dat hoofd van jebroer
ik heb het van qday, een groepje boys was dat steeds aan het zingen. dus ik opzoeken.quote:
gewoon. hij staat me niet aan.quote:
haha, hij heeft wel attitude ja. Ik ben er nog niet uit wat ik vindquote:
Is leuke muziek als je wasted bent, anders niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik heb het van qday, een groepje boys was dat steeds aan het zingen. dus ik opzoeken.
okay :$ er is laatst een mixtape van fabolous geweest, die vind ik wel spang. hierzo: http://www.hotnewhiphop.com/en/view-album/12569-the-soul-tapequote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
haha, hij heeft wel attitude ja. Ik ben er nog niet uit wat ik vind
Laki laki geef me eens wat spange muziek die ik mee kan nemen
Nu niet meer.quote:
wodeeehh pic in je foboquote:
Daarom zie je ook tien keer LasTeR staan.quote:
Bwhoho U_uquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Daarom zie je ook tien keer LasTeR staan.
Gewoon bescheiden zoals ik benquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef Animale het volgende:
Jammer van je bovenlip, voor de rest wel oké.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:03 schreef Animale het volgende:
Jammer van je bovenlip, voor de rest wel oké.
Hahaha, jij bent zo skeer. Altijd attitude geven op mijn foto's, terwijl je zelf nog geen voldoende waard bent.quote:
Oke, thanksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef tliciouz het volgende:
Oh sexy Ally, vond die andere foto die je eerst had een stuk mooier. Daar ben je echt Sexy.
Ik herhaal je eigen woorden. Hoef je niet af te geven op mij, want ik ga alleen voor hoofdprijzen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent zo skeer. Altijd attitude geven op mijn foto's, terwijl je zelf nog geen voldoende waard bent.
moest hard lachenquote:
Hahaha, oke. Jammer dat WD hier niet bij is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:08 schreef Animale het volgende:
[..]
Ik herhaal je eigen woorden. Hoef je niet af te geven op mij, want ik ga alleen voor hoofdprijzen.
Heb je een sma?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:13 schreef Animale het volgende:
Ik ben blij dat ik niet hoef te hunten voor onbepaalde tijd. Niet dat ik kans zou maken met mijn robothand, maar toch.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga alleen voor de hoofdprijs. Jij bent zooo below my standards.
Dat was met carnaval, dus telt niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:14 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga alleen voor de hoofdprijs. Jij bent zooo below my standards.
ik krijg jeuk aan m'n linkerbal van dat woordquote:
Vriendin is allemaal zo officieel. Ik heb niet altijd zin in die poespas.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik krijg jeuk aan m'n linkerbal van dat woord
Polska compenseert.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee dan word ik weer agressief van dat hoofd van jebroer
WEAKquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:20 schreef Animale het volgende:
[..]
Vriendin is allemaal zo officieel. Ik heb niet altijd zin in die poespas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |