quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
AMERICAquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:42 schreef msnk het volgende:
Die aangepaste teksten, three cheers for Man U, What you gonna do if we win the World Cup
![]()
!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je liegt, niet geloven Savas.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:57 schreef Ayca het volgende:
Het andere topic is gesloten ja. Na 300 post begint er een nieuw deel.
tazzz, dat is PAOWWW !!, WHOAAAM !! of BAAANG !!! echt turken weer he met hun petschquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:32 schreef Ayca het volgende:
PETSCH is het geluid wat je krijgt als je iemand slaat.
Mensen die geen strips lezen en dingen gaan verzinnenquote:
Mensen die strips lezen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die geen strips lezen en dingen gaan verzinnen
Sowieso mensen die jailbait meiden serieus gaan nemen in een discussie
Alsof het ook echt iemand boeit waar een ander op vakantie gaatquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:30 schreef Savas1985 het volgende:
kunnen we hier niet over serieuze dingen praten BV wie gaat er dit jaar op vakantie naar TR
Ik hoopte dat ze je hadden opgepakt vanwege dienstplicht enzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:15 schreef RoW_0 het volgende:
Terug van een weekje Okurcalar / Alanya. Mukarnas hotel kan ik serieus iedereen aanbevelen. Fucking fantastisch
quote:
Het wordt maar wachten op de eerste pedo-jagers die van Ataturk horen. Dit geheimzinnige mannetje stond bekend om het adopteren van vele kinderenquote:
Ah, dus Brangelina haalden hun inspiratie van Atatürkquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:21 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Het wordt maar wachten op de eerste pedo-jagers die van Ataturk horen. Dit geheimzinnige mannetje stond bekend om het adopteren van vele kinderen
Ned 2 toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:32 schreef Doler12 het volgende:
Na 40 jaar nog steeds geen Nederlands spreken schande!![]()
Klinkt leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ned 2 toch?
Die man, de hele nacht zuipen en dan naar zijn werk gaanom te vallen en in het ziekenhuis als hij hoort dat zijn vrouw aka de Anatolische Vuurvrouw onderweg is zich wanhopig in het eerder genoemde ziekenhuis poogt te verstoppen/vluchten
![]()
![]()
Maakt het wat uit ?quote:
Whatever...kutturkquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:59 schreef Savas1985 het volgende:
hij begint toch. en adof hitler is nog niet eens zo slecht
Even kijken dan maar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:42 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.nederland2.nl/(...)ar-holland?gids=true
Ken je klassiekers: ooit gehoord van ''it ürür, kervan yürür'' ?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:07 schreef Savas1985 het volgende:
ik snap niet dat jullie eerst boos zijn op mijn die gast begint toch over ataturk
Je bent al bijna een jaar lidquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:13 schreef Savas1985 het volgende:
iyi tamam bende ozaman sizin gibi yaparim yeni uyeyim foruma. ik zie heel veel domme reacties op de frontpage. daarom dacht ik ik moet even lid worden
owkeej bedankt manquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je bent al bijna een jaar lid![]()
Anyway, welkom op het internet. Je zal hier leuke, minder leuke, domme, grappige, stomme, beledigende, teksten, video's, plaatjes tegenkomen. Dit omdat elke zwakbegaafde die 3 letters kan typen het internet op kan. Ik weet, je bent boos op de natuurlijke selectie van internetgebruikers maar zo gaat het nou eenmaal.
De gast waar je op reageert is niet de eerste die Ataturk beledigt en zal ook zeker niet de laatste zijn. Als je wat rond kijkt op het forum zal je zien dat letterlijk niks heilig is en overal over gediscussieerd wordt. Dit omdat er ook mensen bestaan die over hun overtuigingen en meningen kunnen discussiëren zonder dat ze het persoonlijk opvatten. Ik hoop dat je op een dag ook tot deze groep zal behoren.
Herneyse, hosgeldinhayat, sinirini bozacak, ciddiye alinacak kadar uzun degil. Rahat ol
![]()
Relax mayn
Je mag hier alles vragenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:47 schreef Savas1985 het volgende:
owkeej bedankt man![]()
kan ik jullie nog iets vragen wat betekent : TS , Pauper enz.
Hiermee bedoelt ze dat Fok! een verslavende werking heeft en je bent nog redelijk clean...dus wil je dit echt ?quote:
wie ben jij nou weer ?quote:
Neuh vast niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:58 schreef Weissman het volgende:
Ik ben heul niet lief![]()
k ben gangstah jewaittog, nike petje, golfje onder mn reet alles
[..]
wie ben jou nou weer ?of beter gezegd. van wie ben jij een kloon ?
Ze komen allemaal uit de kastquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neuh vast niet.![]()
Serieus waar komen al die Turken vandaan opeens.
het is WEISSMAN geen weismannquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:09 schreef Savas1985 het volgende:
Denizli en julie
weismanngercekten oyle bir isim var
Mensen die fan zijn van windows.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:16 schreef WindowsFan het volgende:
Zelfs het internet is niet veilig voor de massa immigratie.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
WAT ZEG JIJ OLM, KOM NAAR ROFFA DANG, K SLA JE HELEMAAL KAPOT, TERINGTURK
Je kan hele zinnen in het Turks op je toetsenbord rampetampen, maar je bent hier op een NEDERLANDS forumquote:
Je bent hier in het Turkentopic, en nu?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:29 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Je kan hele zinnen in het Turks op je toetsenbord rampetampen, maar je bent hier op een NEDERLANDS forum
Kan wel zijn..quote:
Welke quote?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:33 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Kan wel zijn..
Je quote mijn Nederlandse bericht, maar gebruikt een andere taal. En nu?
FUN FUN FUN FUNquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:36 schreef Poemgirl het volgende:
IT'S FRIDAY FRIDAY GOTTA GET DOWN ON FRIDAYY..
AND SUNDAY COMES AFTERWARDSquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:40 schreef Poemgirl het volgende:
YESTERDAY WAS THURSDAY, TOMORROW IS SATURDAYY..
[ afbeelding ]
goeien garp,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een drukte hier, een Lan Party
Lan, snap je? hihi
hihi vertel nog eens een grapjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een drukte hier, een Lan Party
Lan, snap je? hihi
Het is ook enorm lastig, linkjes copypasten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:53 schreef Weissman het volgende:
Iemand heeft ontdekt hoe je filmpjes kan posten
Dus ik dansen met Turkse meisje, en doe handen op haar knieholte, want kuis!quote:
Anders mag je hier niet posten..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Draag jij dagelijks de inhoud van een pot gel mee in je haren?
Hodfr, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dus ik dansen met Turkse meisje, en doe handen op haar knieholte, want kuis!
Zij roept opgewonden higher higher, dus ik doe handen op haar kont, zij roept opeens Stik-eran en loopt weg
Ik niet begraip, opeens zij Nederlands praten, eerst Engelands en nu dit.
En nu jij
Wat ene slechte grapje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dus ik dansen met Turkse meisje, en doe handen op haar knieholte, want kuis!
Zij roept opgewonden higher higher, dus ik doe handen op haar kont, zij roept opeens Stik-eran en loopt weg
Ik niet begraip, opeens zij Nederlands praten, eerst Engelands en nu dit.
En nu jij
Welkes?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:59 schreef Savas1985 het volgende:
nee, ik had een verhaaltje gelezen van zargon ondan sordum
ben jij datquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Gel in hun haren kammers (Extince bedankt!) zijn stoer maar een echte kerel doet het in zijn snor![]()
[ afbeelding ]
inderdaad wammes compenseer die foto maarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:01 schreef Savas1985 het volgende:
wammes je hoeft je eigen foto er niet op te zetten er gaan mensen dalijk nog slapen nu krijgen ze nachtmerries
beterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee mijn snor groeit op mijn voorhoofd, is ook cultuur!
Euh, dat kan best. Maar ik weet niet of dat zo gezien kan worden aangezien ik vroeger een kutje had. Tegenwoordig loop ik rond met een jongenskutje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:01 schreef Savas1985 het volgende:
bir topic de maar weet niet meer welke ik dacht bij seksualiteit
Beetje oud.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Türkyilmaz dan maar als compensatie!
Zonder tanden.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je mag mij pijpen omdat je zo master bent.
je familie leden willen voorrang bij zulke dingenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je trakteert meteen z'n hele familie op je orale talenten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:10 schreef Savas1985 het volgende:
[..]
je familie leden willen voorrang bij zulke dingen
Gewoon melden bij hun manager, zij regelen het dan verder.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:12 schreef Weissman het volgende:
Dat af en toe als ze niet door willen gaan.
Hou je mond, ik kom bijna, doorgaan !!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:14 schreef Savas1985 het volgende:
nee zijn familie leden willen hem eerst. leer eerst een topic volgen. en je bent al zo ervaren .zeg je zelf
Staat dat er echt, ja? Of heb jij een verborgen hunkering?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:14 schreef Savas1985 het volgende:
nee zijn familie leden willen hem eerst. leer eerst een topic volgen. en je bent al zo ervaren .zeg je zelf
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:10 schreef Savas1985 het volgende:
[..]
je familie leden willen voorrang bij zulke dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2011 02:17:50 ]
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gadver de tering, doe dat ff in een spoiler, trut !
Aaaight, tis je boi Waggelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Vrede ruziende pijp_grage_luitjes
quote:
SPOILER: Ontgroeningsmateriaal voor de nieuwe boys uit Denizli:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2011 02:21:22 ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aaaight, tis je boi Waggel
[ afbeelding ]
Sheldonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat nou Kristin Kreuk?
Moest hieraan denken:
Mag je wel DMs posten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:52 schreef Patrickovik het volgende:
Kijk wat ik vandaag in mijn DM box vond
Kutturk Savas1985 moest dit ff posten:
Ja adof hitler is ook homo. maar die heeft jullie vergast en elke jaar denken jullie aan hem terug. vandaar dat er in NL veel homos zijn als jullie
Shoarma?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef ToerkCep het volgende:
Voldoet een broodje shoarma met knoflooksaus ook?
I hope soquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:55 schreef zarGon het volgende:
Door die knoflooksaus win je wel het hartje van Ayca, dat wel.
Heb je een plat achterhoofd?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef ToerkCep het volgende:
Voldoet een broodje shoarma met knoflooksaus ook?
Shoarma is wel Halal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ga je shoarma halen als je een broodje döner kan halen?.
Afstamming en genetisch profiel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:03 schreef zarGon het volgende:
Welke standaardvragen waren er ook alweer? School of werk, hmhmm.
Yesh, maar de saus van de Filet-O-Fish is dan ook hemelsch.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:23 schreef ToerkCep het volgende:
Visburger van de McDonalds is nog aardig te doen hoor
Zeker!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yesh, maar de saus van de Filet-O-Fish is dan ook hemelsch.
Je mag mij pijpen, teringturk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:34 schreef ToerkCep het volgende:
Zou je wel willen he kneus
100% hetero hier..
Deze moet voortaan in de OP. Kim Turk, kim degil ben anlamiyom kiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:50 schreef zarGon het volgende:
Kopie van je Turkse paspoort als verificafie van je Turk-zijn! Anders roep ik de forumpolitie erbij.
Wie eet er dan ook vis in de morgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:29 schreef Poemgirl het volgende:
Had vanmorgen vis gegeten en ben nog steeds misselijk.
Mensen die dat niet doenquote:
Hm, homo zijn is niet erg toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:34 schreef ToerkCep het volgende:
Zou je wel willen he kneus
100% hetero hier..
Hm als je het zo zegt klinkt het niet zo erg..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen
Als ik wakker wordt spring ik rechtstreeks vanuit mijn grot de rivier in om vissen te vangen en daarmee te ontbijten.
Eckte mannen
Troy, ca vaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen
Als ik wakker wordt spring ik rechtstreeks vanuit mijn grot de rivier in om vissen te vangen en daarmee te ontbijten.
Eckte mannen
Ik wordtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen
Eckte mannen
Nou, "teveel klonen en trolls" is wat anders dan "teveel aan klonen".quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:17 schreef zarGon het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/916601/17a1da14/dan_the_man.html
Brilant!.
*kwijl*quote:
Ik vind haar wenkbrauwen eng.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:34 schreef WammesWaggel het volgende:
http://img825.imageshack.us/img825/4281/blankmetwavebeww.png (copy/paste deze link)
Vlot kapsel bij een vrouw
Getekende wenkbrauwen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:43 schreef Ayca het volgende:
Nu moet je nog meer foto's posten om het te compenseren.
GO GO GO.
Blote voeten ftw.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor alle hitsige Anatolische Bospurus prinsesjes, Justib Bieber meets the street![]()
[ link | afbeelding ]
das niks man, check dat dikke mokkel van Operation Repo, dat is gewoon eng man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |