Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gadver de tering, doe dat ff in een spoiler, trut !
Aaaight, tis je boi Waggelquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Vrede ruziende pijp_grage_luitjes
quote:
SPOILER: Ontgroeningsmateriaal voor de nieuwe boys uit Denizli:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2011 02:21:22 ]
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Aaaight, tis je boi Waggel
[ afbeelding ]
Sheldonquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat nou Kristin Kreuk?
Moest hieraan denken:
Mag je wel DMs posten?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:52 schreef Patrickovik het volgende:
Kijk wat ik vandaag in mijn DM box vond
Kutturk Savas1985 moest dit ff posten:
Ja adof hitler is ook homo. maar die heeft jullie vergast en elke jaar denken jullie aan hem terug. vandaar dat er in NL veel homos zijn als jullie
Shoarma?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef ToerkCep het volgende:
Voldoet een broodje shoarma met knoflooksaus ook?
I hope soquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:55 schreef zarGon het volgende:
Door die knoflooksaus win je wel het hartje van Ayca, dat wel.
Heb je een plat achterhoofd?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:54 schreef ToerkCep het volgende:
Voldoet een broodje shoarma met knoflooksaus ook?
Shoarma is wel Halal.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat ga je shoarma halen als je een broodje döner kan halen?.
Afstamming en genetisch profiel.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:03 schreef zarGon het volgende:
Welke standaardvragen waren er ook alweer? School of werk, hmhmm.
Yesh, maar de saus van de Filet-O-Fish is dan ook hemelsch.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:23 schreef ToerkCep het volgende:
Visburger van de McDonalds is nog aardig te doen hoor
Zeker!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yesh, maar de saus van de Filet-O-Fish is dan ook hemelsch.
Je mag mij pijpen, teringturk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:34 schreef ToerkCep het volgende:
Zou je wel willen he kneus
100% hetero hier..
Deze moet voortaan in de OP. Kim Turk, kim degil ben anlamiyom kiquote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:50 schreef zarGon het volgende:
Kopie van je Turkse paspoort als verificafie van je Turk-zijn! Anders roep ik de forumpolitie erbij.
Wie eet er dan ook vis in de morgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:29 schreef Poemgirl het volgende:
Had vanmorgen vis gegeten en ben nog steeds misselijk.
Mensen die dat niet doenquote:
Hm, homo zijn is niet erg toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:34 schreef ToerkCep het volgende:
Zou je wel willen he kneus
100% hetero hier..
Hm als je het zo zegt klinkt het niet zo erg..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen
Als ik wakker wordt spring ik rechtstreeks vanuit mijn grot de rivier in om vissen te vangen en daarmee te ontbijten.
Eckte mannen
Troy, ca vaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen
Als ik wakker wordt spring ik rechtstreeks vanuit mijn grot de rivier in om vissen te vangen en daarmee te ontbijten.
Eckte mannen
Ik wordtquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die dat niet doen
Eckte mannen
Nou, "teveel klonen en trolls" is wat anders dan "teveel aan klonen".quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:17 schreef zarGon het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/916601/17a1da14/dan_the_man.html
Brilant!.
*kwijl*quote:
Ik vind haar wenkbrauwen eng.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:34 schreef WammesWaggel het volgende:
http://img825.imageshack.us/img825/4281/blankmetwavebeww.png (copy/paste deze link)
Vlot kapsel bij een vrouw
Getekende wenkbrauwen!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:43 schreef Ayca het volgende:
Nu moet je nog meer foto's posten om het te compenseren.
GO GO GO.
Blote voeten ftw.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor alle hitsige Anatolische Bospurus prinsesjes, Justib Bieber meets the street![]()
[ link | afbeelding ]
das niks man, check dat dikke mokkel van Operation Repo, dat is gewoon eng man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |