AND SUNDAY COMES AFTERWARDSquote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:40 schreef Poemgirl het volgende:
YESTERDAY WAS THURSDAY, TOMORROW IS SATURDAYY..
[ afbeelding ]
goeien garp,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een drukte hier, een Lan Party
Lan, snap je? hihi
hihi vertel nog eens een grapjequote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een drukte hier, een Lan Party
Lan, snap je? hihi
Het is ook enorm lastig, linkjes copypasten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:53 schreef Weissman het volgende:
Iemand heeft ontdekt hoe je filmpjes kan posten
Dus ik dansen met Turkse meisje, en doe handen op haar knieholte, want kuis!quote:
Anders mag je hier niet posten..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Draag jij dagelijks de inhoud van een pot gel mee in je haren?
Hodfr, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dus ik dansen met Turkse meisje, en doe handen op haar knieholte, want kuis!
Zij roept opgewonden higher higher, dus ik doe handen op haar kont, zij roept opeens Stik-eran en loopt weg
Ik niet begraip, opeens zij Nederlands praten, eerst Engelands en nu dit.
En nu jij
Wat ene slechte grapje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dus ik dansen met Turkse meisje, en doe handen op haar knieholte, want kuis!
Zij roept opgewonden higher higher, dus ik doe handen op haar kont, zij roept opeens Stik-eran en loopt weg
Ik niet begraip, opeens zij Nederlands praten, eerst Engelands en nu dit.
En nu jij
Welkes?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 01:59 schreef Savas1985 het volgende:
nee, ik had een verhaaltje gelezen van zargon ondan sordum
ben jij datquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Gel in hun haren kammers (Extince bedankt!) zijn stoer maar een echte kerel doet het in zijn snor![]()
[ afbeelding ]
inderdaad wammes compenseer die foto maarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:01 schreef Savas1985 het volgende:
wammes je hoeft je eigen foto er niet op te zetten er gaan mensen dalijk nog slapen nu krijgen ze nachtmerries
beterquote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee mijn snor groeit op mijn voorhoofd, is ook cultuur!
Euh, dat kan best. Maar ik weet niet of dat zo gezien kan worden aangezien ik vroeger een kutje had. Tegenwoordig loop ik rond met een jongenskutje.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 02:01 schreef Savas1985 het volgende:
bir topic de maar weet niet meer welke ik dacht bij seksualiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |