Mooi, dan ga ik eens een fijn knip-en-plakwerkje makenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 02:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ja kan, komt toch geen medewerker bij te pas!
Rijstwafels zijn dubbelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:59 schreef Onnoman het volgende:
alle bonnen (zonder dubbels)
http://www.datafilehost.com/download-866a95f2.html
krijg ik nu klappen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Rijstwafels zijn dubbel.
edit: en wasmiddel
edit2: en boemboe en ketjap
Billenkoek.quote:
sinds wanneer is bier frisdrank?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Drinkwaren Couponnen
Bloemen (Zonder downloaden)
voor sommigen is het waterquote:
sinds wanneer is amstel bier?quote:
Die zijn wel zó onscherp, het zal me verbazen als die te scannen zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Drinkwaren Couponnen
Bloemen (Zonder downloaden)
ah die is echt stukken beter, bij die andere zijn de streepjescodes echt slecht scanbaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:37 schreef Grooviee17 het volgende:
Inmiddels staan ook alle bonnen weer op http://supermarktaanbiedingen.com/coupons.
Er zijn deze twee weken 66 vellen met 37 verschillende producten erop.
die link staat standaard in de OP, maar ts vond het blijkbaar nodig om die link weg te laten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:37 schreef Grooviee17 het volgende:
Inmiddels staan ook alle bonnen weer op http://supermarktaanbiedingen.com/coupons.
Is dat niet die gast die altijd dat .tk adres aan het spammen is?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:00 schreef Bart het volgende:
[..]
die link staat standaard in de OP, maar ts vond het blijkbaar nodig om die link weg te laten.
Ja. Met die link is an sich ook niets mis, vandaar dat ik ze allebei in de OP had opgenomen. Maar ik heb al een TR gemaakt met het verzoek de OP te fixen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:19 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Is dat niet die gast die altijd dat .tk adres aan het spammen is?
Sorry, maar een andere link weghalen en de hele tijd de concurrent "spammen"quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja. Met die link is an sich ook niets mis, vandaar dat ik ze allebei in de OP had opgenomen. Maar ik heb al een TR gemaakt met het verzoek de OP te fixen.
Het handige van die site is dat je ook ziet welke aanbiedingen er op welke coupon staanquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:37 schreef Grooviee17 het volgende:
Wij ook bijna, we hadden 17 euro korting en nog een flessenbon van vorige week. We zijn nog wel opgelicht door het emballage apparaat, die gaf een witte bon! Gelukkig kregen we wel geld terug bij de balie, en ook voor het taco pakket waarvan de coupon het niet deed.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:15 schreef Onnoman het volgende:
ik had vandaag zoveel bonus, dat ik nog geld toe kreeg..
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:15 schreef Onnoman het volgende:
ik had vandaag zoveel bonus, dat ik nog geld toe kreeg..
Dan heb je ook flink wat boodschappen gedaanquote:
Ja, wij slaan altijd voor een week inquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan heb je ook flink wat boodschappen gedaan.
Ik denk er echt nooit bijtijds aan om van die bonnen mee te nemen. En ik heb geen printer thuis, dat helpt ook niet. Kortom: mijn eerste keer met die bonnen moet nog steeds komen
Zijn er dan mensen die die bonnen niet op hun werk printen?quote:Op zondag 22 mei 2011 05:10 schreef The_Hives het volgende:
30% kortingvoor sommige producten is een printje bijna duurder dan de korting die je krijgt
In ieder geval te veel moeitequote:Op zondag 22 mei 2011 05:10 schreef The_Hives het volgende:
30% kortingvoor sommige producten is een printje bijna duurder dan de korting die je krijgt
Dat ook. De korting moet wel interessant zijn en in de euro's lopen, anders is het gewoon de moeite van het geklungel niet waard.quote:Op zondag 22 mei 2011 09:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In ieder geval te veel moeite![]()
Ik heb ze laatst uitgeprint voor de hondenbrokken, dat scheelde nog iets maar voor 30 cent ga ik de printer niet aanzetten.
Bij dezen:quote:Op zondag 22 mei 2011 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop dat er meer mensen bonnen krijgen
Goed plan om dat zo neer te zetten! Tijd voor een edit.quote:Op zondag 22 mei 2011 10:59 schreef Bartjebart het volgende:
http://ah.pondres.nl/13799/MLSBPQZSDKNZOJIBYNWI.pdf
AH Sugo pastasaus ** Monster energiedrank ** AH Diepvriessate ** AH Douche ** AH Gekoeld sap ** AH Maaltijdpakket ** Chiquita Kids bananen
Die link staat ook al in de OP lieve schat.quote:Op zondag 22 mei 2011 15:08 schreef loecje het volgende:
er zijn echt idioot veel verschillende bonnen in omloop:
http://ahkorting.tk/
weet ik, maar ik verbaasde mij ff over de hoeveelheid bonnenquote:Op zondag 22 mei 2011 15:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Die link staat ook al in de OP lieve schat.
No problem, ik ga ook pas zaterdag weer boodschappen doenquote:Op zondag 19 juni 2011 14:31 schreef spectrumanalyser het volgende:
hoei, niet vergeten, die bonnen zijn pas vanaf morgen geldig.
kan deze niet in de OP komen? veruit de handigste link imhoquote:Op zondag 19 juni 2011 10:56 schreef nietzohandigeharry het volgende:
http://www.xgratis.nl/AH/voordeelcoupons/
Absoluut mee eens!quote:Op maandag 20 juni 2011 10:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
kan deze niet in de OP komen? veruit de handigste link imho
Weet je dat of denk je dat?quote:
en een kluifquote:
ik werd er een beetje opgewonden vanquote:
Ah, dat vergeet ik dus telkens. Had me net nog wel wat euro's kunnen opleverenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij de klantenservice vragen.
Ja maar daar kies je dan dus ook zelf voor toch?quote:
Ze komen vast weer vanaf volgende week want dan is het Jokers plakken afgelopen.quote:
Volgens mij vallen die onder de categorie "zoutjes" en die van de kortingsbon onder "maaltijd onderdelen"...quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:32 schreef 08gnoT. het volgende:
link
Valt dit ook onder tortillachips? Lijkt me wel, maar op de bon staat vanaf 0.90 en deze zijn 0.60
Wat weet AH wat jij niet weet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:33 schreef Guppyfriend het volgende:
http://ah.pondres.nl/14744/VKWUKRYKUOFFCYFFNJUS.pdf
Maaltijdsalades
WC papier
Gekoeld sap
Fanta/Sprite
Babyvoeding
Energy drink
Ja, vraag ik me ook afquote:
Klopt, als de zomerhitsactie afgelopen is (21 augustus) volgen weer Hamsterweken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:37 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, is altijd na de zomervakantie.
Thanksquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:51 schreef Onnoman het volgende:
http://www.datafilehost.com/download-1442633f.html
alles in 1 bestand
(geen dubbele items)
Komen er niet gok ik zo, Hamsterweken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
De meeste kortingsbonnen zijn vandaag verlopen, heeft iemand al nieuwe bonnen gevonden?
He jammer, dat spul is echt niet te eten.quote:Op maandag 12 september 2011 16:02 schreef nietzohandigeharry het volgende:
Er zijn weer nieuwe bonnen, dit keer 25% korting op extra mager vlees
http://albertheijn.yourzine.nl/pdf/AH_Extra_mager_vlees.pdf
Er zit vers kruid door. Bijvoorbeeld een munt- of basilicumblaadje dat mee wordt geblend in het sap.quote:Op zondag 18 september 2011 22:17 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Hoe vers geperst is dat versgeperst fruit met kruid?! wat houd dat kruid in? en zit er chemische troep in, of gewoon echt versgeperst?
iemand er ervaring mee?
Die zou ik allemaal wel kunnen gebruiken. Lang leve de bonnenquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:13 schreef Guppyfriend het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)e_tussendoortjes.pdf
AH Snoepgroente
AH Pitloze druivenmix
AH Conference peren
AH Eierkoeken met vezels
AH Drinkit
AH Rijstwafels
Dat is in 'mijn' AH ook zo, maar daar kan het ook door gebrek aan ruimte komen. En het is er altijd wel een beetje een bende.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:42 schreef Naamah het volgende:
Beetje OT, maar valt jullie ook op dat de gewone bonusaanbiedingen nauwelijks nog geadverteerd worden in de winkels? Wel dat ze op de kop van de rij de aanbieding zetten, dat wel, maar bij de schappen zelf hangt niks meer. Als ik iets ga kopen omdat ik gezien heb dat het in de bonus is, sta ik dus elke keer te twijfelen voor het schap, want je weet nooit precies wat het nou is, welke smaken enzovoort. Negen van de tien keer koop ik het dus maar niet.
Is me opgevallen in alledrie de AH's waar ik wel eens kom.
Is me in de XL hier in Eindhoven ook opgevallen. Dan is de zelfscanner wel handig: kun je meteen zien of een product in de bonus is of niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:42 schreef Naamah het volgende:
Beetje OT, maar valt jullie ook op dat de gewone bonusaanbiedingen nauwelijks nog geadverteerd worden in de winkels? Wel dat ze op de kop van de rij de aanbieding zetten, dat wel, maar bij de schappen zelf hangt niks meer. Als ik iets ga kopen omdat ik gezien heb dat het in de bonus is, sta ik dus elke keer te twijfelen voor het schap, want je weet nooit precies wat het nou is, welke smaken enzovoort. Negen van de tien keer koop ik het dus maar niet.
Is me opgevallen in alledrie de AH's waar ik wel eens kom.
Meestal staat er op zo'n kaartje "alle Struik -20%. Bijvoorbeeld Struik maaltijdsoep erwten, van 1,09 voor 0.89. Tenminste dat viel mij laatst op in de winkel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, mij is het ook opgevallen. Dan staat bij 1 product een bonuskaartje terwijl de hele range in de bonus is. Meestal maak ik mijn lijst n.a.v. de bonusfolder en dan staat het er bij op welke varianten het geldt dus dan is het niet zo'n probleem. Ik vraag het ook wel eens aan een medewerker trouwens.
Je kunt maar een beperkt aantal links openen zo te zien...quote:
Ik denk eerder dat je 1 link maar een beperkt aantal keren kan openenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt maar een beperkt aantal links openen zo te zien...
Ik kan hem nog wel openen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Hahaha, ik heb m'n coupon dus gedeeld met jullie toen ik mobiel zat, en kan er nu zelf niet meer bij![]()
Iemand m toevallig opgeslagen? Er zaten namelijk veel dingen bij die ik wel gebruik
Lame.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:00 schreef k_man het volgende:
Ah, ze gaan het doorgeven proberen te beperken; "het maximale aantal downloads voor uw coupons is bereikt".
niet per IP. want ik kon de eerste paar niet openen en nu alle nieuwe wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja, ik bij de rest nu ook. Denk dat het inderdaad per IP gaat dan, want ik kon alleen de jouwe en een uit het midden openen.
Volgens mij inderdaad een aantal keer per bon, ik kon vanmorgen alles behalve de eerste downloaden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:51 schreef loecje het volgende:
[..]
niet per IP. want ik kon de eerste paar niet openen en nu alle nieuwe wel.
Ik heb mn eigen maar snel opgeslagen toen ik dat zag jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Hahaha, ik heb m'n coupon dus gedeeld met jullie toen ik mobiel zat, en kan er nu zelf niet meer bij![]()
Iemand m toevallig opgeslagen? Er zaten namelijk veel dingen bij die ik wel gebruik
Oh, dat waren die van vorige week, de gezonde tussendoortjes... Nou ja, dan heb ik deze week geen bonnen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik kan hem nog wel openen?
http://i.imgur.com/1Vfte.png
http://gratis.startpagina(...)10-2011#msg-14665585quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik kan hem nog wel openen?
http://i.imgur.com/1Vfte.png
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onnoman van het fok forum, u is een held!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:00 schreef Onnoman het volgende:
geen gezeik allemaal rijk!
http://www.datafilehost.com/download-fbc12ce7.html
vernieuwde:
http://www.datafilehost.com/download-4148ad16.html
Ik niet iig.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:43 schreef Stroekie het volgende:
niemand nieuwe bonnen ontvangen dit weekend?
ik dus ook niet maar afgelopen zaterdag was het toch best leuk winkelen dat is niet het origiele bedrag van 58 euro hoefde af te rekenen maar 29quote:
quote:Let op: Binnenkort zijn de voordeelcoupons van Albert Heijn alleen nog te verzilveren met uw eigen AH Bonuskaart.
Om in de toekomst te blijven profiteren van persoonlijk voordeel is het daarom belangrijk dat wij uw juiste AH Bonuskaartnummer hebben.
Indien u in het bezit bent van een AH Bonuskaart met nummer xxx hoeft u niets te doen.
Als er een ander nummer op uw AH Bonuskaart staat dan kunt u uw juiste gegevens heel eenvoudig aanpassen op www.ah.nl/bonuskaartgegevens. Kies voor de optie ‘uw gegevens registeren’.
Graag bieden wij u ook in de toekomst persoonlijke kortingen via uw Bonuskaart!
Ze gaan op nummer, als het goed is, is een daarvan geregistreerd. Want anders zou je ook geen bonnen krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:58 schreef kruidkoekje het volgende:
Uw eigen? Hoe kom je er achter welke van wie is danhier liggen er 2 namelijk en geen idee welke nu dan van "mij" of de ander is.
Eerst zien dan geloven. Als ze dit gaan invoeren kunnen ze het dus ook gelijk zo maken dat je geen bon meer hoeft te knippen, ze weten dan immers welke producten bij jouw bonuskaart in de actie zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een bon gekregen, even zo omzetten dat jullie er ook iets aan hebben.
Overigens zal dat binnenkort wel voorbij zijn:
[..]
Ergens anders uploaden lijkt me de enige manier.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik heb dus net ook bonnen gekregen, ik weet niet helemaal wat ik er nou mee moet doen om ervoor te zorgen dat jullie ze ook onbeperkt kunnen openen. Iemand uitleg?
Omzet en winst/verlies zijn twee verschillende dingen he...quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ze het gebruik van die bonnen tegen willen gaan. Ik koop regelmatig dingen op bonnen die ik zonder korting bij Bas of Jumbo zou kopen. Ik heb bijvoorbeeld afgelopen keer flink aan Mr. Muscle spullen ingeslagen. Ik had die bonnen zelf niet gekregen maar ze hebben dus wel omzet gehad aan mij die ze anders niet zouden hebben.
En ik probeer ook regelmatig nieuwe dingen door die bonnen en dat is toch ook juist goed?
Dat weten de vakkenvullers toch niet dus die scannen hem vast handmatig nog welquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb een bon gekregen, even zo omzetten dat jullie er ook iets aan hebben.
Overigens zal dat binnenkort wel voorbij zijn:
[..]
Za wel in het systeem zitten, dus heeft geen zin..quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dat weten de vakkenvullers toch niet dus die scannen hem vast handmatig nog wel
thanx!!quote:Op maandag 7 november 2011 19:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Korting op scharrel- en biologisch vlees
ik ga verhuizen naar limburgquote:Op dinsdag 8 november 2011 19:26 schreef Redah het volgende:
[..]
Zat in de brievenbus, heeft iedereen bij z'n reclame-pakketje gehad
heb jij hem opgeslagen? kan je deze mailen naar: florisboening@yahoo.com ?quote:Op zondag 27 november 2011 13:43 schreef Guppyfriend het volgende:
http://ah.pondres.nl/pdfd(...)CYFFNJUS&actie=17311
AH Frituurolie,
Coca cola
AH Keukenpapier
AH Pommes Culinair
Conimex Kroepoek
AH Knoflook
AH Chocolate Chip of Oat Cookies
AH Bladerdeeg
quote:Op zondag 27 november 2011 16:11 schreef Onnoman het volgende:
hier is ie dan.. mijn geweldige totaalbestand
http://www.datafilehost.com/download-95c4f55b.html
geen dubbele als het goed is..
heb je er nog eentje gevonden die er niet tussen staat, stuur me ajb een mail naar florisboening@yahoo.com (pdf en link)
Die bonnen uit jouw bestand zijn wel een stuk kleiner dan de originele bonnen.. zijn ze dan nog wel te scannen? Heb daar wel eens eerder problemen mee gehad aan de kassa namelijk (en de kassamiep neemt het je niet echt in dank af als ze 10 bonnen handmatig moet intikkenquote:Op zondag 27 november 2011 16:11 schreef Onnoman het volgende:
hier is ie dan.. mijn geweldige totaalbestand
http://www.datafilehost.com/download-95c4f55b.html
geen dubbele als het goed is..
heb je er nog eentje gevonden die er niet tussen staat, stuur me ajb een mail naar florisboening@yahoo.com (pdf en link)
Dan print je de bon toch nog een keer uit?quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef k_man het volgende:
Ik heb één bonnetje geprobeerd en die werkte bij de scanner van de kassa niet, maar bij de scanner van de servicebalie wel. Beetje vreemd dus.
Overigens zeiden ze aan de servicebalie dat elke bon slechts één keer gebruikt kan worden, dus kennelijk gaanz e strenger vasthouden aan die maximaal twee producten met korting (maximaal 2 producten per bon, en elke bon slechts één keer).
"vroegah" was het zo dat je gewoon 8 dezelfde producten kon pakken waarbij je dan 1 bonnetje gebruikte. Dat gaat dus niet meer. Je kunt waarschijnlijk ook niet 4x hetzelfde bonnetje inleveren.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan print je de bon toch nog een keer uit?
Zal es uitproberen of met de zelfscankassa ook echt maar op 2 producten korting wordt gegeven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 17:04 schreef k_man het volgende:
Ik heb één bonnetje geprobeerd en die werkte bij de scanner van de kassa niet, maar bij de scanner van de servicebalie wel. Beetje vreemd dus.
Overigens zeiden ze aan de servicebalie dat elke bon slechts één keer gebruikt kan worden, dus kennelijk gaanz e strenger vasthouden aan die maximaal twee producten met korting (maximaal 2 producten per bon, en elke bon slechts één keer).
Probeer het met de zelfscankassa.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Weet iemand al of je nog steeds meer dan 2 producten op een bon kan halen? Ik moet nogal veel kruiden in huis halen voor kerst
Dat denk ik.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:41 schreef Skiet het volgende:
Jammer, straks voor lunch naar de AH. Wilde eens kijken of er wat leuke bonnen zijn. Is er niks op dit moment!
Komt dat door de kerstperiode dat er niks is ofzo?
let eens op je woordenquote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Extreme hams tering daarentegen... That reminds me, ik moet nog bingoen.
Kansloos gedoe die bingo. Voor de trekking van gisteren 30 kaarten gedaan, meeste op 1 kaart was zesquote:Op zondag 8 januari 2012 22:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Extreme hamstering daarentegen... That reminds me, ik moet nog bingoen.
Ik kwam tot 7quote:Op zondag 8 januari 2012 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kansloos gedoe die bingo. Voor de trekking van gisteren 30 kaarten gedaan, meeste op 1 kaart was zes.
volgens mij kan je deze dingen ook makkelijk vervalsenquote:Op zondag 8 januari 2012 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kansloos gedoe die bingo. Voor de trekking van gisteren 30 kaarten gedaan, meeste op 1 kaart was zes.
Geen idee of de berekening klopt, al kijk ik niet op van de winkansquote:Op maandag 9 januari 2012 00:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik blijf stuf hopen dat ik de keuken win. We zouden hem goed kunnen gebruiken. Ach, ik vind de hamsters ook gewoon cool. Tuurlijk win ik niets, en als ik iets zou winnen is het vast een bakje kaasstengels.
Succesquote:Op zondag 8 januari 2012 07:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als mijn rekenwerk klopt winnen ongeveer 7 op de 20.000 bonusbingo kaarten een pakje thee.
(15/30*14/29*13/28*12/27*11/26*10/25*9/24*8/23*7/22=0.000349825087)
En voor de keuken is dit de kans:
9/30*8/29*7/28*6/27*5/26*4/25*3/24*2/23*1/22=6.98951224 × 10-8 (dus ongeveer 0,00000007).
Dus de kans dat je de keuken wint is 7/100.000.000
Dus van de 100 miljoen bingo kaarten komen er 7 in aanmerking voor de keuken. Daar komt nog bij dat heel veel mensen waarschijnlijk geen zin hebben om naar die trekking te kijken.
Je hebt het helemaal goed, tijdens de hamsterweken zijn er geen bonnen. Heb net ff gekeken, en ik heb er geen enkele bij staan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zijn er nog bonnen? Of komen die niet i.v.m. 1 + 1 gratis?
ja zeker zijn ze er, echter vragen ze tegenwoordig steeds vaker aan de kassa of je een bon wiltquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Zijn er nog bonnen? Of komen die niet i.v.m. 1 + 1 gratis?
Late reactiequote:Op maandag 9 januari 2012 13:10 schreef Karstman het volgende:
Zelfs de kans op een bakje kaasstengels is dan wel heel erg klein... Iedereen die wat wint hier melden graag, ben benieuwd of er iemand is die uberhaupt iets wint.
AH gaat gepersonaliseerde aanbiedingen maken. Dus vandaar dat er waarschijnlijk geen kortingsbonnen meer komen.quote:
Aanbiedingen gekoppeld aan je bonuskaartquote:Op maandag 6 februari 2012 12:43 schreef GimmeGore het volgende:
Gepersonaliseerde aanbiedingen? Hoe moet ik dat zien?
Nee want met een mail/met de bonnen van een ander kon je ook gebruik maken van andermans aanbiedingen en dat gaat straks niet meerquote:Op maandag 6 februari 2012 12:54 schreef Bart het volgende:
Die mails waren toch al gepersonaliseerd?
Bronquote:ZAANDAM – Albert Heijn start over enkele weken met Mijn Bonus. Klanten via de post zes aanbiedingen op maat toegezonden.
Mijn Bonus wordt vanaf dit voorjaar gefaseerd ingevoerd. De zes persoonlijke aanbiedingen worden automatisch op de bonuskaart van klanten geladen. Klanten worden daarover in eerste instantie via de post ingelicht. Later kan de klant kiezen uit een medium dat het beste past, zoals een digitale nieuwsbrief, een e-mail of via de Appie.
Impact
Manager online en target marketing Carlijn Zandbergen van Albert Heijn zet in het personeelsmagazine Ahá dat de invoering van Mijn Bonus een grote impact heeft op het bedrijf. “Onze kassa’s, schapvoorraden en collega’s in de winkels moeten erop voorbereid zijn. Maar ook voor de collega’s op het hoofdkantoor, die verantwoordelijk zijn voor het selecteren, beschikbaars stellen en communiceren van de aanbiedingen en voor het automatiseren van de systemen, verandert er het nodige.”
Je hebt nog steeds de keuze om 'm niet te gebruiken. Dat verandert niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef k_man het volgende:
Ah, een poging om een einde te maken aan de anonieme bonuskaart dus.
Ik zie het eerder als een voordeel dan als een nadeel die persoonlijke aanbiedingen;quote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef k_man het volgende:
Ah, een poging om een einde te maken aan de anonieme bonuskaart dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |