Er zit vers kruid door. Bijvoorbeeld een munt- of basilicumblaadje dat mee wordt geblend in het sap.quote:Op zondag 18 september 2011 22:17 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Hoe vers geperst is dat versgeperst fruit met kruid?! wat houd dat kruid in? en zit er chemische troep in, of gewoon echt versgeperst?
iemand er ervaring mee?
Die zou ik allemaal wel kunnen gebruiken. Lang leve de bonnenquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:13 schreef Guppyfriend het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)e_tussendoortjes.pdf
AH Snoepgroente
AH Pitloze druivenmix
AH Conference peren
AH Eierkoeken met vezels
AH Drinkit
AH Rijstwafels
Dat is in 'mijn' AH ook zo, maar daar kan het ook door gebrek aan ruimte komen. En het is er altijd wel een beetje een bende.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:42 schreef Naamah het volgende:
Beetje OT, maar valt jullie ook op dat de gewone bonusaanbiedingen nauwelijks nog geadverteerd worden in de winkels? Wel dat ze op de kop van de rij de aanbieding zetten, dat wel, maar bij de schappen zelf hangt niks meer. Als ik iets ga kopen omdat ik gezien heb dat het in de bonus is, sta ik dus elke keer te twijfelen voor het schap, want je weet nooit precies wat het nou is, welke smaken enzovoort. Negen van de tien keer koop ik het dus maar niet.
Is me opgevallen in alledrie de AH's waar ik wel eens kom.
Is me in de XL hier in Eindhoven ook opgevallen. Dan is de zelfscanner wel handig: kun je meteen zien of een product in de bonus is of niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:42 schreef Naamah het volgende:
Beetje OT, maar valt jullie ook op dat de gewone bonusaanbiedingen nauwelijks nog geadverteerd worden in de winkels? Wel dat ze op de kop van de rij de aanbieding zetten, dat wel, maar bij de schappen zelf hangt niks meer. Als ik iets ga kopen omdat ik gezien heb dat het in de bonus is, sta ik dus elke keer te twijfelen voor het schap, want je weet nooit precies wat het nou is, welke smaken enzovoort. Negen van de tien keer koop ik het dus maar niet.
Is me opgevallen in alledrie de AH's waar ik wel eens kom.
Meestal staat er op zo'n kaartje "alle Struik -20%. Bijvoorbeeld Struik maaltijdsoep erwten, van 1,09 voor 0.89. Tenminste dat viel mij laatst op in de winkel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, mij is het ook opgevallen. Dan staat bij 1 product een bonuskaartje terwijl de hele range in de bonus is. Meestal maak ik mijn lijst n.a.v. de bonusfolder en dan staat het er bij op welke varianten het geldt dus dan is het niet zo'n probleem. Ik vraag het ook wel eens aan een medewerker trouwens.
Je kunt maar een beperkt aantal links openen zo te zien...quote:
Ik denk eerder dat je 1 link maar een beperkt aantal keren kan openenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt maar een beperkt aantal links openen zo te zien...
Ik kan hem nog wel openen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Hahaha, ik heb m'n coupon dus gedeeld met jullie toen ik mobiel zat, en kan er nu zelf niet meer bij![]()
Iemand m toevallig opgeslagen? Er zaten namelijk veel dingen bij die ik wel gebruik
Lame.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:00 schreef k_man het volgende:
Ah, ze gaan het doorgeven proberen te beperken; "het maximale aantal downloads voor uw coupons is bereikt".
niet per IP. want ik kon de eerste paar niet openen en nu alle nieuwe wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja, ik bij de rest nu ook. Denk dat het inderdaad per IP gaat dan, want ik kon alleen de jouwe en een uit het midden openen.
Volgens mij inderdaad een aantal keer per bon, ik kon vanmorgen alles behalve de eerste downloaden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:51 schreef loecje het volgende:
[..]
niet per IP. want ik kon de eerste paar niet openen en nu alle nieuwe wel.
Ik heb mn eigen maar snel opgeslagen toen ik dat zag jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Hahaha, ik heb m'n coupon dus gedeeld met jullie toen ik mobiel zat, en kan er nu zelf niet meer bij![]()
Iemand m toevallig opgeslagen? Er zaten namelijk veel dingen bij die ik wel gebruik
Oh, dat waren die van vorige week, de gezonde tussendoortjes... Nou ja, dan heb ik deze week geen bonnen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik kan hem nog wel openen?
http://i.imgur.com/1Vfte.png
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |